جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۵    
کاشان - مسابقه آشپزی غذای سالم با محوریت غذای سنتی ایرانی در فرهنگسرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۰    
قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری از برگزاری بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در روز دوشنبه 27 دی ماه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۰    
شرکت اپل به زودی تلفن های آیفون خود را با افزودن 'حالت تئاتر' که برای استفاده گوشی در سینما تدارک دیده شده است، به روز رسانی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:متأسفانه در شرایط کنونی دست ما برای اعتراض علیه بدعهدی های آمریکا بسته است و ما جزء شکایت به کمیسیون مشترک برجام که آن هم در تسلط آمریکا است،
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه بحث اقتصاد مقاومتی را باید به صورت علمی پیگیری کنیم، گفت: اقتصاد مقاومتی ابزاری برای تعالی انسان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۸    
ارومیه - شهردار ارومیه اولویت اصلی بودجه 96 شهرداری ارومیه را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان عنوان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۲    
بررسی آمار عملکرد هفت ماهه امسال صادرات کاشی و سرامیک نشان دهنده دستیابی به رقم 222 میلیون دلار است که نسبت به عملکرد 6 ماهه نخست امسال رشد بیش از 30 درصدی را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۱    
سرپرست اورژانس کشور گفت: با رای نمایندگان مجلس امروز با ارتقای مرکز اورژانس کشور به سازمان موافقت شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان مهمترین وظیفه طلاب را عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: فراگیری علم و دانش اگر با هدف هدایت انسان صورت گیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۷    
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون 600 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای بحران زده در استان پرداخت شده است، براساس آمار ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۱    
فرماندهی پلیس فدرال عراق از آزادسازی دو محله دیگر در موصل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۰    
سارقان کارگاه های صنعتی و ترانس برق چاه های کشاورزی در برخوار دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۷    
تعداد گمرکاتی که کارشناسی اظهارنامه ها به صورت مجازی انجام می شود با اضافه شدن 28 گمرک جدید به 72 گمرک افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز نیروی انتظامی تشنه فضای انقلابی اسلامی است و باید تقویت روحیه انقلابی در بین کارکنان جزء اولویت های ما باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۲    
وزارت نیرو اعلام کرد: حجم روان آب های کشور از آغاز سال آبی 96-1395 تا پایان آذرماه 6 میلیارد و 754 میلیون مترمکعب بوده که در همسنجی با پارسال (نزدیک به هشت میلیارد و 920 میلیون مترمکعب) 24 درصد کاهش ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۷    
تهران - یکی از معضلاتی که افزایش جمعیت و گسترش شهر نشینی به همراه داشته، تولید انبوه زباله هایی بوده که به مرور به بزرگ ترین و مهم ترین دغدغه مدیران شهری دنیا تبدیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۲    
بیشترین میزان جمع آوری کمک های مردمی به شهرستان های اصفهان، کاشان، نجف آباد و خمینی شهر اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۰    
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: اولین پرواز مسیر اصفهان به گرگان و گرگان به اصفهان از روز گذشته چهارشنبه در این فرودگاه برقرار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۵    
تیم فوتسال گیتی پسند با شکست لبنیات ارژن شیراز، فاصله خود با سایر مدعیان را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر حفظ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۹    
در نشست اخیر کمیته ملی مدیریت حوادث هسته ای عربستان اعلام شد که این کشور تا سال 2020 قصد دارد 4 نیروگاه اتمی بسازد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۰    
تیم ذوب آهن لیگ برتر والیبال نشسته بانوان را با کسب 2 پیروزی آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۰    
این نمایش توسط موسسه هنری پیام به کارگردانی علی قیومی از تاریخ 13 الی 24 دی ماه در سینما فلسطین به روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز گفت: بازی با گیتی پسند همیشه سخت است چون بازیکنان این تیم به خوبی می جنگند و مزد تلاششان را با کسب سه امتیاز گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با توجه بازی سنگین هفته قبل و بازی سخت هفته آینده، اهدافی برای دیدار با ارژن شیراز ترسیم کرده بودیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۴    
هم اکنون زمان بصیرت است. همه باید بدانند هر حرکت اشتباه موجب از دست دادن منافع کل کشور می شود. نباید کار به جایی برسد که شخص رهبری وارد جریان شوند و قائله را ختم کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت قیمت بالایی دارد و نجومی بگیران و دنیا پرستان هیچگاه ارزش آن را نمی فهمند اما فاطمیون ما از ارزشمندترین شهدای ما هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت قیمت بالایی دارد و نجومی بگیران و دنیا پرستان هیچگاه ارزش آن را نمی فهمند اما فاطمیون ما از ارزشمندترین شهدای ما هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۱    
نماینده فدراسیون فوتبال حتی به مدیر اجرایی تیم فوتسال گیتی پسند هم اجازه نداد در دیدار با ارژن شیراز تیمش را از روی نیمکت همراهی کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵    
تیم شهرداری کاشان در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با تیم بدون برد این مسابقات رو به رو می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل اداره تجهیزات پزشکی کشور گفت: 50 درصد تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی کشور در استان اصفهان فعالیت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی به فناوری های روز دنیا دسترسی داریم و در این زمینه از دیگر کشورهای جهان عقب نیستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما به مصاحبه های مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد تیم ملی واکنش نشان ندادیم تا ابتدا حرف آنها را بشنویم ولی رسانه ها تیتر زدند فدراسیون سکوت .
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۷    
با حضور خانواده 8 شهید مدافع حرم و سردار شهید یدالله تقی یار ، کلنگ احداث خیابان و بوستان شهدای مدافع حرم بزرگترین بوستان غرب شهر بر زمین زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۷    
به فاصله کوتاهی پس از آنکه یحیی گل محمدی برخلاف انتظار با اکسین البرز قرارداد بست، فیروز کریمی به عنوان سلف او در این تیم دسته اولی با قبول هدایت تیم صنعت نفت آبادان لیگ برتری شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۸    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان از انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان و شهرستان اصفهان و هیأت نظارت بر انتخابات اولین میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۲    
تیم فوتسال گیتی پسند با شکست لبنیات ارژن شیراز، فاصله خود با سایر مدعیان را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر حفظ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۳    
در دیماه سال 65 و در زمان عملیات کربلای 5 عراق وارد شلمچه شده بود. باران آتش و گلوله روی سر نیروها کارساز نشد. آب را در منطقه رها کرد و متوسل به گازهای شیمیایی شد. یدالله هم همان جا شیمیایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۶    
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمین های شهرداری منطقه 11 اکثرا زراعی است و قابلیت ساخت و ساز را ندارند از این رو بودجه مناسبی هم به دست شهرداری منطقه نمی رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۴    
ظهر امروز کلنگ بزرگ ترین بوستان غرب اصفهان با عنوان شهدای حرم با حضور شهردار اصفهان ، مسئولان شهری و خانواده معظم شهدا بر زمین زده شد تا پروژه ای موثر در افزایش سرانه فضای سبز در منطقه غرب رقم بخورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۵    
از شهردار ولایتمدار و شورای شهر بسیار ممنونم که یاد شهدای مدافع حرم را با این حرکت ها زنده و پاینده نگه می دارند
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۶    
معاون عمران و توسعه امور شهر و روستایی وزارت کشور با اشاره به چشم انداز 5 سال آینده اصفهان که نشان دهنده رشد و توسعه حمل و نقل عمومی است گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۰    
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: برای تحقق کامل مدیریت بحران وجود زیرساخت ها یکی از عوامل موثر در کاهش خطرات احتمالی است و افتتاح خیابان های جدید نقش بسیار مهمی در این رابطه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۷    
مدیرمنطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: دفتر تسهیل گری بافت فرسوده نیز برای احیاء بافت های فرسوده در منطقه راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی گفت: رونق اقتصادی کشور به توسعه فرودگاه ها گره خورده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۱    
مدافع چپ ذوب آهن که در پایان دوران نقاهت پس از مصدومیت مورد توجه استقلال تهران قرار گرفته است با وجود کار سختی که برای بازگشت به ترکیب اصلی دارد در اصفهان خواهد ماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث بوستان شهدای مدافع حرم و خیابان سردار شهید یدالله تقی یار از مصادیق عدالت محوری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۸    
دومین دربی فوتبال بانوان اصفهان روز جمعه به میزبانی ذوب آهن برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۲    
حضور ارزشمند و معنوی خانواده معظم شهدای مدافع حرم و همچنین خانواده شهید دفاع مقدس شهید یداله تقی یار در چهل و سومین برنامه هر هفته چند افتتاح حرم رنگ و بوی رشادت و شهادت به مراسم داده بود .
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با افتتاح بوستان شهدای مدافع حرم که مساحت آن حدود 58 هزار متر است سرانه شهررهنان یک متر اضافه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
جامعه روحانیت مبارز در کنار جبهه مردمی نیروهای انقلاب است و به دنبال امتیازگیری نیست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۱    
سفارت عربستان با انتشار بیانیه ای مدعی شد که عملیات "طوفان قاطع" توانست 80 درصد از اراضی یمن را به دولت هادی بازگرداند!
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۸    
مسمومیت با گاز co به دلیل نصب دودکش نامناسب در خیابان پروین بلوار سراج سه نفر را مصدوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل بنیاد و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، از این رو نامگذاری خیابان و بوستان به اسم شهدا مصداق همین جمله رهبر انقلاب است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۲    
روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: صبح امروز خودرویی در اتوبان اقارب پرست میان شعله های حریق خاکستر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۶    
جسد دختر 15 ساله ای در حوالی شهر اصفهان پیدا شد و مامورین پس از 6 ساعت جستجو قاتل آن را در حین فرار دستگیر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۳    
وزیر خارجه ترکیه از توافق (باراک اوباما) و ( رجب طیب اردوغان) بر سر موضوع انتقال گروه های کرد سوری از (منبج )به ناحیه غربی فرات در شمال سوریه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۰    
ترکیه و روسیه به عنوان ضمانت کنندگان آتش بس میان دولت سوریه و مخالفان این کشور به منظور نظارت بر نقض های مربوط به این آتش بس و رعایت آن ایست های بازرسی ایجاد می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما در شورای شهر اصفهان در کنار توجه به مباحث تقریحی مباحث فرهنگی را نیز به عنوان ضرورت به مدیریت شهری سفارش کرده ایم که نتیجه آن ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:نامگذاری این بوستان به نام شهدای مدافع حرم، معنویت خاصی را به این پروژه داده است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۵    
مدیر کل بهزیستی مبارکه با اظهار امیدواری از پیدا کردن خانواده نوزاد رها شده گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا نوزاد را به آغوش خانواده برگردانیم و حمایت های خود را از آنها دریغ نمی کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح ملی خادم با شعار "خانواده آماده، جامعه آماده" و با هدف آماده سازی مردم در برابر حوادث ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۴    
کاپیتان های سپاهان و استقلال 10 روز پس از تقابل رو در رو با یکدیگر در ورزشگاه نقش جهان در یکی از خلوت ترین اردوهای سال های اخیر تیم ملی در باشگاه ایرانیان دوبی با هم تمرین می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۱    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: مقالات برگزیده کنگره تاریخ معماری اصفهان نشان علمی دریافت خواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران منطقه 2 شهرستان اصفهان گفت: باید بدانیم که ما مدیون شهدای مدفع حرم هستیم و در هر جایی که هستیم نباید نام و یاد آنها را از خاطر ببریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۸    
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار روز 17 دی ماه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۸    
تیم واترپلو اصفهان در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر واترپلو به مصاف سایپا می رود و کار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۸    
معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور از قبولی 30 درصدی دانشجویان پیام نور در آزمون ارشد و جذب حداکثری فارغ التحصیلان این دانشگاه در بازار کار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) اصفهان گفت: اعضاء بدن نوجوان 16 ساله شاهین شهری به 3 بیمار نیازمند اهداء شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲    
تیم ملی در غیاب لژیونرها و پرسپولیسی ها و بدون بازی تدارکاتی تنها با 16 بازیکن در دوبی فقط تمرین می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۹    
لنجان_شهردار زرین شهر گفت: تهیه آمایش محلات مختلف زرین شهر مهم ترین گام به سمت محله محوری و نظام توسعه شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۹    
شهرضا – رییس اتاق اصناف شهرضا گفت: قیمت جدید فروش انواع گوشت در بازار شهرضا پس از پیشنهاد اتحادیه و تصویب کمیته نرخ گذاری شهرستان، اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
گلپایگان- رئیس دادگستری گلپایگان گفت: سامانه ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی در دادگستری گلپایگان راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۷    
مشاور شهردار اصفهان در امور ایثارگران و رزمندگان گفت: نام گذاری بوستان و خیابانی به نام شهدای مدافع حرم یک حرکت خوب، انقلابی و با ارزش در شهر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:بدون پذیرش پرداخت دیه شهدای فاجعه منا و حج سال 66 از جانب عربستان نباید توافقی درباره مراسم حج صورت گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۷    
دهاقان – رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهاقان گفت:85درصد از اعتبارات این کمیته برای اشتغال روستاییان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۴    
تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب تیران در انتظار دستور و تعیین تکلیف استانداری اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۱    
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نام و آوازه شهدای مدافع حرم باید در بطن جامعه جاری شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۸    
نطنز- شهردار نطنز گفت: یک سوم از بودجه شهرداری نطنز صرف هزینه های نگهداری، آبیاری و توسعه فضای سبز می شود
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۲    
فراخوان مسابقه نشریه نگاری (کاغذی)، از مجموعه برنامه های کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره ی بین المللی امام رضا علیه السلام منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۲    
فرمانده کل عملیات آزادسازی موصل، در بیانیه ای از موفقیت های جدید ارتش و نیروهای امنیتی عراق در شهر موصل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۹    
در حالی رئیس بنیاد شهید کشور هشدار داده برخی دوست دارند بنیاد شهید را وارد مسایل سیاسی کنند اما نباید بگذاریم که بنیاد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۹    
شهردار اصفهان گفت: بزرگترین بوستان شمال غرب اصفهان با نام شهدای مدافع حرم به مساحت 6 هکتار ظرف یکسال آینده به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۶    
فریدن - شهرستان فریدن در دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان که از امروز در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرده حضور یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۳    
فعالیت و توانمندی های منحصربه فرد و خلاقانه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان توجه مدیران و مسئولان شهری و کشوری را در اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری ایران به خود جلب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۷    
پوستر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر با حضور سعدی اسدی، دبیر این جشنواره، عباس محبوب طراح پوستر و قباد شیوا داور بخش طراحی پوستر در جمع تعدادی از خبرنگاران ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸    
دقایقی پیش با حضور مدیران شهری و خانواده 8 شهید مدافع حرم، کلنگ احداث خیابان و بوستان شهدای مدافع حرم به زمین زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۷    
شهرضا – رییس اداره مخابرات شهرضا گفت: امواج دکلهای BTS همراه اول مورد تأیید معاونت سلامت وزارت بهداشت و درمان بوده و برای اشخاص مضر نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: با مساعدت سردار مرتضی طلایی طرح هزار گل، هزار صلوات در امامزاده احمد(ع) نطنز آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۶    
شیخ (مهدی الصمیدعی) مفتی اهل سنت عراق با تمجید از گروههای مقاومت عراقی از جمله حزب الله عراق، نقش ایران در عراق را بر خلاف دیگر کشورها سازنده توصیف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۶    
وزیر خارجه ترکیه از مشخص شدن هویت عامل حمله به کلوب شبانه استانبول خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۰    
سازمان توسعه تجارت در نامه ای به گمرک ایران اعلام کرد که اخذ مابه التفاوت از برنج وارداتی از تاریخ 30 آبان ماه امسال مطابق رویه قبلی بوده و الزامی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۰    
منابع میدانی در شهر رقه سوریه از کشته شدن مرد شماره دو داعش در حمله پهپادی خبر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۰    
یک مقام نظامی روس از ارسال دو کشتی جنگی این کشور به فیلیپین برای شرکت در یک رزمایش دریایی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رأس یک هیأت پارلمانی به منظور دیدار و رایزنی با مقامات دمشق، عازم سوریه شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۴    
نشستی دیگر از سلسله نشست های دینی و علمی گوهر معرفت ازسوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران با اشاره به سهم 2 درصدی صنعت خودرو از رشد اعلامی توسط دولت برای اقتصاد کشور، گفت: واردات خودرو در شرایط فعلی مکروه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۵    
برای شنیدن اینجا کلیک کنید.13108/108
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۲    
هفته ششم لیگ برتر والیبال نشسته مردان از فردا به مدت سه روز برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۲    
شهرضا –رییس اداره منابع آب شهرضا گفت: به دنبال توافق انجام شده با شوراهای اسلامی و دهیاران تلاش شده تا با استفاده از کمک روستاییان منطقه برای دریافت گزارش تخلفات در زمینه حفر چاه های غیر مجاز و پلمپ ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۸    
اختتامیه جشنواره بِه اصفهان روز پنج شنبه 16 دی ماه در اصفهان برگزار می شود.
  • ۱