شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 30 آذر 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 آذر 1399 روزنامه همشهری 2 آذر 1399 روزنامه همشهری 3 آذر 1399 روزنامه همشهری 4 آذر 1399 روزنامه همشهری 5 آذر 1399 روزنامه همشهری 6 آذر 1399 روزنامه همشهری 7 آذر 1399 روزنامه همشهری 8 آذر 1399 روزنامه همشهری 9 آذر 1399 روزنامه همشهری 10 آذر 1399 روزنامه همشهری 11 آذر 1399 روزنامه همشهری 12 آذر 1399 روزنامه همشهری 13 آذر 1399 روزنامه همشهری 14 آذر 1399 روزنامه همشهری 15 آذر 1399 روزنامه همشهری 16 آذر 1399 روزنامه همشهری 17 آذر 1399 روزنامه همشهری 18 آذر 1399 روزنامه همشهری 19 آذر 1399 روزنامه همشهری 20 آذر 1399 روزنامه همشهری 21 آذر 1399 روزنامه همشهری 22 آذر 1399 روزنامه همشهری 23 آذر 1399 روزنامه همشهری 24 آذر 1399 روزنامه همشهری 25 آذر 1399 روزنامه همشهری 26 آذر 1399 روزنامه همشهری 27 آذر 1399 روزنامه همشهری 28 آذر 1399 روزنامه همشهری 29 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری از تخریب 18 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی سه هکتار از زمین های کشاورزی بخش قلعه نو خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۰    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه یازدهم دیماه) بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته 11 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۱    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش 16 میلیارد ریال در محور خانمیرزا-بروجن خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۶    
3 هزار و 700 زن روستایی استان آذربایجان غربی عضو 123 صندوق محله زنان روستایی هستند و می توانند از تسهیلات اشتغال 500 میلیون ریالی بهره مند شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۸    
روزنامه سیدمرتضی آوینی 1372 - 1326
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۵    
الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی نوشته مژگان کلهر با تصویرگری سارا طبیب زاده و نیما نابغه4 نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری نسیم بهاری 2عنوان کتاب جدیدی هستند که از سوی نشر افق برای نوجوانان منتشر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۸    
یک متخصص داخلی در رابطه با ارتباط بین ریفلاکس معده (بازگشت محتویات اسیدی معده به مری) و اضطراب، گفت: ریفلاکس بیماری مزمن دستگاه گوارش است که با پس زمینه اضطراب همراه است و این دو علائم یکدیگر را ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۱    
یک بررسی جدید نشان می دهد افراد مبتلا به کووید19 که همراه با مشکلات عصبی از جمله سکته مغزی و حالت گیجی بستری شده اند، در مقایسه با سایر بیماران کرونایی بیشتر در معرض خطر مرگ هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۹    
کمیته حقوق بشر مجلس با صدور بیانیه ای صدور قطعنامه ضدحقوق بشری علیه ایران را خلاف قوانین بین الملل دانست و از همراهی پارلمان اروپا با تروریسم اقتصادی آمریکا انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۶    
رئیس پلیس فتای استان قزوین گفت: یکی از شگردهای مجرمان برای دستیابی به اطلاعات بانکی افراد، طراحی نرم افزارهای بانکی جعلی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۶    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی توفیق برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۲    
انتشار تصاویر یک خانواده ایلامی در فضای مجازی که برای حفظ جان در سرما و کرونا به حسینیه پناه آورده اند، با واکنش هایی در فضای مجازی و رسانه ای همراه شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۷:۱۷    
درست در ساعاتی که مردم ایران سرگرم برگزاری واقعی یا مجازی مراسم سنتی شب یلدا بودند، هشت تا 11 راکت به منطقه سبز بغداد اصابت کرد؛ محل سفارت آمریکا در عراق، یعنی منطقه دیپلماتیک آمریکا در این کشور.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۵    
هیأت داوران پنجمین دوره جایزه چراغ با انتشار بیانیه ای، برگزیدگان این دوره را در آخرین روز از آخرین پاییز قرن معرفی کرد. به گزارش همشهری در بخش هایی از این بیانیه آمده است: ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۳    
کلیه از اندام های حائز اهمیت در بدن است که عملکرد صحیح آن برای حفظ سلامت ضروری است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۱    
محققان با استفاده از هوش مصنوعی تستی برای شناسایی دژنراسیون ماکولا (تباهی لکه زرد شبکیه چشم) ، 3 سال قبل از ظهور علائم آن ابداع کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۶    
تهرانی ها در پاییز امسال به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 37 روز هوای آلوده تنفس کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۴    
به مناسبت روز پرستار و با تصویب شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز، حد فاصل سه راهی گلگشت تا مقابل دانشکده دندانپزشکی مرکز استان آذربایجان شرقی به نام پرستار تغییر یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
مهدی رسولی که با رأی اکثریت اعضای کانون مداحان به دبیری کانون انتخاب شده بود، با ارسال نامه ای به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد امکان پذیرش این مسئولیت را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین افتتاح رادیو مقاومت گفت: اگر 200 سال پیش مقاومت می کردیم ایران ما بزرگتر بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 سارق و کشف 20 میلیارد ریال اموال مسروقه متعلق به منزلی در شهر خاش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۰    
ویدئویی از صداگذاری طنز و جالب گروه کرموبله روی سریال ستایش در فضای مجازی منتشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۵    
بیش از 95000 دانشجو در شهر لیل فرانسه مشغول تحصیل هستند که به خاطر این جمعیت فرصت های جالبی از کتابفروشی در شهر ایجاد شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه باوجود تمام تلاش دامپزشکان، دست چپ پلنگ هرمزگان به دلیل آسیب شدید به بافت و استخوان قطع شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۷    
برداشت زعفران از سطح 5 هکتار از اراضی شهرستان کازرون در استان فارس آغاز شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۱    
همزمان با روز پرستار، از شهدای سلامت و کارکنان بخش درمان استان یزد با یک اقدام ابتکاری قدردانی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده است که هیچ نسبتی با سند 2030 ندارد. به دلیل خطا در نوشتن بودجه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۸    
فعالیت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران بر اساس ابلاغ جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در رشته های مجاز، از سر گرفته شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۶    
سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت ضمن اعلام جزئیات افزایش حقوق 50 درصدی و مبلغ دقیق حقوق جدید برای رده های مختلف پرستاری گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام کرد حادثه رانندگی در جاده بیستون به سنقر و کلیایی سه کشته و 12 مصدوم برجا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۶    
فرمانده انتظامی باوی از دستگیری هفت نفر عاملان نزاع مسلحانه در این شهرستان استان خوزستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰    
آن طور که معاون فنی گمرک ایران می گوید، با غیرحضوری شدن رجیستری گوشی تلفن همراه از اول دی، مسافران باید توجه داشته باشند که در صورت عدم اظهار و ثبت اطلاعات در مبادی ورودی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۹    
فرمانده انتظامی گیلان از کشف 5 قلم شیء عتیقه مربوط به هزاره اول قبل از میلاد در شهرستان سیاهکل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
رئیس ستاد بحران تربت جام خراسان رضوی گفت: تاکنون از زمین زلزله در مرکز نصرآباد تربت جام خسارتی اعلام نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۵    
استاندار خوزستان با صدور احکام جداگانه فرمانداران شهرستان های بندر ماهشهر و آغاجاری را منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۴    
ماریا شاراپووا به کسی بله را گفت که در بریتانیا بیزنس من مشهوری است و دوست صمیمی شاهزاده ها به حساب می آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۴    
مصرف الکل های آلوده در سطح شهر رفسنجان منجر به بستری شدن 8 نفر در بیمارستان شد که حال دو نفر از این افراد وخیم است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۰    
جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای، اظهارات محمود امجد در پی اعدام روح الله زم را ناشی از بی بصیرتی و انحراف دانست و تأکید کرد که باید آن را در زمره مصادیق ریزش های عبرت آموز دوران انقلاب اسلامی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای آورده است: بدزبانی ها و سخنان موهن یکی از خودباختگان ساده لوح که چندی است در برخی رسانه های مجازی منتشرشده چیزی جز خاک پاشی بر آفتاب نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۱    
هنگام جلسه شامگاه چهارشنبه 28 آذر 1358 شورای انقلاب، قانون انتخابات ریاست جمهوری به تصویب رسید. در این جلسه تصمیم بر این شد نخستین دور انتخابات روز پنجم بهمن 1358 برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۵۹    
محمود کریمی، مداح اهل بیت علیهم السلام با انتشار متنی از وزیر بهداشت تشکر و قدردانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۷:۳۵    
یک تحلیلگر معروف درباره ترس اسرائیل از پیشرفت های موشکی ایران صحبت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون عربی – آفریقایی وزارت خارجه در دولت اصلاحات در گفت وگویی با خبرآنلاین در پاسخ به این سؤال که اصولگرایان می گویند مذاکره کننده های بهتری هستند گفته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
به گزارش همشهری، تمام محصولات مورد نیاز شهروندان ازجمله انار و هندوانه که میزان تقاضای آنها در این ایام چندین برابر می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 20 هزار پرستار تا پایان امسال در وزارت بهداشت استخدام می شوند، 16 هزار مجوز به کارگیری پرستار نیز به صورت قراردادی و شرکتی داده می شود و در مجموع 36 هزار نفر به ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
سردار غلامعلی ابوحمزه، مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
رئیس جمهور با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار تأکید کرد که کادر درمانی ایران اسلامی به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا با از خودگذشتگی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
در هفته گذشته آلودگی هوا شدت گرفته و در اغلب روز ها شاخص بالای 100و در برخی روز ها بالای 140را نشان می داد، با وجود این کمیته اضطرار آلودگی هوا تا کنون تشکیل جلسه نداده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۵    
علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستاردر بیمارستان لواسانی تهران برگزارشد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
محمدحسن آصفری معتقد استFATF ابهامات بسیاری دارد و برهمین مبنا باید نظر شورای عالی امنیت ملی درباره آن ارایه و از ظرفیت مجلس هم در این زمینه استفاده شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس کمیسیون شوراها در پاسخ به برخی انتقادات و اینکه آیا مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات را برای تسهیل، رئیس جمهور شدن قالیباف و به نفع او طراحی و تهیه کرده است، گفت: خیر اینگونه نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۸    
روایت بهرام افشاری در برنامه همرفیق در مورد اتفاق دردناکی که برایش افتاد و باعث خنده شهروندان شد را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۶    
رژیم صهیونیستی از پایان جنگ اول و دوم و همزمان با آغاز مهاجرت یهود از سراسر جهان به سرزمین فلسطین، سیاست خود را براساس ترور شخصیت های تاثیرگذار فلسطینی و جهان اسلام پایه ریزی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
گزارش همشهری از طرح متفاوت یک خیریه در آستانه یلدا ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۹    
منابع خبری از برخورد چند راکت به منطقه سبز بغداد خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۸    
در پی کشف نسخه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس شماری از کشورها پروازهای خود به آن کشور را تعلیق کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۱    
رئیس جمهور اختلاف دیدگاه و نظرات کارشناسی و تخصصی در تنظیم بودجه را امری طبیعی و بدیهی دانست و گفت: نباید اجازه بدهیم موضوعی به این حد پیچیده و تخصصی و حساس و حیاتی محل مناقشه های سیاسی قرار بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۸    
همزمان با روز پرستار محمود احمدی نژاد در اقدامی جدید در یکی از بیمارستان های تهران حضور یافت و با پرستاران عکس یادگاری گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهوری با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت توسط دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: در تبلیغات انتخاباتی 92 اعلام کردم که در صورت پیروزی موضوع بهداشت و درمان از اولویت هایم است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۳    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در هیچ یک از خروجی های ذیل ردیف های هزینه ای وزارت آموزش و پرورش، اعتباری برای اجرای اهداف توسعه پایدار و سند 2030 منظور نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۹    
نیروی انتظامی از جریمه بیش از 46 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه در روز گذشته (29 آذر) خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: در مجلس خود را موظف می دانیم اجرای دقیق قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را که امروز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم بود، پیگیری و بر آن نظارت کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۷    
یحیی گل محمدی از جدایی بازیکنان تاثیرگذار تیمش به شدت انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتقام سخت از عین الاسد شروع شده ولی ادامه دارد، گفت: ما لبالمرصاد هستیم؛ ما در کمین هستیم تا در موقعیت های مناسب، ضربات خودمان را به آمریکایی ها وارد کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۸    
یک مقام ارشد بهداشتی آمریکا در حالیکه دومین واکسن کرونای مجوز گرفته در این کشور در حال توزیع است، گفت ممکن است ماه آینده سومین واکسن کرونا نیز در آمریکا مجوز بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال مشکلات این تیم را برشمرد و تأکید کرد که برای خوشحالی استقلالی ها مشغول جنگ در چند جبهه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۴    
صنعت گردشگری بین المللی به سبب بحران بی سابقه کرونا در سال 2020 با کاهش بیش از 70 درصدی ورود گردشگران بین المللی به سطح آمار سال 1990 تنزل پیدا کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۷    
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: قاتل فراری که هفته گذشته در یک حادثه تیراندازی در این شهرستان استان آذربایجان غربی متواری شده بود، با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۵    
شمسی فضل اللهی، هنرمند پیشکسوت صدا و تصویر که این روزها هم در رادیو هم در یک سریال به ایفای نقش مشغول است، تاریخچه حضورش را در رادیو و تلویزیون بازگو کرد و از سختی های کار در دوران کرونا گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۲    
همزمان با فرارسیدن آیین شب یلدا، کارکنان مجموعه تئاتر شهر با همراهی بهزاد فراهانی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر و حضور تعدادی دیگر از هنرمندان نماهنگی را در دسترس مخاطبان قرار دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۱    
هجدهمین دوره جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از دو تا 23 اسفندماه 1399 همچون دوره های گذشته در رشته های عکاسی، گرافیک ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۰    
مردی از اهالی بخش مهردشت در استان اصفهان در پی یک مشاجره و بالا گرفتن اختلاف خانوادگی دختر 21 ساله خود را به قتل رساند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۳    
سه منتقد ارشد سینمایی هالیوود ریپورتر فهرست 10 فیلم برتر سال را از نگاه خود منتشر کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: درحال حاضر شاهد کاهش 40درصدی آمار بستری های ناشی از کرونا و کاهش 50 درصدی فوتی ها در کشور هستیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۹    
تلاش 4 نماینده ایران برای فتح لیگ قهرمانان آسیا 2021 از فروردین 1400 آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۰    
شرکت اسپیس ایکس در بیست وششمین پرتاب موشک هایش در سال جاری یک ماهواره جاسوسی محرمانه آمریکا را برای سازمان ملی دیده وری (NRO) این کشور روز شنبه 19 دسامبر (29 آذر) به فضا فرستاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۴    
حسن روحانی در آیین بزرگداشت روز پرستار گفت: حتی منتقدان و آن ها که با دولت خوب نبودند هم نتوانستند کار بزرگ طرح تحول سلامت را منکر شوند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۱    
دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تداوم روزهای ناسالم هوا در پایتخت گفت: طبق قانون هوای پاک با توجه به پایداری جوی تهران باید تعطیل شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۵    
حسن روحانی در آیین بزرگداشت روز پرستار گفت: حتی منتقدان و آن ها که با دولت خوب نبودند هم نتوانستند کار بزرگ طرح تحول سلامت را منکر شوند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
رهبر انقلاب اسلامی در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن گفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۴    
رئیس جمهوری با درخواست سازمان اداری و استخدامی کشور برای استخدام 12 هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۳    
معاون ارتباطات دفتر رییس جمهوری از گفت وگوی ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور با پرستارانی از 65 نقطه ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۰    
مروری سریع بر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را در این ویدئو ملاحظه می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۸    
شمار موارد عفونت با کروناویروس روز شنبه 19 دسامبر (29 آذر) از 75 میلیون گذشت و این در حالی است که چند کشور در جهان واکسیناسیون بر ضد این ویروس را شروع کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۳    
اگر به دنبال یک ایده خلاقانه برای تزیین سفره شب یلدا هستید دستور پاناکوتای انار را در این مطلب بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
مطابق انتظار، آمار روزانه کرونا روندی کاهش دارد. هرچند امروز در بخش فوتی ها، اندکی افزایش مشاهده می شود، اما به طور کلی در همه شاخص های روند کاهش وجود دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۹    
یک بررسی جدید در فرانسه نشان می دهد که کووید-19 سه برابر مرگبارتر آنفلوانزای فصلی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۹    
استفاده از بتون جزئی غیر قابل انکار در روند اکثر ساخت و سازهاست اما نقطه بهینه طول عمر بتون در زمان تهیه و نقطه واقعی مقاومت آن چالش هایی را برای سازندگان ایجاد می کند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۶    
پلتفرم های انتشار آگهی مردمی به طور متمرکز و با نگاه بنگاه اقتصادی درآمد محور، بیشتر از 3 دهه در ایران سابقه دارند. در اوایل دهه 70 شمسی با تاسیس نیازمندی های همشهری، اولین نسل این پلتفرم ها متولد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت و مجتبی شکری شهردار منطقه 13و جمعی از مسئولان در محوطه بیمارستان شهید دکتر لواسانی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی وزارت بداشت تاکید کرد که همچنان مهمترین عامل انتقال بیماری کووید-19 در کشور مربوط به دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۵    
"دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو"، پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از سال 1400 را ممنوع کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۶    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انجام مطالعه ای نقش احتمالی گرم شدن کره زمین در بیماری زا شدن قارچ کاندیدا اوریس را مورد بررسی قرار دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
زین الدین زیدان از شرایط خود در رئال راضی است و اعلام کرده درخواستی برای تمدید قرارداد ندارد زیرا قراردادش تا سال 2022 اعتبار دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۳    
تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان های امام خمینی(ره) و فیروزگر و برخی کلینیک های سطح این منطقه تهران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۳    
هافبک عراقی پرسپولیس از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارق و مالخر خودرو و قطعات داخل خودرو با 44 فقره سرقت در مناطق مختلف این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۸    
وزیر دفاع با تأکید بر توجه ویژه وزارت دفاع به مقوله بهداشت و درمان کارکنان و خانواده نیروهای مسلح افزود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۴    
رئیس بیمارستان شهدای رضوانشهر گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و بزرگداشت مقام پرستار، بخش CCU و بخش شماره 2 بستری این بیمارستان راه اندازی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
گوهرسنگ ها مواد خام ارزشمندی هستند که به ارزانی از ایران خارج و پس از فرآوری در کارگاه های گوهرتراشی خارجی ها به چند برابر قیمت دوباره بازمی گردد.