شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1394 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۵    
مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی گفته است شروطی را که طالبان افغانستان برای مشارکت در پیشبرد روند صلح مطرح کرده اند، بعد از انجام مذاکرات صلح قابل تحقق خواهد بود نه پیش از آن.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا با انعکاس بازتاب پرتاب موشک بالستیک در ایران گزارش داد: ایران در بخشی از رزمایش نظامی خود موشک بالستیک را پرتاب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۵    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی گفت: ال.سی دلاری(اعتبار اسنادی) از پیش از تحریم ها بسته بوده و همچنان بسته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۵    
کره جنوبی اعلام کرد که با توجه به فرصت بدست آمده از اجرای برجام و لغو تحریم ها بین المللی و همچنین بهبود روابط تجاری خود با ایران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) و دولت ژاپن روز(چهارشنبه) این توافق نامه همکاری درباره برنامه جامع مدیریت پایدار منابع آب حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در محل سفارت توکیو در تهران امضا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بومی گزینی از برنامه های بلند مدت این وزارتخانه برای جذب نیروهای متخصص و ماندگار در مناطق مختلف است و در این ارتباط سالانه 50 تا 60 نفر در استانها انتخاب می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۹    
در حالی که مقام های آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی در باره محاکمه نادیا ساوچنکو خلبان اوکراینی اظهار نظر کرده و خواستار آزادی وی شده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۹    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که عربستان مسئول تاخیر در انتخاب رئیس جمهور لبنان است تصریح کرد: اگر عربستان از مواضع و اقدامات شنیع خود دست برندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۵    
دی میستورا اعلام کرد که مذاکرات صلح سوریه به طور رسمی از روز دوشنبه آغاز می شود و تا 24 مارس ادامه خواهد داشت که سه مساله اصلی یعنی تدوین قانون اساسی جدید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۵    
ساجد جاوید وزیر تجارت و توسعه انگلیس روز چهارشنبه در کنفرانس بررسی فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران در لندن ضمن استقبال از گسترش مناسبات تجاری میان لندن و تهران گفت دولت دیوید کامرون در این خصوص تمام ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در نشست شورای حکام آژانس در واکنش به ابراز نگرانی نماینده رژیم صهیونیستی نسبت به برنامه صلح آمیز هسته ای ایران گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
وزیر دادگستری با بیان اینکه علی رغم پیشرفت هایی که داشته ایم هنوز از فساد اقتصادی و اداری رنج می بریم، گفت: مناطق آزاد و بازارچه های مشترک یکی از مجاری واردات قاچاق به کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۱    
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز چهارشنبه(19 اسفند) با حضور امیر موسوی جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۳    
دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری روز چهارشنبه در سخنانی درکنفرانس اقتصادی بررسی فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران در لندن ضمن تشریح فرصت های سرمایه گذاری و تبیین ظرفیت های بالقوه ایران گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز چهارشنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی در محوطه نهاد ریاست جمهوری یک اصله نهال غرس کردند
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۸    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مانع جدی در خصوص انتقال امکانات دفاعی از روسیه به ایران نمی بینم و روسیه مصمم است قراردادهایی که با ایران در این زمینه امضا کرده را اجرا کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
کنفرانس اقتصادی بررسی فرصت ها و چالش های اقتصادی ایران صبح روز چهارشنبه با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در لندن گشایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه در 'دومین سه شنبه بزرگ' پیروز شد
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رییس دفتر رییس جمهوری که به لندن رفته است، امروز چهارشنبه در اجلاس فرصت های سرمایه گذاری و تعامل با اقتصاد ایران، ظرفیت های اقتصادی کشور را تشریح خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در سومین روز از نشست خود بررسی موضوع ایران و تایید برنامه های هسته ای ایران را آغاز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
رییس جمهوری همزمان با هفته منابع طبیعی و پس از غرس یک اصله نهال، همگان را به تلاش در مسیر نهضت بزرگ حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز فرا خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
هیات دولت در جلسه امروز خود به ریاست دکتر حسن روحانی تصویب کرد تا لایحه دو دوازدهم بودجه سال 1395 با قید دو فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی را به عنوان نماینده خود در استان خراسان رضوی منصوب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به برونئی با حسن البولکیاح سلطان این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی بر ضرورت حمایت از دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: جهت گیری اصلی اقتصاد مقاومتی، قانومندی و انضباط مالی، مقابله با قانون گریزی و فساد اداری و مالی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی همه جناح ها و اجزای حاکمیت است، گفت: عمده ترین سیاست تشویقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی این است که همه مسئولان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
رییس پلیس تهران بزرگ از شناسایی و انهدام 28 باند سرقت به عنف، منزل و خودرو طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف پایتخت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی دولت گفت: اتخاذ تصمیمات و سیاست های اقتصادی متناسب با ضربه هایی که بر اقتصاد ما وارد شد، از سوی دولت خوشبختانه آثار و ثمرات ملموسی در پی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
روزنامه عربستانی الحیات به نقل از یک منبع یمنی با اشاره به مذاکرات هیات یمنی با عربستان با حضور محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله وچند نظامی یمنی در استان ظهران در جنوب عربستان از مذاکرات طرف های هیات ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
در ادامه مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت، موشک های میان برد شهاب 1 و 2 و موشکهای دوربرد و نقطه زن قدر Fو H سپاه صبح چهارشنبه نوزدهم اسفند از منطقه عمومی کویر قم شلیک و به اهداف موردنظر اصابت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۹    
پایگاه اینترنتی روزنامه رأی الیوم چاپ لندن در شماره امروز علل و عوامل تجاوز و امتداد یافتن سریع گروهک تروریستی به سوی جنوب تونس را بررسی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
نخست وزیر استرالیا روز چهارشنبه ادعا کرد راز و رمزی در روابط امنیتی نزدیک این کشور با آمریکا وجود ندارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۴    
یک منبع نزدیک به جنبش أنصارالله یمن اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر دیدارهای مخفیانه نمایندگانی از این جنبش با مقامات سعودی را قویا تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۴    
دانشمندان هوافضای چین برای اولین بار موفق به ساخت یک ماهواره کمیت سنج با تجهیزات ویژه اندازه گیری شده اند که می گویند برای ساخت آن 30 سال وقت صرف کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب طرح آمایش آموزش عالی وزارت علوم در جلسه 776 شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۹    
انتخابات درون حزب جمهوری خواهان در چهار ایالت و دمکرات ها در دو ایالت آمریکا در روز گذشته برگزار شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی برگزاری رزمایش های موشکی سپاه، اعمال اراده ما برای دفاع و بازدارندگی و اعلام اعمال این اراده برای دشمنان نظام اسلامی و همگان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۹    
در جریان آخرین روز رزمایش موشکی اقتدار ولایت 1، موشک های بالستیک قدر H و قدرF به سمت اهداف از پیش تعیین شده در فاصله یک هزار و چهارصد کیلومتری شلیک شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه موشکهای ایران متعلق به ملت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و همه مظلومین جهان است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۴    
سامی کلیب تحلیلگر برجسته لبنانی تاکید کرد که واکنش های عربی در چند روز گذشته به تصمیم آل سعود و همپمانان آن در درج نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی نتیجه معکوس داشته و به نفع حزب الله ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۴    
با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد سال آینده کارگران و مشمولان قانون کار از 712425 تومان به 812165 تومان افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۹    
وزیر امور خارجه در آغاز سفر خود به برونئی با المهتدی بالله ولیعهد این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۹    
سفر سه روزه 'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به سنگاپور بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور جنوب شرق آسیا داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۴    
رهبر کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کرد که دانشمندان و کارشناسان این کشور به تکنولوژی کوچک سازی تسلیحات هسته ای با قابلیت نصب کلاهک های اتمی بر روی موشک های بالستیک دست یافته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۴    
با هدف گسترش و تقویت روابط علمی و فرهنگی میان ایران و الجزایر، نمایشگاه ایران شناسی با عنوان تمدن ایران، گذشته و آینده در مرکز آموزش زبان های خارجی وابسته به دانشگاه الجزائر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
اندیشکده مطالعات صلح و جنگ نوشت: ایران با آزمایش موشک های بالستیک نشان می دهد در حالی که با توافق هسته ای امیال هسته ایش خنثی شده، اما این امر به معنی تحقیر نقش این کشور از بعد منطقه ای نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
حرا- امروز چهارشنبه نوزدهم اسفند 1394 هجری خورشیدی، بیست و نهم جمادی الاول 1437 هجری قمری و نهم مارس 2016 میلادی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۴    
نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اتهامات وزیر کشور مصر مبنی بر دست داشتن حماس درترور 'هشام برکات' دادستان اسبق مصر را رد کرد و خواستار بازنگری قاهره در این اتهامات بی پایه واساس شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۹    
آرمان به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی: انتخابات فریاد سکوت رای مردم بود تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در شماره سه شنبه 18 اسفند در تشریح تیتر یک، از قول رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۸:۳۹    
جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که آزمایش های موشکی ایران مفاد برجام را نقض نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۴    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با بیان اینکه ایجاد دفتر راستی آزمایی پادمان های ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی خلاف برجام نیست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۵:۳۰    
شرکت های نفتی خارجی که در سال های تحریم به دلیل محدودیت های بانکی و مالی، قادر به پرداخت بدهی خود نبوده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۴:۳۲    
رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر حمایت های دولت برای کاربردی شدن محصولات دانش بنیان داخلی گفت: در صورتی که درهای کشور بر روی صنایع خارجی باز شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۴:۰۲    
اعراب حاشیه خلیج فارس و صهیونیست ها که دور جدیدی از اقدامات خود علیه محور مقاومت را آغاز کرده اند اینبار با سناریو سازی درباره سامانه موشکی اس 300 قصد ایجاد اختلاف در محور مقاومت را دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۳:۳۲    
در میان شاخص های کلان اقتصادی، بیکاری جزو شاخص هایی است که توفیق چندانی در کنترل و بهبود آن به دست نیامده همچنانکه که آمارها نیز نشان دهنده آن است که طی سه سال گذشته نرخ بیکاری در ایران روند فزاینده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۳:۰۲    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روسیه را به تلاش برای ایجاد تفرقه بین کشورهای عضو این سازمان متهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۲:۳۲    
یکی از اعضای سازمان عفو بین الملل با انتقاد از افزایش شمار پناهجویان سوری که هدف گلوله نیروهای مرزی ترکیه قرار می گیرند، گفت که این مسئله به امر رایجی تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۲:۰۳    
روزنامه 'رای الیوم' با اشاره به لغو قرارداد تسلیحاتی سه میلیارد دلاری عربستان که قرار بود به ارتش لبنان اختصاص یابد این اقدام را یک رشوه بزرگ از طرف سعودی ها به فرانسه وحمایت از صنایع نظامی این کشور ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۱:۳۴    
'تونکو عبدالحلیم معظم شاه' پادشاه مالزی در نخستین نشست پارلمان این کشور در سال جدید میلادی، تهدیدهای تروریستی را برای مالزی جدی دانست و گفت که گسترش تهدیدات شبه نظامی و عناصر تروریستی می تواند باعث ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۱:۰۰    
کره جنوبی از اقدامات تنبیهی خود علیه نهادها، سازمان ها و اشخاص مشکوک و مرتبط با سلاح کشتار جمعی پیونگ یانگ پرده برداری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۰:۳۵    
رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی، از افزایش 24 درصدی جرائم سایبری در سال جاری و نیز ثبت 460 تخلف انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد.