یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 بهمن 1395 ایران اکونومیست 2 بهمن 1395 ایران اکونومیست 3 بهمن 1395 ایران اکونومیست 4 بهمن 1395 ایران اکونومیست 5 بهمن 1395 ایران اکونومیست 6 بهمن 1395 ایران اکونومیست 7 بهمن 1395 ایران اکونومیست 8 بهمن 1395 ایران اکونومیست 9 بهمن 1395 ایران اکونومیست 10 بهمن 1395 ایران اکونومیست 11 بهمن 1395 ایران اکونومیست 12 بهمن 1395 ایران اکونومیست 13 بهمن 1395 ایران اکونومیست 14 بهمن 1395 ایران اکونومیست 15 بهمن 1395 ایران اکونومیست 16 بهمن 1395 ایران اکونومیست 17 بهمن 1395 ایران اکونومیست 18 بهمن 1395 ایران اکونومیست 19 بهمن 1395 ایران اکونومیست 20 بهمن 1395 ایران اکونومیست 21 بهمن 1395 ایران اکونومیست 22 بهمن 1395 ایران اکونومیست 23 بهمن 1395 ایران اکونومیست 24 بهمن 1395 ایران اکونومیست 25 بهمن 1395 ایران اکونومیست 26 بهمن 1395 ایران اکونومیست 27 بهمن 1395 ایران اکونومیست 28 بهمن 1395 ایران اکونومیست 29 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵    
سکه تمام طرح جدید با افزایش 4000 تومانی قیمت در مقایسه با دیروز، یک میلیون و 208 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا نیز 3779 تومان قیمت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 3700 تومان کاهش، به یک میلیون و 189 هزار و 300 تومان و دلار به 3787 تومان رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۰    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با اعلام حضور 43 دانشگاه ایران در میان یک درصد دانشگاه های برتر جهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
اعتراض های مردمی به پایان زودهنگام بسته های اینترنتی سبب تشکیل کمیته ویژه و برگزاری نخستین جلسه آن برای بررسی کارشناسی موضوع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با فشار مافیای سیگار و حاشیه های خارج از مجلس، مالیات سیگار در قانون بودجه کشور کاهش یافت و اکنون مالیات سیگار در ایران حتی از افغانستان هم کمتر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
خالقی در نشست تکنولوژی های مالی در هشتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی وسرمایه گذاری ابتدا تعریفی از رسانه های اجتماعی ارائه کرده و با بیان آمارهایی از روند رشد تعداد کاربران رسانه های اجتماعی گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی کاهش قیمت پهنای باند ارتباطات داخل کشور برای توزیع به اپراتورهای ارتباطی خبر داد و گفت: امکان کاهش نرخ پهنای باند تا 20 درصد وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۱    
رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در نخستین رویداد بزرگ تکانه تجربه های هنری خود را با شرکت کنندگان این رویداد به اشتراک می گذارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
چهارمین جسد حادثه سقوط بهمن در آبعلی هم کشف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید التهاب یک غده در قسمت چپ صورت در یکی از بیمارستان های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ACL از فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود که در روز نخست، تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در گروه A و B با حریفان خود به رقابت می پردازند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه سبب شد تا در نرخ گذاری بانک مرکزی، قیمت 39 ارز عمده در مقایسه با دیروز ثابت بماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت روز شنبه در سخنانی در نشست امنیتی مونیخ با اشاره به پیشرفت های حیرت انگیز مهندسی ژنتیک و احتمال دست یابی تروریست ها به این دانش فنی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
میزان ابتلا به تمامی بیماری های واگیردار به جز هپاتیت B و C در ایران به مانند سایر کشورهای دنیا کاهش چشمگیری یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
الیاس یالچینتاش خواننده 27 ساله در سال 2016 آلبومی را در سبک پاپ با 15 قطعه منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبان موسیقی در ترکیه و کشورهای همجوار قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۳    
صاحبان واحدهای صنفی آسیب دیده ساختمان پلاسکو یک ماه پس از حادثه آتش سوزی، عصر امروز در مجتمع نور تهران در تقاطع خیابان های ولیعصر (عج) و طالقانی گرد هم آمدند تا فعالیت خود را در این مکان به طور رسمی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
کوروش تهامی، در عین حالی که نگاه مثبتی نسبت به برگزاری جشنواره ای مختص فیلم های کوتاه دارد، در زمینه سوژه پردازی اینگونه آثار و تفکر خلاقانه در کار، به فیلمسازان این حوزه هشدار داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
برگزیدگان نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نام برده شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۷    
برنامه پنج شب آشنایی با سینمای ایران در اسکوپیه پایتخت مقدونیه شنبه با نمایش فیلم منو خونه ببر ساخته آخرین اثر عباس کیارستمی فیلم ساز برجسته ایران گشایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۲    
موسیقی دان و خواننده پیشکسوت - در روز تولدش، آرزویی برای مردم ایران کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۶    
اتلتیکومادرید با هت تریک پنج دقیقه ای مهاجم فرانسوی اش موفق شد اسپورتینگ خیخون را شکست بدهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۳    
رئال مادرید در شب بازگشت مهاجم ولزی اش و گلزنی این بازیکن توانست اسپانیول را شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۳    
بایرن مونیخ در بوندس لیگا برابر هرتابرلین مساوی کرد و دورتموند توانست به راحتی ولفسبورگ را شکست دهد و به رتبه سوم صعود کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
سرمربی بارسلونا چند روز پس از شکست برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به برتری حریف و سنگین تر شدن باخت اشاره کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۷    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در خصوص کسر امتیاز تیم های باشگاهی فدراسیون فوتبال باید پاسخگوب اشد و سیاست وزارت ورزش توجه به کارهای صورت گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۸    
گمرک ایران از پیش بینی تحقق 145 درصدی درآمدهای گمرکی در سال 1395 نسبت به قانون مصوب بودجه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۶    
مدیر عامل بورس تهران در یادداشتی از عرضه قراردادهای آتی سبد سهام به بازار تا پایان سال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۰    
در جریان بازدید مدیر عامل فولاد مبارکه از مجتمع فولاد سبا، کوره پاتیلی، یکی از طرحهای توسعه این مجتمع که با هدف افزایش ظرفیت از 700 هزار به یک میلیون و 600 هزار تن در حال انجام است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۸    
ر جدول زیر، لیست شرکت های بازار سرمایه که در روزهای آتی مجمع خود را چه از نوع مجمع عمومی عادی سالیانه یا مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می کنند را می توانید مشاهده نمایید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۲    
یک مقام مسئول گفت: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار ، تا پایان فروردین ماه سال آینده برنج و شکر به میزان نامحدود در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کشور توزیع خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی از رونق نسبی معاملات مسکن خبر داد و گفت: انتظار می رود رشد اقتصادی در پایان سال 95 بیش از هفت درصد باشد و پیش بینی های اولیه برای سال 96 بین 4 تا 5 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سرمربی نفت تهران با ابراز خوشحالی از کسب پیروزی مقابل ماشین سازی، گفت: امروز باید چهار گل به حریف می زدیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۲    
سرمربی استقلال به دلیل مشکل مالیاتی از سفر امروز تیمش به امارات بازماند و فردا به این کشور می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۹    
مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت مادر، از لحاظ ارزش اسمی بزرگترین شرکت بورسی است و نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می نماید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۹    
بانک صادرات در حالی اقدام به انتشار عملکرد پیش بینی 9 ماهه خود به بازار سهام کرده که با ساختن زیان 753 ریالی به ازای هر سهم، تا 282 درصد از زیان برآوردی در بودجه امسال را محقق ساخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۶    
در قرن بیستم شاهد پیشرفت های زیادی در اکتشافات فضایی با ماهواره های مصنوعی، کاوشگرها و فضاپیماها بوده ایم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۳    
محققان در مطالعه روی موش ها متوجه شدند که با تزریق باکتری سالمونلا به تومورها، می توان سلول های سرطانی را برای سیستم ایمنی مشخص کرد تا به سرعت از بدن دفع شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
با فرارسیدن ایام نوروز که بیشترین حجم سفر هموطنان کشورمان به مناطق مختلف ایران و جهان است، بار دیگر بازار سفر به ترکیه داغ شده و تبلیغ انواع تورهای عازم این کشور در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۴    
کسی دو یا حتی سه مدرک داشته باشد، خیلی کار سختی نیست، اما اینکه کسی 15 مدرک در رشته های مختلف را داشته باشد، قطعاً کار سخت و متفاوتی را انجام نداده است، پیرمرد ایتالیایی این کار را انجام داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۱    
دقایقی قبل نخستین جلسه کارشناسی صندوق تثبیت بازار سرمایه با حضور وزیر اقتصاد برای تصمیم گیری هیات امنا درخصوص تزریق یک درصدی سهم صندوق توسعه ملی تشکیل و همچنان ادامه دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس گفته است که مشکلات مربوط به ترخیص خودرو در روزهای اخیر به گمرک ارتباطی ندارد و متوجه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
دنیای مدرن در کنار تمام هدیه هایی که به زندگی ما داده، افسردگی را هم با خودش آورده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته ای ویژه برای بررسی شکایت مشترکان از اتمام زودهنگام بسته های اینترنتی و ادعای مشترکان مبنی بر حجم خوری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به این تیم، بچه ها و هواداران افتخار می کنم که بعد از داربی این گونه عمل کردند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
همزمان با پایان مدت زمان مشارکت در دومین جشنواره تخصصی رسانه ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"داوری آثار واصله به دبیرخانه جشنواره در سه بخش اقتصادی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
در دومین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران، روابط عمومی بیمه ملت، موفق به کسب رتبه سوم در بخش گرافیک و طراحی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
وزیر ورزش و جوانان از حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک 2016 برزیل حمایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
خیلی از انسانهای امروزی با دغدغه هایشان هر روز به خواب می روند و هر روز از خواب بر می خیزند و این نگرانی ها و استرس ها همواره آنان را به انسان های غیر موفقی تبدیل کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: طرح بازرسی الکترونیکی در 5 استان به صورت آزمایشی شروع شده و امیدواریم در سال 96 سیستم بازرسی الکترونیک در تمامی استان های کشور فراگیر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به حمایت همه جانبه این بانک در برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب استانی قم، از توزیع 9500 بن کارت خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
وب سایت بانک سامان در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، برای سومین سال پیاپی به عنوان وب سایت برتر بخش بانک و بیمه برگزیده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
مهندس بیدخام با بیان اینکه تمامی مشاغل که در 118 ثبت شدند، دارای مجوز هستند گفت: برای ثبت مشاغل در سامانه 118، تمام مدارک لازم بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با قبول شکست خانگی دو بر صفر مقابل نفت تهران، بیش از گذشته خود را در خطر سقوط به لیگ دسته اول دید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
اسکان کسبه ساختمان پلاسکو در مجمتع تجاری نور با همت بانک پارسیان به نمایندگی از 6 بانک ملت، تجارت، ملی، توسعه صادرات و صنعت و معدن و صادرات آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
صدای گرمی دارد. خودش می گوید هیچ وقت به خاطر صدا به برنامه های رادیویی و تلویزیونی نیامده است، اما مخاطبان جدای از توجه به بحث های کارشناسی او در حوزه ادبیات، با صدایش هم ارتباط برقرار کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۷    
حجم و ارزش معاملات آتی سکه در بورس کالا طی هفته گذشته به ترتیب روی ارقام 73 هزار و 642 قرارداد و ارزش 10 هزار و 183میلیارد ریال قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
بالاترین نشان افتخار جشنواره شمس، تحت عنوان طبیب دیدگان به وزیر بهداشت اعطا می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان سینه ضمن اشاره به کارآمدی بالای رادیوتراپی در درمان سرطان تاکید کرد: داروهای شیمی درمانی در بسیاری از موارد حتی باعث طول عمر بیمار نیز نمی شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
سه تیم پرطرفدار ایران با تهدیدهای جدی از جانب فیفا مواجه هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
حسن کامرانی فر به همراه معصومه شکوری ناظر داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید حساسیت خود را روی نامه های فدراسیون و ساختارهای درگیر شونده افزایش داده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران با بیان اینکه همیشه به هدایت تیم ملی والیبال ایران علاقمند بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
فیلم رفتن اولین ساخته نوید محمودی در چهلمین جشنواره پورتلند آمریکا به روی پرده می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
راننده پراید در یکی از خیابان های خلوت تهران به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل خودرو با سطل زباله کنار پیاده رو و تابلو پارک برخورد کرد و سپس ماشینش را بر روی جوی خیابان متوقف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۸    
فیلم داستانی 4 فینال آسیا به کارگردانی امیر رفیعی و با حضور جواد نکونام ساخته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۵    
فیلم فروشنده اولین نمایش خود را در نیویورک با حضور تام مک کارتی ، کارگردان فیلم برنده اسکار اسپات لایت تجریه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت بیش از 4114 میلیارد ریال سود انواع اوراق در اسفند ماه امسال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی با همکاری ستاد توسعه انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در حال انجام مطالعاتی در زمینه تولید انرژی از جزر و مد با استفاده از توربین جریانی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
کشاورزان در آفریقای جنوبی با اپلیکیشنی که میزان دقیق آب مورد نیاز محصولات زراعی آنها را ارائه می کند، تولیدات خود را افزایش دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۷    
آسیب شناسی اقتصاد ایران و چشم انداز آن، موضوعی بود که سه اقتصاددان مطرح کشور را در مؤسسه پرسش گرد هم آورد تا نگاهی به اقتصادی داشته باشند که با توجه به سخنان آنها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
محققان دانشگاه پنسیلوانیا واقع در آمریکا سیستم جدیدی توسعه داده اند که قابلیت جمع آوری و استفاده از سلول های بنیادی چربی را برای تولید داروهای ضدپیری فراهم می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز ثبت نام اسکان نوروزی در سامانه اینترنتی از 5 اسفندماه گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
جدیدترین سریال مرکز فیلم و سریال سازمان اوج به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی وارد فاز پیش تولید شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
سفیر ایران در مکزیک گفت: سفر وزیر بهداشت به مکزیک در زمان مناسبی انجام شد و هیات ایرانی دیدارهای بسیار خوبی با مسئولان بلند پایه این کشور داشتند که به غنای این سفر کمک کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر نفوذ به سامانه کنترل حساب اینترنتی ایرانسل، این اپراتور با تایید این خبر در مورد آن توضیح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
مهاجم رئال مادرید برابر اسپانیول آمار بسیار خوبی در گلزنی داشته و در سه دیدار توانسته است یازده گل وارد دروازه حریف کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 173 هزار تومان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
صنعت نفت در جهان به عنوان یک صنعت استراتژیک شناخته می شود که در کشور ما نیز از جنبه های مختلف مانند درآمدزائی، اشتغال زائی، دانش بنیان بودن، موتور محرکه سایر بخش ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
سه دغدغه فعلی اقتصاد ایران از نگاه بانک مرکزی در گزارشی با عنوان نگاهی به اقتصاد ، تنوع بخشی در نظام تامین مالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای آیین نامه انضباطی و اخلاقی فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا را به مدیران باشگاه های استقلال خوزستان، پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲    
رئیس فدراسیون جهانی ورزش های همگانی گفت: ایران در شمار پنج کشور نخست قاره کهن در توسعه ورزش همگانی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۹    
رئیس اتحادیه موسسات توریستی و خودروهای کرایه گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی، تقاضای زیادی برای سرویس های بین شهری نداریم اما در صورت وجود تقاضا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
داده های دریافتی از آگهی ها و معاملات انجام شده در 17 هزار دفتر مشاور املاک شهر تهران نشان می دهد واحدهای مسکونی محله های صاحبقرانیه با شاخص قیمت 6 میلیارد و 75 میلیون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
شاخص کل فرابورس ایران در ساعات آغازین معاملات امروز تا 5 واحد رشد را تجربه کرد و در جریان فراز و فرودها در نهایت با 3 واحد رشد در ارتفاع 852 واحدی ایستاد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی ویژه به بازتاب ششمین قهرمانی تیم ایران در رقابت های جام جهانی پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
عباس علی نورا از اساتید دانشگاه، درمورد بدهی دولت به سیستم بانکی گفت: بدهی دولت به شبکه بانکی تاریخچه طولانی و دلایل متعددی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۴    
یکی از بزرگترین شرکت های فناوری دنیا اعلام کرده یک گام به ایده فراهم کردن اینترنت برای مناطق دورافتاده با استفاده از بالن نزدیک تر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۱    
محققان دانشگاه شیکاگو با استفاده از اختلاف دما روشی تازه برای معلق کردن اشیای ابداع کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۸    
طی سه دهه گذشته، دلار تنها سه سال با کاهش قیمت متوسط فروش در بازار، نسبت به روند حاکم بر بازار خرق عادت کرده است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
پیش یائسگی می تواند طیف وسیعی از نشانه ها را موجب شود. برخی بانوان ممکن است نشانه های بیشتری را نسبت به دیگران تجربه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۹    
فیلم Insyriated موفق به کسب جایزه لیبل سینمای اروپا از جشنواره فیلم برلین شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۷    
کشتی گیر آمریکایی پس از پیروزی بر تمام رقیبانش در جام جهانی و برتری مقابل حسن یزدانی با ضربه فنی گفت: با کشتی هایی که گرفتم احساس قدرت می کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
با وجود عملکرد ضعیف طلا در معاملات جمعه، سرمایه گذاران و کارشناسان وال استریت در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نسبت به دورنمای قیمت طلا و ادامه روند افزایش آن در هفته جاری خوش بین ماندند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
هافبک آلمانی تیم منچسترسیتی به صحبت در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸    
گرانادا شب گذشته در لالیگا با 10 بازیکن خارجی برابر رئال بتیس به میدان رفت که اتفاقی عجیب به شمار می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
تیم صدرنشین سپید رود رشت در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران میزبان تیم قعرنشین استقلال اهواز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
بر اساس گزارش گروه امور مصرف کنندگان هواوی (CGB)، عملکرد هواوی سال 2016 نسبت به سال قبل 42 درصد افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
پنج نامزد نهایی جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان هر کدام به نوعی سیاست های تبعیض آمیز ترامپ درباره ورود شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان به آمریکا را نقد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۳    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهرستان قدس، الغدیر، پیروزی، دکتر حسابی، نواب و دانشگاه از تاریخ اول اسفند ماه آغاز می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
بازگشایی مجدد مجتمع فولاد میبد یزد جهت ایجاد ظرفیت تولید 250 هزار تن فرومنگنز در حالی اتفاق افتاد که این مجتمع بیش از هفت سال بعد از جریان خصوصی سازی به تعطیلی کشیده شده بود.
  • ۱