شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 19 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۳    
نشست بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت با حضور کاظم جلالی و معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی باید بدون ملاحظه کاری و هراس از هیاهوها و جنجال ها به رسالت خود عمل کند و در این زمینه ملاحظه هیچ فردی را نکند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش کویت را به مقصد قطر ترک کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله محمد یزدی را به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۸    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه آسیب شناسی طرح تحول نظام سلامت می تواند نقاط ضعف را به فرصت تبدیل نماید ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۶    
رئیس دوستی پارلمانی ایران-انگلیس در دیدار با معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا ،گفت:انگلیس باید برای بازسازی روابط با ایران گذشته را جبران کند تا مشکلات به تدریج بر طرف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
وزیر امورخارجه انگلیس گفت :ما می خواهیم در فرآیند گفتگوهای ایران با1+5 نقشی بزرگ ایفا کنیم و در این زمینه از هر تلاشی برای دو کشور پس از سال ها سوءتفاهم و مشکلات در روابط فی مابین فروگذار نخواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت انتقال تجربیات میان دو کشور ایران و کویت گفت: سطح روابط تجاری میان ایران و کویت توازنی با سطح روابط سیاسی و پارلمانی آن ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: دولت باید در زمینه واردات اقدامات سختگیرانه داشته باشد. نسخه قابل چاپ
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
دکتر علی لاریجانی امروز سه شنبه 19 اسفند 1393 پس از دیدار با المرزوق الغانم رئیس مجلس کویت در جمع خبرنگاران گفت: ما مذاکرات بسیار خوبی در راستای افزایش همکاری های پارلمانی میان دو کشور داشتیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۱    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نامه سناتورهای آمریکایی فاقد ارزش حقوقی است معتقد است این نامه سند محکمی بر بی آبرویی مسئولین آمریکایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از تخلف برخی کارخانه های لبنیاتی در افزایش قیمت شیر، تأکید کرد: این قیمت باید به وضعیت سابق برگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس معتقد است: عدم نظارت مناسب بر حسن اجرای قوانین و عدم برخورد قاطع با متخلفین توسط قوه قضاییه موجب رواج زمین خواری شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۹    
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت:رویکرد سیاسی سال جدید مجلس بایستی توجه به انقلاب های منطقه و توسعه مناسبات با این کشور ها برای تبادل تکنولوژی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: طرف غربی شرط هایی را در مورد ذخیره سازی 700 تا 800 کیلو سوخت در ایران مطرح می کند در حالی که نیروگاه بوشهر به تنهایی سالانه به 40 تن سوخت نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش همگرایی در منطقه برای مقابله با تروریسم گفت: با توجه به پیچیدگی های منطقه باید همکاری منطقه ای برای جلوگیری از حرکت های تروریستی افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
دکتر علی لاریجانی طی سفر خود به کویت با نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
دکتر علی لاریجانی طی سفر خود به کویت با نایب رییس مجلس مغرب دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۱    
جامعه آشوری ایرانی در پی کشتار بی وقفه جامعه آشوری در سوریه و عراق توسط گروهک تروریستی داعش، روز پنجشنبه مقابل سازمان ملل تجمع خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
همایش سیاست های علم و فناوری در برنامه ششم توسعه امروز (سه شنبه 19 اسفندماه) در تالار شهید مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
علی مطهری نماینده مردم تهران توضیحاتی را درباره حمله "اوباش" به وی در شیراز ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴    
رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: با اینکه شرایط در مرحله دوم برای متقاضیان تسهیل شده بود پاکت پیشنهادی از سوی آنها به سازمان خصوصی سازی ارائه نشد لذا اکنون باید دید هیأت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
در همایش سیاست های علم و فناوری در برنامه ششم در مجلس ، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری، وزیر جهاد کشاورزی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۵    
کاظم جلالی امروز سه شنبه (19 اسفندماه) در همایش سیاست های علم و فناوری در برنامه ششم توسعه افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری باید به سمتی حرکت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه دیرینه دوستی میان ایران و کویت گفت: امیر کویت نگاه مثبت و خوبی به ایجاد امنیت و آرامش در منطقه دارد که این را مثبت می دانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان دانشگاه تهران و وزیر علوم باید ازجابجایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مستقر در کوی دانشگاه جلوگیری کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس، با بیان اینکه به دلیل حساس بودن جایگاه خبرگان رهبری، ریاست آن باید به صورت فراجناحی رفتار کند؛ عملکرد آیت الله یزدی را در مسیر امام و رهبری ارزیابی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان امشب برنامه "متن حاشیه" خواهد بود تا وضعیت این وزارتخانه در سالی که رو به پایان است را تشریح کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۳    
عضو فراکسیون اصواگرایان رهروان ولایت با اشاره دخالت های گروه های خودسر در امور وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دلواپسی بی منطق در حوزه فرهنگی باعث بدبینی جامعه به دولت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط دو کشور ایران و کویت باید تقویت شود، گفت: ایران همواره در راستای افزایش توسعه روابط با این کشور تلاش کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۰    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از فرمانده جدید نیروی انتظامی درخواست کرد تا فردی را به سمت معاون اجتماعی منصوب کند که همواره تعامل با مجلس را جزو اولویت های خود قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه استفاده از آب های نامتعارف از حجم آب های سالم در کشور کم می کند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه جایگاه خبرگان رهبری در قانون اساسی بسیار رفیع است، گفت: با توجه سوابق مدیریتی آیت الله یزدی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تشکیل کمیسیون تلفیق در روز شنبه آتی به منظور بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 94 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طریق اساسنامه انتخاب روسای فدراسیون ها و انتخاب رئیس با نظر وزارتخانه گفت: نباید انتخاب روسا به گونه باشد که فساد در جامعه ورزش رخنه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تایکد بر اینکه خودروسازان اقشار ضعیف را مد نظر قرار دهند، گفت: اکنون خودروسازان به فکر تولید خودروهای ارزان قیمت هستند و این موضوع بر بازار تاثیرگذار خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با یادآوری اهمیت بسیار زیاد برنامه ششم، گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری باید به سمتی حرکت کنیم که اقتصاد ما یک اقتصاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش های دانشگاهی می توانند با طراحی های علمی نقش بسزایی در افزایش کیفیت لباس هایی با طرح ایرانی و اسلامی باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه جهت گیری از یک اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان یک مبحث مهم فرهنگی دارد، گفت: دولت باید سیاستگذار حوزه پژوهش باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فناوری نو در برنامه ششم باید محور برنامه ها قرار گیرد، گفت: در برنامه ششم باید به تحقیق و پژوهش بهای بالایی داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
حل و فصل احتمالی پرونده اتمی ایران به سوژه گداخته جنگ داخلی ایالات متحده تبدیل شده است. آمریکایی ها اگرچه همیشه تلاش کرده اند که از جنگ داخلی ایالات متحده و داستان شکل گیری دو حزب بزرگ شمالی ها و ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست انقلاب اسلامی ایران ضد امپراتوری گری در منطقه است، گفت: مبنای ایران روابط برادرانه و استقرار امنیت در منطقه است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مفتوح بودن پرونده شکایت این کمیسیون از وزیر کار دولت دهم خبر داد و گفت: عدم بیمه سپاری کارگزاران مخابرات روستایی علت اصلی این شکایت به دستگاه قضا است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اگر با رفتارهای خودسرانه برخورد می شد شاهد تداوم آن نبودیم، تصریح کرد: نهادهای مسئول باید با این نوع رفتارها برخورد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
عباسعلی منصوری آرانی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس به همراه هیات همراه با جان برکو رییس مجلس عوام انگلیس دیدار و گفت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۲    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصول گرایان رهروان ولایت گفت: وزیر کشور باید در مورد آزار و زخمی شدن مطهری ضمن برخورد قاطع با مسببان خودسر شیراز و آسیب دیدگی مطهری پاسخگو باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که دولت نباید در موضوع حذف دهک های ثروتمندان دچار سیاسی کاری شود، چرا که نمی شود کشور را در موضوعات اقتصادی، سیاسی اداره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
معاون هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، با بیان اینکه نشست مشترک مجلس و دولت به ماههای آغازین سال 94 موکول شد، گفت: در این نشست مسائل داخلی و بین المللی مورد بررسی قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۱    
نایب رئیس مجلس درباره لفاظی های نخست وزیر، وزیر خارجه و وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی مبنی بر اقدام نظامی علیه تأسیسات هسته ای ایران گفت: اسرائیل در حدی نیست که ایران را تهدید کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه اتکاء به علم، پژوهش و فناوری و تصاحب بازارهای جهانی تنها راه دور زدن تحریم ها و تضمین عزت و استقلال کشور است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: جای خالی پیشگیری در طرح تحول نظام سلامت به چشم می خورد، اما باید گفت که پیشگیری بهتر از درمان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر ضرورت ارتقای کیفیت خودروهای ساخت داخل تاکید کرد و گفت: بخش تحقیق و توسعه در خودروسازی های کشور تعطیل بوده و ارتقای کیفیت نیازمند توجه جدی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
دکتر علی لاریجانی امروز سه شنبه (19 اسفندماه) با حضور در جمع فرهیختگان، اندیشمندان و نویسندگان و همچنین اعضای گروه دوستی کشور کویت با ابراز خوشحالی از حضور در این کشور گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس، با بیان اینکه بر اثر سیاست های دوگانه غرب امروز مردم منطقه، اعتماد خود را به این کشورها از دست داده اند، گفت: داعش با کمک های تسلیحاتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
یکی از اهداف چشم انداز 1404 در حوزه صنعت بازی سازی رسیدن به جایگاه رقابتی با کشورهای پیشرو در این زمینه است که جوانان کشور علیرغم وجود مشکلات بسیار با تمام تلاش خود در حال ایجاد تغییر و تحول در این ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
خانم ها فاطمه رهبر و شهلا میرگلوبیات نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت کننده در پنجاه و نهمین اجلاس بین المللی کمیسیون مقام زن در سازمان ملل با نمایندگانی ازپارلمان ترکیه و ایتالیا به طور جداگانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۳    
عضو هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه نمایندگان در بودجه سال آینده 60 میلیارد تومان از اعتبارات محیط زیست را برای مقابله با ریزگردها در اختیار وزارت کشور قرار داده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام ما، پیام صلح و برادری است، گفت: برخی کشورها با بحران تروریستی بازی کرده و آن را در دامن کشورهای منطقه می گذارند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۹    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با تأکید بر اینکه با اتکای صرف به منابع طبیعی نمی توان به رشد اقتصادی دست یافت گفت: آنچه امروز تضمین کننده رشد و پیشرفت کشورها شده منابع و توان فناورانه و نوآورانه آنها است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون با هدف بررسی وضعیت شوراها و شهرداری کشور لبنان، فروردین سال آینده به این کشور سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
همایش سیاست های علم و فناوری در برنامه ششم توسعه دقایقی پیش در تالار شهید مدرس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان با انتقاد از کمبود نیرو در اورژانس تهران، گفت: وزارت بهداشت باید برای جبران کمبود نیرو در اورژانس تهران خرید خدمت راهبردی را جایگزین استخدام نیرو کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۳:۱۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور دیدار با مقامات کویت امشب دوشنبه 18 اسفند 1393 وارد فرودگاه کویت شد و مورد استقبال مرزوق الغانم، رئیس مجلس کویت، عنایتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی کویت را جزو کشورهای مهم منطقه خواند و گفت: ما می توانیم در راستای افزایش توسعه روابط پارلمانی و روابط دوجانبه، توسعه اقتصادی و مسائل مهم منطقه همکاری داشته باشیم.