سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
تیم ملی والیبال برزیل برای سومین بار قهرمان المپیک شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۹    
کشتی گیر سنگین وزن آمریکایی مصدومیت را دلیل 2 کشتی ضعیف خود در المپیک ریو دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۳    
آلکمار با گلزنی بازیکن ایرانی اش اوترخت را شکست داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۰    
نمایندگان ورزشی ایران در آخرین روز بازی های المپیک ریو 2016برزیل در رشته های دو ماراتن و کشتی آزاد به مصاف حریفان جهانی خود رفتند و مدالی به دست نیاوردند تا در مجموع ایران با کسب هشت مدال به کار خود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۴    
تیم فوتبال استقلال تهران که از زمان حضور علیرضا منصوریان موفق به کسب پیروزی نشده است، در مقابل شهرداری فومن هم مساوی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۱    
رضا یزدانی در دیدار دوم مرحله شانس مجدد با شکست مقابل حریف ازبکستانی وداع تلخی با بازی های المپیک ریو داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۲    
با توجه به صعود ختاک گازیموف آذربایجانی به دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، رضا یزدانی این شانس را پیدا کرد تا در مرحله شانس مجدد و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۹    
تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه تایلند مقابل میزبان متحمل شکست شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۶    
به دنبال حق خوری اعمال شده در کشتی رضا یزدانی و همچنین کشتی گیران دیگر کشورها، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در نامه ای به نناد لالوویچ اعتراض رسمی خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۳    
نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دومین مبارزه خود در رقابت های المپیک 2016 مقابل حریف عنوان دار خود از آذربایجان با ناداوری شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۸    
پیش فروش جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی نوت 7 در ایران آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
مجید آخوندی، رییس ستاد انتخابات رسانه ملی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۸    
نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در بازی های المپیک ریو با شکست حریفش از گردونه رقابت ها حذف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۲    
مفتون امینی، شاعر نامدار کشور با حضور در بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، گواهینامه درجه یک هنری خود را از دست سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رضا یزدانی نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران در بازی های المپیک 2016 ریو در نخستین کشتی خود حریف ترکیه ای را از پیش رو برداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
ورم و درد در ناحیه مفاصل، بثورات پوستی، احتباس مایعات و ادرار خونی، درد قفسه سینه، خستگی، ریزش مو، زخم دهان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه این سازمان می داند که برخی ممکن است درآمد کلان داشته باشند، ولی از پرداخت مالیات معاف باشند، گفت که معتقدیم معافیت های مالیاتی باید ساماندهی شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۴    
قیمت نفت در هفته گذشته در شرایطی به طور مستمر افزایش یافت که بسیاری از کارشناسان باور دارند با توجه به رشد تولید این کالا و دورنمای تیره و تار تقاضا، این روند رو به رشد بی دوام خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۴    
شمارش معکوس بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه در دست ساخت میعانات گازی خاورمیانه، ایران را بزودی از واردات بنزین بی نیاز می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۴    
هافبک تیم فوتبال پیکان پس از حضور در کمیته انضباطی این باشگاه به تمرینات تیمش بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
دروازه بان شیلیایی بارسلونا امروز (یکشنبه) با هم تیمی هایش خداحافظی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۸    
رییس هیات مدیره نساجی کویر سمنان، معتقد است که صنعت نساجی ایران چیزی از رقبای خارجی خود کم ندارد، البته به شرطی که اجازه استفاده از پنبه های مرغوب با قیمت مناسب را به آن بدهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۵    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: این سازمان هیچ تماس تلفنی برای دریافت کارت هوشمند سلامت با بیمه شدگان و بازنشستگان نداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
شاخص کل بورس امروز با رشد 117 واحدی، رقم 78 هزار و 86 واحد را به ثبت رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به سهل انگاری برخی رسانه ها در انتشار اخبار مربوط به فعالیت مسترکارت در ایران اشاره کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۲    
محققان دانشگاه مریلند در تحقیقات جدید خود نشان دادند که پنجره های ساخته شده از چوب شفاف می تواند نور طبیعی تری را نسبت به پنجره های شیشه ای ارائه کرده و همچنین محیط را خنک تر می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۶    
نرسی قربان با بیان این که میزان برداشت نفت ایران از میدانهای مشترک از همه همسایگان پایین تر است، گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۳    
یک مطالعه نشان می دهد ورزش شنا به کاهش علائم بیماری فیبرومیالژی که با درد اسکلتی –عضلانی مزمن همراه است، کمک می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
دبیر کمیته حقوقی و قراردادهای کمیسیون انرژی گفت: گزارش امروز وزیر نفت درباره مدل جدید قراردادهای نفتی در نشست غیر علنی مجلس، سازنده بود، اکثریت مجلس با اصل موضوع موافقند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: با گزارش امروز وزیر نفت و بیان مطلب از سوی رئیس هئیت تطبیق، اعتراض ها فروکش کرد افزون بر این وزیر نفت پاسخ لازم را به منتقدان ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گزارش امروز وزیر نفت درباره مدل جدید قراردادهای نفتی را قانع کننده ارزیابی کرد و گفت: این گزارش، ابهام ها را برطرف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
عضو کمسیون انرژی مجلس گفت: امروز در فضای آرام، ارزشی و با مدنظر قرار دادن منافع و امنیت ملی به عنوان یک اصل، تغییر در دیدگاهها شکل گرفت و سبب شد فضای مبهم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
یک کارشناس رشته تکواندو روز یکشنبه نتایج تیم ملی تکواندو ایران در بازی های المپیک 2016 ریو را فاجعه بار توصیف کرد و گفت: عامل ناکامی هوگوپوشان ایران در ریو مرد پشت پرده این رشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
امروز یکشنبه، بورس تهران در حالی به کار خود خاتمه داد که شاخص کل 117 واحد افزایش پیدا کرد و با ورود به کانال 78 هزار واحدی در انتهای معاملات در ارتفاع 78 هزار و 86 واحدی قرار ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس سازمان چای کشور گفت: از آغاز زمان برداشت برگ سبز چای تاکنون، 112 هزار و 226 تن برگ سبز چای از باغ های شمال برداشت شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴    
نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مهمترین مشکل بخش خصوصی را مسایل بانکی و تامین مالی ذکر کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
فیلم مستند آتلان از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی معین کریم الدینی، در جشنواره بین المللی فیلم موندنس که به جشنواره کن آمریکایی معروف شده، به نمایش درمی آید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۸    
پس از اینکه جواد نکونام از حضور در دیدار با ستارگان سابق فوتبال لالیگا انصراف داد، این بازی با عنوان دیدار ستارگان لالیگا و ستارگان ایران برگزار می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۸    
طبق آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیر سال 95، بیش از 718 تن آدامس صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
روابط ایران و کوبا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با سفر وزیر خارجه وقت جمهوری اسلامی ایران به هاوانا به منظور شرکت در اجلاس غیر متعهدها ابعاد جدید تری به خود گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: از آغاز فصل برداشت تاکنون، 10 میلیون و 950 هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده که این میزان خرید نسبت به پارسال بیش از 40 درصد رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
نشست خبری گزارش عملکرد یک ساله سازمان میراث فرهنگی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
سهولت در عضویت و خدمات متنوع سامانه بام باعث شده که ظرف مدت کمتر از هفت ماه بیش از 400 هزار نفر در این سامانه عضو شوند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
بررسی علت خودکشی دختران سیزده و چهارده ساله در تهران نشان می دهد که آنها قبل از اقدام به خودکشی در کانال تلگرامی خاصی عضو بودند که محتوای عمده این کانال، القای یاس ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
رئیس مجلس مالزی امروز به دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به تهران سفر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۲    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: 400 هکتار زمین برای ایجاد شهرک خودروسازی در محدوده منطقه آزاد تخصیص داده شد و تمامی امکانات برای سرمایه گذاری در این شهرک مهیا می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۹    
پنج دستگاه ترانسفورماتور توزیع 500 کیلوولت آمپر با سطح ولتاژ 400/6000 ولت به جای ترانسفورماتورهای با روغن آسکارل در مرکز انتقال نفت شهدای تنگ فنی نصب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
بازیکن تیم فوتبال سایپا اظهار کرد در حال حاضر خیلی زود است در مورد قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران اظهار نظر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
رئیس دپارتمان داوری تاکید دارد قضاوت تیم داوری ایران در فینال المپیک، نشان از شایستگی داوران ما دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: بی توجهی به مصرف صبحانه، تبعات جبران ناپذیری چون ریزش مو را به دنبال دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۸    
یک متخصص گوارش گفت:یکی از علت های اصلی بیماری کبد چرب که عده ی زیادی از آن رنج می برند چاقی و اضافه وزن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵    
با حضور مهندس جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان و مهندس سعادت مدیرعامل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تفاهم همکاری دوجانبه امضا شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
بانک دی به لیست بانک های فعال در فرآیند کنترل پیش پرداخت حساب وکالتی بورس کالا در تمام سامانه های معاملاتی بورس کالا و کارگزاری ها اضافه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
صنعت مبلمان ایران بالاترین بازده اشتغالزایی را نسبت به میزان و مدت زمان سرمایه گذاری دارد اما در بازار های جهانی ناشناخته مانده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه روستا یک محصول شعار خوبی برای ایران نیست، گفت: در روستاها که عمدتا کشاورزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خبر داد: فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی کشور از آغاز شهریورماه امسال به صورت نقدی و کارت بانکی انجام می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا سامانه ی فروش تلفنی بلیت قطارهای خود را راه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۶    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با یک ریال کاهش نسبت به دیروز 35 هزار و 384 ریال و هر قطعه سکه طلای طرح جدید را با هفت هزار ریال افزایش 11 میلیون و 147 هزار ریال داد و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۰    
می خواستیم به مناسبت سالروز تولد آشا محرابی، میزبانش باشیم و ضمن برپایی جشنی صمیمانه، گفت وگویی با او داشته باشیم اما محرابی، جز این که سخت مشغول بازی در دو سریال یکتا و آرام می گیریم است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۷    
معاون وزیر ارتباطات با اعلام آغاز تجاری طرح ترابردپذیری موبایل، از جابجایی سیم کارت بیش از 3000 مشترک در فاز آزمایشی این طرح خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۱    
یک تیم از محققان دانشگاه کارولینای شمالی نشان دادند که شرکت هایی که از سیستمهای امنیتی مبتنی بر تشخیص چهره استفاده می کنند در معرض خطرات بسیاری هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۱    
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در پانزدهمین نشست خود تصمیم گرفت تا رییس جدید خود را 14 شهریور ماه سال جاری انتخاب کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۵    
رییس فدراسیون فوتبال ایران با صدور پیامی قضاوت داوران ایرانی را در فینال بازی های المپیک 2016 ریو تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۹    
محققان آسیایی چاپگر سه بعدی را توسعه داده اند که می تواند استخوان را با ظرافت تولید کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
محققان موفق به کشف دو نوع ویروس تبخال در سیستم عصبی انسان شدند که احتمال می دهند در بدن 90 درصد افراد وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۰    
آخرین گزارش مرکز آمار ایران و مسئولان رده بالا که حکایت از رشد 4.4 درصدی اقتصاد کشور دارد، تحلیل های مختلف و بعضا یک شکل کارشناسان حوزه اقتصادی را در پی داشته است و آن هم اینکه در شرایطی که اقتصاد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۰    
متهم که پس از شناسایی توسط شاکی پرونده چاره ای جز بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به سرقت گوشی تلفن همراه مالباخته اعتراف کرد و گفت که گوشی های مسروقه را برای فروش به همدست متواری از محل دستگیری تحویل داده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۷    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی جای هیچ اشتباهی نیست و هر بازی حکم فینال را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
فروش و استفاده از البسه های نامتعارف در جامعه رو به افزایش است، کافیست دقایقی در خیابان ها و مراکز پر تردد شهر قدم بزنی و چشم بگردانید تا با کثرت این نامتعارف ها که در قالب های مختلفی اعم مانتوهای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
ستاره اسکندری که از تئاتر موقتا خداحافظی کرده بود با پیوستن به مدیریت سالن باران به این حوزه بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۱    
هزاران هزار میلیارد از منابع بانک ها معوق مانده و نبود وثیقه ای محکم در ازای وام های پرداخت شده، دست آنها را از حراج و دریافت منابع به حقشان کوتاه نگه داشته است و این روال هنوز هم به هر دلیلی کم و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد ابهاماتی که در خصوص فعالیت شرکت مستر کارت در ایران پیش آمده و نیز ادامه فعالیت شبکه اجتماعی تلگرام توضیح داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه پیاده راه بوعلی پاییز امسال به بهره برداری می رسد، گفت: پیاده راه بوعلی شهر همدان با بیش از 5 میلیارد تومان هزینه اواخر پاییز به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از افتتاح 15 طرح عمرانی و تولید با اعتبار یک میلیارد و 919 میلیون تومان در هفته دولت توسط در این شهرستان و برگزاری جشن گندم خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مشتریان گرامی بانک پاسارگاد می توانند کارت هدیه آنی با طرح و جمله دلخواه خود را از طریق کیوسک های بانکی مستقر در شعبه های بانک پاسارگاد دریافت کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان این که برنامه این شرکت در دولت یازدهم ثبات قیمت انواع کود بوده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
داور بین المللی فوتبال ایران که دیدار فینال فوتبال المپیک ریو را قضاوت کرد در این باره گفت: خدا را شکر می کنم که سربلند از بازی بیرون آمدیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت بیش از 4844 میلیارد ریال سود انواع اوراق در شهریورماه امسال خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
سیگارهای قاچاق که ارزش آن ها بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان شد، یکشنبه در شیراز امحا و به آتش کشیده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد گفت: شش ظرف عتیقه با قدمت دو هزار و 500سال در گورستان قدیمی ساحل رودخانه خرسان در نزدیکی مرز این استان و چهارمحال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
معاملات روز پایانی مرداد بازارهای فرابورس در حالی به اتمام رسید که ارزش آن به یک هزار و 447 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
در حوزه مسکن نکته کانونی، ناکارآمدی نظام تأمین مالی و فیزیکی مسکن برای طبقه متوسط و نابرابری در برخورداری از امکانات و تسهیلات موجود در جامعه، به ویژه برای دهک های پایین درآمدی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه عدم درک و تحمل دیگران جزو بیماری های صعب العلاج شده است، افزود: تبادل و تضارب آرا باعث رشد و پیشرفت جامعه و کشور می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۷    
در واکنش به ظهور مجدد عامل بیماری آنفلوانزای مرغی در برخی مناطق عراق، وزیر کشاورزی این کشور، سوریه و اردن را متهم به انتشار عامل این بیماری در بین مرغداری های عراق کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
معاون شرکت ملی نفت از ادامه همکاری با شرکت های سی ان پی سی و سینوپک چین به ترتیب در فاز دوم توسعه میدان آزادگان شمالی و فاز دوم توسعه میدان یادآوران خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه مداخله توسعه ای با پرداخت وام و تسهیلات بانکی نیست و اشتغال با این نگرش پایدار نخواهد بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
پیروز حناچی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای به استاندار و رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی مصوبه شورای عالی را درباره اصلاح بند 10 مصوبه 23 فروردین ماه 95 این شورا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر تعامل این نهاد بخش خصوصی با قوای سه گانه گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تنها شورای عالی فضای مجازی می تواند درباره فعالیت تلگرام در ایران اعلام موضع کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
معاون رئیس جمهور گفت: چنانچه مدعیان حمایتِ ایران از حادثه تروریستی سال 1997 در آمریکا درخواست تجدیدنظر برای حکم استیناف الواح هخامنشی ندهند، این الواح پس از 80 سال به کشور برگردانده می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: کمیته مشترک ملی آب امسال با مشارکت معاونت های آب و خاک و زراعت وزارت جهاد کشاورزی شکل می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۵    
بیمار اصفهانی که به علت قصور پزشکی، دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته، اکنون در کما است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر پیگیری دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بررسی فنی گودبرداری خیابان سهیل در منطقه یک شهرداری تهران گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۲    
فریدون آسرایی برای پیگیری مبلغ برداشت شده بعنوان ارزش افزوده، از اپراتور تلفن همراهش شکایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۳    
پانته آ بهرام به عنوان تنها بازیگر زن در نمایش افسون معبد سوخته به ایفای نقش خواهد پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
وزیربهداشت در یادداشتی، روز پزشک را تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
بازی های المپیک 2016 ریو نامتقارن ترین رویداد ورزشی از حیث مدال آوری کشورهای حاضر در مسابقات است؛ پنج کشور صاحب 40 درصد مجموع مدال شدند و 120 کشور نیز هیچ مدالی نگرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۳    
اسطوره فوتبال برزیل کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال المپیک کشورش در این رقابتها را ستود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
مهاجم تیم فوتبال المپیک برزیل قهرمانی با این تیم را جزو یکی از بهترین اتفاقات زندگی خود دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
چهارمین برنامه از شنبه شب های حافظ میزبان استاد حسین علیزاده - نوازنده تار و سه تار - بود.