سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 11 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه 94 در دستورکار جلسه نوبت عصر امروز دوشنبه 11 اسفند 1393 مجلس شورای اسلامی قرار گرفت .
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: 600 میلیارد ریال به منظور پیشگیری و مقابله با گرد و غبار و خشکسالی و حفاظت تالاب و دریاچه های کشور اختصاص یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از ضرب الاجل مجلس به بانک ها برای اجرای قانون حمایت تسهیلاتی از محصولات کشاورزان خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۹    
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مععتقد است: نمره ای که می توان به مجلس و دولت برای تحقق شعار سال داد گرچه نمره قابل قبولی است اما نمره یک شاگرد ممتاز نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به بحث نگهداری تجهیزات افزایش تعرفه تلفن ثابت توجیه اقتصادی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۳    
سیدحسین نقوی حسینی امنیت کشورهای حوزه خلیج فارس را در راستای توان و ظرفیت دفاعی بالای ایران می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اشتباه آمریکا و برخی کشورهای غربی را در تقسیم تروریست ها به بد و خوب ، تصریح کرد :اوضاع منطقه بر اثر اقدامات تروریست ها خطرناک شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دلگرم کردن مردم کشور را یکی از اهداف اصلی رزمایش پیامبر اعظم دانست و افزود:برگزاری اینگونه مانور ها تمرین نیروی نظامی و برای دفاع ازکشورمان می باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۲    
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: حسین رضازاده برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری باید از شورای شهر تهران استعفا دهد تا دوشغله به حساب نیاید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدامات انجام شده از سوی دولت و مجلس برای عملیاتی شدن شعار سالی که در انتهای آن قرار داریم،تامین کننده مصالح کشور و نظرات رهبرانقلاب نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط و نحوه هزینه کرد منابع حاصل از افزایش قیمت هر پیامک (SMS) را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رزمایش اخیر سپاه پشتوانه محکمی برای مذاکره کنندگان ما خواهد بود گفت: برگزاری این رزمایش موجب تقویت تیم هسته ای کشورمان خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص 10 هزار میلیارد ریال برای توسعه روش های نوین آبیاری موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دستگاه های اجرایی را مجاز به مشارکت با بخش خصوصی برای اجرای پروژه های خود کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط هزینه کرد کمک های اعتباری به اشخاص حقیقی و حقوقی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف کردند که اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای را اولویت بندی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در بی رحمی و شقاوت ضرب المثل می باشد، گفت: امروز رژیم صهیونیستی علاوه بر جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه بیشتر بازی سازان به مقوله احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی می توانند اسطوره های قدیمی و معاصر کشورمان را در قالب بازی به مخاطبان ارائه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴    
نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در دهمین سالگرد انتفاضه ملت بافلسطین با مردم درگیر شده اند. امسال فلسطینی ها که از برنامه تبلغاتی نتانیاهو در بیت المقدس خشمگین هستند با قدرت بیشتری به خیابان ها آمدند تا ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت اعتباری حدود یکهزار میلیارد تومان را برای تقویت صندوق بیمه محصولات کشاورزی اختصاص دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 600 میلیارد ریال به منظور پیشگیری و مقابله با گرد و غبار و حفاظت از تالاب ها و دریاچه های کشور موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس از افزایش 35 درصد حقوق در بخش های ستادی و تفاوت با بخش های عملیاتی آن انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
نماینده مردم تکاب شاهین دژ ، میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرف مقابل ایران در مذاکرت، بر هیچ آرمان و تعهدی پای بند نیست در حالی که ایران تاکنون به تمامی تعهداتش جامه عمل پوشانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف کردند تجهیزات امداد هوایی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تأکید بر غیرسیاسی بودن موضوع استیضاح وزیر آ موزش و پرورش گفت: دلیل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش ضعف مدیریت اقتصادی وی در این وزارتخانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: در چند سال اخیر بازی سازان ایرانی افتخار آفرینی هایی داشته اند که جای بحثی برای مسئولان این حوزه نمی گذارد لذا لازم است نسبت به حمایت این گروه های جوان برنامه ریزی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس نهم گفت: رئیس جمهور تنها به گزارشات اکتفا نکند و همچنان که با خانواده های شهدا و جانبازان دیدار دارد با لایه های ضعیف مردم نیز نشست برگزار کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه صدور مجوزات مالی و اعتباری بدون مجوز بدترین نوع هرج و مرج در امور مالی کشور بوده و ضربه آن از ضربه تحریم هم بیشتر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه انتقال سفارت کشورهای عربی از صنعا به عدن خدمت به صهیونیزم بین المللی است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که غربی ها به دنبال دستیابی به توافق در مساله هسته ای هستند و باید چارچوب های ایران برای دستیابی به توافق را رعایت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس مقرر کردند مبلغ 400 میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق روستایی اختصاص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۱    
صحن علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 11 اسفند) مجلس شورای اسلامی از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
جلسه علنی امروز بعداز ظهر مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش اخیر سپاه نشان داد که توانمندی موشکی کشور روز به روز جدیدتر و حرفه ای تر می شود و این حامل پیام هشدار و واکنش به کسانی است که می گویند "گزینه ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه 94 در دستورکار امروز (دوشنبه11 اسفند) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در صورت نقض هر یک از توافقات از سوی طرف مقابل در توافق هسته ای باید توافق را ملغی تلقی کرده و ایران غنی سازی را با درصد مورد نیاز از سر بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۵    
رییس مرکز پژوهش های مجلس ایران را بهترین منبع تامین انرژی اروپا دانست و گفت: منافع رژیم صهیونیستی با منافع آمریکا و اروپا نیز در تضاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۸    
جمعی از کسبه خیابان 17 شهریور ظهر امروز مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مناطق حاشیه نشین مستعد ارتکاب جرم، خرید وفروش و مصرف مواد مخدر است، تصریح کرد: این مناطق ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۹    
جلسه امروز(یکشنبه10 اسفند) فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۹    
مراسم ختم والده سید سعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس در محل تالار آفتاب پارلمان برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
جمعی از مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس با حضور در شهر مقدس قم ضمن زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) و اماکن مقدس این شهر ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید گفت: اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید در زمینه نتیجه تحقیق و تفحص مصاحبه ای انجام نداده اند و هرگونه اخبار دراین زمینه تکذیب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز(دوشنبه11 اسفند) با هیات بنیاد فریدریش ابرت آلمان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
عضو هیات اجرایی بین المجالس آسیا اقیانوسیه اظهار کرد: در اجلاس اخیر از تلاش ها و پیشرفت های ایران در حوزه حقوق بشر تقدیر شد و نماینده سازمان ملل متحد در اجلاس فیلیپین نیز همکاری های ایران را مطلوب ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۲    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در حال حاضر تدبیر این است که محیط های آموزشی در نیمه روز که مورد استفاده قرار نمی گیرد برای فعالیت های ورزشی اختصاص داده شود که به صورت نوبتی نیز برای بانوان مورد استفاده ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت، 8 درصد از اعتبارات طرح های تملک دارایی سرمایه ای به اجرای طرح های هادی روستایی اختصاص یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وضعیت آلودگی دریای خزر را بحرانی خواند و گفت: متاسفانه گیلان تبدیل به مکان زباله های مسافران شده این درحالی است که هیچ اقدام عملی برای رفع آن صورت نمی گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط وصول اقساطی فروش محصولات واردکنندگان و صادرکنندگان به متقاضیان را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با امکان انتقال مانده اعتبار طرح های عمرانی نیمه تمام به سال بعد موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وعده دولت در کاهش تورم محقق شده است، گفت: دولت با مدیریت هزینه ها و جلوگیری از آن، تورم را کنترل کرده ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۲    
نمایندگان مردم در مجلس شرایط ممنوعیت پرداخت پاداش به کارکنان شاغل و بازنشسته دولت را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۹    
نماینده مردم کردکوی و بندر ترکمن در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیریت سازمان حفاظت از محیط زیست در مورد جزیره آشورا ده گفت: محیط زیست و در اصل محیط ایست مانع پیشرفت و توسعه این جزیره شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، منشاء پول های کثیف مورد ادعای وزیر کشور را قاچاق و پولشویی خواند و از قوه قضائیه خواست مدارک اظهارات رحمانی فضلی را مورد بررسی قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت، امتیاز کمک هزینه فوت برای بازماندگان متوفی و ازدواج و امتیاز حساب پس انداز کارکنان دولت (سهم دولت) را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مردم در مجلس دارندگان کارت معافیت خرید سربازی را از نامزدی نمایندگی مجلس، عضویت شوراهای شهر و روستا و انتصاب در سمت های مدیریتی محروم کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت دادگستری را مجاز به تأمین کسری اعتبارات دیه محکومان معسر از محل مازاد منابع درآمد سالانه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت مصوب کردند تا درآمدهای حاصل از ارائه خدمات و اجازه استفاده از امکانات بازارچه های مشترک مرزی در اختیار استانداری مربوط قرار گیرد و صرف امور مربوط به بازارچه ها شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مجاز به افزایش حقوق گروه های مختلف از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص صد درصد درآمدهای اشتغالزایی زندانیان و همچنین محکومان واجد شرایط تحت نظارت و مراقبت الکترونیکی به سازمان زندان ها موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
نمایندگان مردم در مجلس کمیته امداد و سازمان بهزیستی را موظف به ارائه گزارش دخل و خرج تسهیلاتی خود به قوه مقننه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط اختصاص بخشی از درآمدهای مناطق آزاد تجاری و صنعتی به کمیته امداد و سازمان بهزیستی همان منطقه را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تاکنون پیشنهادی از طرف دولت مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی ارائه نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت به بانک های عامل مجوز پرداخت تسهیلات جهت احداث واحدهای مسکونی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط اعطای وام به ایثارگران برای تکمیل مسکن این افراد را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۵    
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: ضربه ای که فروش این اسناد تاریخی به جهان اسلام می زند به دلیلی ایجاد تغییر محتوا و ماهیت و جعل آثار تاریخی اسلامی است که در آینده ممکن است منابع را دچار ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را موظف به تضمین پیش بینی و پرداخت مابه التفاوت سود بانکی تا سقف نرخ مصوب نظام بانکی برای ارائه تسهیلات به ایثارگران کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط استفاده جانبازان و ایثارگران از وام مسکن در سال 94 را تعیین کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اشغالگران قدس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بین کشورهای غربی و جمهوری اسلامی خصومت ایجاد کنند، تصریح کرد: مذاکرات ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
نمایندگان مردم در مجلس ملاک ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط نزد بانک های عامل را اوراق واگذاری از قبیل برگه یا قرارداد واگذاری در نظر گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی با وضعیت کنونی خود که توانایی حل مشکلات کشاورزی را هم ندارد، چگونه می تواند یک سازمان عریض و طویلی مانند محیط زیست را مدیریت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت، نحوه پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویان از سوی دستگاه های ذیربط اعم از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از افزایش ورود غیرمجاز افاغنه به کشور، تصریح کرد: متاسفانه به علت بی توجهی مسئولان، ورود این افراد به کشور روز به روز در حال افزایش است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اسامی میهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس با بیان اینکه لغو طرح زوج و فرد و تغییر معیار ورود به طرح نسخه شفابخش در کاهش آلودگی هوا است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف به تأمین هزینه تعمیر و نگهداری خانه های سازمانی کارکنان نیروهای مسلح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نظر گرفتن قیمت سوخت و به طور کلی انرژی به صورت بین المللی مشروط بر این است که حقوق و دستمزدها هم قابل قبول باشد بنابراین در این خصوص باید نگاه همه جانبه داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از اینکه در حال حاضر 20 تا 30 درصد از یارانه دریافتی توسط بخش آرد و تولید نان در کشور هدر می رود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۷    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تدوین طرح دوفوریتی برای نظام رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: ارتقای جایگاه معلمان و پرداخت پاداش و مزایا بر اساس آن از جمله جزئیات این طرح به شمار می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از رد مجدد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی شورای نگهبان خبر داد و گفت: بررسی مجدد این طرح در کمیسیون بعد از اتمام بررسی بودجه صورت خواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص اعتبار دوهزار و چهارصد میلیارد ریالی نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات در کشور موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۰    
نمایندگان مجلس دولت را موظف به تحت پوشش قرار دادن رزمندگان غیرشاغل و پیشمرگان کُرد مسلمان کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط بیمه خسارت مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه های پزشکی ناشی از انفجار ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه امور اجتماعی مشکل بازنشستگان صندوق صنعت فولاد کشور حل نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت وزارت ارتباطات را مکلف به پرداخت حق سهم بیمه کارفرمایی کلیه کارگزاران و پیمانکاران مخابرات روستایی کردند.