پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۸May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در 9 ماهه امسال، 20 محل مواد فروشی در سطح استان پلمب گردید که با استقبال خوب مردم نیز مواجه شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۵    
شرکت های فعال در حوزه انرژی های تجدیدپذیر برای شرکت در نمایشگاه صنعتی دومین جشنواره ملی انرژی های تجدید پذیر حمایت می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۵    
نشست نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی لایحه برنامه ششم توسعه دقایقی قبل آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۳    
چادگان-آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر رزوه، پدر بزرگوار حضرت عبدالعظیم حسنی طی مراسم باشکوهی تحت عنوان "از رزوه تا ری" گلباران شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۹    
با تلاش تکنسین های اورژانس 115 اصفهان جوان 13 ساله به زندگی دوباره بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
با استقبال مردم و مسئولان، پیکر پاک 98 شهید دوران دفاع مقدس صبح روز چهارشنبه 15 دی ماه به وطن باز می گردد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۶    
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور با اشاره به آغاز اجرای برنامه غربالگری اختلال طیف اوتیسم توسط سازمان بهزیستی گفت: اوتیسم به عنوان شایع ترین اختلال از گروه اختلالات نافذ رشد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۲    
بخش آمار اقتصادی اتحادیه اروپا گزارش کرد؛ مصرف انرژی برق آبی از 31.3 درصد در سال 2000، به 16 درصد و در همین زمان مصرف انرژی زمین گرمایی از 4.7 درصد در سال 2000، به 3.1 درصد در سال 2014 رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۴    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، رضایتمندی بیمه شدگان را بالاترین پاداش برای این سازمان دانست و اجرای طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانی را نقطه قوت این سازمان اعلام کرد که افتخار اجرای این طرح متعلق به ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
گمرک ایران اعلام کرد:به منظور حمایت از تجارت رسمی و کاهش عرضه کالای قاچاق،واردات برندهای خارجی انحصاراً توسط نمایندگی های رسمی، ثبت سفارش شده و اطلاعات آن در اختیار گمرک قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: تعداد متقاضیان سقط درمانی درهشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 26.8 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۳    
استاندار اصفهان گفت: عدم کنترل واردات و ورود هجومی کالاهای قاچاق، اقتصاد و فرهنگ استان را مورد هجمه قرار داده و ضرورت دارد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با قوت صورت پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۳    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: دولت مصوبه دولتی کردن بودجه شهرداریها را که پیش از این در بند ب ماده الف برنامه ششم توسعه پیشنهاد داده بود و در کمیسیون تلفیق محذوف شده بود بار دیگر با ادبیات متفاوتی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۶    
از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، استان گیلان پربارش ترین و استان سیستان و بلوچستان کم بارش ترین استان های کشور بوده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۷    
مزاحمت های اینترنتی، برداشت های غیرقانونی از حساب های بانکی شهروندان، کلاهبرداری های رایانه و هک حیثیت در پلیس فتا بیشترین موضوعات تخلفات سایبری در پلیس فتا است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۱    
فاضل نظری در قالب یادداشتی کوتاه در تنها صفحه مجازی خود در اینستاگرام، سایر صفحات مجازی منسوب به خود در دیگر شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۱    
شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه ای رسمی، ضمن اعلام این که جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده، از عموم مردم دعوت کرد گاز را بصورت بهینه مصرف کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۰    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور از رشد 35درصدی وصول مالیات بر ارزش افزوده در نه ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۹    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در گفت و گوی زنده و مستقیم تلویزیونی، ضمن ارائه گزارشی از مهمترین موضوعات روز کشور و اقدامات دولت در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر از برگزاری همایش ملی پیشگیری از اعتیاد تحت حمایت سیویلیکا به عنوان پایگاه تخصصی نمایه سازی و نشر مجموعه مقالات همایش و کنفرانس های داخل کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۹    
بنابر پیگیری های انجام شده از سوی مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان ، ششمین دوره از جشنواره فیلم حسنات امسال با همکاری و مشارکت 14 کلانشهر کشور برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۷    
نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت : با تلاش ماموران انتظامی نطنز 13 باند سرقت در نطنز و بادرود شناسایی و دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
روزی نبود که وزیری علیه وزیر دیگر سخنرانی و مصاحبه نکند. کار به جایی رسیده بود که هریک از وزرا رسانه ای را تصاحب کرده و علیه یک وزیر مصاحبه می کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۱    
اعضای شورای شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرداران شهرهای شرقی استان اصفهان از مجموعه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری اصفهان بازدید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۶    
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان 'گفت: دستورالعمل ها و الزامات پدافند غیرعامل به سازمان طراحی و معاونت های عمران و شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ارسال شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۳    
دانشیار دانشگاه تهران با بیان اینکه شهرسازی مدرن سقوط کرده است، گفت: در حال حاضر شهرسازی پست مدرن در طراحی های ساختمان ها در دستور کار قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۳    
سال 2017 با یک حمله به استانبول آغاز شد. اذهان ما با قربانیان این حادثه و عزیران آنهاست.ما به فعالیت برای جلوگیری از چنین تراژدی هایی ادامه می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۷    
جانشین رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح توقیف موتورسیکلت ها از اواخر سال 93 در اصفهان آغاز شده و مأموران راهور نیروی انتظامی با موتورسوارانی که کلاه ایمنی ندارند برخورد جدی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۸    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: قریب به 30 نفر در فتنه 88 شهید و تعدادی مجروح شدند. طبیعتا خانواده های این افراد که برای دفاع از انقلاب و نظام به شهادت رسیدند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۸    
معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور، گفت: تاکنون گزارشی از مقامات ترکیه مبنی بر حضور شهروندان ایرانی در بین زخمی ها وکشته شدگان حمله مسلحانه بامداد یکشنبه در استانبول دریافت نکرده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۹    
تروریست های داعش پس از شکست های متوالی در سوریه و عراق در صدد بازگشت به وطن خود از جمله عربستان، تونس، اروپا و قفقاز هستند که با توجه به باقی ماندن تفکر داعشی در نزد آنها ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد شنبه شب پیش نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه و ترکیه را تصویب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۳    
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: متأسفانه تعویض رجب زاده در دقایق پایانی به یک عادت تبدیل شده است و کادرفنی ذوب آهن می توانست در دیدار با تراکتورسازی رجب زاده را در ترکیب نگه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۷    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: عمده شهدای دفاع مقدس و ما قشر متوسط و پایین جامعه هستند چراکه پولدار ها و کسانی که حقوق نجومی میگیرند توفیق شهادت ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۱    
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مصوبه جدیدی، کمیسیون ماده 100 را موظف کرد تصمیمات خود درباره تخلفات ساخت و ساز را بصورت مرتب و دوره ای به این شورای گزارش کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۸    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری دوره های آموزش امداد و کمکهای اولیه برای پرسنل و زندانیان اداره کل زندانهای استان اصفهان خبر داد .
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۳    
استاندار اصفهان گفت: کلیات طرح جامع کنترل کیفی آب رودخانه زاینده رود به تصویب رسید و این طرح در کنار طرح 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: عمان برای حفظ منافع اقتصادی در تجارت با شورای همکاری خلیج فارس ناچار به حضور در ائتلاف سعودی شد اما قطعا مرزبندی و شروط خود را حفظ کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خواستار سرعت بخشیدن به ساماندهی رودخانه زاینده رود شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۴    
در روزهایی که امنیت این مرز و بوم را نه تنها به فرزندان غیور خود که به فرزندان غیور افغانستانی در قالب لشکر فاطمیون نیز مدیون هستیم گاه خانواده های این غیور مردان با نابسامانی های روزگار و مشکلات ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۴    
نایب رئیس هیأت دوومیدانی استان اصفهان گفت: سلامتی ورزشکاران مهم تر از هر چیزی است و با وجود آلودگی هوای پیست انقلاب از روی آوردن به دوومیدانی خودداری می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۲    
گلپایگان- مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: با اجرای طرح تشویقی سوادآموزی در مدت 5 سال اخیر 110 نفر از افراد بی سواد در نقاط مختلف این شهرستان مدرک سواد آموزی دریافت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۹    
دبیر فدراسیون کاراته گفت: 27 نفر در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند که سه نفر از آنها انصراف دادند و تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر لغو انتخابات به ما اعلام نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۷    
قرار است یک روز پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا، زنان در 30 شهر جهان راهپیمایی برگزار کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۷    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده فاجعه منا باز است و ایران پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: دعوت عربستان از ایران برای حضور در مراسم حج مبارک است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۴    
مشهد- شورای اسلامی شهر مشهد این نوید را می دهد که در پایان دوره چهارساله برای تک تک حوزه ها حرفی برای گفتن دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۸    
تبریز- رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مهمترین موضوع در سه ماه آخر سال بررسی و تصویب بودجه سالانه شهرداری و تعرفه عوارض محلی است که مجموعه شهرداری در یک سال آینده با این برنامه و بودجه کار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۲    
یک متخلف شکار و صید پرندگان وحشی در شهرستان سمیرم دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۹    
تهران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم تامین بودجه لازم در راستای اعطای تسهیلات بانکی مهمترین مشکل نوسازی بافت فرسوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۳    
فریدن - همانند آغاز سال نو در میان ایرانیان که همواره یاد بزرگان و قهرمانانشان در خاطره ها نفش می بندد، مسیحیان نیز در آغاز سال جدید از این رسم پسندیده غافل نمی شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از ساماندهی محله جلفا با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تلفنی گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۷    
چندی پیش اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اعلام کرد که انبوه سازان و فعالان بخش ساختمان قبل از انتشار هرگونه آگهی در روزنامه ها یا پخش در صداوسیما مجوزات لازم را از این اداره دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۸    
یکی از درخشان ترین ستاره های فصل جاری ذوب آهن با اخراج بچه گانه در بازی با تراکتورسازی و 10 نفره کردن بی دلیل تیمش مقصر اصلی حذف تلخ مدافع عنوان قهرمانی 2 دوره اخیر جام حذفی لقب گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۱    
اعضای شورای شهرستان اصفهان و تعدادی از شهرداران شهرهای شرقی استان اصفهان از مجموعه خبرگزاری ایمنا بازدید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۴    
همایش ملی پیشگیری از اعتیاد به همت دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر 18 و 19 اسفندماه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۸    
مدافع ذوب آهن در روز کنار رفتن تیم اصفهانی از جام حذفی به شکل نسبتاً دور از انتظاری به تیم ملی دعوت شد تا بهانه ای برای شادی داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
به همان اندازه ای که ما به اکسیژن نیازمندیم، روح و جسم ما به عشق و محبت و توجه نیازمند است. کمبود روابط صمیمی در جامعه و خانواده باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی ما می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
وزیر خارجه سوریه پیروزی حلب را پیروزی مشترک ایران, سوریه و روسیه دانست و گفت: آزاد سازی حلب فرصت تاریخی برای کسانی است ک علاقه مند به مشارکت در آینده سوریه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۲    
نماینده مردم سمیرم در مجلس با تاکید بر اینکه کشت برنج نیازمند آمایش تولید است، گفت: وضع تعرفه بالا برای کاهش واردات برنج تنها روش موثر برای حمایت از برنج کار داخلی نیست بلکه باید نهاده های کشاورزی با ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی در انفجار تروریستی امروز صبح (یکشنبه) در نجف آسیبی ندیده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۳    
مدیرمنطقه 14 شهرداری اصفهان گفت:احداث خیابان مهدیه با اعتبار 10 میلیارد ریال در دست اجراست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
وزارت خارجه و نمایندگی ایران در ترکیه هنوز اطلاع دقیقی از حضور یا عدم حضور شهروندان ایرانی در بین کشته شدگان عملیات انتحاری اخیر ترکیه و یا حضور ایرانیان در این محل ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۷    
رئیس هیئت ورزش ناشنوایان استان با اشاره به برگزاری موفق مسابقات کشتی ناشنوایان در اصفهان، گفت: ورود به ورزش شرایط افتخار آفرینی و حضور پررنگ معلولان در جامعه را فراهم می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به وزارت بهداشت و درمان در مورد واگذاری واحدهای همودیالیز به شرکت ها و بخش های خصوصی هشدار داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: روستاییان به دلیل قوانین غیر منطقی به سمت حاشیه های شهر روی آورده اند و شاهد رشد جمعیت در شهرها هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۹    
فریدن -رئیس شورای اسلامی شهر داران گفت: به صاحبان ساختمان هایی که در بافت فرسوده شهر قرار دارند بین 18 الی 20 میلیون تومان وام 4درصد پرداخت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۳    
نایب رئیس مجلس گفت: کوتاهی دستگاه های نظارتی سبب حقوق های نامتعارف شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از لزوم اجرایی شدن مصوبه پیش سرد گوشت هایی عرضه شده در بازارهای کوثر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: 25 مربی قرآن کریم شهرستان شاهین شهر و میمه در آزمون مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم این شهرستان شرکت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۸    
زنان اروپایی پست ریاست جمهوری را با عضویت در احزاب و از طریق رآی مردم بدست آورده اند و موردی از استیضاح و برکناری نیز نداشته اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۲    
شورای امنیت سازمان ملل روز شنبه به اتفاق آرا در مورد راه حل سیاسی بحران سوریه بر اساس توافقات پیشین ژنو و قطعنامه های قبلی این شورا با طرح روسیه برای پایان دادن به نزاع 6 ساله در سوریه موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: من از مردم اصفهان گله مند هستم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۳    
مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: درخواست مردمی مبنی بر بازشدن انتهای خیابان قائمیه، به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان انتقال داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
استرس زندگی یک عامل روانی اجتماعی است که به عنوان یک فاکتور اصلی در سردرد شناخته شده است. همچنین عوامل روانشناختی به عنوان عوامل برانگیزاننده سردردها بوده و برخی از افراد را مستعد ابتلا به سردرد می ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۴    
دهاقان –رییس اداره دامپزشکی شهرستان دهاقان از واکسینه شدن 51 هزار راس دام سبک و سنگین در این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۴    
مسهل ها موادی را که به دیواره اندام ها از هر جای بدن که رسوب کرده اند کنده و بیرون می برد. اما نوع استفاده از روش ها و داروها بر اساس نوع بیماری مشخص می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
آن گاه داستان به صورت هر دو هفته یکبار سه شنبه ها از سوی مرکز آفرینش های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96 ساعت 24 امشب پایان می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
وزیر بهداشت گفت: سه هدف مهم طرح تحول نظام سلامت کاهش پرداختی از جیب مردم، توسعه زیرساخت های سلامت و افزایش دسترسی مردم به خدمات سلامت بوده است و اگر مردم از این طرح حمایت می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۸    
نخستین کارگاه آموزشی فنون فیلم نامه نویسی از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، در کتابخانه مرکزی این شهر و با حضور علاقمندان به فیلم نامه نویسی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 580 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بانک مسکن اعلام کرد: این بانک با اجرای مجموعه سیاست های تحریک غیرتورمی تقاضای خرید مسکن در مدت چهار سال گذشته ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۹    
تازه ترین مجموعه شعر خسرو احتشامی با عنوان بارون و بارفتن در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه یارانه هیچ فرد نیازمندی قطع نخواهد شد، گفت: رشد اقتصادی پیش بینی برای کشور طی سال آینده 7.7 درصد است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال 96 پایان یافت و بر اساس آمار اولیه 754 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۷    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از آغاز مراحل اجرایی احداث خیابان آذرمهر در ابتدای سال 96 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴    
مرحوم ناصر حکمت یکی از طبیبان برتر اصفهان و حکیمی جامع در زمان خود به شمار می رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴    
اراک - معاون فنی و عمران شهرداری اراک در ارتباط با آخرین اقدامات در پروژه شهرک خودرو گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 21 ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴    
مدافع عنوان قهرمانی 2 دوره اخیر جام حذفی پس از 14 پیروزی متوالی در چارچوب این مسابقات سرانجام یک بار دیگر در ورزشگاه فولادشهر طعم شکست را چشید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۸    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (یکشنبه) 12 دی را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای انتحاری در بغداد و حمله مسلحانه به مردم در استانبول را به شدت محکوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
در 10 استان کشور امروز شاهد بارش باران خفیف هستیم اما این بارش آلودگی ها را کاهش نمی دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۹    
کرمان - نشست هیئت مدیره سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان با حضور محمدرضاخانی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان و رئیس هیئت مدیره، پوراسماعیلی معاون معماری و شهرسازی شهرداری و عضو هیئت مدیره ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
امروزه در اغلب کشورهای توسعه یافته، بانک خون بند ناف وجود دارد که خون بندناف نوزاد در آن ذخیره و در آینده برای خود او یا سایر بیماران استفاده می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۲    
بنزین یورو 4 صرفاً در تعداد محدودی از پالایشگاه های کشور تولید می شود. کلان شهرهای آلوده در اولویت مصرف این فرآورده هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۲    
نشست آموزشی پارسا در ادامه همایش تربیت مربی سواد رسانه ای که در شهریورماه سال جاری در اصفهان برگزار شد، از سوی کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۹    
شهرضا – شاید یکی از مهمترین دغدغه های مردم در زمان مراجعه به مراکز درمانی هزینه زیاد آزمایشات تشخیصی و درمانی باشد اما اجرای طرح ایراپن زمینه ای فراهم آورده تا مردم به صورت رایگان در این طرح شرکت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۳    
فریدونشهر-رئیس اداره آموزش و پرورش فریدونشهر از کسب رتبه دوم آموزش ابتدایی این شهرستان در سواد آموزی، در بین 40 اداره استان خبر داد.
  • ۱