شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
فریدن -فرماندار فریدن گفت: بانوان در ادارات مسکوت نباشند و به مدیران طرح و برنامه ارائه نمایند .
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰    
نجف آباد-فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف گفت: این لشکر در طول نزدیک به 2 سال حضور در ماموریت های برون مرزی علاوه بر 10 شهید مدافع حرم ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه تملک کارخانه ریسباف با اعتباری بالغ بر 207 میلیارد تومان انجام شد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۶    
دهاقان-رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: توسعه کشت گلخانه ای، باعث ایجاد اشتغال ارتقای سطح بهره وری محصولات کشاورزی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۸    
نمایشگاه نقاشی نشانه ای از زندگی نشانه هایی از تاریخ در هتل سرای عامری های کاشان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
لنجان_شاید تلخ ترین حادثه سال، حادثه آخرین روز دی ماه بود روزی که تعدادی از مردم در حادثه آتش سوزی برج پلاسکو مصدوم شدند و تلخ تر اینکه تعدادی آتش نشانان زیر آوار این برج محبوس شده و بدن های بی جان ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۳    
اداره ملی اتمسفر و اقیانوس های آمریکا و ناسا در هفته جاری میانگین دمای سال 2016 میلادی را 58.69 درجه فارنهایت اعلام کردند که در مقایسه با سال 2015 میلادی در حدود 0.07 درجه افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری در خصوص درصد سالمندان گفت: در حال حاضر تنها 8.5 درصد از افراد جامعه را سالمندان تشکیل می دهند که این رقم تا سال 2050 به 25 درصد خواهید رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۵    
سرپرست اورژانس کشور اسامی 23 مصدوم حادثه ساختمان تجاری پلاسکو را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از همکاری عمو فیتیله ای ها با این باشگاه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۸    
کاشان - همایش پیاده روی خانوادگی پنجمین صبح جمعه کاشونی با استقبال گسترده شهروندان دارالمومنین به مناسبت روز هوای پاک برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۵    
نطنز- رئیس انجمن گیاهان دارویی استان اصفهان گفت: کشت گیاهان دارویی ظرفیت بالایی برای درآمد زایی در کشور دارد و باید به این ظرفیت توجه لازم صورت گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۹    
نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت: 2 محموله کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در نطنز کشف و ضبط شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۸    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از مسدود و پلمپ شدن 700 حلقه چاه غیر مجاز از ابتدای امسال تاکنون در راستای اجرای طرح حفاظت منابع آب در این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مقاوم سازی ساختمان های ناایمن گفت: موضوع حادثه ساختمان پلاسکو در نشست آتی کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۴    
وزیر بهداشت در یادداشتی در صفحه شخصی خود در خصوص حادثه ساختمان پلاسکو نوشت: ای کاش فجایعی چنین تلخ و دردناک، درس عبرتی باشد برای توجه بیشتر به قانون ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۶    
مدیر کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد :ذخایر کافی برای تامین خون مورد نیاز مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۷    
محمدرضا آقاباباگلیان برای چهارمین دوره متوالی به ریاست هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۱    
ساختمان پلاسکو که از صبح امروز دچار حریق گسترده شده بود به دلیل حجم آتش و فرسوده بودن ساختمان به صورت کامل فرو ریخت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۸    
مفسران و شخصیت های برجسته قرآن کریم استان اصفهان امروزگردهم آمدند و به بیان دیدگاه خود در این حوزه پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز تهران پیامی صادر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۰    
به فاصله چند ساعت از فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران در اثر آتش سوزی، یک انبار ضایعات در نزدیگی سفارت روسیه دچار آتش سوزی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۷    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: تا ساعت 20 امشب تعداد مصدومان حادثه ساختمان پلاسکو به 88 نفر رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۷    
به گفته رییس پژوهشکده ساختمان و ابنیه فنی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی از دست دادن مقاومت وزنی، نا ایمن بودن سازه ساختمان و عدم رعایت مدیریت بحران از جمله دلایل بروز حادثه پلاسکوی تهران است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۴    
سخنگوی ستاد بحران "پلاسکو" با عدم تأیید خروج پیکرهای دو آتش نشان گفت: نیروهای این سازمان مشغول کندن زمین برای ایجاد تونل به منظور دسترسی بهتر به افراد بازمانده در زیر آوار هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۱    
سازه آوار ساختمان پلاسکو ناپایدار و لغزان است و هر لحظه ممکن است بر سر 200 تا 300 نفری از مردم که در محل تجمع کرده اند فرود آید از طرفی آتش نشانان از جبهه های مختلف سعی دارند که علاوه بر برش آهن های ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی ستاد بحران "پلاسکو" با حضور در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از قطعی نبودن خبر شهادت 20 آتش نشان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اعلام آمادگی این سازمان جهت اعزام نیروهای کمکی به تهران جهت کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۸    
سرمایه گذاران بخش خصوصی با حضور در نشست رونمایی از نشان کیفیت برتر پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان از حمایت مدیریت شهری برای سرمایه گذاری در اصفهان خبردادند که آن ها را به شرکت در پروژه های متعدد با ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۵    
تیم فوتبال العین با شکست برابر تیم انتهای جدولی فرصت صدرنشینی را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۶    
تیم بسکتبال شهرداری کاشان در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم مدعی پالایش نفت آبادان تن به شکست داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۵    
رسول زرگرپور از رفع مشکل زمین طرح توسعه ی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت: با توسعه ی فرودگاه ظرفیت فرودگاه طی دو فاز به پنج برابر افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۶    
علی طیب نیا در جمع فعالان اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: امسال به جهات اقتصادی، سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما در مقطعی، عملکرد بسیار خوبی نسبت به سال گذشته داشتیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۳    
علی طیب نیا گفت: کارگروه هایی ویژه در قالب ناظر از نهادهای مختلف از جمله سازمان بازرسی و بانک مرکزی پیگیر مطالبات بانکی هستند و ما با بدهکاران خوش حساب که به دلایلی مانند تحریم های گذشته و شرایط ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۰    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است شرایط برای حضور حداکثری سرمایه گذاران در شهر فراهم شود تا به نوعی در چارچوب های اداری گرفتار نشوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۱    
دیدار تیم های رسانه ورزش و پیشکسوتان باشگاه ذوب آهن با برتری یاران عادل فردوسی پور به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۷    
داوران قضاوت کننده در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از سوی دپارتمان داوری اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۴    
اولین مرحله جشنواره همگانی استعدادهای ورزشی با حضور بیش از 1500 دختر و پسر 8 تا 11 سال در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۴    
در ساعت 7:59 صبح امروز وقوع حادثه حریق در ساختمان پلاسکو به آتش نشانی اطلاع داده شد و در پی آن بیش از 200 آتش نشان در قالب 10 ایستگاه به محل اعزام شده و موفق به مهار و اطفای حریق در این ساختمان شدند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره نظارت بر تولید تجهیزات پزشکی گفت: در صورتی که تولیدکننده داخلی دارای پروانه معتبر ساخت در یک کالا باشد ، خرید مشابه خارجی آن کالا ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۲    
اکالیپتوس یکی از گیاهان معجزه گر در طب سنتی محسوب می شود که از میان مهمترین خواص آن می توان به درمان بیماری برونشیت اشاره کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۰    
یک تا 3 نفر از نیروهای امدادی گرفتار شده در ساختمان پلاسکو پیامک داده و عنوان کردند که در موتورخانه ساختمان پلاسکو پناه گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
ضرب و شتم و خشونت فیزیکی، غیرانسانی ترین و مغضوب ترین کارها به لحاظ شرعی، عرفی و قانونی است. کتک زدن یک انسان رفتاری است که تنها ناشی از عدم تعادل روانی و یا فرهنگ و تربیت نامناسب فرد می تواند باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
شهرضا-قنات موغان یکی از قنوات منحصر به فرد شهرستان شهرضا است که سابقه ایجاد آن به دوران قبل از اسلام باز می گردد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
به گزارش ایمنا، در شرایطی که چندین هفته از آزادی حلب می گذرد و طبق گفته های "ایگور کوناشنکوف" سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: برای موفقیت در حوزه ورزش قهرمانی زیرساخت های لازم باید فراهم و فرایند استعدادیابی به باشگاه ها متصل شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۰    
دقایقی پیش با حضور مدیران شهری و سرمایه گذاران بخش خصوصی از نشان کیفیت برتر پروژه های مشارکتی رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
امداد رسانی به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در حالی ادامه دارد که ملکی سخنگوی آتش نشانی در این باره اظهار کرد: پیرو آتش سوزی گسترده که صبح امروز در ساختمان قدیمی پلاسکو اتفاق افتاد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت:نشان کیفیت برتر پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان در قالب سه درجه زرین، سیمین و برنز در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
معاون امنیتی استانداری تهران از تخلیه سفارتخانه های آلمان، انگلیس و ترکیه در پی فرو ریختن ساختمان پلاسکو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۲    
ساختمان پلاسکو که صبح امروز در آتش سوخت و فرو ریخت، 56 سال پیش توسط یک یهودی بنا گذاشته شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۳    
شهردار اصفهان گفت: جذب سرمایه گذاری خارجی باعث می شود تا گام های شهرداری برای توسعه شهر بلندتر برداشته شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس مرکز تخصصی مهدویت گفت: ما مبلغین عقلا و شرعا موظف به تبلیغ دین مبین اسلام هستیم و باید در این مسیر از راهکارهای صحیح و موثر تبلیغ آگاه باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه در دیدار معاون وزیر خارجه انگلیس به مواضع اخیر برخی مقامات این کشور در باره کشورمان انتقاد و این موضع گیری ها را برخلاف روند توسعه روابط دو کشور دانست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
هنر اجرای یرمای درون من با کارگردانی ستاره تبریززاد در سالن استاد انتظامی خانۀ هنرمندان تهران روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
شعله های آتش درحالی باردیگر ساختمان پلاسکو را در خود فروبرد که لحظاتی پیش شدت آتش موجب فروریختن کامل آن شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
شب گذشته، سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و بازیگران اصلی در توافق هسته ای با ایران، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
داعش در سال 2016 نزدیک به یک چهارم از مناطقی را که تا پیش از این، در تصرف خود داشت را از دست داده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
سمیتئاتر آسانسور به نویسندگی و کارگردانی سعید خطیبی و با سخنرانی دکتر حمید دوازده امامی اول بهمن ماه در فرشچیان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۴    
فرمانداراصفهان طی بازدید ازقسمتهای مختلف مجموعه آرامستان باغ رضوان و ابراز رضایت از خدمات دهی مدیریت وخدمات انجام شده در این مجموعه معنوی گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۸    
محمدرضا آقاباباگلیان برای چهارمین دوره متوالی به ریاست هیأت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۲    
تیران-رئیس اداره محیط زیست شهرستان تیران و کرون گفت: طرح "همه به سوی هوای پاک" در مدارس تیران و کرون اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
تیم تنیس روی میز بانوان شهرداری اصفهان به مقام سوم مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۹    
لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: یادگیری پارامترهای آموزش رفتار شهروندی به افزایش کیفیت زندگی جمعی و تقویت سرمایه اجتماعی می انجامد از سوی دیگر این آموزه ها به تقویت اخلاق اجتماعی و بسط همبستگی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
با خرید محصولات ایرانی، فرصت های شغلی را به فرزندانمان هدیه دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
در حالی که رسانه ها به نقل از مدیران مربوطه بازگشایی زاینده رود را به امروز پنجشنبه 30 دی ماه منوط کرده بودند اما معاون آب منطقه ای اصفهان از عدم بازگشایی دریچه های سد زاینده رود در این تاریخ خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
بهترین گلزن این فصل ذوب آهن مثل رقبایش، در هفته هفدهم موفق به افزایش تعداد گل هایش نشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مهار حریق در ساختمان پلاسکو خبر داده و جزئیات عملیات بیش از 200 آتش نشان در این حادثه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
لنجان_رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنجان گفت: سیاست و رویکرد ناجا همراه کردن مردم در برنامه های ترافیکی به منظور کاهش تصادفات است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۹    
میداتک فارما (Midatech Pharma) اعلام کرد که مبلغ 450 هزار دلار در قرارداد خود با شرکت امرجکس واکسنز (Emergex Vaccines) دریافت کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
وزیر بهداشت ,درمان و آموزش پزشکی گفت: با کاهش میزان نمک مصرفی به یک سوم مصرف کنونی، از 25هزار مرگ پیشگیری خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۰    
با افزایش رشد چاقی در جهان، محققان به دنبال یافتن راهکارهایی برای مبارزه با این مشکل هستند. یکی از این راهکارها کار روی جوانه های چشایی است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۸    
ستاره سپاهان با وجود درخشش برابر نفت مرتکب رفتار عجیبی شد که ممکن است در آینده به ضرر خودش و تیمش تمام شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تاکنون 64 سامانه ثبت تخلف سرعت در بزرگراه ها و معابر اصلی شهر اصفهان ثبت شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (پنجشنبه) 30 دی را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
نماینده مردم شهرضا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در خصوص ادعای عربستان مبنی بر اینکه ایران در صورت تمایل به برقراری ارتباط با این کشور باید یک سری پیش شراط ها و مواضعی را بپذیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
مشهد - بازسازی سیما و منظر شهری خیابان امام رضا (ع) در دی ماه امسال و بازپیرایی سه محور دیگر منتهی به حرم مطهر رضوی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۹    
مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فرهنگسرای بابوکان ظرف یک ماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مبارکه- شهردار مبارکه گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت ها و امکانات ورزش همگانی در مبارکه یکی از سیاست های شهرداری محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان سمیرم گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی سمیرم در سه ماهه سوم امسال، به 614 ماموریت اعزام شدند و 417 بیمار و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
جفری فلتمن معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل متحد بامداد پنجشنبه (به وقت ایران) بر اجرای کامل برجام تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: نظافت رودخانه زاینده رود هر روز در 2 شفیت کاری انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس ائتلاف دولت قانون و معاون رئیس جمهوری عراق در واکنش به اظهارات اخیر جان کری گفت: داعش ساخته دست دولت باراک اوباماست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
دوره آموزشی تسهیل گران طرح ملی خادم با حضور مدیرعامل، معاونین، روسای شعب و کارشناسان مربوطه در سالن کنفرانس ستاد جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۱    
سخنگوی ستاد بسیج مردمی عراق اعلام کرد که این نیروها هم اکنون کنترل مرزهای عراق و سوریه را به منظور ممانعت از ورود کمک برای داعش به شهر موصل در دست دارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان به همراه جمعی از اعضای این شورا با معاون عمران شهری شهرداری اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
علیرضا بوژمهرانی از ریاست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان استعفا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
پلیس راهور نیروی انتظامی محورهای مسدود در کشور را اعلام کرد و هشدار داد تا رانندگان مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
براثر نشت گاز منوکسیدکربن در منزلی در فولاد شهر 3 نفر مسموم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۹    
براساس یک بررسی تازه گروه داعش، در سال 2016 تقریبا یک چهارم نواحی تحت کنترل خود را از دست داده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۶    
با شروع بین المللی سازی آموزش از سال 2011 این روند به سالی 30 درصد رسیده و با توجه به ظرفیت بالای آموزش این کشور در حال حاضر حدود 1400 دانشجوی خارجی در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۳    
پسران سرمربی سپاهان به بد شدن حال پدرشان پس از به ثمر رسیدن گل دوم این تیم واکنش نشان دادند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: مادران شهدا اسوه صبر و استقامت در تاریخ انقلاب هستند و به همین دلیل باید ابعاد شخصیتی آنها بیش از گذشته به افراد جامعه معرفی شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
تیم فوتبال نفت تهران در هر دو جلسه محرومیت سرمربی اش شکست خورد تا تأثیر واکنش های دایی در کنار خط مشخص شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد ولادیمیر پوتین بعد از روی کار آمدن لفاظی های ضدآمریکایی را تشدید کرده است.
  • ۱