شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1397 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 1 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 2 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 3 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 4 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 5 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 6 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 7 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 8 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 9 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 10 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 11 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 12 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 13 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 14 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 15 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 16 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 17 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 18 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 19 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 20 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 21 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 22 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 23 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 24 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 25 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 26 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 27 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 28 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 آبان 1397 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همزمان با هفته بسیج با نویسنده ایثارگر نجف آبادی دیدار و گفت وگو کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۳    
دبیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس از اختصاص 1میلیارد و 500 میلیون تومان بن در این رویداد خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۳    
علی اصغر کاراندیش گفت: در دسترس قرار گرفتن کتاب ها با خرید حمایتی از این نویسندگان تا حد زیادی صورت می گیرد و ما این کتاب ها را در بیش از سه هزار کتابخانه هایی روستایی و شهری توزیع می کنیم و اینگونه ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۲    
همایش یار بی صدا ویژه ناشنوایان در عصر ششمین روز هفته کتاب در موسسه خانه کتاب برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۷    
ملاوردی گفت: باید تلاش شود که روی آثار مکتوب حقوق شهروندی سرمایه گذاری شود چراکه امروز اگر هزینه ای برای خرید کتاب های مرتبط با این حوزه بپردازیم بسیار کمتر از هزینه ای خواهد بود که جامعه در آینده ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۷    
سید عباس صالحی، در دیدار با سردار غیب پرور بر ضرورت بهره مندی از گستره وسیع جغرافیایی سازمان بسیج در حوزه های مشترک فرهنگی و هنری تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۷    
نشست نقد و بررسی کتاب هومیوپاتی برای گیاهان نوشته کریستین ماوته و کرنلیا ماوته؛ با حضور مترجم و پژوهشگران این عرصه برگزار شد ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۷    
رمان دایره سرخ اثر عبدالرحمان اونق از نویسندگان نا آشنای ترکمن صحرا، سه شنبه 29 آبان ماه در کتابخانه عمومی این شهرستان رونمایی و نقد شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
نمایشگاه عکس من و کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور جمعی از هنرمندان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برپا شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کتابفروشی مکتب تهران و ایرانیان در طرح کتابگردی حضور خواهد داشت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
آثار چهار مغز شعر و ادب فارسی (خیام، حافظ، مولوی، سعدی) سه شنبه 29 آبان ماه با حضور جمعی از ادب دوستان گرگان خوانش و بررسی شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
آیین کتابگردی با شعار من هم می آیم عصر پنجشنبه 1 آذرماه از میدان شهرداری گرگان آغاز می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۷    
علی فریدونی، مدیر کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی در نشست رونمایی از آثار منتشر شده ناشران اقلیت عنوان کرد: نویسندگان تراوشات ذهنی خود را به جامعه منتقل می کنند ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
برنامه های مختلفی در روز کتابگردی برای بچه ها در کتابفروشی ها برگزار می شود ازجمله دیدار کودکان کار با نویسندگان کودک و نوجوان در کتابفروشی قدیانی و حضور نویسندگان و مترجمان کودک در شهر کتاب ونک.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
دبیرخانه جایزه ادبی احمد محمود فهرست اولیه نامزدهای خود را در بخش مجموعه داستان اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
جایزه احمد محمود در دومین دوره برگزاری نیز به همان شکل دوره نخست کار خود را آغاز کرد که در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که لیست اولیه بر اساس داوری مطرح شده یا این لیست به اسامی نویسندگانی می ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
نیلوفر کتابی است کاربردی برای ازدواج خوب برای زندگی سالم و داشتن یک خانواده موفق. در کتاب نیلوفر خواهیم دید که عشق یک مبادله است نه یک معامله و انسان برای بهداشت روان خود راهی ندارد جز درک واقعیت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مجید قیصری در نشست بررسی شخصیت پیامبر مکرم اسلام در داستان معاصر ، گفت: اینکه ما پیامبر (ص) را در تاریخ حبس کنیم و فقط ایشان را در همان زندگی 63 ساله ببینیم، جفاست ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
بهرام جلالی پور گفت: مجموعه تئاتر اسباب بازی می تواند آغازگر فرهنگ سازی برای آشنایی خانواده های ایرانی با هنر تئاتر باشد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
اسدالله شعبانی، نویسنده و شاعر پیشکسوت کودک و نوجوان، به کودکان و نوجوانان توصیه کرد شاهنامه بخوانند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
چهارمین دوره جشنواره کتابخانه های خانگی در هفته کتاب آغاز به کار کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۷    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاثیر ترویج کتاب خوانی گفت: شاید ترویج کتابخوانی، بالاتر از هر صدقه ای باشد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی روز گذشته به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، میهمان کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای شهر قم بود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۷    
همزمان با هفته کتاب و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی زنگ کتاب در مدارس قزوین نواخته شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
در آخرین روز هفته کتاب و در روز کتابگردی اهالی قلم از پژوهشگران، نویسندگان، شاعران و مترجمان با حضور در کتابفروشی ها از نزدیک با مخاطبانشان دیدار می کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون با اعلام تغییر رویکردهای این مرکز در چاپ آثار ادبی ، خبر از تولید آثاری در قالب کتاب اسباب بازی ، کتاب انیمیشن ، کتاب موسیقی و کتاب فیلم داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۷    
لیلی گلستان معتقد است؛ روایت نسیم مرعشی از آدم ها و جنگ بی نظیر بود. من حتی او را با زمین سوخته احمد محمود مقایسه کردم و به نظرم در جاهایی حتی او بهتر از محمود نوشته است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۷    
پنجمین دوره آئین کتابگردی با هدف توجه به کتابفروشی ها همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب پنج شنبه ( یکم آذرماه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۷    
معاونت فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف تهران، آمادگی خود را برای حضور در پنجمین دوره پویش کتابگردی اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۲    
تفاهم نامه همکاری معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران امضا شد و دراین تفاهم نامه تخفیف های 20 تا 60 برای ارسال کتاب ها در نظر گرفته شده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
جدیدترین اثر مصطفی مستور نمایشنامه ای است با نام پیاده روی در ماه که داستان چند انسان را در کافه ای تعریف می کند، روند این داستان با گفت وگوهای این چندنفر پیش می رود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از اهواز همزمان با سراسر کشور طرح کتاب گردی 97 با شعار من هم می آیم فردا پنجشنبه یکم آذرماه در اهواز برگزار می شود. ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۲    
همزمان با آخرین روز از هفته کتاب برنامه کتاب گردی در شیراز با همراهی مسئولین، مردم و به ویژه کودکان اجرا می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خرید 100 نسخه از آثار برگزیده چهارمین جایزه نشان دهخدا و صدور حواله کتاب برای برگزیدگان جشنواره مروجان کتابخوانی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۶    
کتاب خاطرات میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا رکورد فروش در آمریکایی شمالی و بریتانیا را شکست.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ قم به مناسبت پنجمین پویش کتاب گردی از کتاب فروشی های استان بازدید می کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
محفل ادبی با حضور نویسندگان و شاعران استان یزد در محل کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۱    
سرویس خبری مدیریت کتاب طی یک سال گذشته تلاش کرد با برگزاری میزگرد ها و تهیه و انتشار اخبار، گزارش ها و مصاحبه های متعدد به مسائل و آسیب های حوزه نشر واکنش نشان دهد ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
انور خامه ای روز گذشته در 102سالگی براساس نارسایی ریه درگذشت.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۶    
احمد پاکتچی، مدیر گروه علوم و قران حدیث دانشگاه امام صادق(ع) گفت: جنبه روش شناسی و نگاه انتقادی یک جنبه بسیار مسلط بر آثار پورجوادی است ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۶    
علیرضا رئیس دانایی، مسئول انتشارات نگاه برچاپ سوم رمان گزارش یک آدم ربایی گابریل گارسیا مارکز پیشگفتاری نوشته است و شرحی داده است از جاهد جهانشاهی و این ترجمه.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
کتاب خاطرات من از زلزله زادگاهم توسط یک شاعر کرمانشاهی با هدف تخلیه فشار روانی در کودکان زلزله زده سرپل ذهابی در یک هزار نسخه به چاپ رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
برنامه کتابگردی در کتابخانه های یزد همزمان با آخرین روز از هفته کتاب برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱    
احمد مسجدجامعی گفت: وقت آن رسیده است که تشکلی ایجاد شود تا از تمام خبرنگارن کتاب، حمایت کند. خبرگزاری ایبنا می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد؛ یعنی حکم یک خبرگزاری مادر را داشته باشد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
قصه خاندان منتسب به عبدالحسین میرزا فرمانفرما که از شاهزادگان به نام قجری است سال ها در سیاست و تاریخ معاصر کر و فری داشته است ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۱    
نیکنام حسینی پور گفت: خانه کتاب اعلام می کند که ساختمان فجر خود را می تواند در اختیار پویش نذر کتاب قرار داده و با ثبت نیات واقفین کتاب های اهدایی دریافت شده و پس از بسته بندی در اختیار مناطق محروم ...
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۱    
محسن جوادی در نخستین همایش حقوق نشر گفت: در حقوق نشر فقط بر روی جنبه حقوقی تاکید نکنیم، بلکه روی تعهدهای اخلاقی تاکید شود، باید این احساس را به مردم منتقل کنیم که رعایت حقوق به نفع صنعت نشر ...