یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 30 تیر 1397 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 31 فروردین 1397 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1397 هم اندیشی 31 خرداد 1397 هم اندیشی 30 مرداد 1397 هم اندیشی 31 شهریور 1397 هم اندیشی 1 مهر 1397 هم اندیشی 30 آبان 1397 هم اندیشی 1 آذر 1397 هم اندیشی 30 دی 1397 هم اندیشی 30 بهمن 1397 هم اندیشی 1 اسفند 1397 هم اندیشی 1 تیر 1397 هم اندیشی 2 تیر 1397 هم اندیشی 3 تیر 1397 هم اندیشی 4 تیر 1397 هم اندیشی 5 تیر 1397 هم اندیشی 6 تیر 1397 هم اندیشی 7 تیر 1397 هم اندیشی 8 تیر 1397 هم اندیشی 9 تیر 1397 هم اندیشی 10 تیر 1397 هم اندیشی 11 تیر 1397 هم اندیشی 12 تیر 1397 هم اندیشی 13 تیر 1397 هم اندیشی 14 تیر 1397 هم اندیشی 15 تیر 1397 هم اندیشی 16 تیر 1397 هم اندیشی 17 تیر 1397 هم اندیشی 18 تیر 1397 هم اندیشی 19 تیر 1397 هم اندیشی 20 تیر 1397 هم اندیشی 21 تیر 1397 هم اندیشی 22 تیر 1397 هم اندیشی 23 تیر 1397 هم اندیشی 24 تیر 1397 هم اندیشی 25 تیر 1397 هم اندیشی 26 تیر 1397 هم اندیشی 27 تیر 1397 هم اندیشی 28 تیر 1397 هم اندیشی 29 تیر 1397 هم اندیشی 30 تیر 1397 هم اندیشی 31 تیر 1397 
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۲    
پس از اینکه اعلام شد گروه تروریستی طالبان به 40 کیلومتری کابل رسیده، رئیس جمهور افغانستان با مقامات این کشور جلسه امنیتی تشکیل داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۱    
گروه های یهودی کشورهای مختلف با امضای نامه ای حمایت خود را از جنبش تحریم، خارج کردن سرمایه ها از سرزمین های اشغالی و اعمال تحریم علیه تل آویو (بی دی اس) اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۷:۴۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تشییع پیکر مرحوم کافی از آن جهت نقطه عطف مبارزات مشهد قلمداد می شود که در این مراسم، مردم ظلم ستیز مشهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۹    
کمتر کسی فکرش را می کرد که دولت دوازدهم در کمتر از یک سال در حوزه اقتصاد به آخر خط برسد و مجبور شود تا مردان اقتصادی خود را تغییر دهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۹    
آیت الله شیخ مرتضی تهرانی برادر حاج آقا مجبتی تهرانی از خاطرات خویش با علامه طباطبایی می گوید. در بخشی از خاطرات می گوید: آقای علامه از کسانی است که خدای متعالی اسباب را برایش فراهم کرده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۴    
در سال 2015 چین در توافقی دوجانبه با پاکستان بندر گوادر را به مدت 40 سال اجاره کرد. یک سال بعد چین اولین محموله های تجاری خود را از طریق بندر گوادر منتقل کرد تا به رؤیای خود جامه عمل بپوشاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۴    
آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی را تسلیت گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در حال حاضر نزدیک به هزار و 700 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که می شود بخشی از آن را در بخش های بالادستی و پایین دستی نفت سرمایه گذاری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
خلبان ترکیه ای شرکت هواپیمایی سعودی 300 مسافر پرواز زنجان-مدینه را 9 ساعت معطل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، وزیر خارجه این کشور در تماسی تلفنی با همتای کویتی خود در زمینه روابط دوجانبه، ایران و مسائل منطقه گفت و گو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۹    
پیکر مطهر حضرت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی دوشنبه 1 مرداد97 در تهران تشییع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: این روزها شاهد آن هستیم که در کشور ما عده ای به جای عبرت گیری از راه پیموده شده و به بن بست رسیده اروپا و آمریکا به تبعیت از هجوم گسترده رسانه های غربی به ارزش های ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از ارائه بسته پیشنهادی دولت به مجلس برای بازنگری در بودجه سال 97 خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۹    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از حمله تروریست های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت 10 تن از رزمندگان اسلام خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۴    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در اظهاراتی متعهد شد از مبارزه سخت بر سر سیاست های مهاجرتی اش عقب نشینی نخواهد کرد و در عین حال دونالد ترامپ را دشمن خود ندانسته و روابط با آمریکا "حیاتی" می داند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۹    
طبق حکم رئیس دانشگاه شریف فردا مهدی گلشنی استاد ممتاز این دانشگاه بازنشسته خواهد شد، حکمی که به گفته بسیاری از دانشگاهیان براساس سیاسی بازی ابلاغ شده است و حال همین دانشگاهیان از وزیر علوم و رئیس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۴    
یک جمعیت شناس با بیان اینکه ازدواج کودکان یک معضل است و شاخص توسعه نیافتگی هر جامعه به شمار می آید، گفت: میزان ازدواج دختران 10 تا 14 سال در سال 85، 10 درصد بوده که این میزان در سال 95 به 14 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۴    
رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جابجایی فرمانده سپاه "شایعه" است، تاکید کرد: فعلا به هیچ وجه جابجایی و تغییر فرمانده سپاه در برنامه نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۹    
با توجه به اینکه فقط 10 روز از مهلت داده شده وزیر نفت به شرکت توتال برای تعیین تکلیف این فاز باقی مانده است شرکت مپنا آمادگی خود را برای حضور در این پروژه اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۹    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 265 تن و 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در کشور از ابتدای سال جاری در کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
بازار ارز نیازمند آرامش بلندمدت است تا که سرمایه گذاران دوباره به فضای اقتصاد اعتماد کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۷    
در بخش اول برنامه فعالانه ضد تحریم، سیاست های کنترل نقدینگی، تامین نیازهای ارزی، مدیریت مصرف انرژی، تجارت و کسب و کار، فرهنگی، احتماعی و رسانه ای و قضایی ارائه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۷    
قاضی جباری رئیس شعبه 1180 کیفری 2 تهران دانش آموخته حوزه علمیه قم، در حال دفاع از پایان نامه در دوره دکتری حقوق خصوصی با (رساله وضعیت فقهی و حقوقی اطفال سه والدی)، آذری زبان و اهل ماکو است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶    
در حالی که یک طیف تفکری خاص در کشور دائما بر طبل تحقیر ملی در معضلات اجتماعی همچون می کوبند، آمارهای جهانی از چیز دیگری خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۵    
نویسنده رمان بی اسمی می گوید: آرمان های انقلابی ما بخشی از اندیشه دینی ماست و در ادبیات سیاه، این ها انکار می شود؛ وقتی انکار شد، نتیجه این می شود که ما در آثارمان برای دشمن مرثیه سرایی می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۰    
سازمان تعزیرات حکومتی برای افشانی شهردار تهران نامه نوشت و در خصوص تخلفات سازمان حمل و نقل ترافیک مطالبی عنوان شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۵    
یک روزنامه حامی دولت می گوید برخی اعضای تیم اقتصادی کابینه فاقد صلاحیت حضور در اتاق فرماندهی و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۴    
علی رغم اینکه شهید دوران چندی قبل از شروع جنگ تحمیلی، تصادف شدیدی داشت و یکی از پاهایش پُر از پلاتین شده بود و خیلی راحت می توانست با این بهانه در ماموریت ها شرکت نکند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
کشورهای غربی در حالی دست دوستی دولت قطر را برای همکاری بیشتر فشرده اند که در مدت زمان اندک تحریم این کشور کوچک، بیش از 42 میلیارد دلار قرارداد تسلیحاتی با نیروهای مسلح این کشور امضا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
آیت الله مرتضی تهرانی از اساتید معروف اخلاق تهران صبح امروز دار فانی را وداع گفت، به همین مناسبت بازنشر گفتگو و دیدار خبرنگاران تسنیم با آن مرحوم را می خوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
جمع کثیری از امت حزب الله در اعتراض به عملکرد آقای علی لاریجانی ریاست مجلس طی نامه ای به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار مقابله با اقدامات فاجعه باری نظیر تلاش برای تصویب لوایح استعماری در قوه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
روز جمعه دختران شین آباد با حضور در خبرگزاری فارس از مشکلاتشان گقتند. این دختران آرزویی داشتند که تا پایان حضورشان در خبرگزاری فارس برآورده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
سلبریتی و مجری هایی که می گویند: ایران آفریقاست و مردم شاد نیستند!
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۵    
یک فرمانده یمنی، پهپاد را سلاح جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن برای حمله به عمق خاک دشمن دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۰    
اگر ترمیم کابینه در دولت حسن روحانی به روش دولت های هاشمی و خاتمی انجام شود، نه طرحی برای اصلاح اقتصاد که طرحی برای پنهان کردن دلایل اصلی مشکلات اقتصادی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۰    
آیت الله مرتضی تهرانی برادر گرامی آقامجتبی تهرانی، استاد زبده اخلاق صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۰    
دردسرهای رابطه نامشروع رئیس جمهور آمریکا ادامه داشته و به تازگی فایل مکامله تلفنی از ترامپ یافته شده که ثابت می کند وی در جریان پرداخت حق السکوت به یک مدل نشریات غیر اخلاقی قرار داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سیاست زدگی را پاشنه آشیل آموزش عالی کشور می داند و معتقد است که برای کاربردی شدن علوم کشور، برخی قوانین آموزش عالی باید تغییر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۰    
مردم باید احساس کنند که دولت در حال تلاش است؛ با مفسدان در هر جایگاهی برخورد شود؛ عبور از بحران با اتاق فکر اقتصادی و فرصت 48ساعته به استقلال؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.