سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۹    
باوجود اختلالی که ویروس کرونا در روند تولیدی کارخانجات ایجاد کرده، اپل برای عرضه آیفون SE 2 آماده است و آی پد پرو جدید نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۸    
کمیته های بین المللی المپیک و پارالمپیک به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زن (هشت مارس) به پنج زن فعال در عرصه های ورزشی جایزه می دهند و نکته جالب اینکه به شکل همزمان نام 2 زن ایرانی فعال در حوزه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
دبیرستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات مجلس تا ساعت 23:30 تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۱    
انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران با انتشار مطلبی، از اهمیت عملکرد رسانه ها در مواقع بحرانی سخن گفته و با توجه به جریان شیوع ویروس کرونا در کشور گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
شهرداراصفهان در صفحه توییتر خودنوشت: برای ارتقای ایمنی و آمادگی در پیشگیری از شیوع احتمالی ⁧‫کرونا‬⁩، 7 دستور ویژه برای اقدامات ضروری ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۴    
حواشی جلسه علنی شورای شهر تهران و رشت و تجمع در مقابل دو شورای شهر مهم ترین عناوین بسته خبری این هفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۹    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۴    
خبر درگذشت محمدرضا شجریان تکذیب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۴    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تبریز با حضور گسترده مردم این شهر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۴    
استاندار اصفهان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور: مشارکت مردمی هنوز ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۱    
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: همه شناسنامه هایی که درخواست آنها تا روز چهارشنبه به ثبت احوال ارائه شده بود امروز همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تحویل شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در استان اصفهان نیازی به تمدید انتخابات پس از ساعت 23 نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۳    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور: مشارکت مردمی هنوز ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: برای اطلاع رسانی دقیق و شفاف، از فردا اتاق اطلاع رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۴    
برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان تا ساعت 23 تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در حوزه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
روابط عمومی بیمارستان جم تهران اعلام کرد که علت بستری استاد محمد رضا شجریان در این بیمارستان، اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی وی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشارکت نسبت به دور گذشته تفاوتی نکرده و در برخی استان ها افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۸    
گسترش ویروس کرونا که باعث شده 133 کشور محدودیت ورود شهروندان چینی به آن کشور را وضع کنند، پروژه های در دست اجرا به ویژه اَبرپروژۀ یک کمربند و یک راه را تحت تأثیر قرار داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۲    
معاون وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس چارچوب قانونی با نظر وزیر کشور تا دو ساعت بعد از ساعت 22 بار دیگر می توانیم تمدید کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۹    
شهردار اصفهان برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش آمادگی شهر هفت دستور ویژه صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه از 12800 سرویس روزانه 7000 سرویس در مسافت های بالای 350 کیلومتر انجام می شود گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
با شروع رای گیری از اولین ساعات امروز جمعه_2 اسفند 98_ اقشار مختلف مردم به شعب اخذ رای در سراسر استان اصفهان رفته و آرای خود را به صندوق ها ریختند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۴    
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری با اشاره به حضور و مشارکت خوب و معنادار مردم در انتخابات گفت: برنده اصلی این انتخابات مردم هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه استانداری قم تصمیماتی برای مدارس و تجمعات مردمی گرفته شد و اگر بخواهیم با دقت نگاه کنیم باید این استان را برای سرمایه گذاری بهداشتی بیشتر مورد نظر قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۷    
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ مرجعی جز شورای نگهبان حق توقف یا ابطال شعب اخذ رأی را ندارد و هرگونه اقدامی که شائبه توقف انتخابات را داشته باشد بدون کسب موافقت قبلی شورای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۴    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 34 خود آورده است: زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت 22 (10 شب) تمدید می گردد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۴    
صندوق های سیار اخذ رای در اصفهان به سراغ پادگان ها، آتش نشانی ها، بیمارستان ها، آسایشگاه ها و سایر مراکز بهداشتی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین دوره ای خواهد بود که با قوانین اصلاح شده در رابطه با مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
وزیر کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 22 تمدید شد
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۳    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تمدید برگزاری انتخابات تا ساعت 20 گفت: مدارس شهر اصفهان نیز فردا تعطیل اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 22 در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: هر شب یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس در توقفگاه ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه قرار گرفتن جمهوری اسلامی را در لیست سیاه FATF VH سیاسی کاری توصیف کرد و گفت: انگ پولشویی و تامین مالی تروریسم وصله نچسبی به ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۷    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان مبارکه با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۲    
فرماندار اصفهان در تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا در اصفهان، گفت: اجازه دهید در این خصوص ، فردا یا دو روز دیگر که اطلاعات بیشتری دریافت می کنیم، صحبت شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۳    
مدارس برخی شهرهای کشور شنبه سوم اسفند به دلیل برگزاری انتخابات و زمان بر شدن شمارش آرا تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۴    
بلیط فروشی دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن که به میزبانی استادیوم آزادی تهران برگزار می شود، در سایت بلیط فروشی ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
فرماندار اصفهان گفت: تا ظهر امروز (جمعه) 320 هزار نفر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۶    
ویروس کرونا به ایران رسید و زنگ خطر را برای مراقبت های بهداشتی بیش از پیش به صدا درآورد. سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت به مردم توصیه هایی دارد که بتوانند خود و دیگران را از ابتلا به این ویروس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۳    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتخابات روندی خوبی را سپری می کند، گفت: ممکن است کمی روند رای گیری کُند باشد، اما این موضوع به خاطر سلامت در انتخابات است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی نماد بزرگ این مبارزه علیه کفر را انتخابات عنوان کرد و گفت: معنای حضور این همه مردم و برگ رای تک تک افراد، تجدید بیعت با نظام و اسلام است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 33 خود آورده است: زمان اخذ رأی به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 (8 شب) در سراسر کشور به جز استان چهارمحال و بختیاری تمدید می گردد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۱    
کارگروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) در روز آخر نشست شش روزه خود در پاریس، ایران را در فهرست سیاه قرار داد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
روسای سه قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام آرای خود را در شعب مختلف انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق آرا انداختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۹    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به تمدید برگزاری انتخابات تا ساعت 20 گفت: مدارس شهر اصفهان نیز فردا تعطیل اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
وزیر اطلاعات با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند فعالیت های ستاد بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
رئیس دفتر رهبر انقلاب از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
مردم شهرستان سمیرم بار دیگر با حضور خود در ساعات اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه ای از جنس حضور آفریدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 32 خود آورده است: نمایندگان شعب در صورت نیاز به دریافت تعرفه های بیشتر به فرمانداری یا بخشداری مربوطه جهت تأمین کسری تعرفه و برگ رأی اطلاع دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل انتخابات شورای نگهبان درباره بررسی روند انتخابات گفت: تخلفات انتخاباتی تاکنون جزیی بوده که در رده های مختلف حوزه های انتخابیه رسیدگی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نجف آباد با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
رئیس بیمارستان خورشید اصفهان در خصوص انتشار فایل صوتی منتشر شده از وی در فضای مجازی با موضوع کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
عضو شورای شهر مشهد از ضدعفونی شدن مترو و اتوبوس های این شهر برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از فردا (شنبه) و به مدت 2 روز در شهر دهلی نو کشور هندوستان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که این کشور به همکاری نزدیک خود با ایران در جهت مقابله با ویروس کووید 19 ادامه خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
وزیر بهداشت ترکیه طی تماس تلفنی با همتای ایرانی خود بر اتخاذ تدابیر فوری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۰    
به دلیل برگزاری انتخابات در اکثر مدارس تهران و حضور تعدادی از فرهنگیان در امر برپایی انتخابات، تمام مدارس استان تهران فردا تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 31 خود آورده است: هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می توانند به همراه شخصی مورد اعتماد به شعب ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
استف بلاک، وزیر امور خارجه هلند امروز_2 اسفند 98_ در سفر خود به اصفهان با عباس رضایی، استاندار دیدار و گفت و گو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۱    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا ظهر امروز بیش از 9 میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۸    
ستاد انتخاباتی استان اصفهان صبح امروز با حضور استاندار و اعضای ستاد انتخابات استان تشکیل جلسه داد و آخرین هماهنگی های لازم برای انتخابات صورت گرفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تا این لحظه تخلف مهمی گزارش نشده و موارد جزئی نیز رفع شده است؛ هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
در اطلاعیه شماره 28 ستاد انتخابات کشور آمده است: کلیه متولدین روز 2 اسفند ماه سال 1380و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رأی اولین حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
بسیاری از مردم اصفهان همراه با خانواده و فرزندانشان به شعبه حسینیه رضوی رفتند تا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و رای خود را به صندوق 94 اصفهان ریختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در اولین دقایق آغاز رأی گیری یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه ی امام ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایش های انجام شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۶    
آیت الله مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان صبح امروز، در اولین ساعات شروع انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی، رأی خود را به صندوق سیّار شمارۀ 725 اصفهان انداختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 26 خود آورده است: به منظور تسهیل فرآیند اخذ رأی، با موافقت شورای محترم نگهبان، اخذ اثر انگشت اختیاری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۶    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 27 خود ملاک های اصلی تشخیص واجدین شرایط اخذ رأی و صدور تعرفه برای رای دهنگان را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۸    
معاون رییس جمهوری گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در چین و گسترش آن در جهان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خود را تجهیز کرده و به نوع مناسبی تلاش کرده از ورود این ویروس به کشور جلوگیری کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۲    
یک ترانه سرا گفت: کاری که در خانه ترانه انجام می شود در جهت ایجاد تعامل میان ترانه سرا و آهنگ سازان است تا ترانه هایی که روی کاغذ نوشته می شود را راحت تر، بهتر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راهی بلژیک شد تا از نزدیک با "امید ابراهیمی" و "سعید عزت اللهی" دو بازیکن ایرانی تیم یوپن بلژیک ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: انتخابات اصفهان به طور مستقیم از شش نقطه پل خواجو، حسینیه رضوی، امامزاده ابوالعباس خوراسگان، میدان امام خمینی(ره) ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۲    
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت : انتخابات امروز موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی دشمنان می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با تاکید بر اجرای سامانه فروش متمرکز در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۹    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 25 خود آورده است: دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می توانند در انتخابات شرکت نموده و رأی دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
در اطلاعیه شماره 24 ستاد انتخابات کشور آمده است: پس از اخذ رأی باید اولین مربع خالی سمت چپ از بالای صفحه مخصوص انتخابات در شناسنامه، پس از درج عدد 11 و کد استعلام از سامانه، ممهور گردد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۳    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 23 خود از هموطنان خواهش کرده رای دهی را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است. بسیاری از اصفهانی ها به حوزه میدان امام(ره) آمدند تا آرای خود را به صندوق ها بریزند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در کاهش خطر شیوع کرونا عرصه های عمومی مثل مترو، اتوبوس و... تمام توان خود را به کار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران طی امروز و ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
فرماندار سمیرم گفت: بیش از 20 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کره اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای شهر تهران گفت: انتخابات از نظر جهانی نیز مهم است الان نگاه جهانی به ایران است و سرنوشت ایران به این انتخابات بستگی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۱    
شهردار اصفهان گفت: در هفته ای که گذشت فضای شهری به فضایی تبلیغاتی تبدیل شد تا زمینه ساز دعوت عموم مردم به انتخابات باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۱    
بنا به گفته محققان براساس مشاهدات این چند وقت اخیر، کروناویروس بیشتر، از مردان تلفات می گیرد، اما دلیل آن چیست؟
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۸    
فرماندار نجف آباد گفت: تعداد واجدان شرایط رأی دهی در این شهرستان 268 هزار و 500 نفر است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۹    
فرماندار فریدن در تماس با ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشکلات اخذ رأی توسط دستگاه های نظارتی رفع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور صبح جمعه و در نخستین ساعت آغاز رأی گیری برای انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداخت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رای خود را در حسینیه امام خمینی به صندوق انداختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۶    
فرماندار کاشان گفت: تلاش کردیم رأی گیری با آمادگی کامل در 303 شعبه أخذ رأی در آران و بیدگل و کاشان برگزار شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مراسم تجلیل از خیران اصفهانی که در سال جاری در امر آزادی زندانیان، کمک به خانواده های نیازمند زندانی و توسعه فضاهای زندان در سالن شهید مرادخانی زندان مرکزی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴    
رئیس جمهور گفت: ان شاءالله ما شاهد یک مجلس بسیار خوبی در مجلس یازدهم خواهیم بود. همه مجلس های ما فراز و نشیب داشته ولی مجالس بسیار خوبی بوده از مجلس اول که به اعتقاد من بهترین مجلس ما بوده تا امروز و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی شورای شهر اصفهان از ابلاغ دستورالعمل شهردار برای مواجهه و مقابله با ویروس کرونا به معاونت ها و سازمان های شهرداری اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۱    
فرماندار خمینی شهر گفت: در حال حاضر حدود 2175 تعرفه رأی أخذ شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: حوزه های انتخاباتی شهرستان اصفهان در امنیت کامل است و نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در جهت امنیت و انتظام بخشی به انتخابات امروز حضور دارد.
  • ۱