سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 6 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۸    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با استقبال رسمی استاندار، نمایندگان استان و جمعی از مقامات کشوری و لشگری وارد فرودگاه ساری شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
رئیس کمیته خزر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نشست هم اندیشی رژیم دریای خزر فردا با حضور اعضای این کمیسیون و مسئولان دستگاهها و برخی وزارتخانه ها برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: وقتی دوره ریاست رئیس یک فدراسیون به اتمام می رسد باید بلافاصله اداره نظارت وزارت ورزش وارد عمل شود علاوه بر این انتخابات ریاست فدراسیون ورزشی باید بر روال قانونی طی شود
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر مهیا سازی زمینه برای حضور فعال بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: مدیران استانی باید بسیج شوند تا مسیر را هموار کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۱    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعای منافقین مبنی بر وجود مکان فوق سری هسته ای با نام لویزان 3در تهران، گفت: هر از گاهی که بحث مذاکرات ایران با 1+5 جدی می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
رئیس کمیته آموزش عالی مجلس، از سفر اعضای کمیته متبوعش به استان هرمزگان برای بازدید از مراکز آموزش عالی کیش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس، با مثبت ارزیابی کردن توجه به بیماران سندروم دان با در نظر گرفتن طرح دیوار 47 ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تجمع بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل مجلس از دریافتی های میلیاردی برخی اعضای هیأت مدیره این صندوق خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به وجود موارد مختلف افزایش تعرفه و عوارض در لایحه بودجه سال 94 گفت: افزایش تعرفه و عوارض در حوزه های مختلف فشار بر مردم و خالی کردن سفره آنهاست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه رزمایش پیامبر اعظم(ص) برای کشورهای همسایه و دوستان ما، پیام دوستی و همکاری دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
مدیرمسئول هفته نامه 9 دی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد، از پیگیری استیضاح علی جنتی پس از پایان بررسی بودجه در پارلمان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
نماینده تهران در مجلس ازعدم پایبندی آمریکا به توافقنامه ژنو در انتقال دارایی های ایران از طریق شبکه رسمی خبر داد و از بی تدبیری دولت در انتقال آن با طی هزینه های تسعیر ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
نماینده مردم هشترود در مجلس از تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود جلسات فراکسیون اقتصاد مقاومتی پس از تشکیل فراکسیون در اردیبهشت سال آینده تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص)بار دیگر قدرت نظامی ایران را به رخ دشمنان کشید ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۴    
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: لازم است وزارت ورزش و جوانان فارغ از مسائل سیاسی و حاشیه ای نسبت به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ووشو اقدام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۹    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اظهارات اخیر جان کری مبنی بر ترک مذاکرات هسته ای فرار رو به جلوی آمریکایی ها در مسیر زورگویی هایشان است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای تحریم صادرات گاز به اروپا در صورت ادامه و یا تشدید تحریم ها علیه کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان شهید آیت الله صدوقی نیروی زمینی سپاه پاسداران شهر هشتبندی بازدید و از برخی بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: اظهار نظر اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر ترک میز مذاکرات به دلیل ناکامی آمریکایی ها به دلیل باج خواهی هایشان مطرح شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به کسری بودجه 50 هزار میلیارد تومانی بودجه 94 گفت: درآمدهای ناشی از فروش اوراق مشارکت، صکوک، اسناد خزانه و واگذاری های اصل 44 کسری های پنهان بودجه 94 است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: همچنین می توان از 2 درصد سهم نفت، تملک و دارایی ها و بودجه ای که در اختیار استانداری و اداره کل ارشاد خوزستان است برای توسعه کتابخانه ها و مراکز کتابخوانی استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
عضو هیات رئیسه مجلس در تشریح مصوبات امروز مجلس، گفت: درآمد حاصل از فروش فرآورده های نفتی کشف شده، به مبلغ 8 هزار میلیارد ریال ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جهان و منطقه خاورمیانه در برابر پدیده خطرناک تروریسم و گسترش آن قرار گرفته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: به جای ادغام سازمان محیط زیست با وزارت جهاد کشاورزی باید وزارت محیط زیست و منابع طبیعی تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه کمبود تخت بیمارستا نهای دولتی نزدیک به 6000 تخت است که به شدت بیماران را دچار مشکل ساخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 64 در مجلس گفت: افزایش نامتعارف حامل های انرژی علاوه بر فشار به مردم سبب بالارفتن تورم در کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم یزد از بررسی افزایش سقف درآمدی بودجه سال 94 در جلسه غیرعلنی امروز مجلس خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر ظرفیت اصلاح طلبان در مجلس بالا باشد آنها از دولت عبور خواهند کرد و اگر ظرفیت پایینی داشته باشند سعی می کنند برای انتخابات ریاست جمهوری تعامل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم گفت: لازم است شرایطی برای خریداران گذاشته شود که ضمن ارائه برنامه بلند مدت و کوتاه مدت، توانایی ایجاد پیشرفت در این دو باشگاه را داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع دو روزه جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل مجلس گفت: پیرو حضور این عزیزان ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس وضعیت بازنشستگان فولاد در تجمع مقابل مجلس را تاسف آور توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت با به رأی گذاشتن اخطار قانون اساسی نحوه جبران خسارات زیست محیطی را منوط به قوانین دائمی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
دکتر علی لاریجانی با بیان اینکه کشورهای قدرتمند بدانند که با افزایش ناو توان تغییر شرایط منطقه را نخواهند داشت، گفت: آن ها باید تجدید نظری در رفتارها داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با قطع برق در ادارات، کارخانجات و چاه های آب کشاورزی در ساعات اوج مصرف به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف کردند تا مبلغ 5 هزار میلیارد ریال به منظور اجرای خطوط لوله گازرسانی به شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت ورود بخش خصوصی برای توسعه اقتصاد کشور، گفت: حضور دولتی ها در انتخابات اتاق بازرگانی به هیچ وجه به صلاح نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
سازمانی که وظیفه حفاظت از محیط زیست را بر عهده دارد این روزها برای مقابله با معضلات محیطی دست به دامن انداختن مسئولیت کم کاری خود به دوش مجلس و سازمان های دیگر شده و شانتاژ ریزگردی به راه انداخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
جمعی از پرسنل شرکت پالایش و پخش خون صبح امروز در مقابل مجلس تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه 6 اسفند) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدحسن ابوترابی فرد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
با موافقت نمایندگان و با معرفی شرکت دولتی تابعه ذی ربط وزارت نفت مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون دلار به سازندگان و پیمانکاران خصوصی و تعاونی طرح قرارداد با این شرکت پرداخت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت معادل ارزشی 2 میلیون تن قیر رایگان تا سقف 24 هزار میلیارد ریال را جهت بهسازی و نوسازی راه های روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر اختصاص دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اسامی میهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
برنامه برگزاری جلسات علنی مجلس در اسفندماه از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه، گفت: خوشبختانه با تلاش این وزارتخانه، 6 زندانی محکوم به حبس ابد و طولانی مدت، بامداد امروز به میهن اسلامی بازگشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
نمایندگان مشهد در مجلس از اشخاص حقیقی و حقوقی و سرمایه گذاران برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح بهسازی و نوسازی پیرامون حرم امام رضا (ع) دعوت به همکاری کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شرایط نامطلوب اقتصادی در کشورایجاب می کند تا برای حرکت سریعتر و بهبود وضعیت اقتصادی چاره ای اساسی اندیشیده شود گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت معوقات حقوق و پاداش سریع بازنشستگان صنعت فولاد و آهن کشور خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس از نمایندگان درخواست کرد تا از بررسی احکام خارج شده و به بررسی جداول و ارقام بپردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
احمدی نژاد یک پایگاه مردمی دارد و بدون توجه به هیچ گروه و نخبه ای خودش می تواند با بدنه مردم رابطه بر قرار کرده و در بین آن ها موج ایجاد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۶    
مجلس با استناد به اصل 53 قانون اساسی بندی از لایحه بودجه درخصوص هزینه کرد درآمدهای حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی را مبهم دانست و به حذف آن رأی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴    
با موافقت نمایندگان مجلس، ستاد کل نیروهای مسلح می تواند تا 10 درصد از وجوه حاصل از فروش فرآورد های نفتی کشف شده اعم از قاچاق یا عرضه خارج از شبکه را به یگان کاشف و کاشفین اعم از دفاعی و امنیتی اختصاص ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۵    
نمایندگان مجلس وزارت نفت و نیرو را مجاز به تاسیس شرکت گاز استان البرز و شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی مجلس گفت: متأسفانه به علت عدم ارتباط این پژوهشگاه با مجلس نتوانستیم کمکی برای افزایش بودجه آن داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا کمیته ای جهت رسیدگی به وضعیت بازنشستگان فولاد کشور تشکیل دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۰    
واقعیت تلخی که اقتصاد ایران همواره از آن رنج می برد پایین بودن نرخ بهره وری است و عوامل از جمله ناکارآمدی عوامل انسانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
رژیم صهیونیستی با بحران امنیت داخلی و اقتصادی مواجه است ، این دو بحران منجر به مهاجرت معکوس شهروندان صهیونیست شده است. تل آویو برای حل بحران جمعیت تلاش می کند برای یهودیان جهان احسان ناامنی ایجاد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست، ادامه داد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید با افزایش بهره وری و تغییر الگوها ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی پیرامون جلسه غیرعلنی صبح امروز ارایه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس درتشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: دراین جلسه نمایندگان خواستار افزایش 16 هزار میلیارد تومان به مبلغ 219 هزار میلیارد تومانی بودجه شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۹    
جمعی از بازنشستگان فولاد کشور برای دومین روز با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار دریافت به موقع حقوق و مطالبات خود شدند.