یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۳May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 12 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: اگرچه بیماری های قلبی و سرطان ها، جزو نگرانی های اکثر افراد تا قبل از 40 سالگی نیست اما بعد از این سنین و در صورت اتخاذ یک سبک زندگی ناسالم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: اولین روز یازدهمین دوره رقابت های مقدماتی جام جهانی چوگان در منطقه E (آفریقا و غرب آسیا) با برتری تیم های هند و پاکستان به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۵    
- همشهری انلاین: رودریگو لاندونو، رهبر شورشیان فارک که پیش تر خبر سکته اش منتشر شده بود، برای درمان به کوبا منتقل شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: روغن زیتون، ماهی قزل آلا، جوی دو سر و ... اکثر ما می دانیم که این محصولات غذایی برای قلب مفیدند اما بسیاری از غذاها وجود دارند که از فواید سلامتی آنها برای قلب بی خبریم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۶    
- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آخرین اقدامات درخصوص طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده پایتخت را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: معاون دبیرکل سازمان ملل گفت: در ایران بیش از 20 درصد اراضی در معرض بیابانی شدن هستند. خوشبختانه در این کشور اقداماتی برای مقابله با بیابان زایی انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: دبیرکل راپمی با بیان این که امروز شاید یک بطری آب گران تر از یک بشکه نفت باشد، گفت: حل مسئله گرد و غبار نیازمند همکاری جهانی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: مشاور مقیم جایکا در سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که تغییر اقلیم و طوفان های گرد و غبار ارتباط نزدیکی با هم دارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: شی جینپینگ، رئیس جمهور چین به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که برخی عوامل منفی در حال لطمه زدن به روابط پکن و واشنگتن است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: بیماری زوال عقل به سرعت در جهان در حال رشد است، از این رو یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج اپلیکیشنی آزمایشی طراحی کرده اند که بازی با آن به مرور علایم زوال عقل نظیر افت حافظه را ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیم بانک سرمایه در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به شکست نماینده ژاپن شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: بحران آب، مشکلات پیشرو دولت و ... موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های سه شنبه-13 تیر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: محمدمهدی برومند به مدت یک سال پیراهن تیم ملی را در مسابقات استقامت جاده برتن خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم بانوان روز 12 تیر ماه با قهرمانی استان اصفهان در رودخانه کرج برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۰    
- معاون دادستان مشهد گفت: تمامی معادن غیرمجاز در حریم تاریخی طوس تا 19تیرماه تعطیل می شوند و اکنون نیز باتوجه به حجم زیاد این معادن، بخشی از آنها در حال تعطیلی هستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۰    
- سرانجام از جلسه مشترک مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد در مورد اختلاف این دو دستگاه، در رابطه با حذف تعداد 2900رشته محل دانشگاه آزاد دود سفید برخاست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۱    
- اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان در بیانیه ای با موضوع راه اندازی آزمایشی خط یک متروی اصفهان اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۸    
- روزگذشته نمایندگانی از 43کشور جهان همراه با نمایندگانی از سازمان ملل در سالن اجلاس سران تهران گردهم آمدند تا دریک کنفرانس سه روزه با تبادل نظر راهکارهای مقابله با گردوغبار را که اکنون به یکی از ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما برنامه ریزی خود را برای پخش تولیدات گسترده این شبکه در زمینه تولیدات مجموعه ها و سریال های تلویزیونی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: قسمت سوم انیمیشن من نفرت انگیز در اولین هفته اکران در صدر گیشه پرفروش ترین های سینمای جهان قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۵:۳۳    
- همشهری آنلاین: خودروهای باهوش خودران که تقریبا به راحتی می توانند انواع موانع محیطی و از جمله حیوانات مختلف را شناسایی کنند، از شناسایی کانگوروها عاجز مانده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع قطر اعلام کرد، همسایگان این کشور با خنجری که از پشت به دوحه زده اند در تلاشند تا امیر آن را سرنگون کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه مقاومت های میکروبی دیگر یک پیش بینی برای آینده نیست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: خوشبختی ترکیبی از لحظه هاست؛ مجموعه ای از نقاط ریز که وقتی کنار هم قرار می گیرند، یک خط را می سازند به نام زندگی. قدرخوشبختی هایتان را بدانید
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۲    
- تأخیر پس از تأخیر، زمان تأخیر هم از یک تا چند ساعت و بعضا لغو پروازها! به تیتر برخی خبرگزاری ها درباره وضعیت پروازها طی چند ماه اخیر بنگرید:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۹    
- مکزیکوسیتی دانشگاهی در مکزیک در جشن فارغ التحصیلی دانشجو ها دیوار بلندی میان آنهایی که هزینه مراسم را پرداخت کرده و آنهایی که بضاعت پرداخت آن را نداشتند کشید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۹    
- واشنگتن حدود 73درصد کاربر های فضای مجازی هیچ علاقه ای به دیدن عکس های سلفی دوستان خود در صفحه های شبکه های مجازی ندارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
- تداوم واردات قاچاق گوشی تلفن همراه در شرایطی موجب سود سرشار قاچاقچیان شده که وعده های قبلی مسئولان برای اجرای طرح رجیستری محقق نشده و برخورد با این کالاهای قاچاق بین دستگاه های اجرایی پاسکاری می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
- ما به ایران بازگشتیم و این بار برای 20 سال. این را پاتریک پویانه، مدیرعامل شرکت بزرگ نفتی توتال فرانسه هنگام امضای قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی اعلام و تأکید کرد:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
- به رسم هر سال، امسال نیز با فرارسیدن تابستان، نقل و انتقال مستأجران رونق گرفته و دیگر از کسادی معمول دفاتر مشاوران املاک خبری نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
- سید حامد واحدی: اقتصاد ایران از درد مزمن و کهنه ای رنج می برد؛ عارضه ای که سال هاست دامن کشور را گرفته و فرایند توسعه را هر لحظه بیش از گذشته به تأخیر می اندازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۳    
- باغ کتاب به عنوان بزرگ ترین lرکز کتابفروشی جهان و مجموعه های علمی و فرهنگی دیگری که چرخه آموزشی را تکمیل می کنند با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۴    
- نیوجرسی مقامات ایالت نیوجرسی آمریکا برای یافتن فردی که به بنای یادبود هولوکاست اهانت کرده بود 10هزار دلار جایزه تعیین کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۴    
- عباس خامه یار: بیانیه بالفور و همچنین قرارداد سایکس- پیکو، هر دو در آستانه ورود به یکصدمین سالگرد خود هستند
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۴    
- استیضاح دونالد ترامپ که تا یک ماه پیش در حد زمزمه میان برخی اعضای مجلس نمایندگان آمریکا و رسانه های مخالف او مطرح بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۴    
- رضا رویگری: خبر درگذشت استاد عطاءالله بهمنش به خصوص برای نسل من، بسیار دردناک است؛ ما که در دوران نوجوانی و جوانی از صدای بهمنش خاطره ها داشتیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۴    
- محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر روز گذشته به صورت رسمی پاسخ این کشور به درخواست عربستان و متحدانش را با سفر به کویت تحویل مقام های این کشور به عنوان میانجیگر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۲    
- از زمانی که سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به صورت ناگهانی محمد بن نائف، برادرزاده خود را از ولیعهدی برکنار و پسرش را به عنوان جانشین خود منصوب کرد گزارش های مختلفی از افزایش اختلاف ها در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۶    
- پرونده قتل مردی که قربانی توطئه خانوادگی شده بود، دیروز برای دومین بار در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۶    
- بررسی های پلیس و پزشکی قانونی شهرستان هیرمند نشان می دهد مردی که ادعا شده بود با خوراندن اسید به قتل رسیده، دچار مرگ عادی شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۳    
- تحقیقات درخصوص مرگ اسرار آمیز دختر 16ساله ای که جسدش مقابل ساختمانی مسکونی در غرب پایتخت پیدا شده، از سوی تیم جنایی آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۳    
- مجید و مینا در بی تاک با هم آشنا شدند اما 3 ماه بعد کار به شکایت کشید و پای آنها در دادسرای جنایی تهران باز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۴    
- با نخستین فیلم بلند سینمایی خود به اقیانوس تحسین شدگان سینمای جهان وارد و با فیلم دوم محبوب وطن شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۴    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 106 واحد کاهش یافت و به 78 هزارو 659 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 3 پله نزول در محدوده 897 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۴    
- فیلم سینمایی فروشنده در شرایطی به عنوان یکی از فیلم های برتر سال 2017 از سوی سایت معتبر متاکریتیک برگزیده شده که تازه ترین تجربه کارگردانی اصغر فرهادی مورد توجه شرکت های سینمایی سراسر دنیا قرار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۴    
- من نفرت انگیز 3 و ماشین ها 3 به فاصله یکی دو هفته از هم روی پرده سینماها رفتند اما شباهت های شگفت انگیز، انتخاب یکی از میان این 2کارتون محبوب را سخت می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۴    
- علی نصیریان هر چند در فصل دوم شهرزاد حضور ندارد اما دوستداران هنر این بازیگر برجسته می توانند این روزها رد پای او را بیشتر روی صحنه تئاتر به تماشا بنشینند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: پرسپولیس با بشار رسن قرار داد دو ساله بست و نور اللهی نیز به زودی به این تیم خواهد پیوست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۱    
- رئیس اداره تمرکز اطلاعات نهادهای عمومی سازمان بورس از معلق شدن فعالیت های ثبتی شرکت های شبه دولتی از اول آبان ماه با همکاری مرجع ثبت شرکت ها خبر داد و اعلام کرد تاکنون 900شرکت شبه دولتی شناسایی شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: نتایج تحقیقات موسسه نظرسنجی آلنزباخ از پیشتازی حزب اتحاد دموکرات مسیحی (CDU) آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در انتخابات پارلمانی 24 سپتامبر (2 مهر) حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۲    
- همشهری آنلاین: ربیعی با تاکید بر تداوم پرداخت مستمری به سالمندان طرح حمایت از سالمندان فقیر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی انتشار واکنش های مسئولان دانشگاه آزاد نسبت به حذف بیش از 2 هزار و 800 کدرشته محل کارشناسی ارشد این دانشگاه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل بنیاد برکت تاکید کرد:تلاش داریم که تا پایان سال 1399، تعداد مدارس ساخته شده ی بنیاد برکت را به دو هزار مدرسه برسانیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران در مراسم بهره برداری از باغ کتاب تهران گفت: بهره برداری از باغ کتاب یکی از بزرگترین اتفاقات فرهنگی در کشور است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۹    
- اطلاعات آماری از سود و زیان 9 بانک در بورس نشان می دهد که زیان عملکرد این بانک ها به مرز بی سابقه 8400 میلیارد تومان معادل 2.2 میلیارد دلار رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: فیسبوک چند وقت پیش ابزاری را معرفی کرد که وسیله آن کاربران می توانستند شبکه های اینترنت بی سیم رایگان (Free Wi-Fi) را پیدا کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: دندان قروچه معمولاً در دوران نوپایی کودک و سال های پیش از مدرسه رخ می دهد و معمولاً تا 6 سالگی متوقف می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات شهردار تهران در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و عمرانی گفت: باغ کتاب بخشی از کمبود آموزشی کشور را مرتفع می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: پرسپولیس به طارمی 14 روز فرصت داده بود تا برای ترانسفر شدن مبلغ مورد توافق را به باشگاه پرداخت کند. با پایان این مهلت وی باید به خود را به باشگاه معرفی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۴    
- ورزش علی مولوی: این روزها همه ی لیگ های اروپایی به کار خود خاتمه داده و قهرمانان خود را شناخته اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: هر سال هفته دخانیات با ارائه آمار و ارقام در مورد آثار زیانبار مصرف مواد دخانی، آغاز و به پایان می رسد اما، بررسی ها نشان می دهد مصرف سیگار و قلیان در کشور رو به افزایش است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: اپرای عروسکی خیام از 25 تیرماه اجرای عمومی خود را در تالار فردوسی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی آغاز می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۱    
- همشهری آنلاین: والدین ممکن است درباره اینکه کودک نوپایشان کالری یا مواد مغذی کافی دریافت می کند، نگران باشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: اتاق سال 2010 در قالب رمانی تکان دهنده به بازار آمد. اقتباس سینمایی آن در چهار بخش نامزد و در یک بخش برنده جایزه اسکار شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: متخصصان پوست و چشم درباره اثرات منفی اشعه فرابنفش بر سلامتی انسان، هشدار می دهند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۲    
- همشهری آنلاین: کنسول جدید مایکروسافت Xbox One X را می توان به جرات قویترین کنسول ساخته شده در جهان نام برد و این درحالی است که دربازار دو نوع کنسول ایکس باکس وان وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر محمدباقر قالیباف باغ کتاب تهران را افتتاح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: نمایندگان انجمن جهت یابی متشکل از رئیس، دبیر و مسئول کمیته پشتیبانی و اسپانسر راهی استونی شدند تا در اجلاس جهانی این رشته ورزشی شرکت کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به مطالب مطرح شده درباره انتشار اسنادی مربوط به تخلف سازمان غذا و دارو واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: مرزبانان پیرانشهر روز گذشته (یکشنبه) با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات این شهرستان مرزی درگیر شدند که در نتیجه آن یک سرباز وظیفه به ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: وب سایت متاکریتیکت در فهرست بهترین فیلم های اکران شده در سال 2017 فیلم فروشنده را در جایگاه چهارم قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و گردشگری کشور جمهوری آذربایجان در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد ایران درباره ثبت اشتراکات فرهنگی این کشورها که در سال های گذشته به نام جمهوری آذربایجان در یونسکو ثبت شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
- همشهری آنلاین: شاید برای خیلی ها جالب باشد که بدانند کودکان چطور به شاهکارهای نقاشی چهان نگاه می کنند، آیا نوع تمرکز بصری آن ها با ما یکی است؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین- علی شاکری : تیم ملی والیبال جوانان ایران در یازدهمین حضورش در مسابقات جوانان جهان به مقام پنجم رسید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: محیط بانان میانکاله با همکاری نیروی انتظامی، یگان مرزبانی، دامداران و فعالان محیط زیست اقدام به کنترل عبور و مرور کلیه وسائل نقلیه به داخل پناهگاه حیات وحش میانکاله کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیته امنیت داخلی، کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که رئیس مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره اقدامات لازم برای ارتقای امنیت داخلی مجلس را به مسئولان در رده های امنیتی مختلف ابلاغ ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور درباره تبلیغات در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری و یا ارتباط با طراحان هشدار ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
- همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پس از شکست های آمریکا، عربستان سعودی و صهیونیست ها در عراق و سوریه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه اظهار داشتند: قوه قضاییه باید پرچمدار حقوق عمومی در جامعه شود و در هر زمینه ای که لازم بود، از حقوق مردم با قدرت دفاع ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی سوریه اسکناس 2000 لیره ای جدیدی را با تصویر بشار اسد، رئیس جمهور این کشور چاپ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: پلیس برزیل موفق شد لوئیس کارلوس داروچا ملقب به "سرسفید" را دستگیر کند. او سرکرده یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران با اهدای نشان ویژه این جشن برای اولین بار و با دعوت از تمام مستندسازان کشور برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: سرنوشت 2900 کد رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد که محل مناقشه بین وزارت علوم و این دانشگاه قرار گرفته است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: 'استیون هاوکینگ' فیزیکدان معروف انگلیسی هشدار داد که تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از معاهده پاریس تهدیدی برای طبیعت ونوع بشر است و زمین را به جهنم تبدیل می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۱    
- همشهری آنلاین: محققان بریتانیایی می گویند زمانی که مغز سریع تر از حد نرمال پیر می شود، افراد در معرض خطر بالای بیماری و اختلال مغزی و همچنین مرگ زودهنگام قرار می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: برچسب های نرخ سال 96 کرایه های تاکسی از امروز در شهر تهران توزیع شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۲    
- همشهری آنلاین: پیک مصرف برق روز گذشته در حالی به 52 هزار و 470 مگاوات رسید که در مدت مشابه سال گذشته از اول تیرماه تا همین تاریخ، پیک برق به هیچ عنوان از 49 هزار مگاوات بالاتر نرفته بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه نسبت به تغییرات اخیر در عربستان و موضوع حج نگرانیم، گفت: در این زمینه اقداماتی را در دست طراحی داریم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: مقام های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان به مطالب منتشر شده در کتاب خاطرات یکی از مقاطعه کاران سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا مبنی بر این که خلاص شدن او در پرونده قتل دو تن در سال 2011 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی اوایل معاملات دوشنبه 12 تیرماه در آستانه تعطیلات روز استقلال آمریکا که کاهش حجم معاملات را بدنبال داشته است، تغییر چندانی نداشت.+
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: به لطف تلاش های شرکت اسپیس ایکس، بلو اوریجین و دیگر شرکت های فضایی، بشر در آستانه آغاز دوران پروازهای فضایی تجاری قرار گرفته است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: در بازار ارز دلار آمریکا و در بازار طلا، هر گرم طلای 18 عیار با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته مواجه شده اند و هر کدام به ترتیب 3782 و 115 هزار و 872 تومان داد و ستد می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: وزیر انرژی روسیه گفت: به توافق کاهش تولید نفت کاملا پایبند هستیم و صادرات نفت روسیه در ماه گذشته میلادی در مقایسه با ماه پیش از آن روند نزولی گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: اشرف غنی احمدزی، رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد، دولت کابل از پاکستان نمی خواهد که در این کشور صلح برقرار کند بلکه در درجه اول خواستار صلح با اسلام آباد است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس علت لغو موقت مراجعات مردمی به دفتر نمایندگان مجلس را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۳    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: جوری زندگی کن که نگران نباشی؛ نگران از چه؟ از اینکه پیش مردم لو بروی!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۳    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تمهیدات جدید وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی در سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۳    
- همشهری دو - امیر اسماعیلی : آن روز اصلا قرار نبود حاج آقا به مجلس برود. از صبح دلشوره داشتم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۳    
- همشهری دو - شیدا اعتماد: در کوچه های شهر که راه می رفتیم هنوز می شد رد گذشته را در خانه های بسیاری دید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت:امروز دوران دیوارکشی پایان یافته و رهبران کشورهای تازه به دوران رسیده که به فکر دیوار کشیدن افتاده اند باید بدانند دوران این اقدامات خاتمه یافته است.
  • ۱