جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 7 دی 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 دی 1395 ایران آنلاین 2 دی 1395 ایران آنلاین 3 دی 1395 ایران آنلاین 4 دی 1395 ایران آنلاین 5 دی 1395 ایران آنلاین 6 دی 1395 ایران آنلاین 7 دی 1395 ایران آنلاین 8 دی 1395 ایران آنلاین 9 دی 1395 ایران آنلاین 10 دی 1395 ایران آنلاین 11 دی 1395 ایران آنلاین 12 دی 1395 ایران آنلاین 13 دی 1395 ایران آنلاین 14 دی 1395 ایران آنلاین 15 دی 1395 ایران آنلاین 16 دی 1395 ایران آنلاین 17 دی 1395 ایران آنلاین 18 دی 1395 ایران آنلاین 19 دی 1395 ایران آنلاین 20 دی 1395 ایران آنلاین 21 دی 1395 ایران آنلاین 22 دی 1395 ایران آنلاین 23 دی 1395 ایران آنلاین 24 دی 1395 ایران آنلاین 25 دی 1395 ایران آنلاین 26 دی 1395 ایران آنلاین 27 دی 1395 ایران آنلاین 28 دی 1395 ایران آنلاین 29 دی 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: دعوای 2 برادر بر سر یک ملک مشترک به عنوان ارث پدری منجر به کشته شدن برادر بزرگتر توسط برادر کوچک تر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۷:۴۲    
یک مقام ارشد دولتی از فعالیت 3000 سایت با بودجه 10000 میلیارد ریالی برای تخریب برنامه ها و اقدام های دولت حسن روحانی خبر داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۴    
سرهنگ عسگر ساوری معاون هماهنگ کننده پلیس گلستان گفت: یک زن با 500 کلاهبرداری در گلستان به ارزش دو میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۱    
فیلم سینمایی پدر آن دیگری ساخته یدالله صمدی در جشنواره بین المللی کلکته به نمایش در می آید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۴۷    
در حالی که صنعت سینما توسط کارگردانان مرد غصب شده، اما این سلطه رفته رفته در حال شکستن است و گواه این موضوع نیز سال 2016 است که شاهد حضور کارگردان های موفق زن در جشنواره های مهم سینمایی جهانی بودیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۸    
ششصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی صبح روز سه شنبه هفتم دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و اعضای این شورا برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۹    
با صدور احکام جداگانه از سوی رحمانی فضلی برای اعضاء و رؤسای کمیته های شش گانه ستاد انتخابات کشور، آرایش نهایی این ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات در بهار 1396 شکل گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۶    
پنجم دی ماه یادآور خسارت بارترین زمین لرزه ایران در قرن حاضر در بم است که 26 هزار کشته، 30 هزار مجروح و 100 هزار بی خانمان برجا گذاشت و ارگ بم، بزرگ ترین سازه گلی تاریخی جهان را ویران کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۳    
در سال 1791، اولین رئیس جمهور آمریکا محل ساخت و طرح نهایی کاخ سفید را تأیید کرد. در سیزده اکتبر 1792، ساختمان پی ریزی شد و تعدادی از فراماسون ها ساخت وساز را آغاز کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۸    
سکه تمام طرح جدید با کاهش حدود 7000 تومانی نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 207 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 4118 تومان قیمت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۱    
رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: از سال آینده طرح پیشگیری خانه به خانه برای شناسایی معتادان اجرا می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۶    
وزیر نفت شرط امضای قرارداد با شرکت های خارجی در طرح های توسعه ای صنعت نفت را حضور در مناقصات اعلام کرد و گفت: اگر قیمت های آنها خوب باشد در مناقصه برنده می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۳    
سلمان خان ستاره سینمای بالیوود و بازیگر کهنه کار هندوستان که در بسیاری از فیلمهای مطرح بالیوود بازی کرده در شهر ایندو هندوستان به دنیا آمده و حالا 51 ساله شده است
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۷    
در چند روز گذشته دسترسی به بازی کلش آف کلنز با مشکل مواجه و سپس رفع شد. بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز اعلام کرد که علت محدودیت در دسترسی به این بازی مشکل اخلال در شبکه اینترنت بوده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۱    
ال جی در نمایشگاه CES 2017 که جایی برای به نمایش گذاشتن فناوری های هیجان انگیز در صنعت وسایل دیجیتالی است، بلندگوی پیشرفته و معلق خود با مدل PJ9 را به نمایش می گذارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۹    
خواهر قاتل سفیر روسیه گفت: به نظرم می رسد که برادرم برای دریافت دستورات در انتظار شخص خاصی بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۳    
ورود تریلر حامل بار کاشی به کانکس پاسگاه انتظامی دوراهان در محور بروجن به لردگان جان یک سرباز را گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۰    
پایگاه ویکلی استاندارد در گزارشی ادعا کرده است که باراک اوباما علاوه بر تقویت ایران از نظر اقتصادی، راه را برای ساخت سلاح هسته ای در آینده هموار کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۹    
یک سمند در کانال انتقال آب خلیج فارس در وارمین سقوط کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۷    
مهدی یراحی که قرار بود 10 دی در شهرستان بروجن روی صحنه برود، در صفحه اینستاگرام خود از لغو این کنسرت خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۹    
25 فیلم به بخش مسابقه پویانمایی و 20 اثر به بخش مسابقه ی فیلم های داستانی دهمین جشنواره ی رویش راه پیدا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۹    
یک منبع امنیتی در استان نینوا عراق اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم این کشور معاون سرکرده گروه تروریستی داعش و 14 نفر دیگر از عناصر تروریست این گروه را در موصل دستگیر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۳    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه می گوید شواهدی در دست دارد که نشان می دهد ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش به رهبری امریکا، از گروه های تروریستی از جمله داعش و شبه نظامیان کُرد حمایت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۳    
اثر چندرسانه ای غم نومه فریدون به آهنگسازی حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی که بنا بود دی ماه امسال اجرای صحنه ای خود را آغاز کند، به دلیل تداخل با جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۴    
دوبله فیلم سینمایی 80 دقیقه ای به نام هالیس وود که با درام اجتماعی همراه است به اتمام رسیده است به زودی روی آنتن می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۲    
محمد حسین ایمانی خوشخو در همایش تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی و هنرهای سنتی افزود: نسل جوان علاقمند به هنرهای سنتی می تواند در این دانشگاه تحصیل کند و در واقع این واحد دارای همه وی ژگی های حفظ و نشر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۱    
کری فیشر بازیگر آمریکایی که برای بازی در نقش پرنسس لیا در فیلم جنگ ستارگان شهرت جهانی داشت، چند روز پس از یک سکته قلبی گسترده، در بیمارستان جان باخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۳    
دانشمندان می گویند شاید تکامل بتواند توضیح دهد چرا بشر امروزی این قدر دچار دردهای لگن، شانه و زانو می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۱    
محمود نویسنده ای نبود که زیاد تن به گفت وگو بدهد. از یک عمر فعالیت پربار و خلاقانه گفت وگوهای مطبوعاتی زیادی در دست نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۴    
موجی از سیل و توفان در استرالیا به راه افتاده است تا جایی که محافل خبری این کشور از کشته شدن 6 نفر و از بین رفتن دهها خودرو خبر داده اند اما در میان این اتفاقات تلخ و مرگبار در نقطه ای دیگر از این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد راه اندازی شبکه دوم ورزش سیما با محوریت توسعه ورزش همگانی، ورزش های پایه و پرمدال و ورزش بانوان را داد و گفت: ما برای این موضوع اعلام آمادگی می کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۴    
انتخابات کانون مربیان فوتبال ایران برای انتخاب هیات مدیره جدید عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهوری رومانی با نامزد شدن یک زن مسلمان برای تصدی سمت نخست وزیری این کشور مخالفت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه ترکیه با همتایان ایرانی و روس خود به صورت تلفتی گفت وگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۹    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند حرفه ای سرقت منازل در مشهد با سابقه 22 فقره دزدی خبر داد. فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری باند حرفه ای سرقت در مشهد خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۶    
محسن مسلمان و مهدی ستاره های تیم پرسپولیس تعطیلات نیم فصل به شمال کشور سفر کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با عضو شورای عالی انقلاب یمن، تداوم تجاوز نظامی سعودی به یمن و محاصره انسانی این کشور را محاصره غلط سعودی خواند و افزود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۷    
سفیر کوبا در ایران تاکید کرد که انقلاب های ایران و کوبا مبارزه بر ضد استکبار و امپریالیسم را سرلوحه خود قرار داده اند و هر دو راستای افزایش رفاه اجتماعی مردم حرکت می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش جابه جا کردن مدیران در آموزش و پرورش را به خاطر تزریق انرژی و سلیقه نو در سیستم دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۸    
هفت تیر سیردیوکف که انقلابی در طراحی تفنگ های روسی ایجاد نمود، به نام طراح خود، پیتور سیردیوکف، نامیده شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۲    
عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در اولین موضع درباره "طرح صلح" تصویب شده در نشست وزرای امور خارجه امریکا، انگلیس، عربستان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۹    
نیروی هوایی و توپخانۀ ارتش سوریه مواضع تروریست های داعشی را در مناطق مختلف شهر دیر الزور زیر آتش گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۳    
انتشار تصاویر عقد دو نوجوان سوری 13 و 14 ساله در شبکه های اجتماعی باعث خشم کاربران شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۷    
علی پروین در اینستاگرام به برکناری علی اکبر طاهری واکنش نشان داد و گفت: پرسپولیس از رفتن طاهری ضربه می خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۴    
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی است که رهبر انقلاب آن را مطرح کرده اند و نجات دهنده کشور است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۱    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: به دلیل آلودگی هوا و مه غلیظ دید در فرودگاه شهید مدنی تبریز به صفر رسیده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۸    
رئیس حزب سعادت ترکیه در راس هیاتی از مقامات حزب سعادت با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با محمدابراهیم طاهریان فرد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۸    
موضوع سرقت های علمی اعم از خرید و فروش پایان نامه ها و ارسال مقالات مخدوش به کنگره های بین المللی سرانجام به جلسه روحانی با شورای انقلاب فرهنگی کشیده شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۶    
زمان تصمیم گیری در باره سرنوشت اولین نسل هواپیماهای جنگنده فرارسیده است. نیمی از هواپیماهایF-15 امریکا نیازمند تعمیر و تعویض هستند
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۰    
فرهاد کاظمی، سرمربی تیم ماشین سازی لیست بازیکنان مازاد این تیم را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۹    
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه محور مقاومت از این جنگ جهانی پیروز و مستحکم تر بیرون خواهد آمد، گفت در حال حاضر مقاومت هدف قرار گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از برنامه ریزی این شرکت برای افزایش تولید نفت در سال آینده خبر داد و گفت: افزایش 30 هزار تا 60 هزار بشکه ای تولید روزانه در دستور کار است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۹    
آلوارز ستاره 21 ساله باشگاه اتلتیک بیلبائو به دلیل تومور در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۰    
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون از بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی دهه مبارک فجر در روزهای 21 تا 24 بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهوری در پیامی به رئیس جمهوری فدراسیون روسیه، کشته شدن جمعی از شهروندان این کشور در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری روسی بر فراز دریای سیاه را تسلیت گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۹    
سازمان لیگ فوتبال گفت: باشگاه استقلال نمی تواند اعتراض کند اما درخواست خود را در خصوص تغییر زمان دربی اعلام کند تا بررسی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۳    
اعلام خبر ساخت ربات غول آسا توسط تیم بزرگی از مهندسان سئول امروز به عنوان یک رویداد جنجالی در صحنه فناوری جهان مورد بحث قرار گرفت در حالی که شماری از کارشناسان آن را یک تحول در نسل جدید تکنولوژی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۷    
باشگاه استقلال اعتراض خود را به زمان برگزاری دیدار برگشت با پرسپولیس در روز 24 بهمن ماه اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۱    
شکارچی که درجریان تیراندازی یک محیط بان زخمی شده بود، صبح امروز در بیمارستان همدان در گذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۸    
رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا به شایعه مذاکره با دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: چنین بحثی به هیچ وجه صحت ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۶    
شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن که به آمریکا سفر کرده است همزمان با هفتادوپنجمین سالگرد حمله به پرل هاربر، در چندین بنای یادبود در هاوایی حاضر شد و به قربانیان این بمباران و همچنین درگذشتگان ژاپنی ساکن در ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۰    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا شکست هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را ناشی از استاندارد دوگانه رای دهندگان آمریکایی برشمرد و افزود که نگران آینده حزبش در باز پس گیری قدرت از جمهوری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۴    
تصمیم ایالات متحده امریکا برای فروش اسلحه به سوریه در حکم تهدید مستقیم هواپیماهای نیروهای هوایی روسیه، نیروهای نظامی این کشور و سفارتخانه روسیه در سوریه است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهریار دستوری ویژه برای ساماندهی وضعیت کارتن خواب های گورستان نصیرآباد باغستان در حومه شهریار صادر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۵    
روابط عمومی وزارت خارجه به ادعاهای بی اساس و پافشاری کریمی قدوسی بر اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی خود، پاسخ داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۲    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی از 50 هزار پرونده الکترنیکی خبر دادو گفت: توسعه پرونده سلامت الکترونیکی گام بزرگی در تسهیل روند خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مردم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۹    
از دیدگاه طب سنتی اصلاح سبک زندگی از مهمترین عوامل ارتقای سلامت افراد است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۹    
محققان بر این باورند بین استفاده بیش از حد داروهای التهاب غیراستروئیدی و ابتلا به سرطان رحم رابطه وجود دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۰    
نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال گفت: شهباززاده، ایمان مبعلی و رحیم زهیوی نفراتی هستند که مورد تایید ما هستند و برای جذب آنها به باشگاه هایشان نامه زدیم و اصلا در جلسه امروز درباره لیست خروجی صحبت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۴    
روز گذشته هنریک مخیتاریان بازیکن تیم منچستر یونایتد با یک ضربه عقرب موفق شد گلی زیبا را وارد دروازه ساندرلند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۸    
مادرشوهر در حمله وحشتناکی به عروس خود او را با تبر هدف ضربات خونین قرار داد و به کما فرو برد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۵    
پرونده جنایت خونین کرمان خارج از نوبت و در شعبه ویژه رسیدگی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۵    
بر اساس ادعای یکی از سایتهای خبری مراکش، تیم ملی فوتبال این کشور در اردوی امارات به جای ایران به مصاف یک تیم آفریقایی دیگر می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۲    
ایگور پراهیچ مدافع کروات تیم فوتبال نفت گفت: تحت قرارداد باشگاه نفت هستم و هیچ پیشنهادی از پرسپولیس به من نشده اما خود برانکو مرا می خواهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۲    
لیست خروجی های استقلال برای نیم فصل دوم رسانه ای شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۹    
در مراسم بهترین های فوتبال روسیه سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سومین بازیکن برتر سال 2016 در فوتبال روسیه انتخاب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۹    
پنج نفربراثر انفجارکپسول گاز یک دستگاه خودرو وانت پیکان مصدوم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۹    
صبح امروز دبیر اجتماعی خبرگزاری برنا بازداشت شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۹    
قهرمان لیگ دسته اول ووشو باشگاه های کشور مردان پنجشنبه (9 دی) مشخص می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۶    
مردی که دوسال پیش همسر ودختر 2 ماهه اش را به طرز مرموزی به قتل رسانده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۶    
پیشکسوتان پرسپولیس با ارسال پیامی به وزیر ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰    
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم فصل 96-95 توسط کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰    
در کلاس مربیگری حرفه ای فوتبال ایران که با حضور مربیان لیگ برتر از 18 تا 28 دی ماه در آکادمی فوتبال برگزار می شود دایی، منصوریان و ویسی و سایر مربیان لیگ برتر شرکت می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰    
وزارت صنعت،معدن وتجارت اعلام کرد: از آنجایی که واردات اجزا و قطعات محصولات لوازم خانگی کره ای براساس تعرفه مصوب در کتاب مقررات صادرات و واردات و با پرداخت حقوق ورودی متعلقه انجام و ترخیص قطعی آنها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۷    
هر بازیکنی در تیم استقلال رضایتنامه می خواهد باید طلب هایش را به این باشگاه ببخشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۷    
مردی که به خاطر طلب یک میلیون تومانی دست به قتل زده بود، به دام افتاد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۷    
نام رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال در لیست نقل و انتقالات تیم استقلال قرار ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۴    
علیرضا منصوریان لیستی از خروجی های تیم را در اختیار علیرضا افتخاری قرار داد که در آن نام مهدی رحمتی دیده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۴    
تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه و تداوم بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی استان ها خبر می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۴    
برخورد اتوبوس شرکت واحد با 2 عابر پیاده، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۱    
دو مردبراثر گاز گرفتگی در میدان میوه و تره بار تهران جان باختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس جمهوری سابق پاکستان و سرپرست حزب مردم اعلام کردکه قصد دار با قدرت در دور آتی انتخابات پاکستان وارد صحنه شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۱    
زمین لرزه ای با قدرت 4.7 در مقیاس امواج درونی زمین، فاریاب در استان کرمان را برای پنجمین بار لرزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۸    
'عقیل الخزعلی' سرپرست وزارت کشور عراق گفت که شمار عناصر گروهک تروریستی داعش در عراق تقریبا 6 هزار نفر تخمین زده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهوری داغستان فدراسیون روسیه اعلام کرد که ایرانی ها مشتری اصلی خرید سهام بندر مخاچ قلعه در کناره شمال غربی دریای خزر هستند و مذاکراتی نیز با طرف های دیگر در حال انجام است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۲    
شهروندان در شهر کومبانگو در شمال غنا در اعتراض به مدیریت درآمدهای شهری و سومدیریت برخی مقام های محلی این کشور، تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کردند اما این تظاهرات با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۳    
جاسم الجزائری یکی از فرماندهان الحشد الشعبی روز سه شنبه در واکنش به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی علیه این نیروی مردمی گفت: الحشد یک نیروی نظامی است که بر اساس فرامین دولت عراق عمل می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۰    
پلیس لندن با معمای یک تصادف مرموز و بی سابقه روبرو شده است اتفاقی که در آن یک ماشین در پیاده رو و دور از مسیر خیابان اصلی واژگون شده و جنازه مردی در آن یافت شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۰    
در پی استیضاح پارک گئون هی رئیس جمهوری کره جنوبی در پارلمان و رای به برکناری وی، 29 تن از نمایندگان حزب حاکم سائه نوری روز سه شنبه از عضویت در این حزب استعفاء کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۸    
مهندسان کره ای موفق به ساخت ربات غول پیکری با قدرتی شبیه موجودات فیلم های علمی – تخیلی شدند .