یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 بهمن 1395 ایران اکونومیست 2 بهمن 1395 ایران اکونومیست 3 بهمن 1395 ایران اکونومیست 4 بهمن 1395 ایران اکونومیست 5 بهمن 1395 ایران اکونومیست 6 بهمن 1395 ایران اکونومیست 7 بهمن 1395 ایران اکونومیست 8 بهمن 1395 ایران اکونومیست 9 بهمن 1395 ایران اکونومیست 10 بهمن 1395 ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 ایران اکونومیست 12 بهمن 1395 ایران اکونومیست 13 بهمن 1395 ایران اکونومیست 14 بهمن 1395 ایران اکونومیست 15 بهمن 1395 ایران اکونومیست 16 بهمن 1395 ایران اکونومیست 17 بهمن 1395 ایران اکونومیست 18 بهمن 1395 ایران اکونومیست 19 بهمن 1395 ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 ایران اکونومیست 21 بهمن 1395 ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 ایران اکونومیست 23 بهمن 1395 ایران اکونومیست 24 بهمن 1395 ایران اکونومیست 25 بهمن 1395 ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 ایران اکونومیست 27 بهمن 1395 ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 ایران اکونومیست 29 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
نخستین پیام رسان گفت وگو وپرداخت ایرانی، با هدف تجربه راحتی کاربران و استفاده کنندگان داخلی از اپلیکیشن های پیام رسان، رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بخشی از ماده 54 قانون برنامه ششم توسعه را توهین به معدنکاران توصیف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ 7500 تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۲    
قیمت سکه طرح جدید با 5300 تومان افزایش به یک میلیون و 195 هزار و 600 تومان رسید، همچنین نرخ دلار هم 3810 تومان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
مدیر عامل گروه صنعتی ملی از احیای کفش ملی خبر داد و گفت: با تلاش هایی که در حال انجام است در مدت چهار سال کفش ملی بار دیگر به چرخه تولید و فعالیت بازمی گردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم اختتامیه نمایشگاه صندوق های بازنشستگی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود که بعد از به نتیجه رسیدن اتفاقات مثبت بسیاری که در حوزه صندوق های سرمایه گذاری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل تاپیکو از تکمیل هر 3 فاز پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: با گرفتن مجوز فعالیت برند پرسی ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۱    
عصبانیت قهرمان بدنسازی کرمان کافی بود تا دست به جنایتی خونین بزند.http://iraneconomist.com/files/fa/news/1395/11/27/367586_361.jpg
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
ضایعات مواد غذایی یکی از مشکلات جهان امروز است، اما در حال حاضر، یک فروشگاه زنجیره ای خواربارفروشی در بریتانیا روشی برای استفاده دوباره از این ضایعات ارائه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۷    
در حالی که منابع مصری از صادرات 20هزارتن پرتقال به ایران خبر داده اند، یک مقام مسئول در وزارت جهاد پرتقال موجود در کشور را برای عید کافی دانست واز واردات این محصول ازمصر اظهار بی اطلاعی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۴    
رییس کل گمرک از وام بلاعوض ژاپن برای تجهیز گمرکات ایران به دستگاههای کنترلی پیشرفته خبرداد و گفت:در 10 ماهه امسال میزان واردات37 میلیارد دلار و میزان صادرات نیز 38 میلیارد دلار بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش گفت: در نمایشگاه بهاره که در 5 نقطه تهران برگزار می شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۸    
مهرداد اسکویی از توقیف شدن برنامه ای که به عنوان مهمان در خندوانه حضور داشته است، خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۷    
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش کار سختی برابر آرسنال پیش رو دارد و باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۲    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که پارو کردن برف به خصوص برای کسانی که در مناطق برف خیز زندگی کرده و به طور مداوم این کار را انجام می دهند،خطر حمله قلبی را افزایش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۶    
رادیکال های آزاد در دنیای اطراف ما وجود دارند که به دلیل نبود اطلاع رسانی کافی با آنها آشنا نیستیم، مانند مواد موجود در غذاهای صنعتی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۵۷    
رسانه های عربی از دلیل انتخاب عمان توسط نمایندگان ایران به عنوان میزبان بازیهای خود با نمایندگان عربستان سخن به میان آوردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۷    
تیمی از دانشمندان موسسه فناوری ماساچوست و موسسه علوم کارنگی مجموعه بزرگی از داده های جمع آوری شده توسط رصدخانه کِک در دو دهه اخیر را در دسترس عموم قرار داده که به افراد اجازه می دهد با بررسی آن ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۴    
رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: از نگاه نظام رتبه بندی تایمز تعداد 13 دانشگاه ایران جزو دانشگاه های برتر خاورمیانه قرار گرفته و ایران در این زمینه بعد از ترکیه با 18 دانشگاه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۲۱    
رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: برترین کشتی گیران آزاد کار کشور را در رقابت های جام جهانی کرمانشاه به روی تشک می فرستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید به علت مشکل مالی معلوم نیست تیمش بتواند برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عمان برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیته انضباطی تاکید دارد در طول یک فصل حدود 10 هزار مسابقه را این کمیته رصد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۹    
قدرت خیره کننده یک خودرو برای بالا رفتن از صخره ها را در ویدئوی زیر ببینید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۶    
مصاف پرگل تیم های پیکان و استقلال خوزستان با برتری پیکان به پایان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۳۰    
سرکارگر 31 ساله که طراح اصلی ربودن ساختمان ساز معروف جنوب تهران برای اخاذی 10 میلیاردی بود، به همراه همدستانش شناسایی و دستگیر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۸    
آشنایی با 5 فیس لیفت مشهور که در صنعت خودرو ماندگار شدند و نشان دادند که فیس لیفت هنوز زنده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۱۲    
مدیر اجرایی جستجوگر بومی گفت: طبق آمار موسسات بین المللی 8 دهم درصد از اقتصاد ایران وابسته به اینترنت است و ایران رتبه یک استفاده از گوگل را به خود اختصاص داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۶    
ملی پوش وزن 74 کیلوگرم تیم ایران از آمادگی کامل کشتی گیران برای دفاع از حیثیت کشورمان در رقابت های جام جهانی و تکرار عنوان قهرمانی این رقابت ها خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۴    
فردریک پلتن خبرنگار سی ان ان در سفری که به ایران داشته سری به پیست اسکی دربندسر تهران زده و از دیدن این پیست زیبا شگفت زده شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۱    
شرکت ملی پست آغاز ثبت نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز 1396 با آلیاژ طلا و نقره را یکم اسفندماه سال جاری اعلام کرد و از تصویب قیمت این طرح ها خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۸    
دانشمندان می گویند ژنی را کشف کرده اند که باعث احساس سیری می شود و می تواند به جلوگیری از تمایل به پرخوری کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۶    
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پیش بینی کرد که بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا 2017 خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۳    
در روز دوم هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان دو دیدار برگزار شد که فجر سپاسی با پیروزی برابر ایران جوان بوشهر به رده شانزدهم صعود کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
بایرن مونیخ در دیدار حساس برابر آرسنال سه بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۴    
بانک شهر به انتخاب مردم، در میان 5 بانک محبوب کشور قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۴    
اقدامات مثبت بانک مسکن در کنار گسترش جامعه هدف، همچون دوره سپرده گذاری، خانه اولی ها، سال ازدواج و...برای ایجاد تناسب با وضع کنونی بازار قابل توجه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۱    
در مراسم معرفی، تجلیل و تقدیر از پدیدآورندگان آثار منتخب جشنواره ملی تبلیغات که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۱    
نشست تخصصی – مشاوره ای بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین برگزار گردید؛ آشنایی با ابعاد حقوقی بیمه نامه ها نشست تخصصی – مشاوره ای بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین با موضوع "آشنایی با ابعاد حقوقی بیمه نامه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۱    
بانک تجارت، تندیس شاهین طلایی دومین جشنواره برتربن های تبلیغات ایران را در بخش آگهی مطبوعاتی به دست آورد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع دستیابی به ظرفیت تولید 55 میلیون تن فولاد خام در افق ایران 1404 به عنوان یک سیاست اصولی دنبال می شود و این حق ایران است و برنامه ای بلند پروازانه محسوب نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۸    
نمایشگاه زن و آینه مکتوب دربرگیرنده نسخه های خطی تالیف زنان یا با موضوعِ زنان در تاریخ ایران، از مجموعه برنامه های فرهنگی هنری کتابخانه و موزه ملی ملک از شهادت تا ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۸    
در راستای تداوم حمایت های بانک انصار از انجمن دیابت ایران و بیماران دیابتی کشور، مبتنی بر انجام و توسعه فعالیت های مربوط به مسئولیت های اجتماعی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل نظارت بر دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو، با تاکید بر اینکه افزایش قیمت دارو نداشته ایم، گفت: کوچکترین تغییر قیمت برای عموم در سامانه قابل استعلام است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
در آستانه نوروز با هدف حمایت از مستمندان، بودجه هدایای نوروزی بیمه البرز به سازمان بهزیستی اهدا شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۲    
بانک مرکزی تغییرات هفتگی قیمت خُرده فروشی 11 گروه کالایی در هفته منتهی به 22 بهمن ماه امسال را اعلام کرد که بر مبنای آن قیمت 8 گروه افزایش و یک گروه کاهش یافت و دو گروه دیگر نیز ثابت ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۲    
یک روزنامه از بازداشت 8 دختر در دربی روز یکشنبه پایتخت خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۲    
تعداد بیمه نامه های عمروسرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر با اجرای طرح جشنواره فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری ویژه نمایندگان نسبت به مدت مشابه دو ماه گذشته 55درصد رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۹    
بعد از اخراج محسن بنگر از تراکتورسازی، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اخراج دومین عضو پرسپولیسی تیم قلعه نویی نیز رواج یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۶    
با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا از دو دیدار آتی سرخپوشان و تجربه ناموفق ماهینی در جدال با استقلال تهران، برانکو تصمیم خود را برای جایگزین شماره 11 تیمش را گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۳    
مدیر عامل بورس کالای ایران از تامین مالی چهار میلیارد دلاری صنایع از طریق بورس کالا از ابتدای راه اندازی تا سال 2016 میلادی از روش فروش سلف خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
پرویر پرستویی تصویری از گور یک سرباز آمریکایی در اینستاگرام گذاشت و با اشاره به حک شدن نام خلیج فارس بر آن از دورویی دولتمردان آمریکایی انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۴    
دی ماه امسال بود که معاون اول رییس جمهوری در بخشی از دستورالعمل چند ماده ای، بانک مرکزی را مکلف کرد تا ضوابطی را بکار ببرد که از آن طریق فعالیت صرافان در حوزه های خدماتی غیر تجاری محدود شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۱    
روز گذشته شاخص کل بورس تهران با 148 واحد رشد در مرز ورود به کانال 77 هزار واحدی قرار گرفت. نماگر این بازار در حالی که در میانه معاملات از کانال 77 هزار واحدی عبور کرده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۵۱    
صادق خان شهردار لندن امکان نمایش فیلم فروشنده را در میدان اصلی این شهر فراهم کرد. اصغر فرهادی نمایش فروشنده در میدان ترافالگار را نمادی از اتحاد توصیف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
در چهارمین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران در این هفته دماسنج بازار سرمایه پس از فراز و فرودهایی وارد کانال 77 هزار واحدی شد و شاخص فرابورس با تغییر یک واحدی به رقم 840.5 رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که این وزارتخانه هیچ تغییری در سیاست اجرای صحنه ای موسیقی در سراسر کشور نداشته و نخواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۹    
رئیس انجمن جراحان قلب ایران، نسبت به افزایش بیماری های قلبی در بین جوانان ایرانی هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۶    
رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: عدم حضور نمایندگان کارگری در جلسات دستمزد شورای عالی کار از شرکت کردن آنها بدتر است و نباید کاری کنیم که طرف مقابل توپ را به زمین گروه کارگری بیندازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۶    
یک شرکت نوپا در آمریکا انگشتری ساخته که کاربر هنگام خطر می تواند به وسیله آن اطرافیان و دوستان خود را مطلع کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: در نشست فردا - چهارشنبه - هیات مدیره باشگاه در خصوص چگونگی واکنش به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حواشی دیدار شهرآورد 84 تصمیم گیری می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
احیای دریاچه ارومیه، محیط زیستی ترین شعار دولت در ابتدای کار بود؛ 3 سال پیش، دولت با وعده احیا پیش آمد و خود را دولتی محیط زیستی نامید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۱    
اپلیکیشن نقشه گوگل(GoogleMaps) امکان جدیدی ارائه کرده تا کاربران بتوانند یک فهرست از مکان های محبوب خود یا جاهایی که آرزوی دیدن شان را دارند تهیه کرده و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۸    
هکرها می توانند قفل الگویی روی دستگاه های اندروید را در پنج تلاش باز کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۲    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید اشرفی اصفهانی، ثارا...، مالک اشتر، دکتر حسابی(مارلیک)، شهید مفتح، دانشگاه، قدس، شهید تندگویان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۹    
سال گذشته دانشمندان ناسا سیاره " پروکسیما ب" که هم اندازه زمین است را کشف کردند و به دلیل نزدیکی به زمین اعلام کردند شاید این سیاره سکونتگاه بعدی بشر باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
در آستانه آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان لیگ پانزدهم در شرایط اسف بار مالی قرار دارد و تاکنون نتوانسته تمهیدات لازم برای سفر به امارات را در نظر بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۱    
فرشاد پیوس، مهاجم اسبق پرسپولیس، با وجود باخت تیم سابقش در شهرآورد معتقد است باید از این تیم حمایت شود اما با این وجود انتقادات زیادی را متوجه برانکو می سازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۵    
ساکرنت در گزارشی مفصل به بررسی روند گلزنی رضا قوچان نژاد در فوتبال هلند پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۵    
هفتاد و دومین مرحله از یارانه های نقدی حدود 77 میلیون نفر در آستانه پرداخت قرار گرفته است. در حالی هر ماه می تواند زمانی برای عدم واریز یارانه تعدادی باشد که ظاهرا فرمول تازه ای برای کاهش حجم یارانه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۲    
شاخص کل فرابورس ایران معاملات امروز را با رشد با نزدیک به یک واحدی پشت سر گذاشت و با سبزپوشی در ارتفاع 840 واحدی قرار گرفت که تحت تاثیر مثبتِ نزدیک به یک واحدی از جانب نمادهای هرمز و وملل قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۲    
نوشیدنی های پروبیوتیک از مکمل های غذایی شناخته شده هستند اما شاید تاکنون به مقوله "پری بیوتیک "ها یعنی فیبرهای غیرقابل هضم کمتر پرداخته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۶    
بسیاری از مشکلات به خاطر همین عدم شناخت است. ترامپ از تجارت و احمدی نژاد از پست های میانی به بالاترین مقام رسیدند. برای آنها میان ریاست جمهوری و مدیریت یک شرکت یا استانداری تفاوت چندانی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان، مصوبه قبلی خود درباره مجموع پرداختی ماهیانه مقامات و مدیران را اصلاح کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۷    
با ایجاد بانک اطلاعات تجارت خارجی کشور، امکان گزارش لحظه ای و هوشمند از بزرگترین واردکنندگان کشور فراهم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۱    
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بعد از توافق با استقلالی ها منع قبلی حساب های این باشگاه را برداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
ایران بهشت کارمندان است اگر این جمله در هیچ موردی مصداق نداشته باشد که خب بدیهی است ندارد درباره روزهای قرمز روی تقویم مصداق دارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
استقلالی ها برنامه دارند تا بین دو بازی خود با الاهلی امارات و التعاون عربستان به ایران بازنگردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۲    
نمایندگان مجلس با اصرار به مصوبه خود درباره فاینانس در قالب ماده 4 لایحه برنامه ششم توسعه آنرا به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۹    
مدیر کل رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز توزیع سبد حمایت غذایی خبر داد و اقلام و فروشگاه های طرف قرارداد برای دریافت این سبد را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۶    
به گفته دانشمندان دانشگاه اشلند آمریکا، استفاده از ظروف آلومینیومی بیشترین خطر را برای سلامتی انسان به همراه دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح تبصره 2 ماده 18 لایحه برنامه ششم توسعه تصویب کردند که مصوبات شورای فقهی بانک مرکزی لازم الرعایه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۳    
قائم مقام سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به فراهم شدن بستر مناسب مبارزه با فرار مالیاتی گفت: مصادیق جرائم مالیاتی مشخص و برای آن نیز مجازات های درجه شش تعیین شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۷    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز(سه شنبه با افزایش 25 واحدی به رقم 77 هزار و یک واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۴    
محققان دانشگاه هاروارد موفق به ساخت باتری جدیدی شده اند که با آب ساخته شده و عمر طولانی و عملکرد قابل توجهی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱    
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه از ایجاد صندوق های سرمایه گذاری مشاع و سرمایه گذاری خطرپذیر به منظور توسعه نظام تامین مالی از طریق بورس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱    
سایت فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از برگزاری مسابقات والیبال در برف ایران پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۸    
سجاد شهباززاده با مسئولان نفت تهران به توافق نهایی رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
پروژه صد سال موسیقی ایران برای پیانو به نوازندگی لیلا رمضان در قالب یک مجموعه چهار قسمتی توسط یک شرکت فرانسوی در اروپا، آمریکا و کشورهای خاورمیانه منتشر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۵    
وزیر نیرو ظرفیت تولید برق در کشور را 76 هزار مگاوات اعلام کرد و گفت: 16 درصد از این ظرفیت به نیروگاه های برقآبی بزرگ و انرژی های تجدیدپذیر اختصاص دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۹    
اگرچه علل مشخصی از جمله مصرف غذاهای فراوری شده و چرب، استرس، استعمال سیگار، ابتلا به دیابت، و کم تحرکی خطر ابتلا به حمله قلبی را افزایش می دهند اما مجرمان کمتر شناخته شده ای هم وجود دارند که می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۴    
شکست پرسپولیس مقابل استقلال در دربی هشتاد و چهارم از شکست در نقل انتقالات در جدال با تراکتور سازی تبریز رقم خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۱    
محققان در جستجوی حیات خارج از زمین 60 سیاره جدید کشف کرده اند که نزدیک منظومه شمسی دور ستاره ها می چرخند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۱۵    
محققان آلمانی توانستند برای اولین بار سلول های کبد را در خارج از بدن به گونه ای برنامه ریزی کنند که به سلول های پانکراس تبدیل شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۶    
حکم کمیته انضباطی درباره کاپیتان استقلال قطعی است و تنها یک راه برای اعتراض به آن وجود دارد، راهی که یک بار امتحان شده بود و نتیجه ای در پی نداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه گفت: 150 خبرنگار داخلی و خارجی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه را پوشش رسانه ای می دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۴    
روزهای بیقراری سریالی در بستر ملودرام است که به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی از شنبه (30 بهمن ماه) از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۸    
در حال حاضر فیلم "فروشنده" تنها یک نامزد اسکار نیست، بلکه می تواند به فریاد همبستگی هالیوود در اعتراض به قانون مهاجرتی ترامپ ضد مسلمانان تبدیل شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۹    
نمایندگان مجلس مصوبه خود درباره ترکیب اعضای شورای پول و اعتبار در برنامه ششم توسعه را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کردند.
  • ۱