سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 16 دی 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 دی 1395 ایران آنلاین 2 دی 1395 ایران آنلاین 3 دی 1395 ایران آنلاین 4 دی 1395 ایران آنلاین 5 دی 1395 ایران آنلاین 6 دی 1395 ایران آنلاین 7 دی 1395 ایران آنلاین 8 دی 1395 ایران آنلاین 9 دی 1395 ایران آنلاین 10 دی 1395 ایران آنلاین 11 دی 1395 ایران آنلاین 12 دی 1395 ایران آنلاین 13 دی 1395 ایران آنلاین 14 دی 1395 ایران آنلاین 15 دی 1395 ایران آنلاین 16 دی 1395 ایران آنلاین 17 دی 1395 ایران آنلاین 18 دی 1395 ایران آنلاین 19 دی 1395 ایران آنلاین 20 دی 1395 ایران آنلاین 21 دی 1395 ایران آنلاین 22 دی 1395 ایران آنلاین 23 دی 1395 ایران آنلاین 24 دی 1395 ایران آنلاین 25 دی 1395 ایران آنلاین 26 دی 1395 ایران آنلاین 27 دی 1395 ایران آنلاین 28 دی 1395 ایران آنلاین 29 دی 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۲    
مردی که در یک اقدام هولناک زن بارداری را به قتل رسانده بود، با گذشت 40 روززندگی زیرزمینی ، دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری ازدو طرح بزرگراهی در استان یزد ، در واقع مستقیم ترین و کوتاهترین فاصله بین دریای خزر و خلیج فارس در مسیر کریدور شمال -جنوب از اردکان به چوپانان افتتاح شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۷    
پسر ودختری که باهم نامزد بودند، بر اثر گازگرفتی در یاسوج تسلیم سرنوشت مرگباری شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۹    
کمبود خواب شدید در ایام امتحانات عوارض جبران ناپذیری برای بدن به همراه دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۹    
رعایت سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع 2 حائز اهمیت است، اما در برخی موارد دلایل دیگری موجب بروز این بیماری می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۳    
یک متخصص تغذیه گفت: عواملی مانند کمبود ویتامین B، مصرف سیگار، رژیم غذایی نامناسب، ژنتیک و بیماری هایی مانند کم خونی، استرس، تیرویید موی شما را پیش از پیری سفید می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۰    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: کاهش مصرف فست فودها و تنقلات شور در رفع کم پشتی مو موثر است. همچنین باید استفاده از میوه و سبزی به طور متعادل در رژیم غذایی قرار گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۴    
133 حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال دریک انبار در اصفهان کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۵    
پسر 19 ساله ای که مرد جوانی را در روستای علی آباد شهرستان جیرفت هدف گلوله مرگبار قرارداده بود،در کمتر از 5 ساعت به دام افتاد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۹    
یک کامیون خاور مخزن دار هنگام حرکت در یکی از جاده های کوه بی بی شهربانو، واژگون شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۹    
پلیس شیکاگو در حال تحقیق درباره ی فیلمی است که در آن مردی با دهان بسته اسیر شده و مورد آزار و اذیت عده ای دیگر قرار گرفته است؛ آزاردهندگان در این فیلم به دونالد ترامپ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۰    
ساعتی پیش خبرگزاری رویترز از تهدید شدید ترامپ علیه غول خودروسازی ژاپنی، تویوتا، خبر داد. به گزارش ایران آنلاین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۷    
روزنامه انگلیسی "دیلی اکسپرس" هشت رویداد را بررسی کرده که انتظار می رود جهان را بطور کلی در سال 2017 دگرگون کند، و آنهم پس از طوفان رویدادهای مهمی که جهان در پایان سال گذشته شاهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۲    
دهها تن از عناصر مسلح در شماری از روستاها و شهرکهای حومه جنوب غربی دمشق، در راستای مصالحه داخلی، تسلیم شدند و سلاح های خود را به طرفهای ذیربط تحویل دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۳    
فرمانده پلیس فیلیپین اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور سرکرده یک گروه مسلح را که از گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش حمایت می کرد در درگیری های روز پنجشنبه کشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۳    
در نمایشگاه لوازم الکترونیکی در شهر لاس وگاس امریکا از خال کوبی های الکترونیکی رونمایی شده که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از آن ها یک پهپاد را هدایت کنند و یا بازی ویدئویی انجام دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۰    
هند همچنان با موج ناآرامی و اعتراض ناشی از تجاوز های گروهی و سازمان یافته به زنان دست به گریبان است. به گزارش ایران آنلاین به نقل ازگاردین امروز جمع زیادی از زنان و دختران در ایالت بنگلور اعتراض ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۵۴    
زردی دندانها می تواند به دلیل برخی عوامل داخلی و خارجی مانند مصرف دخانیات، قهوه و عدم مراقبت از دندانها بعد از هر وعده غذایی باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب امریکا، رهبر اقلیت سنای این کشور را دلقک خواند، اما در عین حال از وی خواست با جمهوری خواهان همکاری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۸    
یک حمله انتحاری پنجشنبه شب در بغداد موجب شهادت یازده نفر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۵    
اصغر فرهادی تنها کارگردانی است که برای 3 فیلم متوالی موفق شده است از سوی انجمن ملی نقد آمریکا مورد تقدیر قرار گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۲    
وزیر کشور نیجر اعلام کرد نزدیک به 20 تن از عناصر گروه افراطی بوکوحرام در منطقه دیفا در جنوب شرقی نیجر تسلیم ماموران این کشور شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۹    
شبکه تلویزیونی سی ان ان ترک اعلام کرد که پنجشنبه شب انفجار شهر ازمیر در ساحل دریای اژه را لرزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۷    
جیمز کلپر مدیر اطلاعات ملی امریکا در یکی از نشست های جنجالی از وجود مدارک قاطع مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات امریکا سخن گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۷    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: فردی به ماموران پلیس راه خراسان جنوبی هنگام انجام وظیفه توهین کرده بود، و در دادگا به 74 ضربه شلاق محکوم شد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۷    
برخی کشورها حرکت به سوی رادیوی دیجیتال را آغاز کرده اند اما تاکنون کشوری نبوده که اعلام کند قصد تعطیلی دائمی رادیوی اف ام را دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۱    
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی از فعال بودن 10 رشته المپیکی در این فدراسیون خبر داد،و اظهار داشتند که بیشتر از گذشته باید ورزشکاران این رشته ها را حمایت کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۰    
محسن چاوشی خواننده محبوب ایرانی ترجیح داده است در میان آشوب های ترکیه و البته حاشیه های تک آهنگش برای برنامه خندوانه در حاشیه کرانه های این کشور استراحت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۱    
خبرگزاری اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش مدعی شد، جنگنده های ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا، ارتش عراق را در جنوب شرقی موصل هدف حملات هوایی خود قرار داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۵    
استان تهران با امتیاز 561 به مقام قهرمانی رقابت های جوانان کشور در ماهدشت کرج دست یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۹    
10 فرد نقابدار که باتوم با خود داشتند، به دانشگاه علوم و هنرهای استانبول حمله کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۶    
محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان تهران با انتقاد از رسانه ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین، گفت: اصلاح طلبان مجلس به دنبال طرح گفت و گوی ملی هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا پسر اسامه بن لادن که در عربستان سکونت دارد را تروریست بین المللی معرفی کرده و از آمریکایی ها خواسته که با او معامله نکنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۷    
در برنامه ای که شبکه جهانی بی بی سی برای بررسی خشونت ها و جنایت های خانوادگی ترتیب داده بود این بار کودکی قربانی از یک واقعه تکان دهنده پرده برداشت
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۵    
مجری خبری سیما در صفحه اینستاگرام برای بر عهده گرفتن حضانت نوزادی که رها شده بود اعلام آمادگی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۹    
این روزها تسلیحات هوایی به مهم ترین تسلیحات هر کشور تبدیل شده و جت های جنگنده در نیروی هوایی هر کشور، بیشترین اهمیت را دارند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فوتبال ایران در آسیا بهترین است و پتانسیل بسیار بالایی دارد و با از بین رفتن فساد به طور قطع رشد بیشتری خواهیم داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۷    
رئیس فدراسیون با بیان اینکه دیدگاه های مختلفی در مورد فساد در فوتبال وجود دارد گفت:فوتبال فساد هست اما سازمان یافته نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۵    
پس از آنکه عملکرد نهادهای مهم دولت مثل وزارتخارجه و اطلاعات از سوی برخی از مسئولان در قضیه بابک زنجانی به چالش کشیده شده امروز این دو نهاد به صورت جداگانه به اظهارات مقام های دستگاه قضایی پاسخ دادند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۵    
مفتی سوریه گفت: تروریست ها و حامیان آن ها نتوانستند با هیچ شیوه ای ملت سوریه را به زانو درآورند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور ما تحریم کنندگان و مبلغان آنها هستند، اما دشمنان با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی می کوشند تا این بیکاری و فقر را به گردن نظام بیندازند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۶    
مخازن گاز کارخانه فوم در شهرک صنعتی کلات دچار آتش سوزی شدند و با کمک سازمان آتش نشانی مشهد در حال مهار شدن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۳    
نخست وزیر سوریه گفت: روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و سوریه، الگویی بی نظیر در عرصه روابط بین الملل است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در جامعه ایران مردم از بداخلاق ها متنفرند و دوران انگ زنی و تخریب و انتقام جویی به سر آمده گفت اکنون دوران اخلاق گرایی و توجه به فضلیت آغاز شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۴    
رئیس یگان حفاظت محیط زیست مازندران از مرگ مشکوک تعداد زیادی قو فریادکش در تالاب فریدونکنار در غرب مازندران خبرداد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۱    
تولد وزیر خارجه و رئیس دیپلماسی روحانی با کمی اختلاف همزمان شده با رویداد تاریخی، اجرای برجام . توافق تاریخی که ظریف و تیم دیپلماتهای روحانی با به نتیجه رساندن آن بعد از دو سال مذاکره نفسگیر نام خویش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه با شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله محمد فاضل استرآبادی در بابل با خانواده این معلم اخلاق ابراز همدردی کرد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۱    
نیروهای بسیج مردمی عراق 35 تروریست داعشی از جمله سرکرده گردان دابق را در نزدیکی تلعفر به هلاکت رساندند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۱    
نیروگاه های هسته ای سوئد برای مقابله با هر گونه حملات احتمالی تروریستی، ضمن تشدید تدابیر محافظتی در این نیروگاه ها، استفاده از نیروهای مسلح از اوایل ماه آینده میلادی، در دستور کارشان قرار داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۸    
نشست تجلیل از تکمیل همایون مورخ و جامعه شناس سرشناس امروز برگزار شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۵    
منابع سوری از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهر جبله در استان لاذقیه خبر دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۵    
پلیس ترکیه روز پنجشنبه ضمن دستگیری چندین مظنون دیگر در ارتباط با حملۀ اخیر استانبول، نظارت و کنترل بر مبادی مرزی کشور را به منظور جلوگیری از فرار عامل این کشتار تشدید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی روز پنجشنبه گفت که الحشد الشعبی آماده همکاری در عملیات امنیت بغداد است اما در حال حاضر آمادگی پذیرش مسئولیت امنیت بغداد را ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۳    
دختر آرتور میلر ، نویسنده معروف آمریکایی جایزه بهترین فیلم خارجی زبان انجمن ملی نقد آمریکا را به اصفر فرهادی اهدا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۰    
خامس رودریگس از ماندنش در تیم رئال مادرید خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۷    
نماینده مردم اردکان در مذاکره تلفنی با وزیر راه و شهرسازی؛ بر تامین اعتبار و تکمیل پروژه های زیرساختی حمل و نقل استان یزد تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
طبق یک گزارش جدید، رژیم صهیونیستی در سال 2016 میلادی نسبت به 10 سال گذشته بیش ترین تعداد کودکان فلسطینی را به قتل رسانده و در برابر این حملات خونین پاسخگو نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۲    
دبیر کل فدراسیون فوتبال: اختلاف میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ را هزینه بر میداند و در این زمینه حق را به مردم میدهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۲    
سیطره چینی ها بر بازارهای تجاری گوناگون دنیا از جمله ایران صنعت گردشگری را نیز بی نصیب نگذاشته است تا آنجا که حضور راهنمایان چینی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۲    
مقام های امریکایی می گویند ترکیه با پشتیبانی هوایی امریکا از نظامیان ترکِ مستقر در سوریه مخالفت و به جای آن از روسیه درخواست کمک کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۶    
معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: گرچه در زمینه صادرات آمارها بوی نفت می دهد اما نگاه ما به این دلیل که محصول خام نفتی را صادر نمی کنیم به سمت جایگزینی صادرات غیرنفتی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۳    
به گزارش خبرگزاری آناتولی، انفجار خودروی بمم گذاری شده در شهر ازمیر در غرب ترکیه دست کم 10 زخمی بر جای گذاشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷    
فجر سپاسی در مسابقات ارتش های جهان با آلمان،برزیل و الجزایر هم گروه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۸    
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه سوریه در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد، اعلام کرد ایران از استقلال و حاکمیت سوریه دفاع می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۵    
ژنرال میشل عون ، رئیس جمهوری لبنان در دیدار با هیاتی از خانواده نظامیان لبنانی ربوده شده توسط گروه تروریستی تکفیری داعش تاکید کرد که این پرونده را در سفرهای خارجی خود پیگیری می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۹    
مامورین آتش نشانی راننده کامیون مخزن دار که در ارتفاعات بی بی شهربانو واژگون گردیده بود را نجات دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۶    
اختصاص 1000 میلیارد تومان اعتبار اشتغال در بودجه 96، اعلام شرایط اعزام نیروهای کار به ایرلند و معرفی مقرری بگیران بیمه بیکاری به سازمان فنی و حرفه ای از مهمترین خبرهای این هفته بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۷    
سازمان بین المللی دیده بان حقوق بشر گزارشی را که کمیتۀ حقیقت یاب میانمار درباره ناآرامی های استان اراکان (راخین) منتشر کرد، " ناقص ، نادرست و جعلی" توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از انتشار عکس سارقان طلا فروشی از مردم درخواست کرد هر گونه اطلاعاتی در خصوص هویت ،مخفیگاه آنها در اختیار پلیس قرار دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۸    
بیشتر گردشگران خارجی معمولا از ساعت 7 عصر به بعد مجبورند اوقات خود را در هتل بگذرانند، یا نهایتا به رستورانی بروند که شاید جز غذا، موسیقی زنده هم داشته باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۸    
وزیر مهاجرت عراق از بازگشت 20 هزار نفر از آوارگان به مناطق آزاد شده در شهر موصل در شمال این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۹    
شرکت خودروسازی فارادی فیوچر در نمایشگاه CES2017 سریع ترین خودروی برقی جهان را معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۶    
معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ از به دام افتادن باند زورگیران مسلح در تهران که با تهدید اسلحه کمری اقدام به زورگیری زنان راننده در خیابان ها کرده بودند ، خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۰    
در آستانه ورود یک جبهه هوای سرد زمستانی به کشور، طرح ظربتی بی نیازی از واردات گاز ترکمنستان با تغییر آرایش شبکه خطوط گاز و افزایش تولید در چاه ها کلید خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۸    
با گذشت چند سال از سرنگونی رژیم صدام و اعدامش، منابع آمریکایی افراد مختلفی را به عنوان بازجوی صدام حسین به جهانیان معرفی کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۸    
مسعود اطیابی تاکید کرد بر اینکه سینما های تهران هنوز زیر ساخت های اجرای چنین طرحی را ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۵    
یک منبع محلی در استان نینوا فاش کرد که ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش سه نفر را به عنوان جانشین خود در صورت کشته شدن تعیین کرده است یکی از این سه نفر، عراقی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۶    
مسعود پزشکیان ، نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شهر، استان و کشوری باشیم که با عزت، با قدرت و با سربلندی زندگی کرده و در تمامی حوزه ها به وضعیت فعلی اکتفا نکنیم، هر منبع ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۶    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: پس از شروع طرح تحول، سالانه حدود 5000 تخت در کشور تحویل شده و بدین ترتیب ظرفیت تخت سازی در کشور به بیش از سه برابر افزایش یافته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۳    
جولیان آسانژ، بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با فاکس نیوز به موضوعات متعددی از جمله افشای اسناد و مدارک مربوط به کمیته ملی دموکرات ها توسط ویکی لیکس از روسیه پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۸    
بیژن زنگنه با درخواست از همه مردم برای صرفه جویی در مصرف انرژی و سوخت، گفت: صرفه جویی در مصرف سوخت تنها به موضوع قطع ارسال گاز ازسوی ترکمنستان مربوط نمی شود زیرا حجم گاز وارداتی ما از این کشور کمتر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۶    
پیرترین نهنگ قاتل دنیا ملقب به " گرنی " در سن 105 سالگی مرد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۶    
" ژاک " 4 ساله بود که ناپدری اش او مادر و برادرش را با بنزین به آتش کشید. ناپدری او یکی از مردان قاتلی است که بی رحمانه اعضای خانواده خود را به قتل می رسانند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۴    
بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره های هواشناسی طی سه روز آینده برای اغلب مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن در روزهای شنبه و یکشنبه 18 ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۷    
تصویر منتشر شده تصویر کودک 16 ماهه مسلمان میانمار که هنگام فرار از دست بودائیان افراطی در رودخانه غرق شد همچنان با واکنش محافل رسانه های و کاربران فضای مجازی روبرو است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۳    
روز سه شنبه در پی انتشار نسخه ویدیویی داستان ما قصه تو که روی جلد آن از تصویر نوید محمدزاده و هومن سیدی با گریم فیلم های دیگرشان استفاده شده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۳    
کمپین حمایت از کودکان کار اطلاعات تازه و تلخی از قاچاق دهها کودک برای کار در کوره های اجرپزی هند فاش کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۳    
دانشمدان ناسا برای بار دوم اعلام کردند به تازگی صداهای ناشناخته دیگری از کهکشانی در فاصله 3 میلیارد سال نوری از زمین دریافت کرده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۰    
تعقیب و گریز زرافه ها و گوزن ها توسط حیواناتی مثل شیر و پلنگ از صحنه های پرهیجان طبیعت است اکنون عکاس انگلیسی تصاویر دیدنی از لحظه شکار یک بچه زرافه توسط شیرماده گرسنه شکار کرده است
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۴    
اسامی متقاضیان کارآموزی وکالت امروز پنج شنبه ( 16دی ماه ) از طریق سازمان سنجش کشور اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۸    
در مراسم اعطای جوایز سالانه انجمن ملی نقد آمریکا که چهارشنبه شب (16 دی) با حضور چهره های سرشناس سینمایی در نیویورک برگزار شد، اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم خارجی زبان سال را از دستان ربکا میلر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی مسئولین محترم قوه قضائیه در خصوص پرونده بابک زنجانی پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۶    
خانواده های هفت شهید مدافع حرم از تکاوران شجاع ارتش، این هفته با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. این شهدای گران قدر در دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در سوریه به شهادت رسیده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۶    
نمایشگاه گروهی دانشجویان رشته نقاشی با عنوان' بزم خط ' از امروز تا 23دی ماه در موزه رضا عباسی برگزارمی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰    
وزیر بهداشت با اشاره به رضایتمندی مردم از طرح تحول سلامت گفت: برخی از کسانی که علاقه دارند تا آمار سزارین در کشور افزایش پیدا کند، شایعاتی درست می کنند که مبنای علمی ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۸    
جبار علی اللعیبی وزیر نفت عراق گفت که کشورش تولید نفت خود را همزمان با آغاز سال جدید میلادی و در راستای اجرایی کردن تصمیم اخیر سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک کاهش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۶    
تعدادی از ساکنان شهر رقه سوریه که تحت تصرف داعش است، اعلام کردند عامل حمله مسلحانه به کلوب شبانه در استانبول اخیرا وارد رقه شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۳    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از استخدام 300 معلول با مدرک حداقل لیسانس خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۹    
در آخرین اقدام باراک اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا برای کاهش تعداد زندانیان گوانتانامو ، واشنگتن طی 24 ساعت آینده چهار زندانی را به عربستان سعودی منتقل می کند.
  • ۱