سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۷:۲۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 آذر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آذر 1399 روزنامه همشهری 2 آذر 1399 روزنامه همشهری 3 آذر 1399 روزنامه همشهری 4 آذر 1399 روزنامه همشهری 5 آذر 1399 روزنامه همشهری 6 آذر 1399 روزنامه همشهری 7 آذر 1399 روزنامه همشهری 8 آذر 1399 روزنامه همشهری 9 آذر 1399 روزنامه همشهری 10 آذر 1399 روزنامه همشهری 11 آذر 1399 روزنامه همشهری 12 آذر 1399 روزنامه همشهری 13 آذر 1399 روزنامه همشهری 14 آذر 1399 روزنامه همشهری 15 آذر 1399 روزنامه همشهری 16 آذر 1399 روزنامه همشهری 17 آذر 1399 روزنامه همشهری 18 آذر 1399 روزنامه همشهری 19 آذر 1399 روزنامه همشهری 20 آذر 1399 روزنامه همشهری 21 آذر 1399 روزنامه همشهری 22 آذر 1399 روزنامه همشهری 23 آذر 1399 روزنامه همشهری 24 آذر 1399 روزنامه همشهری 25 آذر 1399 روزنامه همشهری 26 آذر 1399 روزنامه همشهری 27 آذر 1399 روزنامه همشهری 28 آذر 1399 روزنامه همشهری 29 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۰    
فرماندار ورزقان در آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرای پروژه احداث کمپ ورزشی بین المللی ورزقان با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال به زودی در شرکت ملی صنایع مس ایران شروع می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۵    
نویسنده کتاب شبح در ماشین می کوشد به برخی از بزرگ ترین پرسش های بشر از جمله ماهیت حیات، چرایی و چگونگی پیدایش آن و اینکه چه چیزی زنده را از غیرزنده متمایز می کند، پاسخ دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۸    
در حالی که قسمت عمده بازار کتاب چین در اختیار رمان های کلاسیک ادبیات چین و جهان است ولی عناوینی از نویسندگان جوان و کتاب های مصور تبدیل به بخش مهمی از بازار کتاب این کشور شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۴    
ماموران اطلاعات هنگ مرزی سرخس یک دستگاه پهپاد غیر مجاز کشف کردند که در قاچاق مواد مخدر به آن سوی مرزها استفاده می شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۱    
آثار هنری دوسالانه دستان 1 که به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس انجمن حمایت از کودکان کار برپا شده بود، انتخاب شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۸    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از ویران شدن قلعه تاریخی فیروزآباد ابرکوه در بارندگی های اخیر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۶    
سه محصول شامل داروی آیورمکتین موثر در درمان بیماران کرونا، دستگاه دماسنج دیجیتالی غیرتماسی و دستگاه ضدعفونی الکترواپتیکی به مناسبت هفته پژوهش در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۲    
همزمان با نخستین سفر اسنپی در تاریخ جزیره کیش، تاکسیرانان جزیره برای بار دوم در روزهای اخیر بار دیگر گرد هم آمدند تا اعتراض خود را به ورود تاکسی های اینترنتی اعلام کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۹    
جشنواره داستان نویسی کوتاه ترین داستان بلندترین شب سال به مناسبت فرارسیدن شب یلدا به همت شورای اسلامی استان تهران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۰    
شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از زیبایی های طبیعت کم ندارد اما ورودی های شهر زشت است و از جاده بابامیدان در منطقه دشت روم و گردنه دوپشته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۵    
یک منزل مسکونی در قم بر اثر فرسودگی و بارندگی ریزش کرد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۷    
دادستان زرند گفت: تامین نشدن به موقع سوخت در نیروگاه حرارتی برق زرند از مهر 99 موجب تعطیلی این نیروگاه شده و از مسئولان استان کرمان و کشور می خواهیم نسبت به تامین سوخت نیروگاه و جلوگیری از تعطیلی آن ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۵    
زن و مردی که در قالب مسافر خودرو یک شهروند سیرجانی را سرقت کرده بودند، کمتر از 2 ساعت بعد در محدوده شهرستان بافت شناسایی و دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۲    
مالباختگان کرمانی می توانند برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه نما مراجعه کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۰    
ویژه برنامه نذرخون از روز سه شنبه 18 آذر در بقعه شاه داعی الی الله شیراز آغاز شده و تا 13 دی، سالروز شهادت سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه می یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۱    
آمار جهانی مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون به 68 میلیون و 568 هزار و 678 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 563 هزار و 132 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۵    
شکارچیان متخلفی که یک محیط بان را در پارک ملی بمو در استان فارس به قتل تهدید کرده بودند، شناسایی و به مقام های قضایی معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۱    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فومن از حمله یک قلاده پلنگ به چوپانی در منطقه کوهستانی اشکلیک این شهرستان استان گیلان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۶:۵۸    
پهپاد ایرانی سیمرغ پیشرفته ترین پهپاد نظامی ایران بوده و ویژگی های خیره کننده ای دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سفر هیأتی پارلمانی برای نظارت بر انتخابات ونزوئلا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۰    
معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه برخوردها با شهیندخت مولاوردی نباید به گونه ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور شود از رئیس دستگاه قضایی خواست با ورود به پرونده خانم مولاوردی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۷:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما تا حالا رئیس جمهور داشته ایم امّا رئیس دولت نه، گفت: لیست وزرا و فرمانداران را دانشجویان پیشنهاد دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۶:۵۷    
در پی توطئه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و دامن زدن به شایعه کاملا کذب و بی اساس بیماری رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۳:۱۹    
احمدعلی راغب آهنگساز و نوازنده انقلابی در 76 سالگی پس از تحمل دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۳:۱۲    
مسئولان پیشین و کنونی سازمان های جاسوسی آمریکا، انگیس و رژیم صهیونیستی شک دارند که دولت جدید احتمالی آمریکا در سال 2021 به توافق هسته ای جدیدی با ایران برسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۲:۳۸    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد سفیر ایران در یمن را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۲:۲۹    
وزارت دفاع عربستان آغاز رزمایش های تمرینی مشترک با نیروهای آمریکا را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۲۸    
یک تکه شهاب سنگ یک تُنی که برای قریب به یک میلیون سال پیش از کمربند سیارکی واقع میان دو سیاره مریخ و مشتری رها شده بود، سرانجام وارد جو زمین شد و در آسمان نیویورک سقوط کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۱۰    
یک ماهی با چهره ای عجیب و شبیه به انسان در حاشیه رودخانه ای شنا کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۹    
تصمیم گیری یک مهارت عمومی است، اما حل مسئله عموماً نیازمند دانش تخصصی در حوزه مورد نظر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۳    
عطاالله مهاجرانی وزیر پیشین ارشاد از دستکاری داستان هوشنگ مرادی کرمانی توسط آموزش و پرورش انتقاد کرد و نوشت: این شیوه کار نتیجه مدیریت های نادان و ناآشناست .
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
شاخص کل بازار سهام در مبادلات روز گذشته 5هزار و520واحد کاهش یافت و به یک میلیون و 507هزار واحد رسید. اکنون این پرسش مطرح است که آیا روند نزولی بازارسهام ادامه دار خواهد شد؟ به باور کارشناسان نزول های ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
مرگ آنفلوآنزایی پرندگان به قوهای فریادکش رسید. به گزارش همشهری، کوروس ربیعی، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت که آزمایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در نمونه برداری از قوی تلف ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
رضا اردکانیان، وزیر نیرو با اشاره به آثار مثبت طرح برق امید و کاهش 12درصدی تعداد مشترکان پرمصرف، از تسری پیدا کردن این طرح به حوزه های آب و گاز خبر داد و اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
سامانه ذیحساب شهر با حضور محسن هاشمی، رئیس شورای شهر و مجید فراهانی، ناظر رئیس شورا در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران راه اندازی و رونمایی شد. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
با 816 کتابفروشی فعال عضو طرح پاییزه کتاب 99 طی 13روز کاری تسویه حساب شد. به گزارش همشهری به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
سرانجام پیگیری های شورای شهر و شهرداری تهران برای اصلاح دوباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده نتیجه داد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با حضور در منزل شهید فخری زاده با خانواده ایشان دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۱    
نتایج کارآزمایی مرحله سوم واکسن پیشگام کرونای ساخته شده بوسیله دانشگاه آکسفورد و شرکت آسترازنکا پس از داوری همتا در نشریه پزشکی معتبر لنست منتشر شده است و میانگین اثربخشی 70 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۰    
سابه یا توانسته بود آرژانتین را بعد از 24 سال به فینال جام جهانی برساند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۷    
رئیس سابق امنیت فضایی اسرائیل می گوید ساکنان زمین با موجودات فرازمینی از یک فدراسیون کهکشانی در تماس بوده اند و دونالد ترامپ از این موضوع باخبر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۹    
چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که مردم در برخی مناطق کشورمان مثل سیستان وبلوچستان، هرمزگان و بوشهر به دلیل فقر حتی نان را هم قسطی می خرند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی، حجت الاسلام حاج شیخ رضا نوری را به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد منصوب کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۰    
پیروز حناچی در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس رفت و برای بازیکنان و مربیان این تیم آرزوی موفقیت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۷    
یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه 1400 بر ضرورت پیش بینی واقع بینانه و معقول درآمدها و هزینه ها تاکید کرد و از احتمال رد کلیات بودجه در مجلس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: در خصوص طراحان و عاملان ترور شواهد مختلفی وجود دارد که صهیونیست ها نقش داشتند اما آیا صهیونیست ها به تنهایی و بدون همکاری مثلا سرویس آمریکا یا سرویس دیگری قادر بودند این ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۰    
مارگرت کینان 90 پس از اینکه نخستین شخصی شد که واکسن کرونی فایزر-بیونتک را در انگلیس دریافت کرده است، در حال بازگشت به بخش اش در یک بیمارستان دانشگاهی در شهر کاونتری بوسیله کارکنان تشویق می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۶    
عاشقان پرندگان در یک نمایش طوطی های تعلیم دیده در شهر جهرا در کویت شرکت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۹    
انگلیس نخستین کشوری است که واکسیناسیون کرونا را با واکسن فایزر-بیونتک در 50 بیمارستان آغاز کرده است، پرسش این است که بعد از زدن واکسن افراد
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۸    
امیرعلی سردار افخمی طراح و معمار ساختمان مجموعه تئاتر شهر تهران به دلیل کهولت سن درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۶    
بهاره رهنما مجددا در ویدئویی از قوم لُر کشورمان به دلیل توهین در یک برنامه عذرخواهی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۰    
دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور از تصویب دو مصوبه جدید برای ساماندهی کنکور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۷    
رشید مظاهری باید فردا در کمیته اخلاق فدراسیون حاضر شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان غیرقابل بازگشت است زیرا قانون شده و حتی اگر دوره قانون برنامه ششم توسعه تمام شود، آثار حقوقی و قانونی آن متوقف نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۶    
علی مطهری گفت: اگر بازگشت آمریکا به برجام به خوبی انجام شود و با روی کار آمدن آقای بایدن برخی تحریم ها لغو شوند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
رییس جمهوری با بیان این که مانع تراشی های دولت ترامپ در تامین نیازهای ضروری مردم از جمله واکسن در ذهن و خاطر جهانیان خواهد ماند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۷    
فینالیست های بخش جشنواره بازی جدی سال چهارمین دوره جایزه بازی های جدی 1399 مشخص شدند. براساس آرای داوران از مجموع 75 اثرارسال شده به دبیرخانه این رویداد برای بخش جشنواره بازی جدی سال 6 بازی به مرحله ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۳    
علیرضا منصوریان نتوانست در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر نظر هواداران و مدیریت تراکتور را جلب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۵    
مراحل نهایی نخستین واکسن های کرونا در جهان دارد پایان می یابد و برخی از آنها مجوز مصرف اضطراری هم گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۶    
مدیرعامل باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به رئیس سازمان صداوسیما، به اظهارات مجری شبکه سه اعتراض کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۵    
تصویری از پیش از ظهر امروز تاکنون در فضای مجازی دست به دست می شود که مردم را برای تزریق واکسن چینی کرونا در ترکیه ترغیب می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۴    
بدون شک بسیاری منتتظر مسابقه حساس و تماشایی امشب بارسا و یوونتوس در لیگ قهرمانان هستند، مسابقه ای که به یک دلیل مهم طرفداران زیادی در سراسر دنیا خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۰    
فرزند آیت الله مصباح یزدی در برنامه یه روز تازه آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۰    
لوئیز گلوک، برنده نوبل ادبیات 2020 به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا جایزه نوبل را در خانه اش دریافت کرد و در متن سخنرانی از احساس سراسیمگی و ترس پس از برنده شدن سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۷    
آبشار یاسوج در پنج کیلومتری شمال این شهر در فصل برگ ریزان پاییز جلوه هایی بی نظیر برای طبیعت دوستان خلق کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۶    
برخورد یک دستگاه وانت حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه پژو در مسیر زرآباد-جاسک هفت کشته برجا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۷    
بخش هایی از مأموران پلیس یگان امداد، راهور، پلیس پیشگیری و کلانتری ها به لباس دوربین دار مجهز شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۹    
تصویری مقایسه ای از اثرات محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر 99 تا امروز 18 آذر در جلسه امروز کمیته های تخصصی ستاد مقابله با کرونا که امروز برگزار شد، منتشر شد که نشان می دهد محدودیت ها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۱    
تصویری مقایسه ای از اثرات محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر 99 تا امروز 18 آذر در جلسه امروز کمیته های تخصصی ستاد مقابله با کرونا که امروز برگزار شد، منتشر شد که نشان می دهد محدودیت ها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۵    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا گفت: جوانان ایرانی که در حال ساخت واکسن ایرانی کرونا هستند یا افرادی که کیت تشخیصی ایرانی را تولید کردند، فارغ التحصیلان دانشگاه های خوب کشور هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۳    
انفجار کپسول گاز ال پی جی در یک کارگاه غیر مجاز نصب سلیندر روی خودروها در شهر بیجار سه مصدوم داشت، کارگاه کامل تخریب شد و موج انفجار شیشه برخی مغازه ها و خانه ها را تا شعاع 200 متری شکست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی دولت به ابراز نگرانی سه کشور اروپایی از نصب سانتیفیوژها در نظنز واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱    
متهمان پرونده جعل و کلاهبرداری فروش املاک در چناران استان خراسان رضوی دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱    
سایت رهبر انقلاب کلیپ جدیدی از دیدارهای حضوری مردم با حضرت آیت الله خامنه ای پیش از شیوع ویروس کرونا را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱    
جایزه بهترین فیلم، فیلمبرداری و بازیگر مرد هفدهمین جشنواره فیلم سالنتو در کشور ایتالیا به سینمای ایران رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۸    
نوزدهمین جشنواره فیلم داکا در کشور بنگلادش امسال میزبان تعداد قابل توجهی از فیلم های کوتاه، بلند و مستند ایرانی خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک توسط تمام گروه های سنی، شرایط استفاده از ماسک توسط کودکان را توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۵    
اسامی کتاب های راهیافته به مرحله نهایی بخش رمان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۴    
سازندگان مستند آنجا سپیده دم که روایتی از یک پرستارِ بخش کروناست، تاکید دارند این فیلم بخش های کمتر دیده شده ای از پشت صحنه زندگی کادر درمان را در روزهای کرونا به تصویر کشیده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۲    
آیین بزرگداشت چهار استاد مستندساز فقید سینمای ایران در چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۱    
مردم روستاهای درتنک و دپکور از توابع شهرستان سراوان در شرق سیستان و بلوچستان سال هاست از نبود هر گونه آنتن دهی تلفن همراه رنج می برند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۰    
کریستوفر نولان، کارگردان آمریکایی از تصمیم جدید و بی سابقه کمپانی برادران وارنر برای اکران فیلم هایش در سال 2021 به شدت انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۰    
فیلمبرداری فیلم سینمایی اتومبیل به کارگردانی علی میری رامشه به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۸    
ویلیام شکسپیر دومین نفری در انگلیس است که واکسن کرونای فایزر/بیونتک را خارج از یک کارآزمایی بالینی دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۷    
سرمربی استقلال با شکایت نساجی محکوم به پرداخت جریمه سنگین شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۲۶    
رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی تاکید کرد که به رغم فشارهای بی سابقه تحریمی و آسیب های شیوع کرونا در اقتصاد کشور، شاخص های اقتصادی فصل تابستان، علامت های امیدبخشی نشان داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی دولت به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و چگونگی اجرای آن در دولت و واکنش نشان داد و واکنش دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۲    
شبکه 6 صدا وسیما در خبر ظهر خود به این اشتباهش درباره عنوان راجر واترز خواننده سرشناس انگلیسی در اخبار ساعت 9 صبح اذعان داشت و آن را اصلاح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۹    
دونالد ترامپ اولین سخنرانی سیاسی خود را از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرد و طی این سخنرانی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۱    
پژوهشگران کره جنوبی، نوعی پوست مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند سربازان را از دید دوربین ها مخفی نگه دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۵    
کپسول باری اسپیس ایکس برای نخستین بار به طور خودکار کنار ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۷    
محدوده منطقه 15 از بخش های پرترافیک پایتخت است که با شبکه های بزرگراهی متعددی احاطه شده و جزو مناطق پر تردد در جنوب شرق تهران محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۶    
محمدجواد ظریف در یک توییت به زبان عربی و علی ربیعی در نشست خبری امروز خود به درخواست برخی کشورها برای حضور در روند مذاکرات با ایران واکنش نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۸    
سرلشکر سلامی با تاکید بر این که راه شهید فخری زاده با عزم و اراده بیشتر دنبال می شود گفت: دشمنان باید منتظر واکنش های جمهوری اسلامی ایران با کیفیت و وضعیتی که خودمان تعیین می کنیم باشند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۵    
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: پناهگاه کوهنوردی در بلندای قله عجم که سومین قله مرتفع استان اردبیل است، به دست سارقان تخریب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۴    
کشور تایوان تا هفته گذشته 225 روز را بدون فردی مبتلا به کرونا ثبت کرد. این کشور 23 میلیونی در ماه آوریل 500 مبتلا داشت که تنها 7 نفر از آنها جان باختند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب مهاباد از اجرای حکم قصاص یکی دیگر از قاتلان صادق برمکی در زندان این شهرستان استان آذربایجان غربی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۷    
آفتاب ایتالیا ، مجموعه ای از 9 داستان کوتاه به قلم ایساک بابل با ترجمه نیلوفر آقاابراهیمی در نشر علم منتشر شد.