جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 25 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۱    
فاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز پژوهش های مجلس و دانشگاه علامه طباطبایی، با هدف اتخاذ سیاست ها، برنامه ها و اقدامات مؤثر و کارآمد در خصوص حل مشکلات داخلی و بین المللی و با هدف ارتقای سطح علمی و دانش ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۲    
بازدید کاظم جلالی از پروژه های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۳    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مقصر واقعه شیراز رییس دانشگاه است که از اجرای مصوبه شورای تامین استان فارس تمرد کرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی شب دوشنبه 25 اسفند 1393 با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از محمد رضا تابش ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۶    
امیدوار رضایی معاون امور قوانین مجلس از ابلاغ قانون بودجه سال 94 به دولت، توسط دکتر لاریجانی، خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
دکتر لاریجانی با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی که به علت بیماری در بیمارستان بستری شده، عیادت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۵    
دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری امروز دوشنبه 25 اسفند 1393 پیش از آغاز سوالات خبرنگاران در توضیحاتی پیرامون قوانین مصوب قوه مقننه در مجلس شورای اسلامی گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۲    
گروه دوستی پارلمانی ایران- مالزی به ریاست محمدمهدی زاهدی با وزیر صنایع و محصولات کشاورزی مالزی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۹    
نماینده بیجار در مجلس گفت: مهمترین خانه تکانی سیاسی مجلس دوری از جدایی و اختلاف است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به ظرفیت های بالای مرغداری در کشورمان حمایت از تولید و صادرات زمینه ساز رونق و اشتغالزایی خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۳    
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: خانه تکانی سیاسی باید در ابعاد مختلف مورد نظر مجلس قرار بگیرد و این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۷    
تفاهمنامه همکاری مشترک بین مرکز پژوهش های مجلس و دانشگاه علامه طباطبایی، به امضای رییس مرکز پژوهش های مجلس و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
اسامی ناطقان صحن علنی مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه 25 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، به شرح زیر است: سید سعید زمانیان دهکردی، محمد قسیم عثمانی، مرتضی آقاتهرانی، فرج الله عارفی، حسن کامران دستجردی
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در واپسین نشست خبری خود در سال 93 به تشریح ابعاد مهم قانون بودجه 94 و مصوبات مهم سال 93 پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
آخرین نشست خبری رییس مجلس شورای اسلامی در سال 93 دقایقی پیش آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: وحدت و همگرایی در سال جدید و همچنین بررسی مجدد طرح ها و قوانین کمتر مطالعه شده می تواند خانه تکانی مهمی برای مجلس در ورود به سال 94 باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
مجلس در سال پایانی باید از فرصت باقیمانده در جهت بررسی و اصلاح قوانین و وزارت خانه ها و سازمان های مصرف کننده بودجه استفاده کند و از تصویب قوانین تکراری جلوگیری نماید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۵    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ،با عزم ملی و مدیریت جهادی" تنها وظیفه دولت نیست بلکه مخاطب عموم مردم هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
معاون قوانین رئیس مجلس امروز از سایت معاونت قوانین بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۲    
نماینده مردم شهرکرد و سامان یا انتقاد از عملکرد دولت خواهان توجه به مشکلات مردم این استان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با انتقاد از بی توجهی مسئولان به مشکلات فرهنگیان، از برخورد قاطع قوه قضائیه با آقازاده ها تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۵    
نماینده مردم تربت جام در مجلس نهم، گزارش اخیر احمد شهید که بخش اعظم آن در مورد محکومان موادمخدر است سیاسی خواند و از آن انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۲    
نماینده مردم نوشهر و چالوس در تذکر شفاهی به وضعیت معلمان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این قشرخواهان رعایت عدالت هستند و باید همه به طور یکسان سر سفره جمهوری اسلامی ایران بنشینند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: منطقه جنوب کرمان، جیرفت و عنبرآباد دارای توان ویژه ای است که متأسفانه به واسطه عدم برنامه ریزی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص مذاکرات هسته ای، گفت: ما اکنون با شیطان بزرگی درگیر هستیم، اما توجه داشته باشیم که آنها خوش بیان هستند و نباید فریب آنها را خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور٬ با بیان اینکه بودجه 94 در راستای اقتصاد مقاومتی نیست، گفت: دولت در زمان ورود محصولات تولید داخل به بازار اقدام به واردات کالاها و محصولات ارزان کرده که این ضربات ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
نماینده مردم بجنورد در مجلس می گوید:مجلس و دولت برای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی باید اقدام اساسی تری انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
نماینده مردم مبارکه در مجلس در تذکری به رئیس جمهور بر رسیدگی به وضعیت معیشتی بازنشستگان فولاد کشور که سال ها و ماه ها در حال پیگیری است تذکر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
260 نفر از نمایندگان در بیانیه ای از تیم مذاکره کننده هسته ای خواستند ضمن ایستادگی در برابر زیاده طلبی های آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخاطراتی که تکفیر و افراط گرایی برای هویت اسلامی و کیان دین داشته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۲    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح ارائه مواد مخدر رایگان به معتادان در جلسه مشترک دستگاههای مرتبط برای کاهش جرم معتادان و حفظ خانواده هایشان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی معتقد است، سازمان میراث فرهنگی باید با یک وزارت خانه ادغام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۰    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس تلاش زیادی برای اختصاص 3 هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش انجام داده است، گفت: انتظار داریم دولت نیز این بودجه را عادلانه توزیع کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با انتقاد از انحراف مسیر اصلی زاینده رود، از نرسیدن آب این رودخانه به مردم فلاورجان انتقاد کرد و مسئولیت تبعات اجتماعی آن را متوجه وزارت نیرو دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان اصلاحات لایحه بودجه 94 را پذیرفته است و امروز قانون بودجه به دولت ابلاغ می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر برای محیط زیست و مشکل کمبود آب و کشاورز دل می سوزانیم باید پمپاژهای غیر مجاز از رودخانه زاینده رود حذف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نان در سبد کالای مردم از مهمترین محصولات محسوب می شود به همین دلیل می توان از واژه استراتژیک برای گندم استفاده کرد، چرا که ماده اولیه این محصول غذایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم ممسنی در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لایحه بهبود وضعیت معیشت معلمان و بازنشستگان هر چه سریعتر تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با توجه به اینکه عرصه واردات دارویی در اختیار عده ای خاص قرار دارد لذا باید ضمن افزایش نظارت ها سلامت این داروها را تضمین نمود تا با جان مردم بازی نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: با سازماندهی کاری که در مورد رفع تبعیض فرهنگیان بر عهده دولت است را از مجلس طلب می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
نشست خبری حسین گروسی نماینده مردم شهریار قدس و ملارد با اصحاب رسانه شهرستان شهریار امروز(دوشنبه 25 اسفند)برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در ایران در رابطه با مذاکرات هسته ای شاهد تک صدایی هستیم و تیم مذاکره کننده ایرانی حرفی را می زند که مورد تائید نظام و رهبری است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
صحن علنی امروز (دوشنبه 25 اسفند) مجلس شورای اسلامی از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی فردا ، سه شنبه (18مارس) با انتخاب120 کرسی کنست در سرزمین های اشغالی برگزار خواهد شد و احتمالا بنیامین نتانیاهو متحمل شکست خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه منابع قرض الحسنه بانکها صرف اهداف سوداگرانه می شود، گفت: بر اساس آمار موجود، 10 درصد منابع بانک ها از وجوه قرض الحسنه تشکیل شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید بازار اقلام مصرفی مانند میوه و مرغ بصورتی تنظیم شود که از منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان حمایت شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر تحریم ها بر علیه ایران لغو شوند بازهم تمام تلاش ما در راستای محقق سازی اقتصاد مقاومتی خواهد بود و این مسیر را هرگز تغییر نخواهیم داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
نمایندگان وزارتخانه های راه و شهرسازی و نفت و شهرداری ها را مکلف کردند رأساً یا از طریق بخش غیردولتی نسبت به احداث مساجد و نمازخانه های بین راهی اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۶    
نمایندگان، کلیه دستگاه های اجرایی، اماکن عمومی و هیأت امنای مجتمع های تجاری را موظف به احداث مسجد و نمازخانه مناسبی در اماکن مذکور احداث کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۷    
نمایندگان به دولت اجازه دادند از محل صرفه جویی در هزینه ها یا فروش طرح های تملک دارایی های سرمایه ای یا فروش اموال مازاد یا افزایش قیمت آب و حامل های انرژی برای مصارف بیش از الگوی مصرف ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۴    
با موافقت نمایندگان مجلس، معاونت امور مساجد کشور موظف است با همکاری نهادها و دستگاه های ذی ربط، طرح های مورد نیاز را برای ساخت مساجد و نمازخانه های جدید کشور تهیه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کامل لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر از تلاش نمایندگان مجلس و دولت تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۲    
نمایندگان مجلس، گمرک را موظف کردند، حقوق ورودی اخذ شده از عین مواد، قطعات و کالاهای مصرفی خارجی وارداتی مصرف شده در تولید، تکمیل و یا بسته بندی کالاهای صادر شده را مسترد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۹    
عضو فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه دولت باید دستمزد کارگران درسال آینده را به میزان 28 درصد افزایش می داد، گفت: دولت برای افزایش دستمزد کارگران به میزان کافی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت موافقت کردند تا جزئیات چگونگی صدور مجوز کسب و کار از سوی مراجع صادرکننده به دستگاه های اجرایی مشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، به صندوق توسعه ملی اجازه دادند تا یک درصد از منابع سالانه خود را از طریق سپرده های خود در بانک های عامل را در صندوق تثبیت بازار سرمایه سپرده گذاری نماید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
نمایندگان نحوه و چگونگی پروسه اجرای مصوبات شوراهای فرعی شورای امنیت ملی را تا زمانی که تحریم ها علیه ملت ایران وجود دارد، مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان مجلس در لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، جهت تأمین نظر شورای نگهبان، تکلیف اوراق مرابحه را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند که سهم صندوق توسعه ملی از صادرات فراورده های نفتی مازاد را سالانه پرداخت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط لغو، تغییر یا توقف قراردادها، تعهدات، توافقات، واگذاری ها، مجوزها و پروانه های قانونی صادرشده دستگاه های اجرایی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۰    
نمایندگان با سرمایه گذاری سالانه تا سقف یکصد میلیارد دلاری وزارتخانه های نفت و نیرو و شرکت های تابعه آنها جهت سرمایه گذاری در تولید، صادرات، ارتقاء کیفیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت روش های تسهیل وصول مطالبات سررسید گذشته بانک ها و یا موسسات مالی و یا اعتباری دارای مجوز را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت تعریف مشخصی از اوراق صکوک اجاره را در لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ارائه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، اقدامات ستادمبارزه با موادمخدر در مقابله با قاچاق موادمخدر را ناکارآمد خواند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۹    
گزارش کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان و تصویب مجدد نمایندگان در صحن علنی مجلس قرائت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۴    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.