شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۷May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 22 آذر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آذر 1399 روزنامه همشهری 2 آذر 1399 روزنامه همشهری 3 آذر 1399 روزنامه همشهری 4 آذر 1399 روزنامه همشهری 5 آذر 1399 روزنامه همشهری 6 آذر 1399 روزنامه همشهری 7 آذر 1399 روزنامه همشهری 8 آذر 1399 روزنامه همشهری 9 آذر 1399 روزنامه همشهری 10 آذر 1399 روزنامه همشهری 11 آذر 1399 روزنامه همشهری 12 آذر 1399 روزنامه همشهری 13 آذر 1399 روزنامه همشهری 14 آذر 1399 روزنامه همشهری 15 آذر 1399 روزنامه همشهری 16 آذر 1399 روزنامه همشهری 17 آذر 1399 روزنامه همشهری 18 آذر 1399 روزنامه همشهری 19 آذر 1399 روزنامه همشهری 20 آذر 1399 روزنامه همشهری 21 آذر 1399 روزنامه همشهری 22 آذر 1399 روزنامه همشهری 23 آذر 1399 روزنامه همشهری 24 آذر 1399 روزنامه همشهری 25 آذر 1399 روزنامه همشهری 26 آذر 1399 روزنامه همشهری 27 آذر 1399 روزنامه همشهری 28 آذر 1399 روزنامه همشهری 29 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۱    
گروه دختران نینجا (نینجوتسو) شش سال است که تشکیل شده و زیر نظر سنسی طاهره یوسفی تمرین می کند. این گروه پس از شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را در فضای باز و در یکی بوستان های جنگلی اصفهان انجام می دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۹    
محصولات پرتیراژ سایپا امروز 24 آذر 99 همانند ایران خودرو نسبت به روز گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۲    
محققان شواهد جدیدی مبتنی بر ارتباط ویتامین دی (D)، تستوسترون و خطر ابتلا به اوتیسم در پسران را کشف کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۱۹    
بهترین راه برای سرکوب التهاب نهفته در بدن، استفاده از برخی مواد غذایی است نه دارو. در این مطلب 7 جفت ماده غذایی که مصرف آنها منجر به کاهش التهاب در بدن می شود، معرفی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۵۱    
رهبران حزب دموکرات در کنگره پیام حمایت قاطع خود از وعده جو بایدن به بازگرداندن ایالات متحده به توافق هسته ای ایران را بدون هیچ پیش شرطی به رئیس جمهوری منتخب ارسال کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۵    
ترجمه: امیر صدری یک مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی گفت: سازمان بهداشت جهانی به زودی تصمیم خود را در مورد صدور مجوز اضطراری برای برخی واکسن های کووید-19 برای استفاده عمومی اعلام خواهد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۵    
نیویورک: به زودی نخستین ماوس (موشواره ) رایانه ای جهان به حراج گذاشته می شود. به گزارش اسپوتنیک، این ماوس سه دکمه ای در 9دسامبر1968 توسط داگلاس انگلبارت و در نشست های موسوم به Mother of All Demos ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۱    
نمایشگاه کتاب فرانفکورت در جریان اصلاح زیرساخت ها و احتمالاً تعدیل بخش اجرایی در حال تعطیلی دفتر نیویورک خود است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۸    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 143 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت دلار 26 هزار تومان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۷    
رییس پژوهشکده علوم جوی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی گفت: خلیج گرگان در صورت خشک و حتی نیمه خشک شدن می تواند به منبع گرد و غبار محلی تبدیل شود که تا 50 کیلومتر اطراف حوضه آبریز خزر را تحت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۳    
مایکل داگلاس و کریستف والتس در یک سریال در نقش رونالد ریگان و میخائیل گورباچف ظاهر می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان و قربانیان کووید19 را در ایران طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۳    
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از راننده ای تقدیر کردند که این روزها با یک تماس تلفنی و انتشار متن حرف هایش درباره مدافعان سلامت سرشناس ترین و بامعرفت ترین راننده اینترنتی ایران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۹    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: پایگاه دریابانی قشم در گشت دریایی 300 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای آبی جزیره هنگام کشف کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۸    
مقامات داغستان روسیه می گویند که درباره علت پیدان شدن لاشه نزدیک به 300 فک مرده در سواحل دریای خزر تحقیق خواهند کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۸    
هواداران صنعت نفت آبادان که روز گذشته مقابل گل گهر به پیروزی رسیدند، بدون رعایت بهداشت این برد و صدرنشینی را جشن گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۵    
80 نویسنده، روزنامه نگار و تصویرگر کتاب کودک و نوجوان با انتشار پیامی مشترک بر استفاده از ظرفیت های مراسم شب چله برای توجه به کودکان و ترویج کتابخوانی و ادبیات میان آنها تاکید کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۱    
محیط بانان خلخال یک قطعه پرنده نادر شکاری از نوع کرکس دال را پس از درمان و تیمار به محیط زندگی خود بازگرداندند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۹    
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی و دستگیری باند 8 نفری سارقان حرفه ای و غیربومی با 70 فقره سرقت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۸    
جایزه دوسالانه هانس کریستین اندرسن به نویسندگان و تصویرگران زنده با بررسی چند از اثر از آنها اعطا می شود و برندگان جایزه قرار است در نمایشگاه کتاب کودک بولونیا در سال 2022 اعلام شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۴    
فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: با تلاش عوامل انتظامی، 28 تن مواد شوینده تقلبی از یک کارگاه در مناطق روستایی کشف و توقیف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۵    
5 فروند کشتی حامل ذرت روز شنبه 22 آذر در حالی در اسکله غلات بندر امام(ره) پهلو گرفتند که هنوز تکلیف ذرت های آلوده انبارنشین سال های گذشته مشخص نیست و حال این سوال مطرح می شود که محموله های جدید قرار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۵۳    
اعضای یک گروه زورگیر با فاصله کوتاهی از زمان طرح شکایت در عملیات پلیس شهرستان شیراز دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی ملایر از کشف 6 هزار کیلوگرم مرغ بدون مجوز قانونی توزیع در این شهرستان استان همدان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۲    
فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت از خانه باغ های اطراف شهر سنندج با هوشیاری ماموران کلانتری نایسر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۰    
دادستان شوش خودکشی فردی را که رابطه استخدامی با شرکت نیشکر هفت تپه داشت تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۸    
جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در برخی شهرها مراسم عروسی را به زور تعطیل می کنیم و روز شنبه 22 آذر در منطقه طارم مراسم عروسی با ورود یگان ویژه از قزوین لغو و تعطیل شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۲    
این روزها کرمان حال و هوای روزهای دفاع مقدس را دارد و همه در تکاپو هستند تا در حد بضاعت برنامه های نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت به بلندای جایگاه فرمانده مدافعان حرم برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۸    
رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان رباط کریم از وقوع آتش سوزی در پاساژ تجاری نیکنام خبر داد و گفت: آتش نشانان با تلاش فراوان 15 نفر را از میان آتش و دود نجات دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۶    
فرمانده انتظامی مرند از کشف اشیای عتیقه و دستگاه فلزیاب به ارزش 500 میلیون تومان از یک دستگاه خودرو در مسیر مرند-تبریز در آذربایجان شرقی و دستگیری 2 متهم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۲    
در جلسه ای با حضور محمد سالاری و عبدالرضا گلپایگانی در مورد رفع خطر اضطراری و صدور مجوزهای تعمیرات فوریتی در محلات کم برخوردار منطقه 12 تصمیم گیری شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۷    
یکی از طرفداران ترامپ با خودروی خود مردم را در خیابانی در منهتن زیر گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۷    
محسن هاشمی رفسنجانی با انتشار این عکس در حساب توییتری خود نوشت: درختی در حیاط خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی که جلسه سران قوا در دهه شصت زیر سایه آن تشکیل می شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۵۸    
بعد از اعتراص فعالان رسانه ای درباره سکوت نمایندگان مجلس و برخی چهره های سیاسی از اظهارات اردوغان بالاخره نمایندگان مجلس هم بعد از دو روز واکنش نشان دادند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۷:۴۱    
تصویری قدیمی از مرحوم آیت الله محمد یزدی همراه با هیئتی از مجلس شورای اسلامی در سفر به کره شمالی را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۲:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا با بالگرد از تجمع طرفدارانش در واشنگتن بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۱۰    
ایوان لکو می گوید بازی کردن و نیمکت نشین شدن گلر ایرانی تیمش باعث دردسر خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۵    
مهدی چمران از چهره های اصولگرا درباره نگرانی اصلاح طلبان از بررسی صلاحیت ها گفت: در گذشته قوی ترین نیروهای اصلاح طلب چون محمدرضا عارف و اسحاق جهانگیری وارد میدان و رقابت انتخابات شده و تأیید صلاحیت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۵    
صبح دیروز رئیس شورای استان تهران در نشست خبری گزارشی از عملکرد 3 ساله این شورا ارائه کرد. به گزارش همشهری، الهام فخاری گفت: در سطح شهر تهران جمع آوری آب های سطحی به خوبی توسعه یافته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۵    
دورکاری در شرایط بحرانی موضوع وبیناری بود که با حضور سیدحسن رسولی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، سیدمحمد احمدی شهردار رشت، عباس کرکه آبادی مدیرکل دفتر نوسازی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۵    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که خواسته دولت این کشور انتقال محل مذاکرات صلح با طالبان از دوحه به داخل خاک افغانستان است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۵    
قاچاقچیان عتیقه قصد داشتند گنجینه ای مربوط به دوره هخامنشیان را که ارزشی بالغ بر 20میلیارد تومان دارد معامله کنند اما پلیس نقشه شان را نقش بر آب کرد. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۵۴    
سردار آزمون در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۸    
هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس شنبه برگزار شد و در مهمترین بازی دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی در ورزشگاه اولد ترافورد به مصاف هم رفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۵    
نقص فنی پرواز تبریز - تهران باعث بازگشت هواپیما به فرودگاه تبریز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۶    
علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از امشب همه شهرهای نارنجی فارغ از میزان جمعیتشان، شامل محدودیت تردد 21 تا 4 صبح می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۴    
جاسنکو دجورجویک، هنرمند بوسنیایی در شهر توزلا روی مجسمه مینیاتوری اش روی یک مداد گرافیتی کار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۱    
فردی متهم به قتل که تحت تعقیب پلیس بوده ظهر شنبه 22 آذر ماه در یک اتوبوس شهری اقدام به گروگانگیری کرده بود که توسط پلیس دستگیر شد و گروگان ها آزاد شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۸    
واکسن های کرونا بر اساس mRNA که اکنون دو شرکت فایزر و مدرنا مراحل آزمایشی شان را به پایان برده اند و در آستانه کسب مجوز آنها هستند، نوع کاملا جدیدی از واکسن ها هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۹    
طرح ادغام پنج بانک و موسسه مالی وابسته به نهادهای نظامی از بزرگترین طرح های در دست اجرا برای اصلاح نظام بانکی کشور محسوب می شود که در دو سال گذشته به تدریج اجرا شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۸    
امیر رحیم زاده گفت: پرواز هواپیماهای بمب افکن B52 در فاصله بیش از 150 کیلومتر از مرزهای هوایی کشور در جنوب خلیج فارس مورد پایش قرار گرفته و قرارگاه پدافند هوایی یکپارچه کشور لحظه به لحظه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور ترکیه گفت: هر جمله و حرکتی که باعث ایجاد تفرقه و دشمنی بین کشورهای مسلمان شود، تنها به نفع آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۱    
سعید نمکی، وزیر بهداشت در بیرجند گفت: تعداد فوتی های کرونا در کشور کمتر خواهد شد و آینده بسیار روشن تری در مقابله با کرونا خواهیم داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۸    
افشین علا از شاعران کشورمان در پی سخنان اخیر رئیس جمهور ترکیه، شعری با عنوان به اردوغان را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۷    
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از اجرای سه طرح فروش دیگر به شیوه فوق العاده (فوری) محصولات سایپا تا پایان سال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۵    
مردم آذربایجان شرقی مقابل کنسول گری ترکیه در تبریز تجمع کردند و علیه تفرقه بین همسایگان و تهدید تمامیت ارضی کشورها شعار سر دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۴    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از شناسایی و دستگیری فردی که با راه اندازی یک سایت خرید و فروش کالا نشان نماد اعتماد الکترونیکی را جعل و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰    
آمار بستری روزانه بر اثر ابتلا به کرونا در فصل پاییز به بالاتر از 3 هزار نفر رسید. در این بین یزد با بیشترین حد نرخ بروز بیماری، قرمزترین استان کشور در این فصل بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۹    
وزیر خارجه ترکیه روز شنبه تلفنی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره روابط دوجانبه و حواشی ایجاد شده بر سر شعرخوانی بحث برانگیز رئیس جمهور ترکیه گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۸    
معاون شهردار منطقه 6 تهران نسبت به انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر قطع درختان در خیابان کریم خان زند واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۶    
وزیر خارجه ترکیه روز شنبه تلفنی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره روابط دوجانبه و حواشی ایجاد شده بر سر شعرخوانی بحث برانگیز رئیس جمهور ترکیه گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۰    
مراسم بزرگداشت آیت الله محمد یزدی به صورت مجازی و پخش مستقیم از شبکه های تلویزیونی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) 21 آذرماه برگزار شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۰    
انار پای ثابت سفره شب یلداست و مصرف آن در این شب رونق می گیرد. اما دانه کردن آن کار سختی است و روش های خاص خود را دارد. در ویدئوی زیر روش آسان و سریع این کار را می توانید ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۹    
وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد ارتش جمهوری آذربایجان عملیات نظامی در جنوب قره باغ را از سرگرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۰    
فکری در نشست خبری بازی با شهر خودرو سعی کرد به سوالات مربوط به حواشی استقلال پاسخ ندهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۲    
پیش بینی می شود در ماه های آینده با توجه به کاهش نوسانات در بازارهای ارز، خودرو و مسکن روند انتظارات تورمی تعدیل شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۱    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال بیش از 10 میلیون سهام دار سود سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) دریافت کرده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۸    
اظهارات مداخله جویانه و خارج از عرفِ رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه که در قالب شعرخوانی و در جشن پیروزی جنگ قره باغ در باکو صورت گرفت با واکنش کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی مواجه شد و بار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تکذیب شایعاتی مبنی بر ارزان شدن بنزین خانواده های تک خودرویی گفت: چنین چیزی تاکنون مطرح نشده و به شرکت ملی پخش در این باره ابلاغ صورت نگرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۱    
بنا به اعلام ستاد ملی کرونا در ابتدای آذر بیش از 130 شهر در وضعیف قرمز کرونا قرار داشتند اکنون و با گذشت 3 هفته از اجرای محدودیت های کرونایی تنها 12 شهر در وضعیت قرمز هستند که در میان آنها 10 شهر در ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۸    
دکتر مختاری عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسن های موجود کووید-19، به خصوص 2 واکسن معروف آسترازنکا و فایزر که تولید شرکت های آمریکایی هستند، توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۶    
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: بهتر است برای موارد ضروری از حمل و نقل عمومی استفاده شود، اما در موارد خاص که تردد بین شهرستانی و استانی با خودروی شخصی ضروری است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۴    
یک کودک ایتالیایی بیش از یک سال قبل به ویروس کرونا آلوده شده بود که به گفته پزشکان این بیمار ممکن است اولین مورد ابتلا در اروپا بوده باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا برای چندمین بار از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام پیروزی کرد و تاکید که من برنده آرای قانونی هستم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۱    
کارنامه کیم کی دوک، یکی از کارگردانان نسل اول سینمای کره جنوبی در هفت پرده. این کارگردان سرشناس بر اثر کرونا از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۴    
کارگردان فیلم سینمایی گل به خودی از پایان یافتن تدوین این اثر سینمایی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۳    
علی ضیا در شبکه یک، پوریا پورسرخ در شبکه دو، باربد بابایی و رضا رشیدپور در شبکه سه، منصور ضابطیان در شبکه آموزش، سروش صحت و حمید گودرزی در شبکه نسیم در شب یلدا میزبان مردم می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۱    
فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره پنجمین حضور بین المللی خود را در بخش رقابتی نوزدهمین جشنواره فیلم داکا تجربه می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهر مشهد این هفته در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۹    
واکسیناسیون عمومی با واکسن کرونای فایزر/بیونتک برای نخستین بار در یک کشور غربی روز سه شنبه هفته پیش در بریتانیا آغاز شد و روز شنبه این هفته این واکسن در آمریکا مجوز مصرف اضطراری گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۵    
حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اولین جشنواره بین المللی پویانمایی خانگی را برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۴    
فرمانده انتظامی هرسین در کرمانشاه از دستگیری فرد زورگیری خبر داد که در پوشش مسافرکش با تهدید سلاح سرد اقدام به ربودن اموال یکی از شهروندان کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۸:۰۱    
بابا سیبیلو به کارگردانی ادوین خاچیکیان برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۸    
روستای زیبا و تاریخی ورسک با اولین برف در روزهای آخر پاییز رنگ و چهره زمستانی گرفت. روستای ورسک در 27 کیلومتری شهر پل سفید در شهرستان سوادکوه استان مازندران قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۷    
فیلمبرداری فیلم سینمایی خورشید آن ماه به کارگردانی ستاره اسکندری به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۵۱    
معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک اعلام کرد اوباشی که شب گذشته به بخشی از اورژانس بیمارستان شهید ستاری در استان تهران صدمه وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۸    
مدیر کل استاندارد بوشهر گفت: 7 هزار جعبه دستمال کاغذی با نام تجاری، علامت استاندارد و نشانی جعلی در شهرستان دشتستان کشف و ضبط شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۶    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 22 آذر را مشاهده می کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری گفت: نشست خبری رییس جمهوری با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی ساعت 15 روز دوشنبه 24 آذرماه برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶    
یکی از ویزای پرطرفدار برای مهاجرت، ویزای کار است. استرالیا کشور مهاجرپذیری است که جاب آفرهای خوبی دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶    
سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) روز جمعه 21 آذر مجوز مصرف اضطراری واکسن کرونای شرکت فایزر را صادر کرد و انتظار می رود نخستین موارد واکسیناسیون در آمریکا در چند روز آینده انجام شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۲    
داشتن وزن مناسب علاوه بر ظاهر مناسب موجب سلامتی می شود. بهترین رژیم لاغری می تواند سبک زندگی شما را به سمت سلامت سوق دهد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۸    
حکم روح الله زم که به گفته خودش لیدر اغتشاشات در ایران بود، پس از اینکه یک ماه پیش در دیوان عالی کشور تائید شده بود، صبح امروز اجرا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۷    
کمپ ترک اعتیاد مرکز اقامتی میان مدت است که مراحل درمان و ترک اعتیاد در آن آغاز می گردد. اگر یافتن یک مرکز مناسب به یکی از دغدغه های اصلی شما بدل شده است، پیشنهاد می کنیم تا انتها این مطلب را بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۶    
یکی از خاطره هایی که نوید محمدزاده در همرفیق گفت، ماجرای شبی بود که ساعت یک بامداد هوس می کند تنهایی به پیاده روی برود و در چهارراه ولیعصر تهران خفت می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۶    
خانم کفاش طلب مجری شبکه جام جم به شکلی متفاوت و جالب برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۳    
کاهش حدود 1400 نفری مبتلایان کرونا در یک روز اتفاق بسیار جذابی است که در آمارهای رسمی امروز وزارت بهداشت اعلام شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۲    
عادت ها؛ همان موارد به ظاهر کوچک و جزئی که هر روز انجام شان می دهیم، گاهی آنقدر نتایج بزرگی دارند که می توانند ما را در رسیدن به هدف مان ده ها قدم جلو بیندازند یا ماه ها عقب.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۱    
هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز برگزار شد وطی آن تیم های فولاد، مس وصنعت نفت برابر رقبای خود پیروز شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۶    
غرق شدن در رمان های عاشقانه جذابی که سال ها قبل با حال و هوای آن دوران نوشته شده اند و هنوز عشق در آن ها عشق است و هر چیزی سر جای خودش، یکی از لذتبخش ترین کارهای دنیا برای علاقمندان کتاب خوانی است.