جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 18 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل وارد فرودگاه کویت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح اهداف سفر به دو کشور کویت و قطر گفت: برای توسعه روابط اقتصادی و همچنین بررسی حوادث مهم منطقه ای به کشور های قطر و کویت سفر خواهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: واضح است سازمان های اطلاعاتی آمریکا و غرب با تجهیز داعش پروژه اسلام هراسی را پیگیری می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انعقاد قرارداد 7 طرح فولادی با شرکت چینی و ساخت کارخانه با استفاده از وسایل و تجهیزات خارجی مغایر با روح اقتصاد مقاومتی است
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۴    
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای این است که اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۱    
عضو کمیسیون اصل 90 تاکید کرد: خلا قانونی بزرگترین مشکل بر سر راه مبارزه با زمین خواری است به طوری که دست زمین خوار بازتر از کسی است که می خواهد این مسئله را پیگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس ضمن تأکید بر نقش تشکل های مردم نهاد گفت: مردم و تولیدکننده ها قطعاً در بخش اقتصاد مقاومتی نقش اصلی را بر عهده دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی می توان به رشد اقتصادی امیدوار شد که بدنه مدیریتی کشور به قوانین باور داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
دکتر لاریجانی رئیس مجلس به مدت دو روز به کویت سفر کرده و سپس عازم قطر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این توافق نامه قرار نیست فقط برای یک سال و دو سال آینده باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بودجه سال 94 را به واسطه کاهش وابستگی به نفت زمینه ساز حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی در تلاش است با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت اقتصادی کشور به پویایی، درون زایی و برون گرایی اقتصاد ایران کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت مبارزه با ریزگردها، گفت: ما از ایشان تشکر می کنیم که بحث ریزگردها را که معضل اصلی خوزستان و تعداد دیگری از استان های کشور است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش مرجعیت در عراق چه در مبارزه با صدام و چه در خروج آمریکایی ها از عراق و امروز هم در مبارزه با تروریست ها و آزادسازی نقاط اشغال شده و در انسجام اسلامی محوری است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تبیین پنج شاخص توافق خوب در مذاکرات هسته ای گفت: ضرورتی ندارد، اقدامات داوطلبانه و اعتمادساز توافق ژنو در توافق نهایی هم تکرار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عدم تعیین استاندار مرکزی را موجب سوءاستفاده برخی جریان های سیاسی خواند و آمار رئیس جمهور مورد خروج 6 تا 7 هزار صنعت از رکود را زیر سئوال برد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
در دیدار هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با روسای نهادهای ایرانی در انگلیس مقرر شد نسبت به حل و پیگیری مسائل مطرح شده اقدام لازم بعمل آید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد به خاطر افزایش شهریه به این کمیسیون شکایت کرده اند گفت: رئیس دانشگاه آزاد برای پاسخ در خصوص علت افزایش شهریه ها به کمیسیون آموزش می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی منافع آمریکا در منطقه در گرو وجود و فعالیت گروه های تروریستی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موضوع برداشت های دولت یازدهم از ابتدای کار تا امروز را از صندوق توسعه ملی تشریح کرد و گفت: این اقدام موجب افزایش تورم و راحت ترین کار برای حل مشکلات است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از جمع بندی گزارش زمین خواری خبر داد و گفت: زمین خواران برای مسئولان مربوطه در استان ها کاملا شناخته شده هستند و با تبانی و هماهنگی با برخی دستگاه های اجرایی اقدام می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به نامه 47 سناتور آمریکایی درمورد اتمام اعتبار توافق هسته ای ایران تا پایان دولت اوباما گفت: اقدام فوق نشان از بی وزنی دولت مرکزی آمریکا دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۶    
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: شهرداری تهران با سازمان میراث فرهنگی برای حفظ آثار تاریخی و عدم ساخت و ساز در اطراف مراکز تاریخی همکاری بیشتری داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ستاد متبوعش، گفت: برگزاری منظم جلسات این ستاد تنها راه مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۰    
نشست تدوین راهبردهای معاونت پژوهش های زیربنایی مرکز پژوهش های مجلس امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) با حضور کاظم جلالی رئیس این مرکز برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رقم حق پخش تلویزیونی در مقایسه با هزینه های فوتبال کم است، اظهار داشت: همین رقم می تواند در سرنوشت فوتبال کشور تاثیر گذار باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: این کمیسیون اخیرا پرونده تغییر کاربری اراضی چندین روستای شهر دماوند را مورد بررسی قرار داده و در آینده ای نزدیک نتیجه نهایی اعلام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار شب عید، گفت: بهترین راه برای کنترل بازار عید تشکیل کارگروه هایی برای اعزام اکیپ های نظارتی محسوس و غیر محسوس است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت رعایت آیین نامه های مصوب بانک مرکزی از سوی بانک ها در خصوص نرخ بهره بانکی، گفت: بانک ها و موسسات مالی متخلف در این زمینه باید به مثابه قانون مجازات شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از استفاده از داروی تقلبی اوستین در یکی از مراکز درمانی، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۸    
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان گفت: داعشی ها با تخریب شهرهای باستانی آشوریان اقدام به انتقال عتیقه ها و فروش آنها به تجار غربی برای تأمین هزینه های خود می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دولت در زمینه حق پخش تلویزیونی لیگ برتر توسط صدا و سیما به فدراسیون فوتبال ورود کند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
نشست های تخصصی همایش سیاست های فناوری و نوآوری برنامه ششم توسعه در روزهای شنبه و یکشنبه (16و17 اسفند ماه) در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس گفت: با توجه به گران بودن هزینه آزمایشات ژنتیک بیمه ها از پوشش این آزمایش سرباز می زنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برای بی نیازی به واردات دارو باید تولید داروی با کیفیت داخلی در اولویت قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
نشست های تخصصی همایش سیاست های فناوری و نوآوری برنامه ششم توسعه در روزهای شنبه و یکشنبه (16و17 اسفند ماه) در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه توافق موقت یا کوتاه مدت هیچ جایی در مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 ندارد، تصریح کرد: قطعا در صورت توافق نهایی ایران با غرب ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از اظهار نظر اخیر وزیر ورزش و جوانان، مبنی بر اینکه 18 نهاد مسئول در رابطه با جوانان کم کاری کرده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بنده و سایر وکلای ملت متاسفانه با اعتراض مردم در خصوص افزایش قیمت کالاهای ضروری روبرو هستیم و این امر با نزدیکی به عید نوروز بیش تر شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس فراکسیون صنایع دستی مجلس گفت: در گذشته ساختار صنایع دستی به نحوی بود که این حوزه را دچار مشکلات عدیده ای کرد لذا لازم به نظر می رسد که یک تغییر ساختاری جدی در حوزه صنایع دستی کشور داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیشنهاد داد که به جای وام ازدواج به جوانان، هدیه بلاعوض داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۷    
مدیران وزارت نفت با سیاسی کاری در استفاده از دکل های حفاری و اکتشافی در میادین گازی و نفتی کشور باعث حضور گسترده شرکت های خارجی و نیرو های بیگانه در صنعت نفت کشور شدند که این موضوع بر خلاف سیاست های ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر اینکه دولت مجوزی برای افزایش نرخ حامل های انرژی در سال آتی ندارد، گفت: هر نوع افزایشی در نرخ آب، برق و گاز برای سال 94 خلاف قانون است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در بیانیه ای درباره اظهارات اخیر برادرش موضع گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خودروسازان باید به رضایتمندی مشتری توجه کنند، گفت: ما بارها به وزیر صنعت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۳    
ترکیه که می توانست رفیقی صمیمی برای کشورهای خاورمیانه باشد ضمینه های همکاری و دوستی را قربانی منفعت طلبی که ریشه در پادشاهی عثمانی دارد،کرده است.