شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۱    
گروهی از متخصصان دانشگاه آنتورپ بلژیک یک بازوی رباتی را توسعه دادند که قادر است متن را به زبان اشاره تبدیل کند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۵    
فریدن - معاون فرماندار فریدن گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظام جمهوری اسلامی به عنوان محور عدالت گستری در جامعه محسوب می شوند .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
مطالعات جدید محققان دانشگاه مک گیل نشان می دهد فشار خون بالا در دوران بارداری احتمال بروز بیماری های قلبی و فشار خون را در سال های بعدی افزایش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
فرماندار آران و بیدگل گفت: حفظ ذخائر آبی محدود شهرستان، به نحوی که هم به سفره های آب زیر زمینی خسارت وارد نشود و هم با تامین آب مورد نیاز در تمامی بخش ها، رضایت بهره برداران از منابع آبی ایجاد گردد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۵    
فرماندار آران و بیدگل گفت: حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم یکی از موفق ترین ها بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۲    
محققان در یک تحقیق جدید ادعا می کنند که یک آزمایش چشم می تواند بیماری آلزایمر را دو دهه قبل از بروز علائم این بیماری تشخیص دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۸    
وزارت بهداشت عربستان از شناسایی 58 مورد ابتلا به مالاریا بین حجاج هشت کشور در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مکه و مدینه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۹    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با تاکید براینکه تامین آب صنایع یکی از چالش های مهم صنعت استان است، گفت: در چند سال گذشته نرخ بیکاری استان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از محکومیت مدیرعامل یک شرکت خصوصی بدلیل تخلف ارزی در شعبه ششم این اداره کل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۴    
ارایه مطالب دینی در قالب هنر از قدیم مطرح بوده و در میان هنرها، هنر خوشنویسی یکی از هنرهای فاخر از زمان های قدیم تاکنون به شمار رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 30 مرداد به اصفهان سفر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۷    
مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان گفت: بیش از 80 درصد از مشکل اختلال در شماره تلفن های ثابت و همراه شهرستان کاشان برطرف شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۱    
ثبت نام برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 96 از بعدازظهر امروز، 29 مردادماه آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۳۰    
قرارگرفتن دانشگاه های ایران در بین دانشگاه های برترجهان،اختراع راکتور خورشیدی ذخیره بلند مدت انرژی توسط یک نخبه ایرانی و ساخت وصله زیستی قابل تزریق از جمله اخبار علم وفناوری هفته گذشته بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در سال 86 میزان آب بدون درآمد استان حدود 31 درصد بوده، در حالیکه این رقم در سال گذشته به حدود 17 درصد کاهش یافت به طوریکه می توان طی 9 سال اخیر میزان آب ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۷    
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مجروح شدن یکی از مأموران پلیس شهر اصفهان توسط یک توزیع کننده مواد مخدر گفت: ضارب این مأمور در عملیاتی چند ساعته شناسایی و دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی حمید ظهرابی را به سمت سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۸    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: سازمان خصوصی آمادگی پرداخت نخستین مرحله سود سهام عدالت به مشمولان را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام 20 هزار و 129 ماموریت امداد و نجات از ابتدای سال 96 تا 26 مرداد سال جاری در کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۴    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش از انتخاب 10 کتاب برتر تربیتی و پرورشی ویژه دانش آموزان براساس الگوی مطلوبیت معلم دانش آموز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اصفهان به عنوان یکی از قطب های تولید محتوا و توزیع در حوزه گیم و انیمیشن به شمار می آید که یکی از بهترین زمینه ها برای توسعه کسب و کار و ایجاد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۸    
نمایشگاه بین المللی سنگ شویتو چین یکی ازفرصت های بی نظیر برای مذاکره رو در رو با فعالان و تجار سنگ ساختمانی چین و همچنین دیگر کشورهاست که امسال نیز بیش از 20 غرفه دار ایرانی در آن حضور دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۶    
کارمند شرکت خصوصی که 20 سال در فکر انتقام از همسر سابق و فراری اش بود، سرانجام با اجرا گذاشتن مهریه 7 هزار سکه ای و کشف ردپای شوهر سابقش که مدرس دانشگاه شده است، او را به زندان انداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۰    
در نشست دپارتمان لیگ جهانی زمان و میزبان های لیگ جهانی والیبال 2018 مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۸    
ضعف رقابت، موجب عرضه خودروهای خارجی با قیمت های غیر متعارف در بازار ایران شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۶    
مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 200 هزار تُن گندم تضمینی توسط این شرکت از کشاورزان اصفهان خریداری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۶    
نطنز– رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: با حضور مسوولان شهرستان کتاب فاخر و ارزشمند تاریخ و فرهنگ زندگی اجتماعی مردم طامه نطنز رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۴    
فلامینگو برگرفته از لغت اسپانیایی و لاتین فلامنکو به معنی آتش است. علت این نام گذاری هم رنگ روشن پرهای این پرنده است. البته در زبان فارسی گاهی از آن ها با نام مرغ آتشی یا مرغ حسینی هم یاد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۹    
اوراق تسهیلات مسکن(تسه) که از هفته گذشته به 80 هزار تومان رسیده بود، از دیروز نیز روند افزایشی خود را ادامه داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۱    
خواننده رپ به اتهام قتل پدر ناتنی اش بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۱۸    
حجم بارش های کشور از ابتدای سال آبی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 3 درصد کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۵۵    
تصمیم گیری بخش جدا نشدنی از زندگی است و ما هر روز و هر لحظه در حال انتخاب هستیم. گاهی با تصمیمات مهمی روبرو می شویم که می تواند مسیر زندگی ما را به طور کلی تغییر دهد و گاهی هم مواجه با تصمیمات ساده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۳    
احمد شریعتی در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسح شهدای اشکاوند اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح اشکاوند با تلاش جهادی و تلاش شبانه روزی نیروها به مدت 2 سال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۵    
هادی نوری و سمیه رحیمی در ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان قرار گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۶    
اختتامیه دوره مربیگری C آسیا با حضور بازیکنان سابق و فعلی سپاهان و ذوب آهن برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۱    
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: برد برابر ذوب آهن را از شب آن بازی فراموش کرده ایم و با تمرکز بالا می رویم تا برابر سپیدرود هم نتیجه بگیریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۹    
باشگاه ذوب آهن اصفهان بررسی ویژه داوری دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سپاهان را از کمیته داوران مطالبه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۳    
پیروزی سپاهان در دربی 61 باعث شد آمار بازی های رو در روی دو تیم در ورزشگاه فولادشهر برابر شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۰    
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان با اشاره به 250 مشتری این بانک در اصفهان، گفت: فعالیت اجتماعی بانک رسالت در قالب اینکه حدود 800 کانون اجتماعی در سازمان ها، محلات ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۰    
ابوالفضل قربانی عضو شورای شهر اصفهان در آخرین نطق خود در صحن علنی شورای شهر اصفهان مطلبی را در قالب یادداشت ارائه کرده که در ادامه می خوانید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۳    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 31 مردادماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۴    
اردستان- نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه در شهرهایی مانند اردستان اولویت مردم اشتغال و بیکاری است و هر وقت نمایندگان به حوزه های انتخاباتی خود سر میزنند با حجم بالایی از درخواست ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: پروازهای اصفهان – ازمیر – اصفهان از اول تا 29 شهریور ماه سالجاری برقرار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۵    
گروهی از عناصر گروه تروریستی داعش در قلمون خود را تسلیم نیروهای حزب الله کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۹    
نطنز-مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: یک میلیارد و 892 میلیون ریال هزینه فعالیت های عمرانی برای مددجویان شهرستان نطنز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۹    
گروه تروریستی داعش لحظاتی قبل مسئولیت حمله شهر کمبریلز اسپانیا را برعهده گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۰    
سید احمد عاملی، رییس مرکز پژوهش های شورای شهر اصفهان در آخرین جلسه شورای شهر اصفهان یادداشتی شفاهی ارائه داد که در ادامه می خوانید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۷    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت کشور با اشاره به اینکه این وام در ماه گذشته 70 هزار وام قرض الحسنه در کشور پرداخت کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۷    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور از یک مورد کودک آزاری در کرمان خبر داد و گفت: این کودک یک و نیم ساله با شکستگی هر دو دست و آثار سوختگی با سیگار به بیمارستان منتقل شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۸    
سنگ های کلیه و مجاری ادراری به دلیل فقدان آب کافی به وجود می آید و افراد نیز برای مبارزه با این بیماری باید مایعات طبیعی و آب بیشتری استفاده کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۹    
دومین نشست هم اندیشی سرپرستان گروه های نمایشی و تعدادی از هنرمندان، بدون حضور مسئولان دعوت شده، در جمع تعدادی از خبرنگاران در سالن کنفرانس مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۰    
مرد تحصیل کرده مقیم انگلیس که یکی از مخوف ترین جنایت های چند سال اخیر و هولناک ترین جنایت امسال در پایتخت را رقم زده بود پس از دستگیری و در جریان تحقیقات تخصصی کارآگاهان و سرپرست دادسرای جنایی تهران ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۴    
برای دیدن اطلاع نگاشت در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۵    
تیم ملی تیراندازی کشورمان با حضور 48 ورزشکار تفنگ و تپانچه اردوی تمرینی خود را از امروز در فدراسیون تیراندازی آغاز می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۹    
رئیس پلیس راهوار استان اصفهان گفت: رانندگان از طریق سایت راهور 120 می توانند جریمه تخلفات خود را پرداخت کنند و پس از پرداخت جریمه بعد از 72 ساعت تخلف از سیستم راهنمایی و رانندگی حذف می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۹    
نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران؛ سرقت احشام در شهرستان نطنز، 25درصد کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۶    
اردستان-فرماندار اردستان گفت: اعتیاد رفتاری در جامعه ما هر روز با مبحث جدید و خاص روبه رو است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش دو مولفه قدرت این نیرو را یگان های بالگردی و توپخانه ای دانست و از ارتقای توان این یگان ها در آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۳    
صبح امروز در صحن شورای شهر اصفهان از قهرمانان مسابقات پارادوومیدانی جوانان سوئیس قدردانی شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۰    
عناوین و مشروح اخبار برگزیده ی خبرگزاری ایمنا را در "خبرکده" بشنوید .
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۷    
دهاقان- مدیر کل اداره ثبت احوال استان اصفهان گفت:دهیاران وشوراهای اسلامی روستایی دهاقان برای ثبت متوفیات خوب عمل نمی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۴    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی، هزینه کرد صحیح است که باید در برنامه های شهری مدنظر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۱    
واحد ادبیات حوزه هنری استان اصفهان، نخستین نشست از مجموعه نشست های بررسی آثار و کارنامه شعری شعرای کشور را برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۸    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: شب گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان، در باغبهادران از توابع شهرستان لنجان و واژگونی پراید در جاده اصفهان- نایین 10 سرنشین مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۵    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: فعالیت کارگاه های طلاسازی در شهر به محیط زیست، آب و خاک آسیب وارد می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۵    
دومین نشست ماهانه خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان با حضور اساتید برجسته موسیقی اصفهان روز گذشته 27 مردادماه در خانه هنرمندان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۵    
تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید جام حذفی شرکت نمی کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۲    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: از مدیریت شهری قبلی و آقای سقاییان نژاد و از شهردار فعلی و معاونانشان و تمام پرسنل و کارمندان تشکر و قدردانی دارم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۲    
عضو شورای شهر اصفهان گفت: اجرایی نکردن لایحه مدیریت واحد شهری، دولت را با مشکلاتی روبرو می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۲    
بسیاری از افراد پس از پایان ساعت کاری میز خود را ترک کرده و با کمترین میزان تحرک و یا پیاده روی، برای رسیدن به منزل از خودرو استفاده می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۹    
لنجان_ 26 مرداد سال 69، مردم ایران با امیدی در دل منتظر بودند تا پس از سال ها اسرای جنگی به وطن بازگردند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۹    
شهرضا – وقتی که ذائقه فرهنگی مردم در هر کاری در نظر گرفته شود، نتیجه اش موفقیت بی چون و چرا است، ترویج فرهنگ کتابخوانی هم از ان دست کارهایی است که اگر با فرهنگ مردم هر منطقه هماهنگ باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از کشف و ضبط مواد مخدری خبر داد که در مرحله تولید و فرآوری پیش فروش شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۷    
شکستگی در اثر از بین رفتن تداوم و پیوستگی استخوان های بدن ایجاد می شود که باعث تغییر دادن شکل استخوان می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برقراری هماهنگی بین ادارات تحت نظارت مجموعه وزارت راه و شهرسازی هدف اصلی تشکیل شورای حمل ونقل در استان ها است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۳    
فشار دادن دکمه شاتر، فعال شدن یک نرم افزار در دوربین، روشن شدن فلاش و در لحظه بعد ثبت عکسی که برای همیشه ماندگار است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۴    
علی جباری سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن، پس از انحلال این تیم هدایت تیم بیمه رازی را بر عهده گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۶    
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان از نگاه یکسویه به قضاوت شهرآورد اصفهان انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۰    
با پیشنهاد امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و تصویب فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت جانشین فرماندهی نهاجا منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۶    
مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان شهرضا از برنامه ریزی برای اجرای 8 طرح مرمتی در شهرستان شهرضا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۳    
نمایشگاه دوسالانه چاپ دستی در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپاست و ایمنا در دومین گالری گردی خود از این نمایشگاه بازدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ساز و کارهای ورود بخش خصوصی به ورزش به صورت جدی فراهم نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۵    
فریدن - مدیر جهاد کشاورزی فریدن گفت: پیش بینی می شود 10 هزار تن محصول سبزی و صیفی در سال جاری از مزارع فریدن برداشت شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۲    
مقام معظم رهبری:جوانان باید به کشور خود، به انقلاب خود، به نظام اسلامی خود و به پرچم برافراشته ی اسلام خود ببالند و آینده را بسازند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: تکلیف وزرای پیشنهادی تا ظهر فردا مشخص می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۱۶    
لنجان_شهردار سده لنجان گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی سده لنجان در دوره چهارم بر این باور بود که باید سده لنجان به شهر فرهنگی و دانش بنیان تبدیل شود لذا توسعه فضاهای فرهنگی و اجرای برنامه های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۱    
کیانوش رستمی، سهراب مرادی، علی هاشمی و بهداد سلیمی چهار وزنه بردار کشورمان که در المپیک 2016 ریو حضور داشتند، برای شرکت در لیگ برتر وزنه برداری با تیم تازه وارد بیمه رازی قرارداد بستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۶    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال جاری تاکنون 70 وقف جدید در استان اصفهان به ارزش هفت میلیارد تومان به ثبت رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۶    
شهرضا – برآوردهای علمی و مطالعات میدانی نشان می دهد، دخالت اطرافیان در زندگی مشترک زوجین از مهمترین عامل بروز طلاق در شهرضا است، پس از این عامل مواردی همچون ازدواج تحمیلی و طلاق عاطفی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۳    
مسئول کمیته استعدادیابی هیأت تنیس استان گفت: در مسابقات قهرمانی تنیس نونهالان استان اصفهان با استقبال خوبی رو به رو شده ایم که نوید خوبی برای تنیس استان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۳    
هنرسرای خورشید در روز 29 مردادماه از یکی از نوازندگان موسیقی تجلیل به عمل می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۰    
نجف آباد- رییس شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در راستای ادامه پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نجف آباد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۷    
رالی اتومبیلرانی خانوادگی به مناسبت هفته دولت در مسیر اصفهان به کاشان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۰    
مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: شعار امسال هفته نماز مسجد هسته مقاومت است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۸    
نیروهای مقاومت لبنان و ارتش سوریه، عملیاتی را در ارتفاعات قلمون آغاز کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۵    
روزنامه دیلی صاباح به نقل از مقامات ارشد در آنکارا از توافق ایران، ترکیه و روسیه بر سر منطقه ادلب سوریه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۹    
رییس شورای شهر اصفهان ارتقاء کیفیت زندگی مردم را از دغدغه های شورای شهر دانست و در ادامه آخرین جلسه علنی شورا به تشریح بخشی از برنامه های انجام شده پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۷    
باقر آیت الله زاده شیرازی به حق با عناوین پیشگام مرمت نوین ایران، پدر علمی مرمت ایران و مرمتگر برجسته ایران شناخته شده است.
  • ۱