سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 9 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: طی سه سال اخیر حدود 400 چاه آب غیرمجاز در استان مرکزی مسدود شده که با این اقدام 62 میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی این استان حفظ شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۹    
- زاگرب ظاهر جوان 23 ساله ای به نام تامیسلاو جورسک اهل کرواسی به دلیل نارسایی غده هیپوفیز که کنترل کننده رشد و سن افراد است، در حدود 13سالگی متوقف شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده هوانیروز (هواپیمایی نیروی زمینی) ارتش جمهوری اسلامی گفت: بالگردهای هوانیروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتینف رئیس جمهور روسیه همچنان برنامه های فشرده کاری خود را دنبال می کند و به فکر مرخصی تابستانی نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: شناگران پیوند اعضاء ایران در روز دوم مسابقات شنا سه مدال به دست آوردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: نمایندگان ایران در رقابت های دوبل تنیس روی میز پیوند اعضا با برد تمام حریفان خود طلای مسابقات جهانی را کسب کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: میرهاشم حسینی با قبول شکست برابر قهرمان المپیک ریو، بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت طرح اخذ گواهینامه رانندگی بدون دریافت مدرک پایان خدمت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: یک مقام دولت میانمار گفت این کشور جلوی ورود اعضای یک هیات تحقیقات سازمان ملل درباره هشدارها، شکنجه ها و تجاوزهای نیروهای امنیتی میانمار علیه مسلمانان قوم روهینیگا را خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: تیم ایران الف به عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: یک مسئول عربستانی گزارش های رسانه ای مبنی بر اعمال محدودیت در تحرکات ولیعهد سابق این کشور و حبس خانگی او را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: کاخ سفید اعلام کرد، دونالد ترامپفرئیس جمهور آمریکا در نشست گروه 20 در شهر هامبورگ آلمان با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: متخصصان ایرلندی دریافتند که مصرف ماست در سالمندان برای افزایش استحکام استخوان و کاهش شکستگی موثر است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۴:۳۱    
- همشهری آنلاین: موزه ملی چین، موزه ملی هوافضای واشنگتن و موزه لوور فرانسه در مجموع با میزبانی از بیش از 22 میلیون نفر پربازدیدترین موزه های جهان در سال گذشته بوده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: استفاده از یک نوع ماهی به عنوان وعده غذایی در تایلند که به عنوان بخشی از فرهنگ این منطقه در آمده است سالانه هزاران شهروند این کشور جنوب شرق آسیا را به سرطان مبتلا می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: کمبود پرستار در مراکز درمانی به ویژه بخش مراقبت های ویژه، موضوعی است که نمی توان نسبت به آن بی اعتنا بود زیرا، هرچقدر تعداد پرستار نسبت به بیمار کمتر باشد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: 9 تیرماه سال 1321 دیده به جهان گشود و تا امروز بیش از چهل سال است که در عرصه علوم ارتباطات، مدیریت، فرهنگ،شعر و ادبیات و... فعالیت می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۴۵    
- کم آبی، قطع گاه و بیگاه برق، غبار محلی، ریزگردهای عربی، مشکلات زیست محیطی و حالا هم رکوردزنی جهانی در ثبت گرما ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۸    
- نیویورک وجود برج های پرشمار در شهر نیویورک باعث شده بخش هایی از این ساختمان ها مناسب لانه سازی زنبور ها باشد و به دنبال آن شغلی به وجود آمده که شاغلان آن هر روز مبادرت به جمع آوری این زنبور ها می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۴    
- چونگ کینگ خیابانی در چین درست روی طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی قرار دارد؛ خیابانی که درست مانند باقی خیابان ها دارای پیاده رو، مغازه و فضای سبز است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۴    
- توکیو گردشگری که دستبند یشمی یک جواهرفروشی از دستش افتاده و شکسته بود، پس از اینکه متوجه شد قیمت آن 44 هزار و 100 دلار بوده، نقش زمین شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۱    
- فرمان مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا پس از ماه ها سرگردانی میان دولت و دادگاه های این کشور، سرانجام از دیروز به مرحله اجرا رسید تا اتباع 6 کشور مسلمان ازجمله ایران برای ورود به خاک آمریکا با محدودیت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۱    
- کالیفرنیا خانواده ای که 4 سال زباله های خشک خود را بیرون نینداخته بودند، عکس هایی از داخل خانه شان منتشر کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۸    
- خسرو معصومی: مرداد 1355 در خیابان های تهران پرسه می زدم. سرباز بودم و چند ساعتی وقت داشتم تا ساعت 5 عصر برسد و راهی بندرعباس شوم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۶    
- عباس ثابتی راد: 151 میلیارد تومان برای نوسازی 77 هزار هکتار بافت های فرسوده شهری کشور تعیین شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۳    
- محمد ابراهیم پورزرندی : در طول سال های اخیر و به رغم کنترل نرخ تورم و حتی تک نرخی شدن آن در برخی مقاطع، اثرات مثبت آن با تأخیر روی برخی متغیرهای دیگر نمود پیدا کرد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۳    
- طرح حمایتی ساخت و تهیه مسکن اجتماعی برای اقشار کم درآمد، چند سالی است که سرفصل برنامه های دولت در حوزه مسکن را اشغال کرده است اما با وجود اینکه در اواخر سال گذشته برنامه عملیاتی آن نیز در هیأت دولت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۳    
- ستاد اقتصاد مقاومتی در مصوبه ای با امضای معاون اول رئیس جمهور، سازمان امور مالیاتی را به ایجاد ترتیبی برای صدور برگ مالیات قطعی براساس اظهارنامه تسلیمی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط مکلف کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۱:۱۷    
- مدیران جشنواره فیلم رم با اهدای جایزه ای افتخاری از یک عمر فعالیت پرثمر سینمایی دیوید لینچ، فیلمساز نامدار آمریکایی تقدیر می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۳    
- رسیدگی قضایی به پرونده حادثه آتش سوزی در مسجد ارک با گذشت سال ها از حادثه ادامه دارد و در تازه ترین مرحله آن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۹    
- 4 جوان مسلح خودشان را از اعضای گروه تروریستی داعش معرفی کرده و با ترساندن طعمه هایشان دست به زورگیری می زدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۵    
- مشهور شدن و پربازدید شدن در یوتیوب جنایت هولناکی را در آمریکا رقم زد. در این حادثه زن جوانی با شلیک به نامزدش در مقابل دوربین، او را به قتل رساند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۲    
- فهمی هویدی: روزنامه هاآرتص، ولیعهدی محمد بن سلمان در عربستان را، خبری مسرت بخش برای اسرائیل و آمریکا می داند!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۹    
- دولت باطل داعش تمام شد ؛ ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور 3 سال از زمانی که ابوبکر بغدادی در مسجد نوری موصل آنچه خلافت خود می نامید را اعلام کرد جنگیدند تا سرانجام نخست وزیر عراق توانست این جمله ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: اتحادیه اروپا با انتشار فهرستی اصلاحات مربوط به شورای امنیت را در مورد تحریم های ایران به روزرسانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۶    
- آمارهای رسمی خصوصی سازی نشان می دهد؛ به فاصله سال های 80 تا 94 جمعا 87 هزار میلیارد تومان سهام معادل 23 میلیارد دلار به شرکت های شبه دولتی واگذار شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۳    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل 32 واحد افت کرد و به 78 هزارو 704 واحد رسید اما شاخص فرابورس با 7 پله صعود در محدوده 910 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۳    
- مهم ترین مناسبت های تقویمی نیمه اول امسال یعنی نوروز و ماه رمضان به معمولی ترین شکل ممکن برای تلویزیون گذشت و چشم امید مخاطبان در آغاز گرم ترین فصل سال به درخشش احتمالی سریال های تازه دوخته شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۳    
- همزمان با انتشار آمار تازه عملکرد سایپا و ایران خودرو در بورس تهران که از رشد تولید و فروش این 2 شرکت خودروساز در بهار امسال حکایت دارد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۰    
- ستاره سوئدی فیلم های دختری با خالکوبی اژدها و جان ویک پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان ریه در 56سالگی تسلیم مرگ شد و از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۰    
- شدت گرفتن انتقادها از محتوای برخی اجراهای شرکت کنندگان در مسابقه خنداننده شو در هفته گذشته، مجری و تهیه کننده خندوانه را وادار به پاسخگویی کرد و البته از حجم حاشیه ها و انتقادها نکاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: عطسه و فین کردن ناشی از آلرژی می تواند از خواب خوب شبانه جلوگیری کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، از عدم تمدید پروانه کار تاکسی های پیکان از تیر ماه امسال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با حضور در روستای تاریخی ابیانه در نطنز مرکز جامع خدمات سلامت در این روستا را افتتاح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: تونل برفی ازنا عصر جمعه 9 تیر ریزش کرد و هنوز از تعداد کشته های یا زخمی های احتمالی خبری مخابره نشده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۷    
- همشهریآنلاین: وزیر دفاع قطر اعلام کرد که حملات علیه قطر و محاصره این کشور به مثابه اعلان جنگ بدون خون ریزی است و دوحه برای کمک به مردم سوریه تلاش می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: در پی تعرفه گذاری 30 خدمت پرستاری در منزل، معاون درمان وزیر بهداشت، درباره چگونگی نظارت بر رعایت تعرفه های مصوب از سوی موسسات ارائه کننده این خدمات، توضیحاتی ارایه داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: ایندیپندنت به نقل از یک وب سایت هواشناسی اعلام کرد: پنجشنبه 8 تیر، شهر اهواز رکورد بالاترین دمای ثبت شده در ایران، آسیا و حتی کره زمین را شکست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: محل برگزاری نماز جمعه تهران از 16تیر ماه به مصلای امام خمینی (ره) منتقل می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۵    
- همشهری آنلاین: نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی ماجرای نیمروز اثر محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی 13 تیر توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وارد بازار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی آسمان صاف آفتابی برای اکثر مناطق کشور، اهواز و اردبیل را گرمترین و خنک ترین شهرهای کشور اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: 20 تا 35 سالگی سن طلایی باروری در زنان است، قدرت باروری در زنان در 38 سالگی یک سوم و در 40 سالگی به نصف کاهش پیدا می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری ایران با تبریک آزادی موصل و رهایی مردم از یوغ خشونت داعش به نخست وزیر عراق، اظهار داشت که ایران آماده تداوم مبارزه همه جانه با تروریست ها در منطقه ست
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: اکران فیلم های سینمایی تازه در حالی ادامه دارد که بیشتر آن ها به فروش میلیاردی رسیده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: انجمن خوشنویسان ایران به زودی سایت فروش آثار فاخر را راه اندازی می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۲    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور عراق روز جمعه برای تحقیق و بررسی جزییات حوادث شب گذشته در نجف اشرف دستور تشکیل یک کمیته تحقیق با حضور افسران بلندپایه وزارت کشور را صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در کاخ کرملین مسائل مهم از جمله روابط دوجانبه و سرد اروپایی با مسکو و موضوعات مهم بین المللی مانند اوضاع ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و شورای امنیت سازمان ملل در نشستی توجیهی که روز پنجشنبه به منظور بررسی اجرای قطعنامه 2231 برگزار شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۳    
- همشهری آنلاین: سازمان عفو بین الملل، با خطرناک و تبعیض آمیز خواندن فرمان منع ورود شهروندان شش کشور مسلمان به خاک آمریکا خواستار تلاش مردمی و مداخله کنگره آمریکا برای لغو این فرمان شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: یگان های ارتش سوریه در دیرالزور با حمایت نیروی هوایی حملات داعش به چند منطقه نظامی در محور جنوبی شهر دیر الزور را دفع و خسارات زیاد مالی و جانی به آنها وارد کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلانی: کیمیا علیزاده با شکست 19 بر 9 در دیدار پایانی در برابر نماینده ساحل عاج ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی، اولین بانوی ایرانی شد که مدال نقره جهان را کسب می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه نهم تیر در تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۹    
- همشهری آنلاین: مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز 14 مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: استقلال و پرسپولیس که می توانند از برگزاری دربی در آلمان نفع مالی خوبی ببرند حالا یک مانع بزرگ پیش روی خود می بینند و آن تلویزیون است که سهم خودش را می خواهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۷    
- همشهری آنلاین: فرمانده حشد الشعبی عراق گفت در صورت هلاکت یا اسرارت ابوبکر البغدادی، جانشین وی از اتباع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون اول قوه قضائیه با اشاره به "هجمه ها علیه قوه قضائیه" گفت: تلاش دارند تا تیغ دادگاه های انقلاب و سپاه کند شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری تهران از ارجاع چندین پرونده با موضوع همکاری با گروهک های تروریستی به دادسرای تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۸    
- همشهری آنلاین: امید به زندگی در سطح جهان رو به افزایش گذاشته است، و همین موضوع این پرسش را مطرح می سازد که این روند قرار است روزی متوقف شود؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه با امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس با بیان اینکه ادعای آمریکا در مقابله با تروریسم یک لفاظی است گفت: با کمک های ایران اکنون داعش در عراق نفس های آخرش را می کشد وگرنه بغداد هم به اشغال آنها درمی آمد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: بزرگترین شرکت ذغال سنگ جهان در جدید ترین اقدام برای منزوی کردن سوخت های فسیلی، 37 معدن خود را تعطیل کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
- در شماره ی 4 خرداد 1396 می خوانید:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: روباه گفت: خداحافظ و اینک راز من که بسیار ساده است: بدان که جز با چشم دل نمی توان خوب دید. آنچه اصل است، از دیده پنهان است. - از کتاب : شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۴    
- نفیسه مجیدی زاده: قدر وقت را دانستن و مدیریت زمان، در موفقیت ما نقش مهمی دارد. اما آیا فراتر از گفتن این جمله ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۳:۳۳    
- تو نفس می کشی کنار من
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۲:۳۴    
- داستان زهره تمیم داری: یک روز تعطیل، مونولوگ و دیالوگ همین جور که روی کاناپه ولو شده بودند تصمیم گرفتند بروند بیرون و با هم نوشیدنی بخورند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۱:۳۳    
- سعید مرادی کیا، کارشناس محیط زیست: امتحان ها که تمام شد می توانی بعد از یکی دو روز بالأخره سراغ کیف مدرسه بروی و به خودکارها، دفترها و وسایلی که یک سال دویده اند سری بزنی! می توانی لباس ها ...