جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۹    
نمایشگاه نقاشی گوشه های اصفهان در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپاست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۱    
یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد توریسم الکترونیک، خدمات الکترونیکی و توریسم سلامت (ECDC2017) در اصفهان برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
با وجود آنکه 16 سال حضور نظامی و آموزشهای آمریکا و ناتو، به آمادگی فرماندهان افغان برای تأمین امنیت کشورشان نینجامیده، باز هم اوباما 300 تفنگدار دریایی آمریکایی به هلمند اعزام می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۳    
دانشگاه های زنجان ، فردوسی مشهد ، و تهران در فهرست مؤسسات برتر جهان در نظام رتبه بندی گرین متریک قرار گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فهرست نشریات جعلی و نامعتبر را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۸    
یک مطالعه نشان می دهد استفاده از تلفن همراه به مدت طولانی خطر ابتلا به خشکی چشم را افزایش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۶    
یک عضو هیئت مدیره نظام پرستاری از ارایه درخواست 50 هیئت مدیره نظام پرستاری برای انتقال شورای عالی بیمه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۸    
دو متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده دالانکوه توسط همیاران فعال محیط زیست و مردم دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۹    
تهران - شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین چالش پایتخت آلودگی هواست افزود: این چالش از سوی شهرداری به صورت های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس اقدامات ویژه ای برای حل آن انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۷    
شیراز - سردردهای مردم برخی مناطق شهر شیراز از آنجا نگران کننده شد که براساس شکایت و گزارش های مردم تنها در محل سکونت آنها وجود داشت و به محض خروج از این مناطق، سردردها نیز پایان می یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز صادرات گندم دروم از هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۰    
نطنز-مبلغ 900 میلیون ریال اعتبار برای مرمت آتشکده ساسانی نطنز اختصاص یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۱    
شیراز - شهردار شیراز بر همراهی مجموعه شهرداری در برگزاری هرچه بهتر پایتختی جوانان جهان اسلام تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۲    
تعداد سفارشات بزرگ ترین سازنده هواپیمای جهان در سال 2016 میلادی به کمترین رقم در 6 سال اخیر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۶    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم با تاکید بر اینکه در حال حاضر می خواهیم یارانه را هدفمند کنیم، گفت: مردم باید تحت پوشش سازمان های بیمه گر بروند تا در صورت بروز بحران از حقوق و مزایای مناسب بهره مند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۰    
مرکز آمار با تشریح جزئیات رشد اقتصادی شش ماهه امسال، میزان رشد بخش صنعت را 9.1 درصد اعلام و تاکید کرد: رشد بخش صنعت عمدتا ناشی از افزایش صادرات نفت خام و گاز طبیعی بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: یک روستایی تا دردش نیاید سراغ درمان نمی رود، همین امر لزوم اولویت درمان در مناطق محروم را دوچندان می سازد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۴    
در هجدهمین همایش دیابت اصفهان گفته شد قریب به 300 هزار نفر در اصفهان و حدود 500 هزار نفر در کل استان به این بیماری مبتلا هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۷    
شهردار اصفهان همزمان با سالگرد قیام خونین 19 دی با خانواده شهید مرتضی شریفی رهنانی دیدار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۰    
در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده رود با حضور وزیر نیرو رها سازی آب سد زاینده رود از 28 دی ماه و مدیریت مصرف 5 درصدی آب در مصارف شرب و کشاورزی اصفهان مصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۷    
کاشان - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بامداد امروز سه نفر در روستای کله از توابع بخش نیاسر کاشان بر اثر گاز مونوکسید کربن راهی بیمارستان شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۵    
اضافه شدن چند بازیکن استقلال خوزستان به سپاهان پس از برطرف شدن نسبی مشکلات مالی نماینده این فصل فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا منتفی به نظر می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: زمین چمن مصنوعی بهرام عاطف شاه بیت پروژه های عمرانی باشگاه ذوب آهن است که بعد از یک سال به درآمدزایی خواهد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۰    
شهرضا - مسئول واحد فضای سبز و زیباسازی شهرداری شهرضا گفت: احداث نخستین باغ موزه شهرضا فرصتی است تا فرهنگ فاخر مردم این شهرستان به سایر افراد بیشتر و بهتر معرفی شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۹    
زمین چمن مصنوعی باشگاه ذوب آهن که به نام پیشکسوت این باشگاه نامگذاری شده است، افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۶    
عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل پیگیری های مکرر، ساخت رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان به زودی آغاز خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۲    
رئیس کمیسیون بهداشت سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دولت به شهر های کشور بدهی هایی دارد که قرار بود طی برنامه تخصیص معینی این اعتبارات واریز شود اما متاسفانه نام اصفهان در این بین ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۲    
شهردار اصفهان به همراه تعدادی از معاونان خود و جمعی دیگر از مسئولان شهری برای دومین سال پیاپی از آسایشگاه سالمندان ارامنه اصفهان دیدار کرد و با اهدای گل و هدیه سال نوی میلادی را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۳    
کاشان - کارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در 9 ماهه اول سال جاری یک هزار و 891 پرونده گزینش متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این کارشناسی انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۳    
کاشان - فرماندار کاشان اظهار داشت: فرهنگ واژه ای بس پیچیده و کارهای فرهنگی بسیار دشوار و نامحسوس هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سفیر عراق در ترکیه درباه سفر نخست وزیر ترکیه به عراق گفت: موضوع عقب نشینی نیروهای ترکیه از شمال عراق در این سفر با مقامات عراقی بررسی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پیوستن والیبالیست اصفهانی به تیم شومن کلاب بلغارستان قطعی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۷    
برای شنیدن اینجا کلیک کنید.13108/108
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:برای حل مشکل زاینده رود و بهره برداری از سد و تونل سوم 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این اعتبارات باید از محل منابع درون ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۴    
در سی و نهمین همایش شیمی نیروگاههای کشور، دو مقاله با موضوع خوردگی و حفاظت تجهیزات نیروگاهی توسط کمیته پژوهشی و مربی آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ارائه شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۹    
نیروهای عراقی در جریان پیشروی های خود در شهر موصل موفق شدند منطقه الغفران واقع در این شهر را به طور کامل آزاد کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۹    
جانشین ولیعهد عربستان، نظام جمهوری اسلامی ایران را عامل مشکلات منطقه ای دانست و مدعی شد: خود ایران هرگز مشکل نبوده است و این نظام افراطی به وجود آمده از انقلاب 1979 ایران مشکل است .
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۵    
مسوول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان خمینی شهر با اشاره به انجام 3 هزار و 156 ماموریت توسط پرسنل اورژانس 115 این شهرستان در پاییز امسال، گفت: در این مدت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۲    
روانشناسان و متخصصان، از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری همسر، هوسرانی، عقده های جنسی، اخلاق و رفتار غیرقابل تحمل همسر، بی خطر شمردن خیانت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۲    
بعد ازابلاغیه بانک مرکزی و درخواست ازفعالان افتصادی برای تأمین ارز موردنیاز خود از سیستم بانکی، اکنون کار به صورت رسمی آغاز شده و بانک ها یکی پس از دیگری شرایط معاملات ارزی را اعلام می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۵    
جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: ایران با توجه به کاهش قیمت نفت باید به صنعت گردشگری بیشتر توجه کند که جامعه ارامنه در این خصوص می تواند یاری کننده هموطنان خود باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان در حاشیه دیدار با نائب اسقف سیپان کاشجیان جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت سال نو میلادی از زمینه های مشترک فراوان شهرداری با جامعه ارامنه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۶    
مدیر همکاری های علمی صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت از افزایش تعاملات میان دانشگاه علم و صنعت و صنایع کشور و عقد قراردادهای دانش بنیان به ارزش هزار میلیارد ریال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۳    
شهردار اصفهان به همراه تعدادی از معاونان خود و جمعی دیگر از مسئولان شهری برای دومین سال پیاپی از آسایشگاه سالمندان ارامنه اصفهان دیدار کرد و با اهدای گل و هدیه سال نوی میلادی را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۰    
شهردار اصفهان به همراه تعدادی از معاونان خود و جمعی دیگر از مسئولان شهری برای دومین سال پیاپی از آسایشگاه سالمندان ارامنه اصفهان دیدار کرد و با اهدای گل و هدیه سال نوی میلادی را تبریک گفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۰    
استعفای سرمربی پرتغالی تیم ملی از سمت خود سومین خبر عجیبی است که طی روزهای اخیر از اردوی امارات مخابره می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از بازگشایی قریب الوقوع نماد شرکتهای مهم بورسی طی هفته های آینده خبر داده بود، حال مدیرعامل بانک ملت از ارسال صورتهای مالی این بانک به بورس خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۴    
مدیر کل تجاری سازی فناوری ریاست گفت: در حال حاضر احراز صلاحیت بیش از 2 هزار و 850 شرکت دانش بنیان این نوید را می دهد که راه درستی را در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور در پیش گرفته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۱    
همزمان با ایام سال نو میلادی شهردار اصفهان با جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و گفت گوی صمیمانه ای داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در روزهای اخیر، دولت از طریق اسناد خزانه اقدام به پرداخت برخی از مطالبات شهرداری ها کرده است که متاسفانه حقوق شهر اصفهان در این ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۶    
2 تیم لیگ برتری اصفهان در غیاب سرمربیان و بازیکنان ملی پوش خود به تمریناتشان ادامه می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۳    
برای شنیدن اینجا کلیک کنید.13108/108
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۰    
بیست و چهارمین همایش سراسری مدیران تجهیزات پزشکی معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور 15 و 16 دی به مدت دو روز در اصفهان با صدور قطعنامه ای به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۰    
لژیونر اصفهانی تیم هندبال دینامو بخارست رومانی در یک نظرسنجی به عنوان پدیده لیگ قهرمانان هندبال اروپا در سال 2016 انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مقدمات بررسی طرح تدوین شده ساماندهی زنبورستان ها و کارگاه های آج موم استان مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۱    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت به هیچ وجه بدنبال ایجاد نرخ جدید ارز در بازار نیست، گفت: برخی 3 هزار و 600 تومان را نرخ جدید دلار مطرح می کنند، در صورتی که این رقم درست نیست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۱    
به گفته عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مسئله زاینده رود در سکوت خبری به سر می برد که شاید به جهت مصالح کل نظام و جلوگیری از درگیری های قومی به صلاح باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۵    
مدیرمنطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی خیابان خرم تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طبق تصویب لایحه کاهش ساعات کاری بانوان در مجلس شورای اسلامی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۲    
نائب رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، صدا وسیما باید زوایای مختلف این موضوع را به مردم اطلاع رسانی کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۹    
غلامحسین ابراهیمی دینانی گفت: رنج ها از درون انسان می آید یا از بیرون او؟ ممکن است از درون هم، دل آدم رنجیده شود ولی در اثر ارتباط با بیرون است که رنجیده می شود. رنج همیشه از بیرون است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۹    
توزیع شیر در تمام مقاطع و پایه های تحصیلی مدارس استان اصفهان از اول بهمن ماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۳    
به گزارش هواشناسی میانگین وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان در ایستگاه های مراقبت دائم بر حسب شاخص آلودگی هوا 84(AQI) را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۳    
دادستان کل کشور گفت: مسائلی که اکنون مطرح می شود از جنس اختلاف خانوادگی است؛ بالاخره دو برادر و دو عضو یک خانواده اختلافی پیدا کردند که حل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
اعضای هیات مدیره ستاد دیه کشور با ابلاغ مصوبه ای ضمن تخصیص منابع لازم، مقدمات آزادی 44 نفر از نسوان زندانی تحت حمایت این نهاد مردمی را فراهم کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است آمریکایی ها سعی دارند با آدرس غلطی که به مسلمانان می دهند وجهه خود را در قبال سیاست های ضدفلسطینی تطهیر کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۴    
همزمان با ایام سال نو میلادی شهردار اصفهان با جانشین پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب کشور دیدار و گفت گوی صمیمانه ای داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۴    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5, حفظ وحدت و انسجام ملی در عصر پسابرجام را سرنوشت سازترین عامل پیش روندگی انقلاب اسلامی دانست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۱    
تکنسین فوریت های پزشکی گفت: با شروع فصل سرما 232 مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن در سطح استان گزارش شده که از علائم مسمومیت می توان به سردرد، سرگیجه و خمیازه کشیدن اشاره کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۱    
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد ارتفاع ریزش های جوی از ابتدای مهرماه جاری تا دیروز (جمعه) 17 دی ماه، به 53 میلی متر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۸    
سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش 3/3 درصدی تلفات غرق شدگی از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته درکشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۸    
پس از پایان رقابت های باشگاهی والیبال نشسته بانوان تیم های ذوب آهن و سپاهان به مرحله بالاتر این مسابقات راه یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف خانواده های پردرآمد از شمول افراد یارانه بگیر منابع آزاد شده را به توانمندسازی و پرداخت مستمری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۶    
نشست "نمادپردازی در آرایه های تزیینی معماری اصفهان" روز دوشنبه 20 دی ماه ساعت 16 در محل کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۷    
مدتی است که موضوع سهم خواهی ارگان های دیگر از درآمدهای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مجلس مطرح شده است و این موضوع نگرانی هایی را در مورد چگونگی اداره فرودگاه ها و بهسازی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۴    
مدیر کل مرکز انتقال خون استان اصفهان گفت: میزان اهدای خون در فصل زمستان کاهش یافته و تصور غلط مبتلا به بیماری عفونی و سرماخوردگی ناشی از اهدای خون هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۹    
شهرضا – رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا گفت: میزان جذب زکات در 9 ماهه نخست امسال در شهرستان 323 میلیون تومان بوده است که از این میزان 17 میلیون و 600 هزار تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
با وجود افزایش نرخ دلار امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد اصفهان، همانند پنجشنبه هفته گذشته یک میلیون و 140 هزار تومان قیمت گذاری شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ادامه حذف یارانه پردرآمدها و پرداخت آن به مددجویان کمیته امداد در برنامه ششم موافقت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: مصدومیت دروازه بان تیمم در شکست 4 بر 2 مقابل آینده سازان تأثیرگذار بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۴    
مرکز رشد تخصصی هنر با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان کارگاه نیم روزه کسب و کار را برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۱    
کارگاه آموزشی "تأثیر بازی های فکری در افزایش هوش و خلاقیت" با حضور کارشناس آموزش بازی های فکری از آلمان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۱    
حکم قضایی برای دامداران متخلف به جرم چرای غیر مجاز دام در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز صادر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۸    
مدیرکمیته امداد شهرستان شهرضا از رشد 23 درصدی جمع آوری زکات در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۲    
اگر نبودند مردان این سرزمین که کیلومترها آن طرف تر از مرز کشورشان جلوی داعش سینه سپر کنند امروز افراد پرمدعی که صدا در گلو می اندازند و می گویند رفتند که رفتند پولشان را گرفتند در خانه خود خوراک ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۲    
براثر وقوع یک تصادف زنجیره ای در جاده حبیب آباد اصفهان، 13 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۹    
دولت نروژ به عنوان اولین کشور جهان، از هفته آینده استفاده از موج رادیویی اف ام( FM ) را در سراسر این کشور به صورت تدریجی متوقف و آن را به تاریخ خواهد سپرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۶    
بزرگترین ژوژمان دانشکده معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۶    
تهران - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارتقای فرهنگ عمومی، پایه و اساس تحولات است گفت: اگر فرهنگ مناسب در شهر نهادینه شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰    
دومین برنامه جشنواره "صبحانه سلامت" روز دوشنبه 20 دی ماه با موضوع پخت انواع غذاهای تخم مرغی در محل باغ تجربه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۰    
تهران - ساختمان دوستدار محیط زیست منطقه 16 با کسب 43 امتیاز در ارزیابی های محیط زیستی، موفق به اخذ لوح برنزگردید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۷    
مجوز بیمارستان شهدای هفتم تیر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و اداره کل زندان های استان در راستای خدمت رسانی به مددجویان زندان های استان دریافت شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۱    
هر چند روسیه اعلام کرده است که تعداد نیروهای نظامی خود در سوریه را کاهش می دهد؛ اما تجارب گذشته نشان می دهد اجرایی شدن این امر به تحولات میدانی سوریه بستگی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۱    
چهارمین دوره جشنواره عکس فضای سبز شهری اصفهان در 2 بخش دوربین های حرفه ای، دوربین های خانگی و موبایل برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۸    
سومین نمایشگاه طراحی معاصر در گالری سایان برگزار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (شنبه) 18 دی را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۹    
گل همیشه بهار،گیاهی با برگ های بلند و باریک، علفی و یک ساله با گل های درشت به قطر 4 تا 7 سانتی متر که به رنگ زرد یا نارنجی هستند و ریشه آن نیز مخروطی شکل است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت حمل و نقل شهری ایران در نمایشگاه شهر آفتاب تهران از 14 الی 17 دیماه تشکیل شد و غرفه اتوبوسرانی اصفهان بعنوان خلاقانه ترین غرفه بین بیش از هفتاد غرفه خودنمایی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۷    
سرپرست دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: با همکاری اداره خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، به منظور ایجاد رفاه و استفاده بهتر شهروندان ...
  • ۱