جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 23 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۴    
اولویت قوه قضاییه مبارزه با فساد استمعاون اول قوه قضاییه گفت:قاچاق آثار زیادی در تولید ملی دارد و متاسفانه توفیق زیادی در مبارزه با قاچاق کالا نداشتیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: روند تحولات آمریکایی ها با تمدید حالت فوق العاده علیه ایران و تغییر وزیر امور خارجه این کشور نشان می دهد که آمریکایی ها به دنبال خروج از برجام هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۶:۵۹    
گمرک ایران اعلام کرد:مسافرانی که قصد دارند با خودرو شخصی به خارج از کشور یا مناطق آزاد قشم یا کیش سفر کنند، می توانند تشریفات خروج موقت خودروی خود را در گمرکات انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۶:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم ترامپ در پیشنهاد وزیر خارجه جدید آمریکا استقبال کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۴:۵۹    
کارمزد جایگاه های عرضه سی. ان. جی (گاز طبیعی فشرده) به ازای هر مترمکعب تا سقف 400 ریال افزایش یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۳:۵۹    
رییس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: زمینه سرمایه گذاری در پروژه های عمانی با رایزنی با معاونت ارزی بانک مرکزی فراهم شد، پیشتر به دلیل فقدان ضمانت بانک های ایرانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۹    
وزیر بهداشت گفت: امسال تعداد آسیب دیده های بستری شده 50 درصد و در مجموع کل مصدومان نسبت به پارسال 30 درصد کاهش داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۵۹    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: حدود 1 درصد از جرایم پرونده های قاچاق در مرحله اجرای احکام در 20 سال گذشته وصول شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تردد خودروهای تجاری فرسوده بسیار در جاده های کشور موجب تحمیل هزینه های فراوان به اقتصاد می شود و در این زمینه خودروسازان باید هر چه زودتر اقدام های ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
وزیر علوم گفت: به همه دانشگاه ها برای مشاوره و حمایت های حقوقی از فعالیت های دانشگاهیان نامه ای ارسال شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در سفر به وین از بیمارستان این شهر به عنوان بزرگ ترین بیمارستان یک پارچه اروپا بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۹    
پس از تصویب طرح دوفوریتی تشکیل هیأت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری در نشست عصر امروز اعضای این هیأت با رأی نمایندگان مجلس خبرگان انتخاب شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۳    
رئیس فراکسیون امید به همراه تعدادی از نمایندگان با خانواده شهید حدادیان از شهدای حوادث خیابان پاسداران دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد جان باختگان هواپیمای CL60 شهرکرد از طربق فرودگاه شهرکرد به کشور ترکیه فرستاده شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور طی یادداشتی در صفحه توئیتر خود به محکومیت صادق زیباکلام که به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام از سوی قوه قضائیه به حبس محکوم شده، واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو حکم جدید صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۹    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که مذاکرات برای توسعه 22 میدان نفتی و گازی کشور ادامه دارد، جزئیات این مذاکرات را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
استاندار تهران گفت: برای افزایش سطح رفاه و زندگی مردم با ایجاد اشتغال کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: تا زمانی که ترامپ در ایالات متحده بر سر کار باشد فکر نمی کنم کسی علاقه داشته باشد تا با ایالات متحده به توافقی برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۳    
دادستان تهران از اختلاس چندین میلیاردی و تصرف اموال دولتی توسط حمید بقایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: حقایق بزرگترین دشمن عوامفریبی و پوپولیسم است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۴    
بیست وچهارمین جلسه کمیته دائمی (شورای عالی) پدافند غیرعامل، سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیر عامل برای ارائه به مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۴    
عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تاکید کرد: در این جامعه زندگی برای زنان سرپرست خانوار بسیار سخت است به همین منظور معتقدم در این جامعه سخت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۶    
وزیر نفت گفت: طی 10 سال آینده در نتیجه امضای این قرارداد با شرکت روسی زارو بژنفت به احتساب قیمت کنونی نفت شاهد عایدی 4 میلیارد دلاری برای کشور هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۶    
شش نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به طرح دیدگاه های خود پیرامون برخی مسائل اجتماعی و امنیتی پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای انتصاب افراد دو تابعیتی در پست های مدیریتی را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تفاهم نامه ای که امروز میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد، کاملا عملیاتی و وظایف دو سازمان مرزبندی دقیق شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که بدحجابی می کنند باید صدا کرد و به توجیه آنها پرداخت و پرسید دلیل شان از این کار چیست؟ تا این افراد از اقدام خود توبه کنند و اگر توبه نکردند آن دفعه باید با آنها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
رییس سابق ستاد افغانستان وزارت خارجه با اعتقاد به این که امنیت افغانستان برای ایران بسیار مهم است،گفت: ادامه حضور داعش در افغانستان یک تهدید جدی برای اروپا ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
گزارش های پراکنده در خصوص احتمال اخراج تیلرسون از پاییز گذشته آغاز شده و روز به روز نیز افزایش یافته بود، اما وزیر امور خارجه ایالات متحده هرگز به این اخبار توجه نمی کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی سپاه گفت: امروز دشمن خود را آویزان فرقه های دست ساز و بی هویت و بی مایه ای مثل دراویش و فرقه های انگلیسی ساخته شیرازی ها می کند تا به ما آسیب برساند اما کاری از پیش نخواهد برد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۹    
در بیانیه چهارمین اجلاس خبرگان رهبری، تاکید شده است: ولایت فقیه نماد عظمت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی و عامل اساسی همبستگی و عزت و اقتدار اسلامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه اجرای طرح پزشک خانواده نیاز اساسی حوزه سلامت است به کارگیری نیروی انسانی متخصص با ماندگاری طولانی مدت را راهکار موفقیت این طرح دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
بنابر بیانیه وزارت خارجه انگلیس، این کشور راب مکیر را به عنوان جایگزین نیکولاس هامپون به عنوان سفیر خود در ایران برگزیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت مدارس از نظر تخصیص اعتبارات بغرنج است، گفت: خزانه با آموزش و پرورش در رابطه با پرداخت مطالبات فرهنگیان همکاری نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: آمریکایی ها با تیلرسون یا بدون حضور او در کابیه چند ماه دیگر از برجام خارج خواهند شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم الیگودرز در مجلس، از پایین بودن درصد راه های روستایی آسفالته نسبت به مجموع طول جاده های روستایی شهرستان الیگودرز و عدم احداث جاده دسترسی برای 101 نقطه جمعیتی در این شهرستان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
بشار اسد اعلام کرد، به مقابله با طرح های غرب که حاکمیت کشور و تمامیت ارضی ما را هدف گرفته اند ادامه می دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است تفکیک وزارتخانه های ادغام شده فایده ای به حال مدیریت وزارتخانه ها ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۴    
استاندار تهران با تأکید بر بهره مندی از ظرفیت احزاب مختلف و فعالان سیاسی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور مبتنی بر بهره مندی از نظرات گروه ها و تضارب افکار مختلف است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۸    
مارکوس لایتنر، سفیر سوئیس در تهران، عصر امروز چهارشنبه 23 اسفند 1396 با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۹    
وزیر خارجه روسیه می گوید: شک نداریم که نیت آمریکا یافتن جایی محکم در سوریه طی افقی بلندمدت و تکه تکه کردن این کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس هیات مدیره فدراسیون واردات تصریح کرد: افزایش تعرفه ها باعث کاهش چشمگیر واردات از مجاری رسمی می شود و می تواند به افزایش قاچاق کالا دامن بزند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۴    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: جایگاه اطلاعات در تعالی نظام مالیاتی و تحقق اهداف این سازمان بسیار مهم بوده و پایه و مبنای تحول آن به شمار می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۳    
پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، طی یادداشتی به انگیزه سقوط هواپیمای شرکت آسمان، به بیان مشکلات عرصه ناوگان هوایی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به تشکیل کارگروه سازگاری با کم آبی، این نوع تعاملات و برنامه ریزی ها را در سطح کلان و بین وزارت خانه ها یک گام مثبت و رو به جلو برای حل مسئله آب در کشور ذکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۹    
رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه آمار اشتغال رشد 3.6 درصدی را پشت سر گذاشت،گفت: سه شاخص تورم، رشد اقتصادی و اشتغال، نشاندهنده بهبود وضعیت اقتصادی کشور در دولت تدبیر و امید است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۲    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره استعفای شهردار، گفت: استعفای محمدعلی نجفی در جلسه بعدی شورا که پس از تعطیلات نوروز تشکیل می شود، بررسی خواهد شد و وی تا آن زمان شهردار پایتخت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و استاندار با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار اعلام کرد که واردات تخم مرغ گرچه باید بیشتر از این میزان انجام می شد اما در کنار اقدامات صورت گرفته برای تقویت تولید و جایگزینی گله های مولد معدوم شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
214 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل به کشور شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۰    
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی را به ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۰    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 23 اسفند ماه 1396 با رضا ارکانیان، وزیر نیرو و استاندار اصفهان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: آنچه ما را بر رژیم ستم شاهی پیروز کرد، معنویت و اعتقاد قلبی و بصیرت سیاسی بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با انتشار بیانیه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای اعتماد مجدد به سه وزیر کابینه دولت دوازدهم قدردانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه مذاکرات لودریان در کشورمان را بسیار صریح و سازنده خواند و گفت: امیدوارم طرف فرانسوی با شنیده ها و داشته هایی که در تهران پیدا کرد بتواند با واقع بینی و دقت بیشتری درباره مسائل ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۸    
پسر آیت الله کاشانی گفت: پاره ای از اعضای شورای شهر برای نام گذاری خیابانی به نام مصدق در راستای دیگر اقدامات ضدمیهنی آنان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۴    
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در طول مراحل بازپرسی برخورد مناسب و در شأن دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران با آنها صورت می گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امیدواریم رأی اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به سه وزیر کابینه، آغاز دور جدیدی از تعامل بیشتر مجلس و دولت برای خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیزمان باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
رییس دفتر رییس جمهوری در دیدار وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان تاکید کرد: سفر آتی دکتر روحانی به جمهوری آذربایجان فرصت مغتنمی برای تحکیم هر چه بیشتر روابط دو جانبه و تقویت همکاری های منطقه ای و بین ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
درحالی که تاییدیه های سه سازمان غذا و دارو، استاندارد و جهادکشاورزی پای اسناد ترخیص برنجهای اروگوئه ای دیده می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
استاندار همدان گفت: سال آینده دو رویداد ملی و بین المللی با حضور حدود 180 کشور جهان در همدان برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
دادستانی تهران از بازداشت بقایی و معرفی به زندان اوین برای اجرای حکم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۶    
رئیس مجلس در نشست با نماینده ولی فقیه، استاندار و مجمع نمایندگان اردبیل قول مساعد داد تا مشکلات این استان پیگیری و حل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
وزیر نیرو بر لزوم اجرای برنامه های کارگروه ملی سازگاری با کم آبی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد برای ترویج فعالیت های احزاب باید کمک شود اما نیاز به تخصیص اعتبار نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: دولت لایحه جامع نظام انتخابات را پیش از ورود به فضای انتخابات به مجلس ارائه کند تا نواقص قوانین پراکنده انتخاباتی برطرف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تنگستان در سال 97 احداث می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: داشتن نیروگاه هسته ای می تواند سبب کسب تکنولوژی هسته ای شود لذا عربستان می خواهد از این طریق در سطح بین الملل ابراز وجود کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۴    
عضو فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد اگر کمک داخلی نباشد احزاب چطور باید فعال شوند اما در مقابل نیز هر تشکیلاتی که فعالیت سیاسی می کند باید متناسب با میزان فعالیتش کمک دریافت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس را مبرا از این میدانم که به خاطر امتیاز و زد و بند به استیضاح وزرا رای ندهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می گوید طرح ترافیک جدید پس از تأیید از سوی فرمانداری تهران، مورد بررسی قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان، گفت: تشکیل صندوق مشترک برای حمایت از سرمایه گذاران سبب تشویق تجار و بازرگانان دو کشور برای سرمایه گذاری های مشترک می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح جلسه فوق العاده این کمیسیون گفت: در این جلسه تمام سناریوهای وزارت خارجه برای آینده برجام و احتمال خروج آمریکا از این توافقنامه بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای مصوبات شورای عالی آب به صورت دقیق تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو برنامه زمان بندی برای اجرای مصوبات شورای عالی آب ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۸    
رأی اعتماد مجدد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
صادق زیباکلام با اشاره به محکومیت اش از سوی دادگاه انقلاب، گفت: روز گذشته رای دادگاه به من ابلاغ شد و حسب قانون 20 روز برای اعتراض زمان دارم و من قطعا به رای صادره اعتراض خواهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی برای سومین بار از مجلس رای اعتماد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است در حال حاضر کار کارشناسی مشخصی روی تفکیک وزارتخانه هایی که چند سال پیش ادغام شد، صورت نگرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس گفت: در مورد افزایش تعداد نمایندگان 9 استان کشور اختلاف نظر وجود دارد که بعد از تعطیلات نوروز این اختلافات بررسی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۹    
هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با نماینده مجلس، عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور اسلواکی دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۱    
در حال حاضر بیش از 35 هزار میلیارد تومان از انواع اسکناس و سکه های رایج(نیکل) در اختیار مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۵    
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی با گزارش دادن و اقدامات سطحی محقق نمی شود بلکه به اقدام جهادی و انقلابی نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بخشنامه های محدودکننده بانک مرکز نتیجه عکس دارد و مردم را بیشتر به بازار ارز می کشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رفع فیلتر یوتیوب و توییتر را مستلزم تصمیم شورای عالی فضای مجازی یا کمیته تعیین مصادیق مجرمانه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۰    
عضو هیات رئیسه مجلس از مراعا ماندن سوال 5 محوری اقتصادی از رئیس جمهور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
نماینده مردم ایلام، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس، در دو بعد ملی و منطقه ای بر ضرورت تغییر نگاه جامعه نسبت به روند استیضاح و افزایش سهم استان ایلام از صادرت نفت خام تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ساماندهی زاینده رود درختان 50 ساله قطع می شوند بدون اینکه به باغداران هزینه ای پرداخت شود. مال مردم محترم است و باید این حق به خوبی رعایت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
نماینده مردم نایین در مجلس نسبت به عدم پرداخت معوقات کارگران انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شورای عالی رفاه که وظیفه آن پیگیری این مسائل است تاکنون تشکیل نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۴    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان کشور برای حل مسئله بیکاری دست به دست هم دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از روند بررسی استیضاح وزرای کابینه دوازدهم انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح های چند روز گذشته حق نمایندگان بوده و در این راستا هیات رئیسه و نمایندگان باید مجلس را به اقتدار خود بازگردانند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۶    
نایب مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی مجلس را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی به 24 مورد از 46 مصداق مورد استیضاح اشاره نکرد، گفت: نمی توان در قبال قصور وزیر گذشت کنیم چراکه گذشت برای منافع شخصی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
استیضاح وزیر جهادکشاورزی در نوبت صبح جلسه امروز 23 اسفندماه مجلس مورد بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم رشت گفت: سرمایه بانک کشاورزی در دوران مسئولیت حجتی 500 درصد رشد داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مصوبه مجلس در خصوص بند ز تبصره هفت لایحه بودجه 97 اگر تبدیل به قانون و اجرایی شود، همه موظف هستند به آن احترام بگذارند و تصمیم مجلس در جدا کردن سهم درمان کارگری ...
  • ۱