جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۵۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 14 فروردین 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 فروردین 1396 خانه ملت 2 فروردین 1396 خانه ملت 3 فروردین 1396 خانه ملت 4 فروردین 1396 خانه ملت 5 فروردین 1396 خانه ملت 6 فروردین 1396 خانه ملت 7 فروردین 1396 خانه ملت 8 فروردین 1396 خانه ملت 9 فروردین 1396 خانه ملت 10 فروردین 1396 خانه ملت 11 فروردین 1396 خانه ملت 12 فروردین 1396 خانه ملت 13 فروردین 1396 خانه ملت 14 فروردین 1396 خانه ملت 15 فروردین 1396 خانه ملت 16 فروردین 1396 خانه ملت 17 فروردین 1396 خانه ملت 18 فروردین 1396 خانه ملت 19 فروردین 1396 خانه ملت 20 فروردین 1396 خانه ملت 21 فروردین 1396 خانه ملت 22 فروردین 1396 خانه ملت 23 فروردین 1396 خانه ملت 24 فروردین 1396 خانه ملت 25 فروردین 1396 خانه ملت 26 فروردین 1396 خانه ملت 27 فروردین 1396 خانه ملت 28 فروردین 1396 خانه ملت 29 فروردین 1396 خانه ملت 30 فروردین 1396 خانه ملت 31 فروردین 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت:انتخابات سرمایه ای ارزشمند و ماندگار است که مقبولیت و عظمت جمهوری اسلامی را در بین آحاد جامعه دوچندان می کند .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر، بر آغاز بکار ستاد اجرایی برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر و تدوین و ابلاغ هر چه سریع تر دستورالعمل ها و پروتکل های اجرایی مرتبط تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر، با اعلام ورود نخستین کشتی کروز به کشور گفت: با این رویداد، فصل جدیدی در سفرهای دریایی و گردشگری دریایی کشور رقم می خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۷    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اتمام و عملیاتی کردن سامانه جامع غذا و دارو در بخش های مرتبط با فعالیت های اداره کل متبوعش را سر فصل فعالیت های این اداره کل در ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به آمار 27 اهدای خون به ازای هر هزار نفر در ایران گفت: بررسی های ما نشان می دهد این میزان اهدا برای جمعیت ما مناسب است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۳    
رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش 12 درصدی جان باختگان و 7 درصدی مجروحان حوادث رانندگی در نوروز امسال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: توصیه من به مردم این است که به دنبال نامزد اصلح باشند، نامزدی که امانتدار است، صداقت دارد، در سابقه او حیف و میل بیت المال موجود نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تهیه طرحی برای جلوگیری از واردات کالاهایی که در کشور تولید می شود، خبر داد و گفت: این طرح راهکاری هایی برای تولید با کیفیت این کالاها در داخل نیز اندیشیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۴    
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازیکسان سازی خدمات این وزارتخانه در تمام استانها خبر داد و گفت: برخلاف سخن برخی افراد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۲    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید واقعه تروریستی متروی سنت پترزبورگ، با ملت و دولت روسیه و بازماندگان این حادثه تاسف بار، ابراز همدردی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۰    
خوزستان چهارشنبه 16فروردین ماه 1396 میزبان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس قوه قضاییه تخریب نامزدهای انتخابات را یک اشتباه بزرگ اخلاقی دانست وبا تاکید بر لزوم رعایت اخلاق به عنوان یک اصل اساسی در جریان رقابتهای انتخاباتی از سوی نامزدها و هواداران آنان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۱۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اولویت های سال جدید دستگاه سیاست خارجی کشور را تبیین کرد و گفت: اولویت امسال وزارت امورخارجه کمک به تولید و اشتغال است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۶    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع خلاء های قانونی از سوی مجلس برای ایجاد اشتغال تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۰۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ارایه خدمات بانک شهر در ایام نوروز را زمینه ای مهم در ارتقای زندگی شهروندی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در مأموریتی که برعهده دیوان محاسبات گذاشت، خواستار تمهیداتی جهت اصلاح نظام بودجه ریزی کشور از وضعیت فعلی به بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۵    
رئیس هیات پارلمانی اعزامی ایران به بنگلادش با رئیس مجلس سنای فیلیپین در حاشیه اجلاس بین المجالس داکا در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
رئیس هیات پارلمانی اعزامی ایران به بنگلادش با رئیس مجلس اوگاندا در حاشیه اجلاس بین المجالس داکا دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۲    
رئیس هیات پارلمانی اعزامی ایران به بنگلادش با رئیس مجلس بنگلادش در حاشیه اجلاس بین المجالس داکا دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک سال نو و قدردانی از خدمات تمام کسانی که در طرح بسیج سلامت نوروزی آرامش و آسایش را برای هموطنان به ارمغان آوردند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۷    
عضو هیأت پارلمانی ایران اعزامی به بنگلادش تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی ایران آماده هر گونه همکاری سازنده به منظور تحکیم دموکراسی، صلح و امنیت در سراسر جهان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی طرح نظام جامع رسانه در کمیسیون متبوع خود در صورت تعلل دولت در ارائه لایحه به عنوان برنامه اولویت دار این کمیسیون در سال جاری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
هیأت پارلمانی ایران در حاشیه اجلاس بین المجالس IPU با پتر تولستوی معاون دومای روسیه و رئیس هیأت روسیه دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۱    
هیأت پارلمانی ایران در حاشیه اجلاس بین المجالس IPU با رئیس مجلس فیلیپین دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حجم بالای قاچاق در کشور تصریح کرد: بسیاری از کارآفرینان در جلسات مشترک با ما اظهار می کردند که خواستار اجرای قانون رفع موانع تولید هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۳    
سیدمصطفی ذوالقدر در کمیته دموکراسی و حقوق بشر در اجلاس بین المجالس داکا به سخنرانی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۲    
هیأت ایرانی حاضر در اجلاس بین المجالس IPU در حاشیه این اجلاس با خانم چودری رئیس مجلس بنگلادش دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای باجگیری از آمریکا می خواهد در اجرای برجام با ایران همکاری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۱    
رئیس هیات پارلمانی اعزامی ایران به بنگلادش اتهام ارتباط و حمایت ایران از طالبان را یک ادعای تعجب برانگیز و مضحک خواند و گفت: ایران از قربانیان اصلی طالبان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۹    
جلسه کمیته هماهنگی مجالس آسیایی با حضور حضور سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعتقاد دارد نبود آمار صحیح و دقیق و نداشتن برنامه ریزی مناسب علت همخوانی نداشتن تعداد نیروهای ورودی و خروجی آموزش و پرورش کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۱    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در شرایط کنونی، توجه و اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۰    
وزارت نیرو در سال 1396 برای راه اندازی و بهره برداری از سه هزار و 440 مگاوات واحد نیروگاهی در کشور از سوی این وزارتخانه و بخش خصوصی برنامه ریزی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۵    
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ثبت 59 میلیون نفر روز اقامت مسافران و بیش از 94 میلیون نفر بازدید در نوروز 96 از مقصد شدن برخی مناطق ایران علی الخصوص روستاهای کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است قانون جامع انتخابات می تواند نجات دهنده بوده و مشکلات برگزاری آن را به حداقل برساند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان 1395 را تا 31 فروردین ماه 1396 تمدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آژانس با هدایت ایالات متحده به دنبال آن است که توپ بدعهدی در برجام را در زمین ایران بیاندازد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۱    
عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس بابیان اینکه ساماندهی مجموعه های تولیدی راهکاری برای حذف انحصار در بازارکشاورزی تلقی می شود زیرا مشتری می تواند محصولات را بطورمستقیم از بازار مصرفی با نرخ عادلانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس از تصمیم این کمیسیون برای اولویت بندی تکمیل شدن پروژه های عمرانی خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: دریافت اطلاعات بانکی از طریق اسکیمر یکی از روش های مجرمان برای دسترسی به اطلاعات بانکی شهروندان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۳    
نماینده ایران در اجلاس زنان اتحادیه بین المجالس، وضعیت مشارکت سیاسی زنان در ایران را رو به پیشرفت توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۲    
نماینده مردم مینودشت در مجلس با بیان اینکه شناسایی دلالان راهکاری برای جلوگیری از کاهش سود کشاورزان در عرصه تولید به شمارمی آید،گفت:بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزان در گرو شناسایی منشا دلالان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۱    
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: افزایش درآمدهای ارزی با توسعه نخلستان ها جهت صادرات خرما به کشورهای اروپایی و بازارهای هدف امکان پذیراست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس تاکید دارد که ایران در بخش حمل و نقل خارج از قواعد جهانی عمل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر تروریست دانستن ارتش امریکا در صحن علنی اظهار کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۰    
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال و با انتقاد از بی توجهی به بسیاری از ظرفیت های کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دولت یازدهم در سال گذشته نیز موفق عمل کرد و در بسیاری از زمینه ها از جمله اقتصاد و سیاست خارجی و همچنین علم و فناوری، توفیقات مهمی به دست آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران از تهیه مکانیزم و سامانه ای برای نظارت بر روند تجمیع آرا و اعلام تخلفات کاندیداهای انتخابات شوراها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با انتقاد از استفاده غیرمجاز از امتیاز انشعابات آب، برق و گاز در حاشیه شهرها و روستاها گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش برف در ارتفاعات و نقاط سردسیر هشت استان کشور خبر داد که تهران نیز در لیست این استانها قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سفر جمعی از اعضای این کمیسیون به استان خوزستان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس کل گمرک ایران گفت : با الکترونیکی شدن گمرک و راه اندازی پنجره واحد تجارت فرامرزی، علاوه بر افزایش کشفیات قاچاق و شفافیت ، درآمدها نیز افزایش یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۳    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نمی شود دولت به همان سیاق قبلی ادامه دهد، گفت: دولت باید یک دولت با برنامه و هدفمند باشد و در زمینه حل مشکلات مردم که مهم ترین آن اشتغال و تولید است همت داشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ریاض به دنبال مصادره هویت تاریخی مصر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آخرین اخبار در خصوص پروژه نگین غرب، گفت: اقدامات خوبی برای تعیین تکلیف پروژه نگین غرب صورت گرفته اما باید بدانیم امثال این پروژه در کشور به ویژه تهران کم نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اهمیت قانون انتخابات گفت: بررسی یک سوم قانون انتخابات در دولت باقی مانده است
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت ممانعت از فعالیت سایت های بی هویت در زمینه مسکن، گفت: سایت های بدون مجوز در حوزه خرید و فروش املاک در ماه های اخیر تخلفات بیشماری را منجر شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر چه داشتن امنیت و امکانات در جذب توریست به صورت توأمان ضرروی است ولی کافی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار اجاره بها، گفت: وجود بیش از 2.5 میلیون واحد خالی در کشور خود به افزایش نرخ اجاره بها دامن زده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لزوم استفاده از کالای داخلی تکلیفی شرعی و قانونی است، ادامه داد: این مهم برای کارگزاران نظام امری واجب و شرعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده مناسب از ظرفیت ها و منابع صندوق توسعه ملی می تواند در تحقق شعار سال مورد نظر رهبر معظم انقلاب راهگشا باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۶    
عضو هیات رئیسه مجلس بیان اینکه نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سال جاری باید ثابت بماند، گفت: استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت باید به مساله ای ملی و اجتماعی تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۴    
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حلال مالزی از 5 تا 8 آوریل (16 تا 20 فروردین) با حضور نمایندگان کشورهای مختلف از جمله ایران در مرکز همایش های شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۰    
نماینده شوش بر لزوم در نظر گرفتن تمهیدات لازم از سوی مسئولان و وزارتخانه های مربوطه جهت حل معضل ریزگردهای خوزستان در سال جدید تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
بانک مرکزی از تداوم رشد نرخ تورم تولیدکننده در اسفند ماه گذشته خبر داد و اعلام کرد: این شاخص در اسفند ماه 1395 نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل 9.1 درصد افزایش داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۱    
عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، ضمن انتقاد از عدم جایگزینی خودرویی با کیفیت به جای پراید، گفت:خودرو از کالای سرمایه ای باید به کالای مصرفی تبدیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی تصمیم دولت در ارتباط با توزیع سود سهام عدالت باحضور طیب نیا در جلسه فردای کمیسیون اقتصادی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: تقویت ارتباط شورا و مجلس، توسعه کمربند سبز و حمل و نقل عمومی و تعبیه شرایط نظارت بر فرایند تصویب و اجرای قوانین شهری مهم ترین اولویت های شورای ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۳    
رییس اورژانس اجتماعی کشور از شناسایی 780 نوزاد و کودک مسموم شده با موادمخدر طی 9 ماهه اول سال 95 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور از آخرین وضعیت بارش و دمای کشور گزارش داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۰    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تداخل وظایف میان سازمان محیط زیست و منابع طبیعی، گفت: برای جلوگیری از تداخل کاری و افزایش پتانسیل های اجرایی به ویژه در سازمان محیط زیست باید وزارت محیط ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۳    
معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی در ایام نوروز، اظهار داشت: نتیجه این فعالیت، کاهش 8 درصدی تصادفات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۰    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به همراه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حاشیه اجلاس بین المجالس - داکا با رئیس مجلس اوگاندا دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به فضای انتخاباتی موجود در کشور، فاز سوم و تکمیلی پروژه شبکه ملی اطلاعات را بعد از انتخابات راه اندازی می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۴    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که صادرات نفت ایران به مشتریان آسیایی خود به بیشترین رقم از حداقل سال 2010 میلادی به بعد رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۰    
رییس جمهوری همه کارگزاران نظام و مدیران دستگاه های اجرایی را به تلاشی فراگیر برای تولید و اشتغال در کشور فرا خواند و تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۷    
دادستان کل کشور با تأکید بر تامین امنیت مردم در فضای مجازی، درباره فعالیت های انتخاباتی در این شبکه ها گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس سازمان امور موزه ها و یادمان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: روند تکمیل و تجهیز مراکز فرهنگی دفاع مقدس از سال 92 تاکنون چشم گیر بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۹    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 14 فروردین ماه 96 به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز، با مدیران و کارکنان قوه مقننه دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۸    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اینکه برداشته شدن موانع اقتصادی، بر تولید، ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد موثر خواهد بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه حوزه سلامت در تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده است، گفت: همین امر باعث شد امروزه 75 درصد اقلام دارویی مورد نیاز کشور در داخل تولید شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تبلیغات کالاهای خارجی در بیلبوردهای شهرها را رفتاری متناقض با اقتصاد مقاومتی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر تصویب قانونی معین برای تامین ایمنی ساختمان های بلندمرتبه، گفت: قوه قضاییه به دنبال شکایات واصله یا دادستان تحت عنوان جرم عمومی می تواند به موضوع ایمنی ساختمان های ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل سازمان بنادر دریانوردی از اعمال تخفیف پنجاه درصدی هزینه های ترانشیب کالا بین بندر شهیدرجایی و بنادر کوچک کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عملکرد دستگاه های امدادی وخدمات رسان را در ایام نوروز رضایت بخش خواند و از اعلام آمار نادرست کاهش سوانح رانندگی از سوی نیروی انتظامی انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۹    
عضوکمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: افزایش کیفیت تولید و فرهنگ سازی جهت افزایش سرانه مصرف لبنیات راهکارهایی برای بهبود وضعیت کارخانجات لبنی تلقی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۸    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ازبررسی اولویت دار لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست درسال جاری خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
عضو هیات امنای دانشگاه یزد با اشاره به آمارهای امیدوارکننده رشد علمی کشور گفت: رتبه علمی ایران در جایگاه شانزدهم جهان قرار دارد و سرعت پیشرفت علمی ایرانیان 11 برابر متوسط جهانی است که در حال حاضر ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از سوداگری برخی بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در حوزه مسکن، گفت: به طور حتم در جلسه ای با وزیر راه وشهرسازی و همچنین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی این مهم خواهیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، اولویت های کمیسیون متبوعش در سال جدید را تشریح کرد .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این که ایران مشکلی با فعالیت های صلح آمیز هسته ای در عربستان ندارد ، گفت: نگرانی و دغدغه تهران این است که در تله گذاری رژیم صهیونیستی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث های اصلاح نظام بانکی، مبارزه با قاچاق و نظام مالیاتی را در دستور کار کمیسیون اقتصادی داریم و طی چهار ماه آینده قانون نظام بانکداری کشور به صحن علنی می ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس گزارشهای دوره ای آژانس، جمهوری اسلامی به تعهدات خود در راستای اجرای برجام عمل کرده و ادعاهایی درباره احتمال نقض برجام از سوی ایران بی پایه و ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۷    
نشست کارشناسی روند آستانه در تاریخ 29 و 30 فروردین ماه 96 در تهران برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهوری و وزرای دولت یازدهم در سال 95 در کنار فراز و نشیب های بی شمار این سال با سفر به نقاط مختلف و انجام ملاقاتهای مردمی ضمن پیگیری روند اجرایی توسعه کشور، طرح های مختلف در حوزه های عمران ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تعیین تعرفه های پزشکی در سال 96 مشروط به تعادل بخشی در حوزه سلامت است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی کشورها هنوز در راه اجرای برجام سنگ اندازی می کنند که این گونه عهدشکنی ها مطمئنا به نفع جامعه بین المللی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۳    
عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با بیان اینکه شوراهای شهر باید در تصمیمات و مصوبات خود منفعت مردم را در نظر بگیرند ...
  • ۱