شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۰May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید به ادامه امدادرسانی در مناطق زلزله زده آذربایجان غربی، گفت: تا ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 14 اسفند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۶    
بهاره افشاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از انتشار تیزر فیلم سینمایی آینده خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۸    
تیم گیتی پسند در چهار چوب مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم سن ایچ ساوه بود که این دیدار با نتیجه 5 بر 2 به سود گیتی پسند به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۸    
اگرچه تاکنون تلاش های بسیاری در مورد مهار شیوع ویروس کرونا و درمان بیماران در کشور صورت گرفته، اما نیاز به بستر مناسبی جهت تحقق مؤثر و واقعی مشارکت عموم افراد در مدیریت این بیماری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۹    
معاون مالی و اقتصادی رئیس جمهور گفت: جلسه ویژه کارگروه مدیریت پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا با حضور اعضای کارگروه از سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با پیشنهاد جمعی از پژوهشگران و فعالان محیط زیست موافقت کرد تا نام محصول جدید سایپا که پیشتر با عنوان "رهام" معرفی شده بود به "شاهین" تغییر کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حسنیه جزودانش، مادر شهیدان بزرگوار حبیب، مجید و امیر آقاجانلو ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۳    
معاون خدمات شهری شهردار همدان از توزیع رایگان بذر درخت افرا و نهال در "پارک مردم" این کلانشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۵    
دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس جدید در مدارس، مهدکودک ها، کودکستان ها و مراکز آموزشی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مدارس ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
شهردار گرگان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر از آغاز عملیات ضد عفونی و گندزدایی ساختمان های شهرداری گرگان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۰    
بنیاد سینمایی فارابی در جهت سیاست های حمایتی سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور، برای حمایت از تولید فیلم های اقتباسی فراخوان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد گفت: اگر قرار باشد تمام اتکای بازآفرینی بر عهده شهرداری باشد دفاتر توسعه، نقش خود را از دست می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۴    
"با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می دهیم"، عنوان فراخوانی است که قصد داردبا کمک توانمندی دانش بنیان ها و استارتاپ ها ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۸    
شهردار خرم آباد گفت: این سیلاب کم سابقه در صورت هرگونه بی تدبیری می توانست به حادثه و فاجعه ای جبران ناپذیر منجر شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۸    
شبکه های سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی متعددی را برای روزهای پنجشنبه و جمعه مخاطبانش در جدول پخش خود جانمایی کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نزدیک به 40 درصد آتش سوزی های واحدهای مسکونی در محل های فاقد پروانه ساختمانی رخ می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
سر کنسولگری ایران در دبی، در اطلاعیه با اشاره به اقدام دولت امارات در توقف یکباره پروازها به ایران و بالعکس اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه خارج از FATF با نظام بانکی دنیا ارتباطی تحریم ناپذیر برقرار شده است، گفت: نرخ ارز به تدریج به تعادل ساختاری خود منطبق با متغیرهای واقعی اقتصاد کشور باز خواهد گشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی شورای شهر تهران از تعطیلی جلسات غیرضروری شورا و چند برابر شدن جلسات مربوط به بررسی لایحه بودجه شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۲:۱۵    
این روزها در سراسر جهان ویروس خطرناک کرونا پخش شده است و همه مردم، از جمله قشر ورزشکار را تحت تأثیر قرار داده است و این احتمال وجود دارد که بازیکنان تیم فوتبال سپید رود به این ویروس مبتلا شده باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۴    
دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو (ایالات متحده آمریکا) از خطر گرما برای سلامتی نوزادان و زنان باردار سحن گفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۸    
مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر با تشریح آخرین وضعیت تردد شناور بین بنادر ایران و کشورهای همسایه گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۷    
سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه بیان داشت که مسکو و تهران در دیدار وین تاکید کردند که از پروژه مربوط به بازسازی تأسیسات اتمی در فردو امتناع نمی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۰    
مخالفت مجدد تولیت آستان حرم حضرت معصومه (س) با بسته شدن حرم، مثبت شدن تست کرونا 3 نفر در خوزستان، سقوط کارگر پتروشیمی در عسلویه و ترخیص نخستین بیمار مبتلا به کرونا در استان مرکزی عناوین مهم ترین ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۸    
براساس اعلام وزیر بهداشت ترکیه تاکنون هیچ مورد آلوده به ویروس جدید کرونا کووید -19 در کشور شناسایی نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز عیدی مددجویان این سازمان تا روز شنبه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۱    
آمریکا 3 شخص و 12 سازمان مرتبط با حزب الله را به فهرست جدید تحریم ها افزود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۸    
ویتامین ها دشمن ویروس کرونا، راه های پیشگیری از سوزش معده، مصرف شیر و افزایش خطر ابتلاء به سرطان سینه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۴    
به پیشنهاد شهرداری شیراز، لایحه اختصاص 90 میلیارد ریال بودجه برای پیشگیری از شیوع کرونا و افزایش ایمنی و بهداشت عمومی این کلانشهر، به تصویب اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات انجام شده در تأمین اقلام اساسی مربوط به قبل از شیوع کرونا بوده و مقدمات کار و تأمین حداکثری نیاز بازار از ماه های قبل آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه های کشور با مصوبه کمیته ملی کرونا هفته آینده تعطیل شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۹    
محققان در آزمایشگاه گروهی از میمون ها را با ویروسی از خانواده کرونا آلوده کردند و نتایج مثبتی را کسب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۷    
نشست کمیسیون مشترک برجام در تاریخ 7 اسفندماه 1398 در وین برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۴    
تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
رییس اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر از تعلیق برنامه های فرهنگی و اجتماع محور در این شهر خبر داد و گفت: در این راستا نمایشگاه ها، سینماها، همایش ها و سالن های تئاتر تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۴    
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یک شبه و شاید یک ساعته مواد ضدعفونی کننده و ماسک یا ناپدید می شود و یا با قیمت ده ها برابر فروخته می شود، چه کسی مسئول این وضعیت است؟
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۵    
دفتر مطالعات و دانش سازمان سینمایی در نامه ای به آموزشگاه های آزاد سینمایی خواستار رعایت نکاتی برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۸    
هیأت رئیسه دانشگاه اصفهان از تعطیلی کلاس های درس این دانشگاه تا پایان سال جاری به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
بیمارستان جم تهران در اطلاعیه ای آخرین وضعیت استاد محمد رضا شجریان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل زندان های استان اصفهان از آزادی 11 زندانی محکوم جرایم غیرعمد از زندان نجف آباد اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف به ویژه کارخانه های تولیدی مواد شوینده و بهداشتی در کشور وجود دارد که می تواند همه نیازهای کشور را برطرف کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۷    
مسئول رسانه ای باشگاه ملوان انزلی از احتمال ابتلاء پنج نفر از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
امدادرسانی به 15 هزار و 792 زلزله زده استان آذربایجان غربی، ماجرای مرگ تلخ نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۹    
نحوه اجرای طرح عید و داستان برای دانش آموزان ابتدایی در قالب اطلاعیه ای مشخص و در آن تاکید شد که دانش آموزان می توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت های سه گانه داستان خوانی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۲    
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری همه ساله برنامه های متنوعی را برای ایام نوروز و استقبال از مسافران نوروزی طراحی می کند و امسال هم سعی کرده این برنامه ها با فضاسازی شهری ادامه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۹    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاه ها در کشور وجود دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۷    
نماینده مدیرعامل هلال احمر لرستان در دورود گفت: 8 محل اسکان اضطراری در شهر دورود و محل اضطراری در مناطق روستایی و در معرض خطر سیل با برپایی و تجهیز به 300 دستگاه چادر تجهیز شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد با توجه به محدودیت های به وجود آمده درخصوص بیماری کرونا و مشکلات سکونت گاه های اجتماعی در پیشگیری و کنترل این بیماری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
تیم بسکتبال نامی نو در سومین دیدار رده بندی مقابل تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 67-60 به پیروزی رسید و به مقام سوم لیگ برتر بسکتبال رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
معاون وزیر خارجه ایران در صفحه توییتر خود نوشت: مارک دوبوویتز می داند که تحریم های اقتصادی آمریکا به اندازه ویروس کرونا هم موثر نبوده و نخواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: مقابله با کرونا، تقویت اعتماد عمومی در سطح ملی و جلب همکاری در سطحبین المللی را می طلبد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
با درخواست شهروندان بوشهری، چادر مسافرانی که به این شهر آمده اند جمع آوری شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۷    
روز بزرگداشت وکیل مدافع 7 اسفند ماه است که به مناسبت استقلال کانون وکلا در سال 1331 نامگذاری شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۱    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا در پایتخت گفت: در این راستا بخش های گردشگری و تفریحی برج میلاد نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس های شرکت واحد شبانه روزی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
شبکه دو در شب های باقی مانده اسفندماه دو سریال طنز را روانه آنتن خواهد کرد که پخش اولین قسمت از مینی سریال طنز زندگی شگفت انگیز است شنبه 10 اسفند ساعت 21:30 خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
پس از پایان جلسه امروز مسءولان فوتبال آسیا در کوالالامپور، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا تمامی دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان را برای جلوگیری از شیوع کرونا به تعویق بیاندازد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۵    
با انصراف رسمی تیم سن ایچ ساوه، بازی برگشت مرحه نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال لغو شد و به این ترتیب گیتی پسند راهی فینال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: کسانی که شرایط رفتن به مرخصی از زندان را داشته باشند امکان مرخصی پیوسته برای آن ها تا بعد از عید نوروز فراهم خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: 60 لیتر بنزین به عنوان سهمیه سفرهای نوروزی، برای مردم درکمیسیون تلفیق تصویب شد که در بودجه 99 لحاظ می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره دفن 2 فرد فوت شده مشکوک به بیماری کرونا در اصفهان توضیحاتی را ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از آمادگی کامل و امدادرسانی در هفت استان کشور خبر داد و گفت: نگرانی در مورد شهر پلدختر با توجه به کاهش بارش ها، کاملاً رفع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
الهام پاوه نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از این روزها و استرس ناشی از آن و آنچه واقعاً مهم است انجام دهیم گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس اداره اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان گفت: فضای مسموم جامعه ضربه بیشتری از بیماری کرونا وارد می کند و شیوع شایعات و اظهارنظرهای غیرکارشناسانه امروز درسطح اصفهان بسیار خطرناک شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
با شیوع کرونا در اصفهان بازار شایعات حول این بیماری هم داغ شده تا جایی که نگرانی هایی در بین مردم ایجاد کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۰    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز خود با ثبت رشد بیش از پنج هزار واحدی موفق به ثبت رکورد دیگری شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه توییتر خود نوشت: جمع آوری دستگیره های اکثر قطارهای مترو به منظور افزایش ضریب ایمنی مسافران و کاهش سطوح تماس در حال انجام است
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
شهردار قزوین گفت: جشنواره های گردشگری نوروزی در سال 99 به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد: در گشت بازرسی توسط بازرسان واحد کالای قاچاق سازمان صمت استان تهران، حدود 20 تن دستکش طبی احتکار شده کشف و ضبط شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
عضو سابق هیئت علمی اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: ورود ایران به لیست سیاه FATF با ایجاد این پیش بینی که محدودیت های بیشتری در بازرگانی ایران و شرکای خارجی آن پدید می آید ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
شرکت داروسازی "مدرنا"(Moderna) اعلام کرد که ساخت واکسن "کروناویروس" را تکمیل کرده و برای آزمایش های بیشتر به مقامات عالی سلامت آمریکا ارسال کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل روابط عمومی و حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستادی، دانشگاه تا پایان هفته جاری تعطیل می باشد و روند برگزاری کلاس های دانشجویی در این واحد آموزشی از ابتدای هفته ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل تعزیرات استان حکومتی استان تهران گفت: طی دو روز گذشته پنج میلیون و 550 هزار ماسک از انبارها یا داروخانه های تهران کشف و برای توزیع به دانشگاه علوم پزشکی منتقل شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
تا پیش از این تمام نمونه های تشخیص کرونا در استان اصفهان به تهران ارسال می شد، اما از امروز کیت های محدودی در اختیار علوم پزشکی اصفهان قرار گرفته تا نمونه های این استان و شش استان دیگر را آزمایش کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۱    
شهردار آستارا گفت: در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و ابتلای شهروندان به این بیماری، تمامی ناوگان حمل و نقل و اماکن عمومی این شهر شست وشو و ضد عفونی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در دو روز گذشته نزدیک به 100 میلی متر بارش از فریدونشهر گزارش شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
حضور هواداران در بازی های لیگ قهرمانان اروپا جان چند تن از هواداران والنسیا را به خطر انداخته و ممکن است این چهار نفر، به کرونا مبتلا باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۵    
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از ضدعفونی و گندزدایی ویژه اماکن عمومی و اداری این منطقه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: صحبت های آقای رئیس جمهور مبنی بر باز شدن مدارس از روز شنبه خلاف تمام موازین بهداشتی و درمانی ست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
شهردار ورنامخواست گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، ورزشگاه شهرداری، فرهنگسرای شهروند، زورخانه و بازار روز شهر تعطیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۶    
شیوع ویروس کرونا مردم را در سراسر جهان نگران کرده است اما شرکت های چینی راهکارهای مفیدی برای مقابله با این ویروس ارائه داده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۳    
مصرف مواد غذایی نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دارد و درابتدا باید سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد تا بتوانیم در مقابل این ویروس مقاومت کنیم. ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
قائم مقام شهردار کرمانشاه با اشاره به بارش مستمر باران در سطح شهر از رصد مستمر کانال ها و مسیل ها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات این سازمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تاکسی های درون شهری و ایستگاه های تاکسی تبریز ضدعفونی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۹    
محققان ژاپنی یک کاغذ با قابلیت اتصال به اینترنت ابداع کرده اند که می تواند اطلاعات را به طور بی سیم به دستگاه های مختلف منتقل کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۷    
عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم درخصوص آخرین وضعیت مقابله با شیوع کرونا ویروس در قم گفت: فعلاً بحث قرنطینه شهر قم مطرح نیست چون این موضوع سازوکار خود را می خواهد بنابراین تصمیم بر این شده تا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: به منظور مقابله با انتشار ویروس واگیردار کرونا آتش نشانی تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا ظهر امروز تعداد افراد مبتلا به کرونا در کشور به 139 نفر رسید که از این تعداد و 19 نفر جان خود را از دست داده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
شهردار مشهد در صفحه توییتر خود نوشت: امروز باهماهنگی مقام قضائی و با استناد به مفاد قرارداد، پیمانکار شهربازی پارک ملت مشهد خلع ید شد تا شهربازی برای نوروز آماده خدمت شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای قرنطینه محل یا شهری مطرح نیست و مردم به شایعات توجه نکنند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۴    
مسئول آموزش سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: رانندگان تاکسی جهت پیشگیری شیوع ویروس کرونا در یزد به ضد عفونی کردن خودرو اقدام می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۱    
فهرست نامزدهای نهایی جایزه ادبی (راسبونز) فولیو 2020 درحالی اعلام شد که نویسندگان زن بخش اعظم آن را به خود اختصاص داده اند و نام یک نویسنده ایرانی نیز در بین آن ها به چشم می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
در ساعت 15و 5 دقیقه امروز، چهارشنبه، 7 اسفند ماه جاری، کره ماه به اوج زمینی می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شهرضا گفت: ایجاد پایگاه سلامت در پایانه شرق شهرضا با هدف نظارت بر سلامت مسافران ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اعلام تعلیق موقت تمام پروازهای باری خارجی ورودی و خروجی فرودگاه پیام از ضدعفونی تمام انبارها، بسته ها و کالاهای وارداتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۷    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: مدیریت واحد و همدلی مسئولان اجرایی استان عامل موفقیت طرح ساماندهی کشف رود بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۷    
رئیس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تبدیل ریسباف به موزه مرکزی شهر اصفهان می تواند به توسعه گردشگری کمک قابل توجهی داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
براساس آخرین توییت منتشر شده از سوی مدیر عامل ریلمی هند و همچنین توییت و تصویر منتشر شده از " realmemobiles"، گوشی های هوشمند ریلمی 6 و ریلمی 6 پرو به زودی معرفی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
مسئولین ذی ربط درباره آلوده بودن تخم مرغ به کووید 19 معتقدند که آلودگی در استان اصفهان برای تخم مرغ ها وجود ندارد و نه تنها تخم مرغ بلکه فرآورده های دامی نیز سالم است و مشکلی برای مصرف آن ها وجود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
برنامه میراث داران شهر اصفهان به منظور تکریم و پاسداشت فعالان حوزه مرمت و احیاء آثار تاریخی و جذب گردشگر عصر دیروز _سه شنبه 6 اسفند 98_در خانه تاریخی مشیر الملک برگزار شد.
  • ۱