یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 19 مرداد 1398 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 2 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 3 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 4 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 5 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 6 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 7 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 8 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 9 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 10 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 11 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 12 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 13 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 14 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 15 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 16 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 17 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 18 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 19 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 20 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 21 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 22 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 23 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 24 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 25 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 26 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 27 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 28 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1398 
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۰    
کتاب تاملی بر مطالبات بازنشستگان گزارش تصویری از مطالبه بازنشستگان عرضه می کند که برآمده از پژوهش های هدفمند بوده و از مواجهه های پراکنده و موردی به دور است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۵    
جشنواره رویای کهکشانی من که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده، فرصتی است برای علاقمندان به نقاشی و نویسندگی تا استعداد خود را در حوزه نجوم و فضا بیازمایند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۰    
دومین همایش بانوی انقلابی ویژه اساتید، نخبگان و پژوهشگران به همت سازمان بسیج دانشجویی 15 بهمن سال جاری برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۵۰    
همایش حقوق و جایگاه زن در اسلام به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کویته پاکستان و با همکاری مجلس وحدت مسلمین در کالج تعمیر ملت دیره اللهیار برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۱    
رمان علمی تخیلی مه آلود نوشته الیستا آقایی در کانون فرهنگی ادبی خیال نقد و بررسی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۵    
سید عباس صالحی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: ایران در یک کشور بحران خیز است و باید رسانه ها قبل از بحران مسئولیت خود را بدانند و به این شکل نباشد که در فضای بحران طبیعی یک موج رسانه ای ایجاد ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۰    
کتاب نگهبان با محوریت قرار دادن مبارزات دانش آموزان در جبهه های دفاع مقدس توسط یکی از نویسندگان نام آشنای این حوزه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۵    
درس گفتار تاریخ در قرآن با تدریس محسن الویری این هفته از شبکه 4 سیما پخش می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۳    
کتاب های پیشنهادی چهارمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در چهار جلد توسط دبیرخانه جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی پاسخ دفتر مدیریت عملکرد وزارت متبوع مبنی بر چگونگی پرداخت یارانه مطبوعات به تعدادی از نشریات در نامه ای خطاب به معاون امور مطبوعاتی گفت ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۸:۲۰    
فرهاد حسن زاده معتقد است؛ طنز فضای مجازی ماندگار نیست، ممکن است خلاقانه باشد و در لحظه ما را بخنداند، اما چیزی نیست که در وجود مخاطب آن تاثیری که ما از طنز انتظار داریم را بگذارد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۰    
هیلاری کلینتون به همراه دخترش چلسی کلینتون بعد از کتاب خاطرات قصد دارد دومین کتابش را منتشر کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۵    
علیرضا حسن زاده، نویسنده کتاب نادرشاه و دختر کولی گفت: نادرشاه و دختر کولی رمانی پلی فونیک است که از طریق آن صداهای مختلف شنیده می شود. من در آثارم سعی می کنم تا صدای خاموش گروه های مختلف باشم.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۵    
رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان از آموزش نیروی انسانی ماهر برای ناشران کودک و نوجوان به عنوان رکن اصلی برنامه های این انجمن در هیات مدیره جدید نام برد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۰    
کتاب اثر زلزله بر سازه های زیرزمینی (متروها و تونل ها) ، ضمن بررسی طراحی لرزه ای سازه های زیرزمینی، به روش های اندازه گیری اثر لرزه ای بر این سازه ها و رویکردهای تجزیه و تحلیل خطرات لرزه ای قطعی و ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی فراخوان دومین دوره کتاب سال این استان را منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان قم با اشاره اُفت تیراژ نشریات و کتب در کشور، تاکید کرد: چاپخانه داران باید از چاپ انتشاراتی به چاپ بسته بندی تغییر شیفت دهند تا از ضرر و زیانِ کسب و کار خود جلوگیری ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۵    
مصطفی نعمتی در نشستی تخصصی با موضوع جریان شناسی در رمان که در قم برگزار شد، گفت: ادبیات و جریان روشنفکری ایران بعد از شکست انقلاب مشروطه و تا همین الان، تحت تاثیر چپ ها بوده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۵    
آلیس در سرزمین عجایب نوشته لوئیس کارول با ترجمه مهدی غبرایی و شیرین جعفری از سوی انتشارات کتاب سرای نیک راهی بازار کتاب شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۰    
از زمان فوت مرحوم کمال الملک، هشتاد سال می گذرد، چرا این همه ضد و نقیض گویی؟ تاریخ را بهتر بخوانیم تا بتوانیم بهتر قضاوت کنیم.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۵    
کتاب سفرنامه تاجیکستان، سمرقند و بخارا در موسسه فرهنگی اکو رونمایی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۰    
نوید سیدعلی اکبر معتقد است کلاس های ادبیات و انشای آموزش و پرورش بسیار فقیر است و معلم ها بر ادبیات داستانی تسلط کافی ندارند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۵    
کتاب بازاریابی اینترنتی در صنعت ساختمان به مخاطب فعال در صنعت ساختمان کمک می کند تا با حضور موثر در فضای مجازی، در صنف خود پیشتاز باشد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۵    
از سیصد عنوان اثری که به شیخ صدوق نسبت داده شده است، دوازده عنوان به حج مربوط می شود. هیچ یک از این آثار به دست ما نرسیده است و اطلاعات اندکی از این کتاب ها در اختیار ماست.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۵    
نشست رونمایی از دو کتاب طلوع روز چهارم ، اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی و حاء مشدد ، اثر عترت اسماعیلی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰    
کنار هم قرارگرفتن نویسندگان و نوجوانان داستان نویس از مناطق مختلف کشور در کنار یکدیگر فرصت خوبی را به ویژه برای بچه ها فراهم می کند تا با فرهنگ های مختلف آشنا شوند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰    
ابوتراب خسروی معتقد است: بودجه بیشتری باید به سازمان ها و موسسه های فرهنگی همچون کانون تعلق گیرد چراکه این مسأله در آینده فرهنگی کشور ما نقش خواهد داشت.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰    
مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت چاپ در شهرک چاپ و نشر استان خراسان رضوی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰    
مجموعه ماجراهای قورباغه و وزغ اثر آرنولد لوبل با ترجمه نسترن صادقی از سوی انتشارات آوای کلار منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۵    
احمد اکبرپور، نویسنده کتاب های کودک و نوجوان، گفت وگوهای رودرروی نویسندگان با مخاطبان آثارشان را به یک بازی برد-برد تشبیه کرد که دو طرف از آن سود می برند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۵    
معین دهاز در یادداشتی به موضوع چاپ و عرضه کتاب های شعر سلبریتی های سینما و تلویزیون پرداخته و آن را در اختیار ایبنا قرار داده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۰    
جلد اول کتاب سنت های نظری در تحلیل فرهنگی با زیرعنوان غرب معاصر از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
شیخی اظهار کرد: دغدغه های اجتماعی و سیاسی کیشلوفسکی آنقدر زیاد است که احساس می کند بهتر است حرف خود را سر راست تر، صریح تر و سریع تر در قالب مستند یا فیلم کوتاه بیان کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۰    
پوپک نیک طلب در کتاب از کوچه های سمرقند تا ساحل مدیترانه به بررسی سیر تحول ادبیات کودک و نوجوان کشورهای شمال آسیای، آسیای مرکزی، جنوب آسیا، قفقاز، غرب آسیا و شمال افریقا پرداخته است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام، درگذشت محمد کلاری پیشکسوت صنعت چاپ کشورمان را تسلیت گفت.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۰    
معلم بازنشسته آمریکایی آرزو داشته یک کتابفروشی واقعی افتتاح کند ولی حالا که چند سالی از عمر کتابفروشی منحصر به فردش می گذرد، حاضر نیست به شغل دیگری فکر کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۵    
مجله تایم در اقدامی جالب 11 کتاب پیشنهادی خود در ماه آگوست را به خوانندگان معرفی کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۰    
به گفته میرعباسی، ترجمه هایِ ضعیف و اشتباه باعث شده مردم فارسی را اشتباه بخوانند و بشنوند و برخی ناشران سودجو بدون توجه به این آسیب، برای سود بیشتر از مترجمان ضعیف استفاده می کنند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۱:۴۲    
تونی موریسون، نویسنده سیاه پوست نوبل ادبیات و جایزه پولیتزر پیش از مرگش در روز دوشنبه هفته گذشته در حال نگارش رمانی جدید بود ...