دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۲May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۳    
استاندار اصفهان با انتقاد بر اینکه جایگاه صادرات استان معقول نیست، گفت: در 4 ماهه گذشته اصفهان رتبه ششم صادرات کشور را داشته که هم در شان جایگاه اقتصادی استان نیست و هم با این جایگاه تسهیلاتی که به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۸    
کارشناس میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مهمترین اصل در بحث گردشگری بحث زیر ساختها وامکانات اولیه رفاهی است و جاده مرنجاب باید بهتر و بیشتر آماده شود واین یعنی اهمیت دادن به جان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۶    
مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی روز یکشنبه 22 مرداد ماه 96در مسجد جامع شهرستان نجف آباد برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۰    
براساس نتایج حساب های ملی فصلی مرکز آمار ایران بر مبنای سال پایه 1390 نرخ رشد محصول ناخالص داخلی (به قیمت بازار) در سال1395، 11.1 درصد بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۷    
ساعت 9 و 17 دقیقه ی صبح 19 مرداد 93، معلمِ خلبان علی ایزدپناهی، باند فرودگاه مهرآباد را به مقصد طبس ترک کرد اما زودتر از آنکه فکر می کرد به مقصد رسید: دیار باقی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۷    
استاندار اصفهان معتقد است آنچه ظرف 20 سال گذشته اصفهان را از قافله توسعه دچار عقب ماندگی کرد، درگیری های سیاسی بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۶    
نطنز- رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: با راه اندازی دیواره صخره نوردی در سالن کرکس و توسعه آبشار یخی اوره ، افراد با اشتیاق بیشتری به این کوهنوردی روی خواهند آورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس پلیس کاشان از دستگیری اعضای باند تبهکارانی خبر داد که با فریب حدود دوهزار نیازمند و ایجاد تصادف های ساختگی در شهرهای مختلف از شرکت های بیمه کلاهبرداری می کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۶    
استاد اخلاق گفت: یقین، سه مرتبه دارد، علم الیقین، عین الیقین و حق الیقین؛ یقین متقین و شیعیان امیرالمؤمنین علیه السلام به آخرت، عین الیقین و حق الیقین است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۳    
در جلسه شورای عالی برند استان، کلیت برند اصفهان پس از 2 سال بحث و تبادل نظر به تصویب رسید و ساختار لازم برای پیگیری و ثبت و تبلیغ آن در داخل و خارج از کشور مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شهادت شهید ورزشکار محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۲    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه چرا نرخ ارز یکسان نمی شود گفت: یکی از دلایل عمده اش کمبود نقدینگی ارزی بانک مرکزی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۳    
زنان مبارز کرد و عرب در عملیات آزاد سازی رقه از اشغال گروه تروریستی داعش، در خط مقدم جبهه حضور می یابند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۹    
در فضای مجازی تصویری جالب و دیدنی از تفاوت اسیر شدن یک ایرانی و یک آمریکایی در حال دست به دست شدن است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۹    
گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: مبنای کشورما اسلامی است و دشمنان در حال ضربه زدن به مقدسات اسلام هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۳    
لنجان_حجت الاسلام احمد پناهیان گفت: شهدای مدافع حرم هجرت و جهاد کردند تا به شهادت رسیدند و اینها محصولش می شود، حفظ اسلام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۷    
گلپایگان- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلپایگان گفت: آتش به اختیار رسانه به معنای افشای کار افرادی که در پیشرفت و آبادانی شهرستان کارشکنی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از خبرنگاران اصفهانی تقدیر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان حضور پیدا نکرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اراده کاملی برای حفظ حاج صفی داشتیم اما او برای محکم کردن جایگاهش در تیم ملی و سفارش برخی ها به خارج از ایران رفت و حالا هم با این مشکل مواجه شده است که طبیعتاً تبعاتی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۹    
شهرضا – رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: به مناسبت روز خبرنگار، مسابقه ای ویژه خبرنگاران شهرضا با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۳    
شهرضا – مدیر جهادکشاورزی شهرستان شهرضا گفت: تاکنون 4500 تن از کشاورزان شهرستان در مراکز خرید دولتی، خریداری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۴    
شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا گفت:تاکنون حدود 1100 هکتار از مزارع شهرستان به کشت ذرت علوفه ای با استفاده از ارقام ایرانی وخارجی اختصاص یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۴    
با افزایش بهای اونس جهانی، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار اصفهان، یک میلیون و 186 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۹    
رهبرانقلاب: مسئولان کشور هدفشان را راضی کردن مردم و به کار گرفتن نیروهای داخلی قرار بدهند! انقلابی گری یعنی کشور و مسئولان تسلیم هیچ زورگویی نشوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۹    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود روند کاهشی نرخ تورم، هرساله نرخ اجاره بهای مسکن با افزایش قابل توجه روبرو می شود، بنابراین باید ساخت مسکن اجتماعی و استیجاری به سرانجام برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۴    
همایش بزرگ ورزش در طبیعت صبح فردا و همزمان با افتتاح فاز اول پردیس اشراق (کوه نخودی) با حضور ورزشکاران ایستگاه های ورزش صبحگاهی اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۴    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۴    
به اعتقاد محمدرضا برکتین رکود همچنان وجود دارد و دولت باید سیاست های اقتصادی و پارادوکس های بزرگ را حل کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۸    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل اینکه شجاعی و حاج صفی خط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۹    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: با دعوت از پنج بازیکن جوان برای حضور در اردوی تیم ملی، نشان می دهیم که جوانان چقدر برای آینده والیبال ایران مهم هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 20 بازیکن را برای حضور در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان (قهرمانان قاره ها) معرفی کرد که در بین آنان نام پنج بازیکن جوان دیده می شود تا کولاکوویچ به وعده خود مبنی بر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۲    
انتخابات هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان در حالی روز شنبه برگزار می شود که به جز رئیس چهار سال گذشته این هیأت شخص دیگری کاندیدای این انتخابات نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۶    
نظامیان ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود موفق شدند بر تعدادی از نقاط واقع در مرزهای مشترک با اردن در نزدیکی استان سویداء مسلط شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۱    
صدای اضافه یک اصطلاح در معاینه است که لزوما به معنای بیمار بودن کودک نیست. فقط نشانه ای است که می گوید در صورت وجود داشتن ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح صلابت ایران اسلامی را ثمره از جان گذشتگی شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرتبه قابل قبولی رساندند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۸    
تروریست های داعش اخیرا فیلمی از سر بریدن یک چوپان نگون بخت که به دام آن ها افتاده را منتشر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۵    
با حکم قضایی کارگاه تصفیه روغن در شهرک رازی استان، به دلیل آلوده کنندگی محیط زیست پلمب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۲    
آن طور که پدرش می گوید پارسا را بعد از تونل وانا، حوالی امام زاده هاشم در نزدیکی رودخانه ای در جاده شمال گم کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۶    
لنجان_نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید توجه داشت که پرورش گل وگیاه تا حد زیادی به اقلیم محل بستگی دارد و طبق نظر کارشناسان در شهرستان لنجان به دلیل اقلیم خاص خود پرورش گل ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۶    
با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش ،گردان پهپاد ایستگاه رادار شهید عسگری افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس مجلس در پیامی اینستاگرامی شهادت محسن حججی به دست عناصر تکفیری داعش را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۷    
دومین جشنواره موسیقی مقامی "ایران در نصف جهان" در هنرسرای خورشید برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۴    
فردا در شصت و هفتمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته، چند افتتاح" از پروژه های منطقه 15شهرداری اصفهان به صورت رسمی بهره برداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۱    
فیلم داستانی "بعدازظهر" به کارگردانی امیرعباس ربیعی روز یکشنبه 22 مردادماه در کتابخانه مرکزی رونمایی و اکران اختصاصی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۵    
عباس زریاب خویی، مورخ، ادیب، نسخه شناس، نویسنده و مترجم ایرانی در 20 مرداد سال 1298 در شهر خوی به دنیا آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۵    
شهید حاج حسین روح الامین را شاید بتوان با مجموعۀ خصوصیت های فکری، اخلاقی و سهم بالایی که در موفقیت های نظام در کردستان داشت، سیّد شهدای کردستان نامید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح اهدای نهال شاهد استقبال گسترده شهروندان از اجرای این طرح در اصفهان بوده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۲    
کاشی یکی از نمادهای مهم و از عناصر برجسته تزئینی در معماری ایران زمین است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۲    
کتاب زندگی، جنگ و دیگر هیچ به قلم اوریانا فالاچی نوشته شده و موضوع آن گزارشی از سفر این روزنامه نگار، نویسنده و مصاحبه گر برجستۀ ایتالیایی به کشورهای ویتنام و مکزیک است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۲    
نشست اکران و نقد و بررسی مستند آتش در دریا به کارگردانی جانفرانکو رزی، در دومین برنامۀ سه شنبه های مستند برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۶    
مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح میدان استقلال تاکید کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح میدان استقلال به دلیل اینکه 11 پروژه را در دل خود جای داد، واژه اَبَر پروژه گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
فردا در شصت و هشتمین برنامه از سری برنامه های "هرهفته ، چند افتتاح" از پروژه های عمرانی منطقه 4 بهره برداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
سمیرم-نماینده مردم سمیرم در مجلس با اشاره به افزایش آمار مصرف فست فود در کشور گفت: افزایش سرانه مصرف مواد غذایی آماده از جمله فست فود ها میان کودکان و نوجوانان خبر خوبی نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
اگر طرح توزیع مواد مخدر دولتی با نظارت، برنامه ریزی و ساختارهای اجرایی مناسب همراه باشد می توانداستراتژی درمان معتادان را پیاده سازی کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۰    
سمیرم- رئیس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: در سال تحصیلی جدید 65 واحد مدرسه روستایی جدید در سمیرم فعالیت خود را آغاز می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۷    
رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان مشارکت در پرداخت عوارض را کمک شایانی به عمران و آبادانی شهر دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۷    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: تنها عشق و علاقه، مشقت و سختی حرفه خبرنگاری را برای خبرنگاران تسهیل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۴    
معاینه فنی، یکی از راهکارهای مؤثر در کنترل خودروهای آلاینده است و تحقیقات انجام شده نیز نشان می دهد انجام صحیح معاینه فنی خودروها می تواند سالانه مواد آلاینده را به میزان 425 هزار تن کاهش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۰    
اگرچه در نقل و انتقالات بازیکنان سرشناسی مثل محسن فروزان و آلویس نانگ جذب پارس جنوبی شده اند اما چهره این تیم نسبت به اولین مصافش با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان تغییر زیادی نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۱:۲۹    
در حالی که طرح تحول نظام سلامت و ایجاد آرامش در بازار دارو از جمله نقاط مثبت و برخورد پرخاشگرانه تنها نقطه منفی کارنامه قاضی زاده هاشمی است ...