شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۶May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 آذر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آذر 1399 روزنامه همشهری 2 آذر 1399 روزنامه همشهری 3 آذر 1399 روزنامه همشهری 4 آذر 1399 روزنامه همشهری 5 آذر 1399 روزنامه همشهری 6 آذر 1399 روزنامه همشهری 7 آذر 1399 روزنامه همشهری 8 آذر 1399 روزنامه همشهری 9 آذر 1399 روزنامه همشهری 10 آذر 1399 روزنامه همشهری 11 آذر 1399 روزنامه همشهری 12 آذر 1399 روزنامه همشهری 13 آذر 1399 روزنامه همشهری 14 آذر 1399 روزنامه همشهری 15 آذر 1399 روزنامه همشهری 16 آذر 1399 روزنامه همشهری 17 آذر 1399 روزنامه همشهری 18 آذر 1399 روزنامه همشهری 19 آذر 1399 روزنامه همشهری 20 آذر 1399 روزنامه همشهری 21 آذر 1399 روزنامه همشهری 22 آذر 1399 روزنامه همشهری 23 آذر 1399 روزنامه همشهری 24 آذر 1399 روزنامه همشهری 25 آذر 1399 روزنامه همشهری 26 آذر 1399 روزنامه همشهری 27 آذر 1399 روزنامه همشهری 28 آذر 1399 روزنامه همشهری 29 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۵    
در شانزدهمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان چهار ایده، چهار فیلم فیلم های دوچرخه ها، پدرها، سیگارها به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۱    
مؤسسه فرهنگی اکو با همکاری کمیسیون ملی یونسکو - ایران در پاسداشت هفتصدمین سالگرد تولد شاعر برجسته کمال الدین خجندی، نمایشگاه مجازی بلبل چمن های خجند را برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در حساب توییتری خود تصاویری جدید از تلاش دانشمندان ایرانی برای ساخت واکسن کرونا منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۴    
سرپرست پلیس فتا استان البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری خبر داد که با اجاره کردن یک دکه در جاده کرج - چالوس 800 میلیون تومان پول مردم و مسافران را به جیب زده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: دکتر عزالدین بخت آور، از چهره های علمی این شهرستان مرزی از سوی موسسه اسکوپوس (Scopus) در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۵    
نویسندگان یک تحقیق جدید با تاکید بر تاثیر مگاترندها(ابر روندها) بر روی تغییرات آینده جنگل ها می گویند ظهور "کووید-19" و سایر بیماری ها با منشأ حیوانی مانند ابولا ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۸    
دکتر جعفر سوخته، مدافع سلامت ایلامی در راه خدمت به بیماران کرونا به شهادت رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۷    
طرح الحاق فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به محدوده سایت منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در نشست کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تصویب رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از پلمب یک انبار به علت احتکار روغن و مواد شوینده در این شهرستان استان همدان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۶    
یک مداح متخلف در پاتاوه در کهگیلویه و بویراحمد به علت ایجاد کردن تجمع بیش از حد در مراسم خاکسپاری به دستور دادستان دنا بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۰    
جستجوی نیروهای عملیاتی هلال احمر برای یافتن کودک 2 ساله که در هفت چال مراوه تپه گم شده همچنان ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۹    
نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان دزفول در استان خوزستان 2 کشته و چهار زخمی بر جاگذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۷    
یک تولیدکننده فیلتر هوای غیر استاندارد علاوه بر جزای نقدی به 6 ماه خدمت در بیمارستان الزهرای اصفهان محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال هیچ یک از نمادهای ویژه شب یلدا در سطح شهر نصب نمی شود و گذر یلدایی هم مجازی خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۶    
اعضای شورای شهر تهران در واکنش به ابلاغ مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری برای لغو محدودیت ارتفاعی محله جماران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۵    
فرمانده انتظامی دهگلان گفت: یک زن ساکن روستای تیلکو در این شهرستان استان کردستان در درگیری خانوادگی به قتل رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۱    
نخستین دستگاه لاپاراسکوپی (جراحی غیر تهاجمی) تولید یکی از شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشستی با حضور مجازی دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۹    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی انفجار اسپری خشک کننده چسب، بخشی از یک واحد مسکونی در مشهد تخریب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۲    
کرونا تا دو سال دیگر هم در دنیا وجود دارد: این گفته پروفسور فرهود است. او را همه به عنوان پدر علم ژنتیک ایران می شناسند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۸    
شاخص ها و آمارهای روز سه شنبه حکایت از آن دارد که آخرین هفته کاری آذر برای بورس سبز نباشد اما بازارگردانان و احتمال حمایت از کف، امید معامله گران برای قلم قرمز کشیدن بر سه روز سرخ پوشی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۳۰    
فرزند سردار شهید سلیمانی در مصاحبه با شبکه راشاتودی از لحظه ای که خبر شهادت پدرش را شنید سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۲۴    
پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش راضیه و کامبیز دیرباز، بازیگر نقش شهنام از حس و حال خود درباره سکانس له شدن بنز در دستگاه پرس گفته اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۱۳    
محمدعلی زم، پدر روح الله زم، مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز که اخیرا اعدام شد از اینکه قوه قضاییه در نخستین اطلاعیه رسمی پس از اعدام او، نام فرزندش را از روح الله به نیما تغییر داد، انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۶    
ماجرای وجود پنبه در تُن ماهی در روزهای اخیر در فضای مجازی جنجال زیادی برپا کرده است. پشت پرده این ماجرا را از ادعا تا واقعیت در ویدئوی زیر تماشا کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۹    
دادستان کل در سال های ابتدایی انقلاب و رئیس پیشین خانه احزاب درباره کاندیداتوری نظامیان برای ریاست جمهوری گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۳۵    
سرعت بالای موتورهای مسابقه ای همواره یکی از حیرت انگیزترین قاب های مسابقات ورزشی بوده. در این ویدیو تصاویری از سرعت زیاد این موتورها را می بینید؛ 250 کیلومتر بر ساعت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۷:۲۹    
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: تا زمانی که خودروسازان 40 هزار خودرویی را که تولید کرده اند عرضه نکنند، بازار با رکود همراه خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی قوه قضائیه از شناسایی و دستگیری چندین باند اخلال در نظام ارزی کشور با اقدامات دستگاه قضایی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۲:۵۸    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه ایران روایتی از سفر اخیر خود به عمان منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۳۴    
کمیسیون های تخصصی مجلس اعضای خود برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 کل کشور را معرفی کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۵    
چرا ادراک و احساس جامعه از فساد بیش از میزان واقعی فساد است؟ این گزاره موضوع جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی بود که عصر دوشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۵    
فراخوان پانزدهمین جشنواره شعر فجر منتشر شد.به گزارش همشهری، پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر آثاری را که در سال 1398 به زبان فارسی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد در گروه های ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۵    
چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت از روز گذشته (25آذر ماه) کار خود را آغاز کرد. به گزارش همشهری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۵    
هلیا نصیری_خبرنگار الهام فخاری در نامه ای به شهردار تهران و رئیس سازمان فرهنگی-هنری شهرداری با ارائه 2پیشنهاد خواستار تداوم فعالیت های هنری و شهری در روزهای تعطیلی سالن های تئاتر شد و مدیر مرکز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۰    
سناتور میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه برای نخستین بار به طور علنی بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت شناخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که براساس تحقیقات انجام شده، سهم دورهمی های خانوادگی از ابتلا به ویروس کرونا نزدیک به 51 درصد است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۷    
طبق قانون، بازنگری طرح جامع همدان باید سال 96 ارائه و تصویب می شد اما امسال، بعد از سه سال تأخیر در حالی توسط مشاور ارائه شده که انتقادات زیادی از سوی کارشناسان، مدیران و مسئولان همدان به آن وارد است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۳    
از احمد مددی به عنوان مدیرعامل احتمالی استقلال نام برده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۵    
مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام کردند پزشکان می توانند درمان تجربی حاوی آنتی بادی ساخت شرکت داروسازی سلتریون در این کشور را برای موارد مرگبار کووید-19 تجویز کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۵    
یک سرکرده گروه تجزیه طلب فعال در فضای مجازی در شهرستان ماهشهر دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۲۴    
شهردار تهران طی احکامی شهرداران جدید مناطق 13 و 22 پایتخت را منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۷    
ترکیبی از تصویرها مراحل متفاوت خورشیدگرفتگی کامل را دیدگاه ناظران در شهر پیدرا دل آگوئیلا در استان نوکوئن در جنوب آرژانتین را نشان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۲    
یک ربات که در بیمارستان یاتارت در شهر نویدا در شمال هند برای کمک به بیماران کووید-19 به کار می رود، در آسانسور به انتظار ایستاده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۹    
موسسه آموزش عالی مهر البرز بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 25 تا 30 آذرماه در برخی رشته ها دانشجو می پذیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۷    
فرزند شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گفت وگو با یک شبکه خبری روسی ضمن اشاره به رشادت های پدرش در نبرد با تروریست های داعش گفت که شهید سلیمانی برای تمام مردم منطقه با تروریست ها جنگید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۲    
پزشکان و پرستاران در بخش مراقبت های ویژه کووید-19 در مرکز پزشکی یونایتد مموریال در هوستون تگزاس در حال انجام نای شکافی (تراکئوستومی) در یک بیمار صفحه نمایش یک آندوسکوپ را نگاه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۱    
امیر حاتمی با بیان اینکه موضوعات موشکی ما خار چشم دشمنان شده است و ما هر روز توان و قدرت موشکی خود را تقویت کرده ایم، گفت: دولت جمهوری اسلامی در اقدامی شایسته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۶    
محمد عفروانی دستیار کارگردان، برنامه ریز سینمای ایران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۶    
در فاصله 4 روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا گزینه اول داوری این دیدار مشخص شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون با وزیر اطلاعات گفت که در این جلسه توضیحاتی درباره پیگیری های صورت گرفته در موضوع ترور شهید فخری زاده ارائه شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۳    
اگر فردا پایان همه گیری کرونا در ایران اعلام شود، نخستین کاری که می کنید، چیست؟
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۳    
وزارت خزانه داری آمریکا یک گروه معارض بحرینی را به اتهام ارتباط با ایران و آنچه که "اقدامات تروریستی" خوانده شد، تحریم کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۴    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از یک ماه تاخیر پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تبریک گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۰    
شهردار تهران با بیان اینکه رصدخانه شهر از اصلی ترین گلوگاه های اطلاعاتی است که با فراهم سازی شفاف اطلاعات می تواند به تحقق تهران شهری برای همه کمک کند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۳    
محسن تنابنده کارگردان سریال پایتخت به اخبار و حواشی منتشر شده درباره ساخت پایتخت 7 واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
برنامه هفته های هشتم و نهم و دیدارهای معوقه لیگ برتر فصل 1400-1399 اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نامگذاری دو خیابان در پایتخت به نام دو تن از پیشکسوتان تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۸    
چشم انداز پرتیراژترین روزنامه ایران در گفت وگو با چهره های سرشناس روزنامه نگاری و مدیران شهری.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۵    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد کیسه پلاستیکی و بسته بندی، بزرگ ترین عامل تلف شدن موجودات دریایی هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتن گرین کارت و یا کارت اقامت سایر کشورها را برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ممنوع کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۳    
استاندار تهران گفت: اطلاعات و آمار 3 میلیون نفر از جمعیت استان تهران در اختیار ما نیست که برای ثبت اطلاعات این افراد در سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) دستگاه های دیگر باید همکاری لازم را داشته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره علت زشت بودن عکس های کارت ملی توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۸    
همسر و مدیربرنامه جهانبخش اعلام کردند عمل جراحی این خواننده پاپ صبح امروز با موفقیت انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۲    
طرح عادی تغییر ساعت رسمی کشور، طرح تشکیل وزارت محیط زیست و منابع طبیعی و طرح توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از جمله مواردی است که در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۳    
سرمربی پرسپولیس می گوید سیدجلال حسینی یک کاپیتان کاریزماتیک است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۰    
نیروی انتظامی، اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز دوشنبه 24 آذر را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۵    
وزارت کشاورزی آمریکا نخستین مورد شناخته شده عفونت کروناویروس را در یک حیوان وحشی در یک مینک (نوعی راسو) در ایالت یوتای این کشور تایید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از موافقت مشروط رهبر معظم انقلاب با کاهش سهم صندوق توسعه ملی از محل فروش نفت از 38 درصد به 20 درصد در لایحه بودجه سال 1400 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: همه عاملان و سرپل های پشتیبانی و لجستیک ترور شهید فخری زاده شناسایی و عده ای از این افراد نیز دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۵۸    
دکتر آنتونی فاوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا می گوید جو بایدن، رئیس جمهور منتخب و کاملا هریس، معاون رئیس جمهور منتخب باید هر چه زودتر در مقابل کووید-19 واکسینه شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۶    
اداره آب منطقه ای استان اصفهان به گزارش همشهری درخصوص اجرای پروژه انتقال آب بهشت آباد و موضوعات مطرح شده در آن گزارش جوابیه ای به روزنامه همشهری ارسال کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است:
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۳۰    
ویدئویی از حمل یک خودرو لوکس و عجیب در خیابان های تهران را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
کتاب فراموش شدگان خیابان لاله زار نوشته پیمان شیخی در انتشارات غنچه راهی بازار کتاب و نشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد هیچ نگرانی جدیدی درباره داده های مربوط به واکسن کرونای شرکت مدرنا ابراز نکرد و به این ترتیب دومین واکسن کرونا در این کشور در مسیر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 25 آذر را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۹    
وزیر کار گفت: با توجه به آنکه شاخص کالا و خدمات در انتهای سال واقعی تر می شود جلسات دستمزد را در روزهای پایانی سال برگزار می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۷    
کتاب دیکتاتورزاده ها؛ دیکتاتورها چه جور فرزندانی پرورش می دهند؟ نوشته جی نوردلینگر با ترجمه زینب کاظم خواه در 312 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 65 هزار تومان در نشر پارسه منتشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۲    
نخستین دوره داستانک (داستان کوتاه) و داستان نویسی کووید-19 در استان لرستان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
آمار روزانه کرونا تقریبا به خط مستقیم رسیده است؛ در پارامترهای مختلف اندکی کم یا زیاد می شود. امروز شمار مبتلایان 200 نفر از دیروز بیشتر است، جان باختگان هم کاهش یافته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۱    
استاندار خوزستان از متعهد شدن دولت برای نوسازی هزار منزل مسکونی آسیب دیده از آبگرفتگی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۸    
در یک برنامه تلویزیونی مجری از سخنگوی ثبت احوال می پرسد چرا عکس کارت های ملی انقدر زشت می شود؟ پاسخ را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد از ایجاد اقدامات لازم برای واگذاری باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات، تجارت و ملت در قالب صندوق دارا سوم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۴    
دولت در ماه ریزش بازارها، در گزارشی ارقام نجومی از تورم مسکن در 30 مرکز استان کشور را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۴    
دبیر اجتماعی_انتظامی ستاد ملی کرونا گفت: برای تغییر در ساعت تردد در شب یلدا، پیشنهاداتی را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه داده ایم و منتظر تصمیم گیری این ستاد هستیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۱    
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به طرح شکایت درباره وارد آمدن آسیب به محوطه چگاسفلی گفت: دادستانی رسیدگی فوری را به موضوع در دستور کار خود قرار داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۹    
مدیر عامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: امسال تنها یک بار افزایش نرخ کرایه تاکسی در این کلانشهر داشتیم که 28 ماه گذشته ابلاغ شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از بازداشت دو برادر جوان همراه 48 کیلو تریاک جاسازی شده در یک کامیون خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۶    
شرکت آمازون 6 ماه بعد از خرید شرکت نوپای زوکس سرانجام از اولین تاکسی خودران رباتیک خود رونمایی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۴    
من آدمی نیستم که در نظام نبودم و آمدم و می خواهم حکومت کنم و بعد هم بروم، یک جایی بروم و مرتب مصاحبه کنم. آدم اینجوری نیستم. از اول نظام بودم، همیشه مسئولیت داشتم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۹    
شرکت آب منطقه ای اصفهان در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان انتقال آب بی ضلبطه به اصفهان جوابیه ای را به روزنامه همشهری ارسال کرد که متن کامل آن بدین شرح است:
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۸    
معاون فنی پلیس از رصد 5 هزار سایت شرط بندی و قمار خبر داد و گفت: بسیاری از این سایت ها در خارج کشور فعال و مدیریت می شوند و با مسدودسازی شان، آنها دوباره با دامنه جدید بالا می آیند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس پژوهشکد علم پژوهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: آنچه موجب توفیق برخی کشورها در مهار نسبی بحران شد، توجه به تجارب قبلی و هشدارهای علم بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۵    
ققنوس برمی خیزد: وقایعی در زمان قرنطینه نوشته امیت داسگوپتا منتشر شد. نویسنده در این کتاب وقایع کرونا از جمله نگاه ترامپ به این بیماری را به صورت داستان درآورده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۳    
بهره برداری رسمی از نیروگاه زباله سوز شهرستان نوشهر روز پنجشنبه 27 آذر با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس کل دادگستری استان زنجان از اجرای طرح پابند الکترونیکی خبر داد و گفت: 130 زندانی در راستای اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان آزاد شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۳    
کتاب تاریخ یک انقلاب؛ گزیده مقالات، سخنرانی ها و مصاحبه های عزت الله سحابی به اهتمام امیر طیرانی در 440 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 89500 تومان در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۴۰    
رادیو مقاومت در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ز 30 آذرماه راه اندازی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۸    
فیلم کوتاه برزخ ساخته قصیده گلمکانی از یک جشنواره برزیلی جایزه گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۶    
فیلم سینمایی غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی پنجشنبه (27 آذرماه) در شبکه آی فیلم نمایش داده می شود.