یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
در آیین تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان که با حضور مسؤولان و دادستان های حوزه های قضایی دادگستری استان برگزار شد، قضات و کارمندان برگزیده در سطوح کشوری و استانی معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۰    
محققان وسیله ای ابداع کرده اند که 17 بیماری مختلف را تنها از روی تنفس بیمار تشخیص می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۵    
اداره کنترل خزانه داری آمریکا، دستورالعمل جدیدی را صادر کرد که بر مبنای آن، انجام امور تجاری در حوزه های مختلف و نیز اعزام کارشناسان آمریکایی به ایران، تسهیل پیدا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۴    
برخوار اولین سالگرد شهید مدافع حرم سرگرد عبدالحسین یوسفیان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 دانشگاه آزاد 5 دی ماه پایان می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی به مناسبت خرید یکصد فروند هواپیمای ایرباس بیانیه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری گفت: حدود 10 کارگروه را در بخش های مختلف تشکیل داده ایم تا برنامه های سازمان ورزش شهرداری را بررسی و مشکلات را برطرف کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگه داری سازمان ورزش از تشکیل آن بسیار سخت تر بود و باور کنید من در این راه پیر شدم و با وجود افراد سیاسی ای که در راه ما سنگ اندازی می کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
ذوب آهن شکست روز گذشته خود در لیگ برتر والیبال نشسته را جبران کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۲    
شهردار اصفهان گفت: زمین های ورزشی روباز را در تمام محله های شهر اصفهان احداث می کنیم و این کار آرزوی چندین ساله من بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۳    
نماینده اصفهان در هفته پایان دور رفت لیگ برتر واترپلو هم شکست خورد و در انتهای جدول باقی ماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۳    
تیم فوتبال امید ذوب آهن متحمل سومین شکست فصل شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۷    
صدرنشین لیگ برتر هندبال مقابل سپاهان تن به شکست داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۸    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پل مواصلاتی شماره 6 ابر پروژه استقلال به صورت پیش تنیده و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال اجرا است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۹    
در دیداری معوقه از لیگ برتر ووشو بانوان، سپاهان مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفت و نتیجه این دیدار را واگذار کرد تا دانشگاه آزاد همچنان در صدر جدول باقی بماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۸    
در جلسه ای که گوینده تاکید می کند به هیچ عنوان نباید سخنانش در بیرون منتشر شود، این حق برای او وجود دارد که اعضای جلسه به سخنانش احترام گذاشته و آن را در جایی مطرح نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۲    
جلسه هم اندیشی مربیان سازمان ورزش شهرداری با حضور شهردار اصفهان و مسئولان این سازمان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۷    
پرسپولیس با برتری قاطع خانگی برابر سیاه جامگان قهرمانی خود در نیم فصل را مسجل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امسال برای میزبانی از هفت میلیون زائر راهیان نور در هفت استان کشور برنامه ریزی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۷    
در این روزها که مردم حلب در شادی خود غوطه ورند، مردم اروپا نگران بازگشت تروریست ها به کشورشان هستند. بازگشت اعضای داعش به کشورهای خود می تواند اصلی ترین استراتژی این نحله در این دوران باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۴    
رقابت های تور ایرانی تنیس روی میز بانوان (جام بیستون) با قهرمانی ندا شهسواری به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۶:۲۷    
بن رود - امام جمعه ورزنه گفت: مسئولان به کشاورزان قول دادند که اگر 200 میلی متر بارندگی صورت گرفت آب برای کشاورزی جاری خواهد شد ولی امروز بعضی از آقایان می گویند ورودی و خروجی سد در یک سطح است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۷    
کاشان - نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز آنانی که مدعی پیروی از عیسی مسیح به عنوان پیامبر مودت، محبت و تواضع هستند دنیا را به آتش می کشند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۱    
لنجان_امام جمعه باغبادران گفت:جیب خالی مردم، کاهش قدرت خرید ورکودی که هنوز به اعتراف کارشناسان و مردم بر بازار حاکم است امار رئیس جمهور را نفی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۸    
سمیرم - امام جمعه سمیرم گفت: نقش دشمنان نظام اسلامی در فتنه سال 88 پررنگ بود و فتنه 88 به بهانه انتخابات و با صحنه گردانی آمریکا و انگلیس به وجود آمد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۸    
فریدن - امام جمعه موقت داران گفت: آنچه تا کنون موجب حفظ کشور شده است همین حضور مردم در میدان و نیز رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۸    
لنجان_امام جمعه زاینده رود گفت:ملّت ایران در نهم دی ماه سال 1388 در پی فتنه با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی و مقام معظّم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
فریدن - امام جمعه دامنه گفت: امروز هم اگر برخی مسئولان، علما و نخبگان خودشان قصد ضربه زدن به نظام را نداشته باشند؛ متاسفانه آگاهانه یا ناآگاهانه تکیه گاه ضربه زنندگان می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۲    
دهاقان – نماینده ولی فقیه در شهرستان وامام جمعه دهاقان گفت: از ناحیه مقاومت بسیج وارگانهای شهرستان دهاقان انتظار داریم روز9دی را که به عنوان روز بصیرت افزایی است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۲    
لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت:هیچ کس نمی تواند بپذیرد که ایران در نیمه اول امسال 7.4 درصد رشد داشته؛ نه اقتصاددانان، نه فعالان اقتصادی و نه مردم زیرا سایه رکود و کاهش قدرت خرید مردم ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۹    
تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: خودپرستی، لجاجت و دنیا طلبی سران فتنه و افراد دنیاطلب سبب وقوع فتنه 88 شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت:رهبر درباره وحدت به این نکته اشاره کردند که شیعه انگلیسی و سنی های آمریکایی هر کدام دو لبه قیچی هستند که هر دو لبه آن به ضرر اسلام فعالیت می کنند و هدفشان اختلاف ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۹    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: نهضت سواد آموزی یک جریان فرهنگی در کشور بود که با آغاز این نهضت در صد بالایی در کشور با سواد هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۶    
نطنز - امام جمعه نطنز گفت :فتنه آمریکایی و صهیونیستی سال 88 هزینه های زیادی را به نظام اسلامی و ملت ایران تحمیل کرد که با حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه تمام توطئه دشمنان خنثی شد
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۶    
نجف آباد – امام جمعه نجف آباد گفت: فتنه سال 88 علاوه بر سوزاندن فرصت عظیمی چون مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات که می توانست کشور را در برابر فشارهای مختلف بیمه کند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۶    
نطنز - امام جمعه بادرود گفت : حماسه 9 دی مشت محکمی بود بر دهان کسانی که تلاش کردند تا تیشه به ریشه ولایت بزنند
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
چادگان - امام جمعه چادگان گفت: اگر فقیر باشیم نمی توانیم دین خدا را خوب معرفی کنیم هم چنان که امامان معصوم خود، کار اقتصادی انجام می دادند و زمینه صدور دین خدا را فراهم می کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: نهم دی ضمن نشان دادن جلوه ای از وحدت و بصیرت مردم ما به دنیا، این نکته را برای همه روشن کرد که دیانت ما عین سیاست و سیاست ما عین دیانت ماست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۷    
شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: حماسه بزرگ 9 دی که برای همیشه در حافظه تاریخی مردم ایران ثبت خواهد شد، نشان دهنده روحیه انقلابی ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۷    
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۱    
اواسط ماه آینده روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در قزاقستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۸    
پرونده بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که پیشتر حکم اعدامش در دیوان عالی کشور تأیید شده، به شعبه 15 دادگاه انقلاب بازگشته است تا روند اجرای حکم را طی کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۵    
شهردار اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی فضای سبز شهر گفت: شهر اصفهان در بسیاری از زمینه ها الگو بوده و طراحی فضای سبز نیز با وجود خشکسالی و کم آبی باید الگو باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۹    
سرپرست هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه تیمداری در لیگ برتر هزینه بسیار زیادی دارد بنگاه های اقتصادی باید انگیزه لازم را برای این کار پیدا کنند و متأسفانه نتوانستیم حمایت کننده مالی در ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۲    
یک نهاد حقوق بشری ناظر در سوریه امروز ( جمعه) از افزایش تلفات انسانی حمله جنگنده های نیروی هوایی ترکیه به شهر الباب در شمال شرق حلب، به 72 نفر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایران به راحتی می تواند برجام را برهم بزند و این دقیقا قصد و هدف آمریکا از بدعهدی در جریان اجرای این توافق بین المللی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۳    
نماینده خمینی شهر در مجلس گفت:غربی ها تلاش دارند ملت و دولت ما را مخالف حقوق بشر جلوه بدهند که در این بین منافقین هم پادوی آنها بوده و در لابی صهیونیستی و سعودی فعال هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۸    
فرماندار اصفهان گفت: بحث نخاله ها صرفا وظیفه ذاتی منابع طبیعی نیست، و همه ستگاه ها وظیفه نظارت و بررسی موضوع را دارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۵    
پس از انتشار تصاویر سوزانده شدن 2 سرباز ترکیه ای به دست تروریست های داعش در سوریه، سایت های توئیتر، فیسبوک و یوتیوب برای کاربران ترکیه ای از دسترس خارج شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۲    
سالن سنجش الکترونیکی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مبارکه اصفهان در جهت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و در راستای تحقق دولت الکترونیک افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۶    
شهردار اصفهان گفت: وظیفه ما حمایت از ورزش همگانی است اما در بخش ورزش قهرمانی نیز، در حد توان کمک حال ورزش و شهر اصفهان خواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سارق اماکن خصوصی در یک اقدام ضربتی توسط ماموران انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۷    
شامگاه پنجشنبه اهالی بسکتبال با حضور مسولان شهری از افتخارآفرینان این رشته تجلیل کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۴    
دکترای تخصصی تغذیه از مرکز تحقیقات امنیت غذایی گفت: بیماری کبد چرب غیر الکلی، یک بیماری پیشرو و پیچیده است که از جمع شدن چربی در بافت کبد در افرادی که الکل مصرف نمی کنند، به وجود می آید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۸    
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان از استقبال دانش آموزان شهر اصفهان از طرح پارک مهارت "دانش آموز ماهر" خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۸    
محققان دانشگاه استنفورد به تازگی کشف کرده اند که شناسایی دی ان ای ویروس ها می تواند شیوه ای موثر برای پیشگیری از بیماری ها در مراحل اولیه باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۵    
هفته ای دیگر از سال 2016 میلادی سپری شد. در بررسی مهم ترین رویدادهای مربوط به موبایل در هفته 49 سال جاری میلادی با ما همراه باشید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۵    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان در حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و آلماس بیک آتامبایف روسای جمهوری دو کشور، 5 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضاء کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس جدید هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان گفت: امیدوارم بتوانم با تکیه بر نیروهای بومی استان اصفهان باعث ارتقای رتبه دوچرخه سواری اصفهان شوم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۶    
در یادداشت تفاهم همکاری های بانکی میان ایران و قزاقستان، ایجاد بانک مشترک و گشایش واحدهای مستقل بانکی مورد توافق قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۶    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، خیابان ها و کوچه های حلب به محض اعلام تسلط کامل ارتش سوریه بر این شهر، به صحنه جشن و شادی تبدیل شد و فریادهای مردم در حمایت از دولت سوریه همراه با صدای بوق خودروها در فضای ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۰    
در حملات ارتش ترکیه به شهر الباب سوریه، 47 غیرنظامی کشته شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۷    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اعلام نوسازی 60درصد جنگ افزارهای هسته ای این کشور در چارچوب افزایش توان مقابله با تهدیدهای خارجی، از برتری بر هر دشمن بالقوه در عرصه جنگی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۹    
کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در بازی با مقاومت البرز موقعیت های بسیاری را از دست دادیم و روی غافلگیری گل خوردیم اما مطمئن هستم که به شرایط ایده آل برمی گردیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۹    
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: شهر سبز تنها نسخه مورد پذیرش برای آینده است گرچه تعریف واحدی از این آرمان شهر وجود نداشته و بر اساس بوم شناسی شهرهای مختلف جهان باید نسخه های ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۹    
شورای امنیت به درخواست مصر رأی گیری درباره پیش نویس قطعنامه محکومیت شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را به زمان دیگری موکول کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
در زمینه آموزش مهارت های زندگی جدی تر وارد شویم و با برخورداری از این آموزشها، خود آگاهی ها را بالا ببریم ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۰    
2 بازیکنی که پس از اضافه شدن به جمع طلایی پوشان اصفهانی توقعات را از خود برآورده نکرده بودند به مرور به ستاره های سپاهان بدل شدند.