جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۳:۴۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 26 فروردین 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 فروردین 1396 خانه ملت 2 فروردین 1396 خانه ملت 3 فروردین 1396 خانه ملت 4 فروردین 1396 خانه ملت 5 فروردین 1396 خانه ملت 6 فروردین 1396 خانه ملت 7 فروردین 1396 خانه ملت 8 فروردین 1396 خانه ملت 9 فروردین 1396 خانه ملت 10 فروردین 1396 خانه ملت 11 فروردین 1396 خانه ملت 12 فروردین 1396 خانه ملت 13 فروردین 1396 خانه ملت 14 فروردین 1396 خانه ملت 15 فروردین 1396 خانه ملت 16 فروردین 1396 خانه ملت 17 فروردین 1396 خانه ملت 18 فروردین 1396 خانه ملت 19 فروردین 1396 خانه ملت 20 فروردین 1396 خانه ملت 21 فروردین 1396 خانه ملت 22 فروردین 1396 خانه ملت 23 فروردین 1396 خانه ملت 24 فروردین 1396 خانه ملت 25 فروردین 1396 خانه ملت 26 فروردین 1396 خانه ملت 27 فروردین 1396 خانه ملت 28 فروردین 1396 خانه ملت 29 فروردین 1396 خانه ملت 30 فروردین 1396 خانه ملت 31 فروردین 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۳    
نماینده مردم همدان و فامنین در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه سیل استان های شمال غرب کشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۸    
عضو هیات رئیسه مجلس در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل استان های غربی کشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با 3 استاندار در جریان آخرین وضعیت امداد و رسیدگی به سیل زدگان این سه استان و خسارات ها قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۹    
نماینده مردم فارسان، کیار، کوهرنگ و اردل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در مسیر ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری حرکت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۲    
در پی جاری شدن سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم میهنان منجر شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۰    
با دعوت رحمانی فضلی، وزیر کشور، نخستین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۱۸    
نماینده ماهشهر گفت: شرط اساسی موفقیت شوراها وجود افراد توانمند در این نهاد است و لازمه آن نیز مشارکت همه مردم در انتخابات شوراهاست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که مجموع ثبت نام شده ها برای حضور در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 1636 رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده در سیل شمالغرب کشور خواستار یاری رسانی به حادثه دیدگان و رفع مشکلات موجود در منطقه در اسرع وقت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۴۴    
نشست برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با قطعه سازان و مدیرعامل 2 شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا امروز شنبه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۶    
برخی نمایندگان ادوار و حال حاضر مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است سازمان حج باید نسبت به علت توافق با عربستان سعودی برای اعزام حجاج ایرانی بدون پذیرش قصورات گذشته ازسوی سران این کشور، شفاف سازی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست امروز برخی اعضای کمیسیون متبوعش گفت: خودروسازان مکلف به تامین قطعات خودرو از قطعه سازان داخلی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
قطعه سازان و خودروسازان در نشستی مشترک در کمیسیون صنایع و معادن مسائل و مشکلات بخش مربوط به خود را تشریح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۲۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است دولت عربستان باید از ظرفیت ایجادشده برای حضور 86هزار ایرانی در حج استفاده کرده و مانع بروز چالش و تنش جدید شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای نگهبان برای بررسی تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری 5 تا 10 روز مهلت دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۹    
یادداشت فاطمه سعیدی ، عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیرامون "ضرورت نگاه ملی به آموزش و پرورش" منتشر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیته مهارت کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه مهلت و زمان سازمان فنی و حرفه ای برای تعیین تکلیف مربیان حق التدریس تمام شده است، از دعوت رئیس این سازمان برای ارائه گزارش کار به مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۱    
هیئت وزیران با تعیین حداقل حقوق یک میلیون و 35 هزار تومانی، ضریب حقوق جدید اعضای هیئت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و قضات را برای سال 96تعیین کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه 7 هزار تخت بیمارستانی به 14 هزار پرستار نیاز دارد، گفت: وزارت بهداشت با ایجاد دانشکده های پرستاری تربیت 14 هزار پرستار را در دستور کارقرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۶    
سید راضی نوری بیان داشت: مهمترین مشکلی که وجود دارد عدم مدیریت است. به همین جهت اگر بتوانیم دلال ها را حذف کنیم و عرضه مستقیم از مزرعه تا سفره داشته باشیم می توانیم محصولات را با قیمت مناسب به بازار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه 26 فروردین از مناطق سیل زده استان آذربایجان غربی و شرقی بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برخی از هموطنانمان را در حادثه سیل آذرشهر و عجب شیر تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد اخذ مجوز قطعی حجاب برای بانوان بسکتبالیست به منظور حضور در رقابت های بین المللی نیاز به پیگیری و اقدام عملی بیشتری از سوی وزارت ورزش است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۶    
یک عضو کمیته بازرسان هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 5500 بازرس کار نظارت بر انتخابات را برعهده خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اولویت نخست مدیران آموزش و پرورش باید اجرای صحیح نظام رتبه بندی معلمان باشد، نگارش قانون جدید برای بهبود حقوق معلمان را امری زمان بَر توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه نباید دارو را بدون نسخه پزشک تحویل بیمار داد، گفت: سازمان غذا و دارو در صورت بروز چنین تخلفی بر اساس قانون با متخلفان برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۳    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی گفت: حمایت از تولید داخلی باید به صورت عملی و عینی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۱    
رییس کل بیمه مرکزی ایجاد هماهنگی بین بازارهای مالی را ضروری دانست و گفت: با اینکه اوراق های بیمه در بازارهای بین المللی نقش پررنگی دارند اما سهم آنها در بازار ایران اندک است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از عملکرد مناطق آزاد در کشور،گفت: حجم کالاهای وارداتی و قاچاق در مناطق آزاد تجاری به حدی زیاد است که تولید ملی را منزوی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۶    
رییس ستاد انتخابات کشور، ابراز امیدواری کرد : روند اصلاح قانون انتخابات در کشور به نحوی پیش برود که هم در آن دموکراسی رعایت شود و هم با در نظر گرفتن قیود و شرایطی شأن و جایگاه ریاست جمهوری حفظ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد نیروهای امدادی برای کمک به سیل زدگان آذربایجان شرقی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می تواند بهترین ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۶    
وزیر دفاع ویژگی ها و قابلیت های دستاوردهای جدید حوزه هوایی و موشکی وزارت دفاع را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
عضوکمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه کنترل بحران تخم مرغ نیازمند آمایش تولید است،گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جزئیات بازدید اعضای این کمیسیون از مراکز آموزشی چابهار را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۱    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح غربالگری افراد در معرض خطر سکته و سرطان امسال در کل کشور اجرا می شود و افراد مشمول این طرح از طریق تلفن یا مراجعه به ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۰    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جامعه توان خرید برنج ایرانی را ندارند،گفت:دولت با واردات به موقع نرخ برنج را به تعادل برساند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،با بیان اینکه مسئولیت بانک مرکزی تنها نظارت بر فعالیت موسسات مجاز نیست، گفت: عدم تضمین فعالیت بانک ها و موسسات فرار بانک مرکزی از مسئولیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: ایران در شرایط کنونی نیازمند باز تعریف منافع خود به طور صریح در خصوص مسئله سوریه دارد و در این عرصه باید بر اساس توانمندی، جایگاه و قدرتمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۲    
انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم همزمان در سراسر ایران اسلامی در 140 نقطه از جهان نیز توسط نمایندگی های کشورمان برگزار و هموطنان خارج از کشور نیز آراء خود را به صندوق های رای خواهند انداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۲    
نماینده مردم چهار شهرستان شرقی استان کرمان گفت: طوفان شن باعث شده خانه های مردم به زیر شن ها مدفون شود و بسیاری از روستاها در حال خالی شدن است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:دولت باید حذف دهک های بالای یارانه بگیر را که در قانون بودجه سال گذشته آمده هر چه سریعتر اجرایی کند و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به تدوین استانداردهای جدید برای تولیدخودروهای داخلی، گفت: تکلیف خودروهایی که هم اکنون با استانداردهای جدید منطبق نیستند تا پایان امسال مشخص می شود و در آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۵    
رییس جمهوری با تاکید بر بسیج همه امکانات برای امداد رسانی به سیل زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان شمال غرب کشور، هیاتی را عازم این استان ها کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۱    
مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی اعتقاد دارد سرمایه گذاران بسیاری در استان ها به نمایندگان مجلس رجوع می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه های هلال احمر در شهرستان شوش باید افزایش پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم ساری با اشاره به عدم کارایی جامع لایحه هوای پاک و رفع موانع زیست محیطی از جمله هوای پاک را نیازمند فرهنگ سازی عمومی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که افغانستان به آزمایشگاه موشکی آمریکا تبدیل شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه سالانه سهم کشور از نفت به حدود 50 میلیارد دلار می رسد، گفت: 5 برابر بودجه نفتی در خانه های خالی محبوس شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۱    
عضو هیئت رییسه مجلس، از نشست غیرعلنی مجلس در روز سه شنبه با حضور طیب نیا برای بررسی برنامه های وزارتخانه برای رفع موانع رشد اقتصادی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۱    
عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر همه افرادی که ثبت نام کردند تایید صلاحیت شوند انتخابات به دور دوم کشیده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم اشنویه و نقده درمجلس با بیان اینکه در پی وقوع سیل تعداد زیادی از خانه های روستایی از بین رفته است، گفت: برخی روستاها در خطر تهدید مجدد سیل هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۹    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه بودجه 96 جوابگویی مطالبات چایکاران نیست،گفت: تغییرکاربری باغات چای نتیجه عدم صرفه اقتصادی تولید در شرایطی است که ما در مقاطعی 32 هزار هکتار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۷    
وزیر امور خارجه گفت: نباید اجازه داد کسانی که نابسامانی را در اقتصاد کشور ایجاد کردند، وسواس به خرج داده و دستاوردهای برجام را کمرنگ جلوه دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۶    
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس تخریب فضای سبز با هدف ساخت برج و بلند مرتبه سازی را به مصلحت عمومی ندانست وگفت: شهرداری تهران به ضوابط و قوانین بلندمرتبه سازی ها پایبند نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۸    
نماینده مردم اهواز در مجلس با یادآوری آمار 350 تا 400 هزار نفری حاشیه نشینان شهر اهواز، بر ضرورت تقویت نقش مدیریت شهری در ساماندهی حاشیه نشینان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: حتی اگر ساماندهی ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به بازنگری قانون اساسی نیاز داشته باشد، این اصلاح نیز باید صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه منشا بسیاری از مشکلات کشور بیکاری و نبود اشتغال است غلبه بر بحران بیکاری را نیازمند عزم و اراده جدی دولت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی کمیسیون شوراها از عزل ونصب های سیاسی در استانداری ها انتقاد کرد و گفت: متأسفانه شاهد عدم تعامل فرمانداران و بخشداران با مجلس و عزل ونصب های سیاسی در استانداری ها هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از حضور رییس سازمان انرژی اتمی در نشست روز سه شنبه کمیسیون متبوعش برای بررسی همکاری ایران و روسیه در احداث نیروگاه اتمی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعید می دانم که کشورهای ایران، روسیه و سوریه مواضع خود در قبال بحران سوریه را تغییر دهند و تلاش خواهند کرد که راه کار سیاسی در این عرصه دنبال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به لایحه جامع هوای پاک که در صحن مجلس در حال بررسی است، گفت: قوانین زیست محیطی بسیار خوب هستند ولی مشکل اصلی در حوزه ی اجراست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار اخیر اتحادیه اروپا عنوان کرد: تمدید تحریم های اتحادیه اروپا با درخواست افتتاح دفتری در ایران همسانی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تصریح بر اینکه خودروسازها باید در حفظ جان مردم کوشا باشند، اظهار داشت: نخستین مسئله در رابطه با حفظ جان مردم رعایت استاندارد در خودروسازی است .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ترامپ با تهاجم علیه خاورمیانه و جنگ دنبال ایجاد فضای دوقطبی و انحراف افکار عمومی آمریکا است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۷    
سه عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز -شنبه - از ستاد انتخابات کشور بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلاح شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیاز به اصلاح قانون اساسی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه و علی طیب نیا وزیراموراقتصادی و دارایی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بزرگترین چالش رئیس جمهور آینده سرعت بخشیدن به چرخ های تولید داخل و رونق بازار کار و اشتغال است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۹    
هفته گذشته رئیس جمهوری و هیات همراه با اهداف توسعه حمل ونقل دریایی برای برقراری ارتباط با کشورهای حاشیه خزر و افتتاح چندین پروژه به استان مازندران سفر کردند و 29مدیر ارشد دولت نیز به منظور بازدید و ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۴    
نمایشگاه دستاوردهای دو سال اخیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان نماد اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس جمهوری در سازمان پشتیبانی و نوسازی هلکوپترهای ایران رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف نسبت به ثبت نام خیل عظیمی از مردم برای انتخابات ریاست جمهوری، خواستار ساماندهی این امر از سوی مجلس شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس تاکید کرد: برداشت یکجا از پنج فاز و چهار پتروشیمی در منطقه عسلویه ما را در برداشت مساوی با قطر قرار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۶    
در راستای اجرای قانون بودجه سال 1396 کل کشور حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دولت یازدهم افزایش یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از امضای توافق نامه نهایی بین وزارت نفت و شرکت توتال در زمینه توسعه فاز 11 پارس جنوبی تا آخر فروردین خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۴    
معاون اول رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و شرقی، در جریان آخرین وضعیت خسارات وارده ناشی از جاری شدن سیل در این دو استان قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعلام همبستگی میان ایران، روسیه و سوریه و تأکید بر مبارزه با داعش و تروریست در نشست روز گذشته، پیروزی بزرگی برای ائتلاف مبارزه با تروریسم است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه واردات شیرخشک به کشور مجوز قانونی ندارد،گفت:اخد مالیات از شیرهای طعم دار مغایرت با معافیت مالیاتی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۴    
عضو ناظر مجلس در هیأت امنای کتابخانه های عمومی کشور اعتقاد دارد نبود نظارت کافی، موجب بوجود آمدن پدیده قاچاق کتاب در بازار شده است لذا وزارت ارشاد باید پاسخگو باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۰    
عضوکمیسیون عمران مجلس با تاکید برضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی کشور گفت: واردات ریل و واگن بر خلاف تحقق شعار سال بوده از این رو باید تولید داخل در این زمینه تقویت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح نظام مدیریت کشور برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از قطع حمایت کمیته امداد امام (ره) از برخی مددجویان، گفت: کمیته امداد امام در مدت اخیر حمایت از تعدادی مددجویان را قطع کرده و پرونده های آنها را بسته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با ارتقای شاخص های بهداشتی در طرح تحول سلامت، امید به زندگی در میان مردم افزایش پیدا کرد، اما در صورت توقف آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم زیربنای لازم برای تحقق اقتصاد فعال، موثر و غیروابسته در کشور را فراهم کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جان باختن 9 نفر به دلیل وقوع سیل و آب گرفتگی در 4 استان کشور، گفت: 15 نفر نیز به دلیل این حادثه طی 24 ساعت گذشته مفقود شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۴    
درحالی نمایندگان موافقان طرح انتزاع سازمان ثبت از قوه قضاییه بر این باورند که این طرح باعث کارایی بهتر این سازمان خواهد شد که مخالفان آن معتقدند این سازمان ماهیت حقوقی دارد و نباید به وزارت کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که همزمانی اعزام ناو وینسون به خاوردور ، حمله موشکی به سوریه ، آزمایش اتمی در صحرای نوادا و استفاده از مادربمب در افغانستان اتفاقی نبوده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۰    
هشتمین نسخه کتاب الکترونیکی مشروح مذاکرات مجلس در مورد زنان و خانواده توسط مرکز پژوهش های مجلس منتشر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه 25 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود، گفت: ادامه این روند اقتصاد ملی را دچار بحران می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از شناسایی و احداث 75 هزار ویلای غیرمجاز در استان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
محمدجواد ظریف، سرگئی لاوروف و ولیدالمعلم وزیران امور خارجه ایران، روسیه و سوریه در نشست سه جانبه برای هماهنگی اقدام ها علیه تروریسم در این کشور توافق کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۴    
رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با انتشار اطلاعیه ای از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست از انجام هرگونه تبلیغ زود هنگام در فضاهای حقیقی و مجازی از سوی خود و هوادارانشان خوددداری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۴    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، گفت: نحوه ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برای دوستان مایه تاسف بود و حتما برای دشمنان، این نوع از ثبت نام مایه تمسخر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۳    
در آستانه برگزاری بیستمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان، بانک مرکزی پاکستان شامگاه جمعه با صدور بیانیه رسمی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۱    
نماینده مردم سمنان مهدیشهر و سرخه درمجلس در میزگرد بررسی جوانب مختلف طرح تحول نظام سلامت گفت:مردم استان سمنان از اجرای طرح تحول سلامت رضایت 86 درصدی دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی می گوید، اهدافی که تاکنون در دولت تدبیر و امید در حوزه حمل و نقل دنبال شده، ایجاد تعادل در بخش های مختلف بوده ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله نظامی آمریکا تجاوز آشکار به حاکمیت سوریه است و آمریکا قطعا بداند تروریسم به زودی دامن این کشور را هم خواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۸    
ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: درست است که بانک ها باید به وظایف ذاتی در حوزه بانکداری عمل کنند اما قوانین کشور، رفتارهای دولت ها و شرایط نابسامان اقتصادی، آنها را درگیر شرکت داری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۷    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه هنوز آمار دقیق فوتی ها ماشی از سیل در استان آذربایجان شرقی مشخص نیست ...
  • ۱