سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۵۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۶    
تیم ملی ایتالیا با حذف اسپانیا در دیداری تماشایی حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۰    
تیم ملی ایتالیا با حذف اسپانیا در دیداری تماشایی حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۲    
بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۷    
تیم فوتبال سپاهان که در شهرکرد اردو زده است، در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بهترین راه رسیدن به خشنودی خداوند، خود اوست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۷    
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت:علی(ع)غیر از خدا به هیچ چیز و هیچ کس دیگری فکر نکرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۴    
مراسم شب های قدر به همت مجموعه باران و با سخنرانی خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین داستان پور در محل بیت الحسن اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۱    
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور، جامعه و مردم ما مدیون رشادت ها و ایثارگری های شهدای مبارزه با مواد مخدر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۸    
جانباز حادثه هفت تیر گفت: رهبری بارها بر لزوم مراقبت بر نفوذ دشمن تأکید کرده و مردم و مسئولان را نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده اند فردی مانند شهید بهشتی به دلیل نفوذ عوامل دشمن به شهادت رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۸    
مسئول ایستگاه آتش نشانی زرین شهر گفت: سقوط تجهیزات حفاری به داخل چاه، مقنی 32ساله را در چاه 10 متری دچار حادثه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۲    
رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره لزوم اصلاح قانون در زمینه شرایط انتخاب شوندگان ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۹    
رئیس مرکز بهداشت شهرضا گفت: در جریان بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی تولید و عرضه مواد غذایی در ماه بارک رمضان امسال، بیش از 400 کیلو انواع مواد غذایی فاسد کشف و امحاء شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است بعد از تصویب برجام و لغو تحریم های شورای امنیت، امکان حضور ایران در سازمان همکاری شانگهای فراهم شده که مستلزم طی مسیر خاص است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۹    
کمپین ارتقاء سلامت ویژه شب های قدر در مسجد صاحب الزمان (عج) فریدن دائر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۳    
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار حزب جمهوری اسلامی عدم حمایت از بنی صدر و فارسی بود چون نمی خواست در ابتدای کار خود اشتباه کند یا تصمیم شبه دار اتخاذ کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۷    
شبِ قدر، قلب ماه رمضان و گنجینه ای برای رستگاری انسان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت بحرین و حتی سایر ملت ها فشارهایی که آل خلیفه بر رهبران مذهبی خود به ویژه در خصوص سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم به عمل می آورد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: خود مدیران درباره حقوق های نجومی و بازگرداندن پول پیش قدم شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۹    
سمیرم در دومین شب از لیالی قدر و همزمان با بیست و یکم ماه رمضان سالگرد شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) سیاه پوش و یک پارچه عزادار بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۲    
رئیس مجلس ملی فرانسه به دعوت لاریجانی رئیس قوه مقننه 25 تیر ماه به تهران سفر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۶    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به بررسی پرونده حقوق های نجومی خبر داد و اعلام کرد: جلسات کارگروه بررسی فیش های نجومی که رئیس مجلس دستور تشکیل آن را داده بود، تاکنون تشکیل نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۶    
در شب های مبارک قدر، مردم برای احیا و شناخت منزلت قدر، دعاهایشان را با اشک چشم متبرک می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه شهرستان نایین با تاکید بر اینکه دکتر بهشتی منظومه ای از ابعاد مختلف بود، تصریح کرد: وی در رفتار و کردار خود در تمام دوران حیاتش نظم فوق العاده ای داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۳    
حرم مطهر امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان شاهد نجوای مومنان و ارداتمندان به خاندان اهل بیت(ع) بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۴    
همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی قدر اهالی شهرستان مبارکه با حضور در مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مختلف شهرستان نوای الهی العفو سر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۹    
در دومین شب از لیالی قدر، نوای "الهی العفوها" و "خلصنا من النار" در مساجد فریدن پیچیده بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۴    
قصه تلخ روزگار زاینده رود این روزاها از مثنوی هفتاد من طولانی تر شده، چرا که امروز با توجه به وضعیت کاهش بارندگی ها و.. ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۸    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: امسال علاوه بر فعالیت سایر واحدهای گشتی، طرح نامحسوس شناسایی متکدیان و باندهای تکدی گری در سطح شهر هرشب توسط ناظران ویژه اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵    
اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان از 10 تیرماه در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۸    
برادران استکی که در مقطعی با فدراسیون هندبال به اختلاف خورده بودند بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
مدافع تیم فوتبال فولاد که پس از قهرمانی این تیم در فصل سیزدهم لیگ برتر از این تیم جدا شده بود، با قراردادی به مدت یک فصل به فولاد بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۰۱    
معاون سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی کارگاه های زرگری فقط مربوط به سازمان میادین نیست چون برای این کارگاه ها امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل باشگاه ریف گفت: برنامه های باشگاه طبق روند سال گذشته ادامه دارد اما اگر بودجه ای به باشگاه تزریق نشود و یا مشکلات سخت افزاری ما حل نشود، مجبور به حذف تعدادی از رشته ها هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۷    
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: زهکش و آسفالت خیابان گلستان با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان 60 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۶    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: با ابلاغیه بانک مرکزی، بانک ها موظفند صورت های مالی را با فرمت جدید تهیه کنند و بر این اساس میزان دریافتی مدیران ارشد بانکی باید در صورت های مالی درج شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تخفیفات و معافیت های مالیاتی قانونی از اقدامات عملی است که می تواند به رونق تولید داخلی منتهی شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
مدیر اکتشافات سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: در ناحیه معدنی موته اصفهان 9 کانسار طلا با ذخیره بیش از یک میلیون و 200 هزار تن با عیار چهار گرم در تن شناسایی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۳    
شب پایانی دور یک هشتم نهایی یورو 2016 با دیدار حساس ایتالیا و اسپانیا آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
این روزها که متعلق است به ماه کریم.در شهر نیز کریمان زیاد شده اند.یکی از این گروه افراد انجمن مردم نهاد ایما است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
محصولات کشاورزی ارگانیک که در تولید آن ها از سموم، کود شیمیایی، هورمون ها استفاده نشده و دستکاری ژنتیک نشده اند شاهراه در امان ماندن از بیماری های صعب العلاج هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
بر اساس برنامه ششم،شاخص های پایداری محیط زیست باید در پنج سال آینده به میزان 25 درصد نسبت به وضعیت موجود بهبود پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
شهر اصفهان از نظر یونسکو شهری آشنا و مشهور است.در این شهر هنر به وفور دیده می شود.قلمزنی یکی از شغل های هنری است که کارگاه های آن در سرتاسر شهر مشهود است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
دومین طرح ملی رحله با هدف حفظ چهار جزء از قرآن کریم در طی 50 روز به همت موسسه فرهنگی قرآنی قلم سفید در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
کارشناس مذهبی شبکه سه در برنامه "طلیعه" گفت: امام علی در زمان خلافت خود نظام مالی را اصلاح و اولین کسی بود که نظام هدفمند کردن یارانه ها را نهادینه و به مساوات اجرا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
برخورداری از عدالت اقتصادی، پرهیز از تجملات و توجه به حفظ بیت المال از ویژگی های اساسی مسئولین دولتی از دیدگاه حضرت علی (ع) هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
ملّت ایران حالاحالاها باید منتظر باشد که دشمنان به کارها و فتنه ها و خباثتهای خودشان برای اینکه زیبایی های انقلاب از یاد برود ادامه بدهند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۵    
تاکید و سفارش پیوسته و بسیار از سوی بزرگان و علمای دین، به شناخت سیره و سلوک فردی و اجتماعی امام علی(ع)، نشانگر آن است که برای یک فرد مسلمان و پیرو مذهب تشیع ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۵:۲۸    
امام جمعه سمیرم گفت:قوه قضاییه در جذب نیروهای خود باید به دنبال افرادی باشد که با تفکر و سیره شهید بهشتی همراه بوده و اعضای این قوه همچون این شهید بزرگوار مدافع اسلام ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۵:۲۲    
فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: از جمله مهم ترین دلایلی که باعث گرایش افراد به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر می شود، ضعف ایمان و اعتقادات مذهبی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۵:۱۹    
استاد اخلاق حوزه علمیه شهرضا گفت: حضرت علی (ع) چراغ هدیات بشریت و راهنمای انسانها بود و از این جهت لازم است حوزه های علمیه و دانشگاه ها بیشتر به شخصیت آن حضرت توجه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۵:۱۱    
مردم شهرضا با حضور در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه، دومین شب از لیالی پر فیض قدر را به دعا و مناجات گذراندند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۱:۳۲    
تیم ملی بلژیک با پیروزی پرگل برابر مجارستان برای مدعیان فتح یورو 2016 خط و نشان کشید.