جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۳۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 فروردین 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 فروردین 1396 خانه ملت 2 فروردین 1396 خانه ملت 3 فروردین 1396 خانه ملت 4 فروردین 1396 خانه ملت 5 فروردین 1396 خانه ملت 6 فروردین 1396 خانه ملت 7 فروردین 1396 خانه ملت 8 فروردین 1396 خانه ملت 9 فروردین 1396 خانه ملت 10 فروردین 1396 خانه ملت 11 فروردین 1396 خانه ملت 12 فروردین 1396 خانه ملت 13 فروردین 1396 خانه ملت 14 فروردین 1396 خانه ملت 15 فروردین 1396 خانه ملت 16 فروردین 1396 خانه ملت 17 فروردین 1396 خانه ملت 18 فروردین 1396 خانه ملت 19 فروردین 1396 خانه ملت 20 فروردین 1396 خانه ملت 21 فروردین 1396 خانه ملت 22 فروردین 1396 خانه ملت 23 فروردین 1396 خانه ملت 24 فروردین 1396 خانه ملت 25 فروردین 1396 خانه ملت 26 فروردین 1396 خانه ملت 27 فروردین 1396 خانه ملت 28 فروردین 1396 خانه ملت 29 فروردین 1396 خانه ملت 30 فروردین 1396 خانه ملت 31 فروردین 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از آغاز طرح احیای تالاب و ذخیره گاه بین المللی میانکاله خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد سهام عدالت گفت: من به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی سازی به موجب قانون حق هیچ گونه جابجایی ورقه سهمی را ندارم، ما تنها مجری هستیم و اختیاری از خود نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۱    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه عصر امروز در تداوم رایزنی های دوره ای خود در گفت و گویی تلفنی برتشکیل هرچه سریع تر کمیته حقیقت یاب برای آشکار شدن ادعای کذب آمریکایی ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهوری حضور پرشور مردم در انتخابات آینده را مایه عظمت کشور دانست و گفت : مردم باید به گونه ای در پای صندوق های رای حضور داشته باشند تا با انتخاباتی پرشکوه در سال تولید و اشتغال ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۴    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مهمترین وجه برجسته دولت یازدهم را حاکمیت تجربه و عقل گرایی در تصمیمات عنوان کرد و گفت: استمرار فعالیت دولت روحانی را همسو با منافع ملی ارزیابی می کنم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۱    
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به بزرگترین شهرستان مازندران توجه ویژه داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۷    
نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هزار و 200 نفر از کارجویان شهرستان های جنوبی استان بوشهر با هزینه وزارت نفت آموزش می بینند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۳    
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه وضعیت اشتغال در کشور به مرز بحران رسیده است، گفت: هیچ اولویتی در سال 1396 مهمتر از پرداختن به موضوع اشتغال در کشور نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۷    
اولین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مانند گذشته با حضور چهره های ناشناس آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۹    
واکنش آقای آخوندی به سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در 16 فروردین96 ، بازتاب های گسترده و متفاوتی داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۸    
نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای نظارت بر عملکرد شوراها در قانون دو راه تعیین شده است که یکی از آن ها هیات رسیدگی به شکایات شوراها است و راه دیگر این ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۸    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه میلیاردها تومان خسارت پیامد منفی شالیکوبی های قدیمی برنج در شمال کشور است،گفت: 50 درصد برنج با کیفیت شمال کشور بر اثر فرسودگی دستگا ه های شالیکوبی از بین می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبات مراکز درمانی از سوی بیمه ها منجر به افت راندمان کاری می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۳    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خراسان جنوبی گفت:استان خراسان جنوبی جزء 4 استانی می باشد که در آن انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی انجام نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۷    
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر توجه شورای عالی معماری و شهرسازی به ایمنی ساختمان ها، گفت: کمیسیون عمران مجلس، وزارت راه را مجاب به توجه به ایمنی ساختمان ها کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی بزرگ ترین و برجسته ترین کشور در مبارزه با گروه های تروریستی است و هیچ کشوری نمی تواند نقش ایران در مبارزه با بحران های تروریستی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو گفت:در قرارداد پژو با 40 قطعه ساز داخلی قرارداد منعقد شده و ماه آتی خط تولید پژو 2008 افتتاح می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با هشدار درباره گسترش آسیب های اجتماعی در کشور، گفت: لازم است وزارت کشور به صورت عملی به موضوع رفع معضل آسیب های اجتماعی ورود کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه قضایی به جدیت موضوع حمله به سفارت عربستان را پیگیری کرده است چرا که خسارت حرکت های خودسرانه قابل ارزیابی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد حکومت امیرالمؤمنین(ع) و برخورد وی با مخالفان گفت: ملاک ایشان در همه برخوردها با مخالفان، هدایت آنها بود و نه انتقام.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۰    
سیدمصطفی ذوالقدر یادداشتی به مناسبت ولادت امیر المومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) نوشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۸    
نماینده مجلس دهم گفت: به نظر من اقدام انگلیس در لغو قرارداد فروش کیک زرد به ایران در راستای سیاست آمریکا در نقض یک طرفه برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر حرام و ممنوع بودن معامله انسان، گفت: در لایحه حمایت از کودک و نوجوان به موضوع خرید و فروش اطفال و تعیین مجازات برای این گروه از متخلفان پرداخته شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم ایران و روسیه از سوی آمریکا هیچ تغییری در معادلات سوریه نخواهد داشت و این مسئله نشان دهنده شکست آمریکا است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه اخذ عوارض جاده ای باید متناسب با ارایه خدمات رفاهی و تفریحی باشد، گفت: باید مکانیزم تعیین سالانه نرخ عوارض راه ها مورد بررسی واقع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران علت تمدید نشدن اجرای آزمایشی قانون مدیریت بحران را فرایند طولانی بررسی لایحه حوادث غیرمترقبه در کمیسیون های تخصصی مجلس دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۹    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان لرستان گفت: مجلس برای نظارت بر انتخابات شوراها، مناسب نیست زیرا نمایندگان مجلس عناصر سیاسی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس معتقد است تدوین لایحه نظام حقوقی معلمان همچون استادان دانشگاه، بی عدالتی میان معلمان و اساتید دانشگاه را از بین می برد و این امر را تکمیل کننده نظام رتبه بندی معلمان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۱    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه دستمزد و مزایای دریافتی مهم ترین دغدغه کارگران است، بر ارتقا جایگاه اجتماعی کارگران تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۱    
عضو ناظر مجلس در سازمان میراث فرهنگی توضیحات مسئولان این سازمان را درخصوص برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی ایران در آلمان قانع کننده ندانسته و از بی پاسخ ماندن نامه خود به احمدی پور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۰    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به تاثیر پذیری بازار از تحولات بازار مسکن، گفت: در صورتی که سیاست تسهیلات دهی بانک ها موافق جو حاکم بر بازار و همسو با مطالبات مردم از حیث نرخ سود بانکی باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۸    
نماینده مجلس دهم گفت: کشورهای اردن، عربستان، آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی، یک شبکه و ائتلاف نانوشته ای را ایجاد کرده اند و تمام بحران های منطقه ای نشأت گرفته از سیاست های این شبکه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۵    
عضو کمیسیون اجتماعی با انتقاد از حضور 5 میلیون افاغنه در کشور، گفت: تمامی این افراد دارای شغل هستند این در حالی است که حدود 7 میلیون و دویست هزار نفر در کشور با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف داعش باز کردن باب فتنه و درگیری های طایفه ای در مصر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۹    
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بعد از برگزاری انتخابات شوراها دبیر خانه دائمی هیات نظارت بر انتخابات شوراها راه اندازی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس با انتقاد از تخریب و تصرف اراضی محیط زیست توسط دستگاه های دولتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۶    
نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: ترامپ وعده توجه به مردم آمریکا و پرهیز از مداخله در کشورهای دیگر را مطرح کرده بود اما رئیس جمهوری ایالات متحده عملا به دنبال توسعه مداخلات پیشین ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۶    
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه فرسودگی کارخانجات شالیکوبی حداقل 35 درصد تولیدات برنج را کاهش می دهد،گفت: مدیریت برکاهش ضایعات برنج راهکاری جهت رسیدن به خودکفایی تلقی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تکرار خودکفایی گندم در گرو تعیین نرخ خرید منصفانه ازکشاورز است، گفت: بهای خریدگندم پایین تر از نرخ تورم اعلامی توسط دولت است .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۱    
نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس با انتقاد از تجمیع 3 تحقیق و تفحص از حوزه سلامت، تاکید کرد: هیات رییسه تقاضاهای تحقیق و تفحص از حوزه سلامت را به تفکیک در دستور کار قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: گسترش قدرت ناوگان جمهوری اسلامی موجب وحشت سعودی ها شده است و سعودی ها تلاش می کنند در جنگ یمن مانع حضور ایران در دریای سرخ شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت، هدف آمریکا و برخی کشورهای منطقه برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه را حمایت و فضاسازی برای گروه های تروریستی در این کشور دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه لازم است مدیریت رسانه ملی برای پیشی گرفتن از رقبای خود تغییر تاکتیک دهد، بر لزوم ساخت آثار فاخر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر اختصاص داشتن پنجره واحد تجاری به گمرک تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: ایفای نقش در عرصه های بین المللی مختلف باعث شده است که کشورها به ظرفیت ایران توجه کنند و به عنوان نایب رئیس کمیته اجرایی اتحادیه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۵    
عضوهیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: بررسی تاثیر افزایش حقوق کارگران و هزینه های جاری تولید راهکارهای برای مشخص شدن علت اصلی گران شدن نرخ شیر در بازار تلقی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: آمریکا به دنبال آن است که با اقدامات سریالی فضای تنفسی را برای گروه های تروریستی باز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۶    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه محیط زیست یک سازمان نظارتی است، تاکید کرد: ادغام محیط زیست درمنابع طبیعی تضییع حقوق هردو سازمان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۹    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده پایتخت موضوعی چندوجهی است، نوسازی این خودروها را نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه های مسئول دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن آنکه دولت را یکی از پایه های اساسی در امر ترویج کتابخوانی و بالا بردن سطح سرانه مطالعه در جامعه دانست، رسانه ها را از ارکان مهم در ترویج کتابخوانی برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۵    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس بر وجود یک شورای پژوهشی نیرومند، مستقل و قوی در این مرکز تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۳    
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 44 مجلس،تاکید کرد که انتخاب قطعه سازان و اینکه آیا مناقصه ای برای انتخاب آنها برگزار می شود،یا خیر در هاله ای از ابهام قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۸    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: اردوغان در تلاش برای احیای امپراتوری عثمانی نیازمند تجمیع تصمیم گیری دولت ترکیه است زیرا پارلمان و سازکار دموکراتیک مانع اعمال قدرت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس امکاناتی برای نظارت بر انتخابات شوراها ندارد و در زمان انتخابات از هر شهری چند نفر را دعوت می کنند و هیئت نظارت را تشکیل می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با نایب رئیسی ایران در کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۸    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از اینکه شوراها در چهار دوره گذشته رنگ و بوی سیاسی گرفتند، بر ورود تخصصی افراد به شوراها تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کاهش نرخ تورم، کاهش فساد مالی را در کشور بدنبال دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۴    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:گمرک کشور منابع لازم برای خریداری سیستم های ایکس ری، جی پی اس و سیستم های نرم افزاری اجرای پوشش کدینگ را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حدود هزار نفر برای شوراهای اسلامی شهر کاندیدا شده اند و حدود 3 هزار 600 نفر نیز برای عضویت در شوراهای روستایی استان ثبت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تهران و مسکو باید محکم تر از گذشته در جنگ سوریه قدرت نمایی کرده و اجازه توسعه طلبی به آمریکا ندهند زیرا اشتهای منفعت طلبی آمریکایی ها به ویژه ترامپ مرز ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۹    
نمایندگان مردم در مجلس با بیان اینکه ناایمن و بی کیفیت بودن خودروها و خطاهای انسانی افزایش سوانح جاده ای را به همراه داشته است بر لزوم استاندارسازی خودروها، جاده ها و فرهنگ سازی تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است اگر به علومی که از طریق مسلمانان رشد کرده نگاهی داشته باشیم، مشاهده می شود که سرمنشأ همه آنها علی ابن ابیطالب و شاگردان آن حضرت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه توسط آمریکا و برخی کشورهای منطقه، سرآغاز بحران جدیدی در سوریه خواهد بود
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه عملکرد دولت در سال 95 در پرداخت منابع حوزه سلامت به دلیل سیرنزولی قیمت نفت مناسب نبود، گفت: اولویت دولت پرداخت اعتبارات حوزه سلامت باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۲    
عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، رسیدگی به امور مربوط به مساجد، کانون های فرهنگی، توجه به بعد فرهنگی آموزش و پرورش و مدارس و ارائه بسته های فرهنگی به مسافران را از جمله خروجی های این ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک باید تحت نظر قوه قضاییه فعالیت کند، گفت: فلسفه وجودی ثبت اسناد فعالیت های حقوقی است و وابستگی خاصی با دستگاه قضایی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۰    
بر اساس اسناد و اخبار موجود در یازده دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده در کشورمان، در برخی زمان ها نامزدهای سابقه دار در کابینه قبلی از رئیس خود پیشی گرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۵۴    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مدیران پالایشگاه کرمانشاه در خصوص انجام واکنش منفی در قبال تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از ضعف در اجرای مصوبه قانونی مجلس مبنی بر بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های بانکی معوق کمتر از 100میلیون تومان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۱    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از متوقف شدن فعالیت کارخانه داروگر انتقاد کرد.