شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۴May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 17 آذر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آذر 1399 روزنامه همشهری 2 آذر 1399 روزنامه همشهری 3 آذر 1399 روزنامه همشهری 4 آذر 1399 روزنامه همشهری 5 آذر 1399 روزنامه همشهری 6 آذر 1399 روزنامه همشهری 7 آذر 1399 روزنامه همشهری 8 آذر 1399 روزنامه همشهری 9 آذر 1399 روزنامه همشهری 10 آذر 1399 روزنامه همشهری 11 آذر 1399 روزنامه همشهری 12 آذر 1399 روزنامه همشهری 13 آذر 1399 روزنامه همشهری 14 آذر 1399 روزنامه همشهری 15 آذر 1399 روزنامه همشهری 16 آذر 1399 روزنامه همشهری 17 آذر 1399 روزنامه همشهری 18 آذر 1399 روزنامه همشهری 19 آذر 1399 روزنامه همشهری 20 آذر 1399 روزنامه همشهری 21 آذر 1399 روزنامه همشهری 22 آذر 1399 روزنامه همشهری 23 آذر 1399 روزنامه همشهری 24 آذر 1399 روزنامه همشهری 25 آذر 1399 روزنامه همشهری 26 آذر 1399 روزنامه همشهری 27 آذر 1399 روزنامه همشهری 28 آذر 1399 روزنامه همشهری 29 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۱    
مدیر بخش اورژانس بیمارستان سینا به تشریح نکات کلیدی در استفاده از ماسک پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۴    
کتاب فایده گرایی: درآمدی خیلی کوتاه تألیف پیتر سینگر و کاتاژینا د لازاری-رادک با ترجمه محمد زندی به همت نشر لوگوس منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۹    
باند کلاهبرداری صدور مدرک تحصیلی در اراک منهدم شد و اعضای آن دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۰۳    
بارش باران و افت دما باعث مه گرفتگی در جاده و ارتفاعات بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۰    
پسر 17 ساله ای که با سوءاستفاده از حساب بانکی پدر خود اقدام به برداشت 20 میلیون تومان پول برای فعالیت در سایت های غیرقانونی قمار و شرط بندی کرده بود، شناسایی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۷:۲۸    
پسر جوان وقتی فهمید نامزدش از ازدواج با او پشیمان شده است، دست به انتقام گیری زد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
پژوهشکده مطالعات ترجمه دانشگاه علامه طباطبایی نشست علمی چرخش فرهنگی در ترجمه معکوس در ایران را برگزار می کند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که با نقایص مادرزادی متولد می شوند، در طول زندگی با خطر بیشتر ابتلا به سرطان مواجه هستند؛ اگرچه این خطر نسبی در کودکی بیشتر است و سپس کاهش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۲    
طبق گزارش محققان، به گفته محققان، گُرگرفتگی و تعریق شبانه تنها عوارض ناشی از ورود به دوره یائسگی نیست. بلکه نوسان در هورمون ها منجر به بروزر مشکلات قلبی در این دوره زمانی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۱    
امیرعلی سردارافخمی، از معماران پیشرو و برجسته ایرانی به علت کهولت سن در 91 سالگی در فرانسه درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۸    
قاسم خیری که دو سال است در اوضاع نابسامان کتاب کار کتابفروشی را رها کرده و در محله عدل در مشهد میوه فروشی راه انداخته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۷    
احمد عزیزی از تعزیه خوانان باسابقه اعلام کرد زنده یاد حاج رضا لنکرانی 2 وصیت کرده که یکی از آن ها اجرای موسیقی تعزیه و دیگری برگزاری مجلس تعزیه حضرت زینب(س) سر مزارش است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۵    
پدر شیما دختر 15ساله ای که سال گذشته ناپدید شد و چند روز پیش مشخص شد که توسط مردی مسن به قتل رسیده است، می گوید: فقط خواستار مجازات و قصاص بهلول این مرد شیطان صفت هستیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۰    
مستند چه خوب شد که به دنیا آمدید از مجموعه حکایت دل بعد از ظهر امروز از شبکه چهار بازپخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۶    
پیکر شهید ابراهیم خلیلی با حضور مردم و مسئولان شهرستان کلیبر در آذربایجان شرقی تشییع و در آرامستان این شهرستان به خاک سپرده شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۲    
خواننده معروف عراقی که خواندن برای صدام حسین را نپذیرفته و از 30 سال پیش خوانندگی را کنار گذاشته و قاری قرآن شده بود، قربانی کرونا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۱    
گروه های محیط بان مستقر در سواحل جنوب استان سیستان و بلوچستان حین پایش سواحل مکران شاهد تولد نوزادان لاک پشت های دریایی در ساحل روستای لیپار بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۱    
مشاهدات پزشکان متخصص و دست اندرکاران علوم اعصاب بر مبنای تجربیات این روزها نشان می دهد فقدان حس بویایی و احتمال وقوع سکته مغزی در بیماران مبتلا به کووید-19 و نیز افراد بهبود یافته از بیماری حتی پس از ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۱    
قدرتمندترین و مرتفع ترین توربین های بادی جهان که توسط شرکت جنرال الکتریک تولید شده اند در سواحل شرق آمریکا نصب شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶    
اولین خط تولید پارچه ملت بلون در استان قم با تولید روزانه 500 کیلو راه اندازی شد تا مواد لازم را برای تهیه کردن ماسک های سه لایه، پنج لایه و فیلتردار تامین کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۸    
4 بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو مشهد به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۸    
شبنم عرفی نژاد، دستیار کارگردان کیانوش عیاری در فیلم سینمایی کاناپه در اینستاگرام خود خاطره ای از مرحوم تینا عبدی نقل کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل شرکت مترو تهران اعلام کرد: بیمارستان امام خمینی (ره)، میلاد و بیمارستان گلستان به عنوان اولویت های اول اتصال به خطوط مترو در نظر گرفته شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۲    
مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از مارهای افعی در منطقه مارکوه دامغان پادزهر تولید می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۱    
ماهیان زینتی شهرستان کاشان با عنوان تجاری Red Fish به کشورهای ترکیه و عراق صادر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۴    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: افراد پس از یک بار ابتلا به کرونا در مقابل ابتلای مجدد، مصونیت ندارند و حتی امکان ابتلای شدیدتر به این ویروس وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۶    
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه سواری بنز اس ال 350 قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی قزوین از مرگ یک جوان تاکستانی در اثر برخورد با قطار هنگام گرفتن عکس سلفی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۳    
هزار و 164 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در یک واحد صنعتی در میمه کشف و ضبط شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۱    
جوان 38 ساله و پدر چهار فرزند که در تلاش برای یافتن خط آنتن در بخش مرکزی اندیکا بالای کوه رفته بود، از آن بالا به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۴    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات مختلف تبدیل شدن روستای تاریخی کنزق سرعین به پایگاه ملی به تصویب رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۲    
طرح کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی دره شیرینو با وجود بارندگی 38 میلیمتری 16 آذر در لامرد از وقوع سیلاب جلوگیری کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۱    
مدیر جهاد کشاورزی مرند گفت: انبار علوفه یک دامداری 6 هزار راسی در روستای امیرآباد منطقه یکانات شهرستان مرند در آذربایجان شرقی طعمه حریق شد و نزدیک به 3 میلیارد تومان خسارت به جا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۸    
رئیس شبکه بهداشت و درمان صحنه از خارج کردن توده 15 کیلوگرمی از شکم یک بیمار در بیمارستان دکتر معاون صحنه در شامگاه دوشنبه 17 آذر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری 5 نفر از عوامل درگیری در شهر برازجان استان بوشهر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۵    
روستای چهل دختران در شهرستان اسفراین از نقاطی است که در مجاورت دشت معروف به میاندشت کانون شترداری در خراسان شمالی است و بیش از 200 نفر شتر در این روستا پرورش داده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۸    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: فرد گرفتار در باتلاق حاشیه دریاچه ارومیه پس از 3 ساعت تلاش نیروهای این نهاد نجات یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان دو کشور استقلال، عزت و پیشرفت کشورهای اسلامی را نمی خواهند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۸:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: قاتل صادق برمکی پس از 4 سال حبس به دار مجازات آویخته شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۱۸    
یک پزشک متخصص توصیه می کند به دلیل مشکلاتی که ماسک پارچه ای سیاه رنگ برای سلامت بدن به دنبال دارد نباید از آن استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۹    
تحقیقی که مرکز تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره سناریوهای جنگ احتمالی انجام می دهد، به این نتیجه رسیده که جنگ آینده احتمالا در چند جبهه شامل لبنان، سوریه، عراق و غزه خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۴    
براساس دعوتنامه های صادر شده برای مشتریان، قیمت جدید دو محصول ایران خودرو نیز مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۸    
نماینده سابق دولت آمریکا در سازمان ملل متحد در پیامی توییترش به تمجید از تحریم های اقتصادی دولت این کشور علیه ایران پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۴۳    
دبیر کل حزب ندای ایرانیان با اشاره به انتشار برخی شایعات دروغ پردازان خارجی اعلام کرد که حال رهبر انقلاب عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۳:۲۲    
یکی از مجریان سرشناس شبکه الحوار درباره پرداخت هزینه ترور شهید محسن فخری زاده صحبت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۳:۱۸    
همتی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد دلار تاییدیه ارز دادیم ولی ترخیص کالا صورت نگرفته است گفت: بانک مرکزی کالاهای وارداتی اعتباری را به شرط ورود فوری به کشور تأمین ارز می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۴    
جاسوسان خبره و زبده از ابزارهایی در ظاهر ساده و روزمره استفاده می کنند که یک سلاح مرگبار یا یک ابزار جاسوسی در آنها جاسازی و پنهان شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶    
کاماراتا : شهری در ایتالیا برای احیای خانه های تاریخی و قدیمی منطقه، آنها را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهد؛ به شرط آنکه این ابنیه تاریخی را مطابق ضوابط خاصی مرمت کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶    
چند روزی است که صحبت های بهاره رهنما در مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب به سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه ها تبدیل شده و انتقادهای زیادی را به سوی این بازیگر معمولا پرحاشیه روانه کرده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶    
کارلوس آنتونیو ریکو دا کوشتا نیوش سفیر پرتغال در تهران، دیروز با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ملاقات کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶    
علی ربیعی، سخنگوی دولت در سخنانی که به نظر می رسد انتقاد به مصوبه اخیر مجلس درباره برجام است، گفته : سال1399 و شرایط بین المللی پیش آمده بعد از پیروزی های ما در سازمان ملل و شکست ترامپیسم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۵    
زمانی که آلبرت اینشتین امواج گرانشی بر اثر برخورد اجرام کیهانی عظیم را در فضا-زمان پیش بینی کرد، فکر نمی کرد بشر بتواند این امواج را شناسایی کند، اما اکنون 100 سال بعد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۲    
از شنبه همین هفته، سه روز پیش، تعطیلات نه چندان فراگیر کرونایی در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران به پایان رسید و بسیاری از مشاغل و اصناف مجاز به فعالیت شدند، در پی این اتفاق ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۹    
معاون وزیر بهداشت، اعلام کرد: اگر پرسپولیسی ها نیاز داشته باشند، اعلام آمادگی می کنیم که تست تشخیص سریع کرونا را در اختیار آن ها قرار دهیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۷    
رئیس امورعمومی دفاعی، قضایی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توافق سازمان برنامه و بودجه و ثبت احوال 10 میلیون کارت ملی هوشمند در ماه تولید می شود که بر اساس آن تا 10 ماه دیگر تمامی کارت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۲    
دو شرکت داروسازی هندی از جمله بزرگترین تولیدکننده واکسن جهان درخواست تایید مسیر سریع برای واکسن های کرونا برای استفاده در این دومین کشور پرجمعیت جهان ارائه کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۲    
سرپرست باشگاه استقلال نامه ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۲    
مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر امشب (دوشنبه) در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۴۷    
یک مرد جوان مصری چند سال پیش تحصیلات دانشگاهی اش در باستان شناسی را رها کرد تا به دنبال شکار عقرب ها در بیابان ها و سواحل کشورش برای استخراج زهرشان برای استفاده پزشکی برود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۸    
غلامحسین کرباسچی چندی پیش در انتقادهایی رهبری اصلاحات را به چالش کشید. او گفته بود که اصلاحات دارای رهبری خاصی نیست و کسی تا به امروز نگفته است که فردی نقش رهبری اصلاحات را برعهده گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۶    
یک سارق در خیابان یاغچیان تبریز، دست به سرقتی عجیب زد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۵    
شورای اتحادیه اروپا در بخشی از بیانیه خود که دوشنبه صادر شده خواستار همکاری با دولت آمریکا در خصوص برجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۶    
یکی از نزدیکان محسن رضایی از درخواست ها برای نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری 1400 می گوید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۳    
اسامی نامزدهای دریافت جایزه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۳    
بارش برف امروز دوشنبه 17 آذرماه در آخرین روزهای فصل پاییز شمال تهران را سفید پوش کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۱    
جو بایدن با اکثر اقدامات دونالد ترامپ در حوزه سیاست خارجی مخالف است اما برخی از مشاورانش به پایگاه آکسیوس گفتند که یک مورد از این اقدامات هست که او به دنبال حفظش است و آن توافقات عادی سازی روابط با ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۶    
سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی آبادی را تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۹    
این ویدئو را ببینید تا بدانید ساخت واکسن کرونا چه مراحلی دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۸    
یک عکاس دانمارکی طی چندین سال مجموعه ای از عکس ها با موضوع پرواز دسته جمعی سارها را به ثبت رسانده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۶    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از پذیرش استعفای حسین جابری انصاری از سمت معاونت کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از سوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و انتصاب سید کاظم سجادی به ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در توییتر نوشت: امسال تمام وجوه دانشگاه متاثر از کرونا بود و روز دانشجو مانند رویداد دیگر امکان برگزاری نداشت گرچه آخرین سال ریاست حسن روحانی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه در دیدار عصر امروز درباره موضوعات منطقه ای و روابط دو جانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۶    
وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای تاکید کرد که ویدیوها و تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی مبنی بر آزار و اذیت جمعی از شهروندان افغان در ایران صحت ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۱۹    
استان اصفهان با داشتن آب وهوای چهارفصل محصولات مختلف کشاورزی و باغی را تولید می کند و انار یکی از میوه هایی است که این روزها در استان برداشت می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۸    
مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی برابر صنعت نفت دچار مصدومیت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۰    
بازیهای مرحله بعدی رقابت ها بعد از قرعه کشی برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۰    
شرکت داروسازی آمریکایی اینوویو اعلام کرد واکسن کرونای تولیدی اش با نام INO-4800 را در شروع یک کارآزمایی بالینی مرحله میانی به نخستین شرکت کننده تزریق کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۸    
ماهرشالا علی (Mahershala Ali) سال 1974 در اوکلند ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۷    
آیا خطر به ابتلای کرونا در هوای برفی بیشتر می شود؟
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۷    
هدایت هاشمی در سریال پایتخت ایفاگر نقش اوس موسی بوده و این روزها پایتخت 3 با بازی او در حال پخش از آی فیلم است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۳    
17 آذر سال گذشته در آستانه 80 سالگی داریوش مهرجویی از جای خالی فیلم جدیدش لامینور در جشنواره فجر نوشتیم؛ فیلمی که کرونا اکران آن را هم به تعویق انداخت و شاید سرنوشتش به جشنواره فجر امسال برسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: یک بمب جنگی 500 پوندی از دوران دفاع مقدس در شهر پلدختر کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۶    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت واگن پارس اراک هفته آینده به صورت رسمی به گروه صنعتی مپنا تحویل می شود و هیات مدیره منتخب آن کار خود را آغاز می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: بیش از 8650 روستا و 450 شهر در معرض سیلاب ها قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۷    
محمود فکری دلیل تساوی تیمش را عملکرد داوری دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۱    
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی روایتی از جلسه روز گذشته دانشجویان با رئیس قوه قضائیه را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۷    
وضعیت این روزهای اصولگرایان و به طور ویژه مخالفان دولت، مصداق این شده که می گویند فلانی با دست پس می زند و با پا پیش می کشد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۶    
وقوع سیل در بوشهر، خسارت زیادی به مردم وارد کرد و بسیاری از خانه ها را دچار آبگرفتگی و برخی جاده های روستایی را مسدود کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۲    
مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا اعلام نشده است مدعی تقلب در انتخابات این کشور شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۱    
آن روزها هنوز محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران بود و علی لاریجانی نیز نه تنها به سکوت پناه نبرده بود و حداقل برای مدتی از صفحه اول اخبار ایران پنهان نشده بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۳۶    
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۲۹    
فاطمه سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی با انتشار خاطره ای عبرت آموز از پدرش، نسبت به اختصاص بودجه 8 میلیاردی برای بنیاد این شهید واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۲    
عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: یک فرد تهرانی با متوسط درآمد سالانه 54 میلیون تومان برای خرید یک ملک باید 35 سال انتظار بکشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۱    
رئیس پیشین سازمان سیا در گفت وگویی از اقدام دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی انتقاد کرده و آن را مغایر با تعهدات آمریکا نسبت به نظام بین المللی دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهوری اندونزی گفت این کشور نخستین محموله واکسن کروناویروس را از چین دریافت کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۴    
موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشک مازندران گفت: با توجه به فصل سرد، پنجره ها را گاهی باز بگذاریم. همچنین تا می توانیم در فضاهای عمومی بسته حضور پید نکنیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۰    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: با ادامه روندی که اکنون داریم، اواخر این ماه و اوائل زمستان، اگر کنترل و رعایت لازم صورت نگیرد، مجدداً وارد پیک زمستانی کرونا خواهیم شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۵    
تیم فوتبال پیکان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد در سیرجان دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه دوبریک گل گهر را شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند توزیع مواد مخدر در شیراز متلاشی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۲    
نتفلیکس اعلام کرد قصد ندارد عنوان داستانی را به سریال تاج بیفزاید.