چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۵۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۳۹    
روز شنبه اعلام شد که دشت لوت به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد؛ دشتی بزرگ با مناظری زیبا، خارق العاده و البته پر از شگفتی.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۱:۲۴    
در حدود دوماه از ابلاغ مصوبه وام10 میلیون تومانی ازدواج، ناهماهنگی و بهانه های بانک ها در پرداخت این تسهیلات، شرایط سختی برای متقاضیان ایجاد و آنها را سرگردان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۰    
اجرای طرح تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی بر حسب پیمایش، به کاهش 71 درصدی قاچاق نفت گاز در 2 ماه نخست امسال منجر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۱    
مدیر عامل ایران خودرو از تولید 3 خودروی جدید با شرکت سوزوکی ژاپن خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۲۰:۱۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پافشاری جان کری همتای آمریکایی خود را برای خروج بشار اسد از قدرت در سوریه به عنوان پیش شرط همکاری مستقیم واشنگتن و مسکو در مبارزه با تروریسم رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۵    
مجری طرح پنبه جزئیات طرح اقتصاد مقاومتی این محصول را تشریح کرد و گفت: از عوامل بی توجهی به تولید پنبه قاچاق پوشاک به کشور است و عده ای به راحتی اقدام به واردات غیرمجاز می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۲    
معاون وزیر نیرو با هشدار نسبت به افزایش مصرف آب و برق در روزهای اخیر گفت: در بخش آب با افزایش شدید مصرف مواجه هستیم و در 301 شهر منابع و مصارف در وضعیت سر به سر قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۹    
مسیر موازی برای اتصال جاده ای ایران به اروپا ایجاده شده و کریدور خلیج فارس- دریای سیاه در مراحل نهایی قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۷    
دستکم 2.6 میلیون خارجی سالهاست در بازار کار ایران حضور دارند که تنها بخش اندکی از آنها مجوز کار دریافت می کنند، با این حال در سال 2015 توانسته اند 241 میلیون دلار ارز از کشور خارج کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی تصمیم جمع آوری گوشی های آیفون از بازار و پلمپ کردن چند نمایندگی این گوشی در بازار را سبب نابسامانی بازار این محصولات و افزایش قیمت این گوشی ها عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۱    
نوشیدن آب بیش از حدآن امکان پذیر است اما نکته ای که وجود دارد این است که آب می تواند کشنده باشد زیرا مقدار اضافی آن تعادل الکترولیت در بدن ما به هم می زند و آن را رقیق می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۸    
مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس بابت زمین شماره 2 آزادی و شکایت از کنعانی زادگان مطالبی را بیان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۵۲    
میلوارد ماژیچ داور صربستانی از سوی یوفا به عنوان داور بازی سوپرجام اروپا انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۶    
تا زمانی که انسان آنچه دارد را از دست ندهد، قدرش را نمی داند و نمی فهمد چه ارزشی داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۴    
فینال رقابتهای جام باشگاهی فوتسال آسیا در حالی فردا (شنبه) برگزار می شود که نصیرلو از کشورمان در این دیدار قضاوت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۱    
تحقیقات دانشمندان برای اولین بار نشان می دهد که یک گونه از ماهی های استوایی می توانند چهره انسان را تشخیص دهند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۹    
رئیس سازمان سینمایی معتقد است، اصل ماجرای فیش گیت یک جنگ روانی انتخاباتی برای کند کردن شتاب حرکت دولت و ایجاد جو سوءتفاهم علیه دولت بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام ماندگاری هوای گرم حاکم بر استان تا فردا(شنبه)، پیش بینی کرد که از روز یکشنبه دمای هوای استان بتدریج کاهش خواهد یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۷    
انتشار فیلم برخورد تحسین برانگیز و کم سابقه وزیر روحانی دولت یازدهم، واکنش های مختلفی داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۱    
یک مسئول صنعت پتروشیمی از رفع مشکل تامین خوراک اتان با توجه به توسعه فازهای پارس جنوبی خبر داد و گفت: ایران در ساخت مجتمع های پتروشیمی خودکفا شده و به شرکت های خارجی بی نیاز است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۵    
گروه مهندسی شرکت زیمنس آلمان با بازدید از قطارهای حومه ای مسیر تهران- کرج- هشتگرد، تهران- پرند و تهران- ورامین- گرمسار و ارایه پروپوزال برنامه های توسعه ای راه آهن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۷:۵۲    
در جریان سفر هیات وزارت راه و شهرسازی کشورمان به ژاپن، سند همکاری های بلندمدت دو کشور در بخش زیرساخت حمل و نقل در توکیو امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۷:۴۳    
بانک مرکزی به موضع اخیر وزارت راه و شهرسازی درباره مخالفت این بانک برای اعطای تسهیلات با سود چهار درصد به 84 هزار واحد مسکن مهر واکنش نشان داد و اعلام کرد که به تمام تعهداتش در این رابطه عمل کرده و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۷:۳۴    
محمد مایلی کهن سرمربی جدید تیم فوتبال بندر انزلی در بیانیه ای خواستار حمایت همه جانبه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از این تیم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۷:۲۸    
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از اینکه در جلسات متعدد خواهان جدایی از این تیم شده بود، توانست رضایت نامه اش را بگیرد و راهی آلانیای اسپور ترکیه شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۷    
برای سومین بار متوالی از ابتدای تابستان امسال تاکنون رکورد مصرف برق ایران شکسته شد و چهارشنبه هفته جاری پیک مصرف برق به بیش از 52 هزار و 600 مگاوات رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۱    
وزیر نیرو با اعلام اینکه 73 دشت در استان فارس ممنوعه است گفت: از طریق ایجاد بازار آب و خرید و فروش آن باید خسارت های برداشت غیرمجاز به حداقل برسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۵    
دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید آنها در فصل پیش رو به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند تا آن را به هوادارانشان تقدیم کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۹    
رییس پیشین بارسلونا از رفتار این باشگاه با مهاجم آرژانتینی انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مدافع هافبک تیم ملی فوتبال ایران به تراکتورسازی نزدیک تر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خالکوبی و حجامت را دو عامل مهم در ابتلا به هپاتیت C عنوان کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۱    
ریزه خواری به مفهوم مصرف پراکنده خوراکی های مختلف در طول ساعات بیداری، مغایر بهداشت دهان و دندان است و به گفته دندان پزشکان، سبب تسریع در روند پوسیدگی دندان ها می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۲    
یک متخصص تغذیه گفت : به طور کلی مواد غذایی گیاهی مثل ریحان و گل گاو زبان آرامش بخش و ضد استرس هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۹    
رسول نجفیان، بازیگر و خواننده قطعه مشهور رسم زمونه مهمان دیشب برنامه دورهمی بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران گفت: کارت های اعتباری تلفن همگانی به مبلغ 50 هزار ریال به جای کارت های 20 هزار ریالی بزودی در دسترس مردم قرار می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۴    
از امروز با قطع سهمیه ها، فروش گازوئیل به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث ممنوع شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۵    
فرهاد اصلانی جایزه بهترین بازیگر جشنواره بین المللی مسکو را به خاطر بازی در فیلم سینمایی دختر طی مراسمی در سینما آزادی دریافت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۹    
دانشمندان با ترکیب تیتانیوم و طلا به نسبتهای مشخص، آلیاژی ساخته اند که می توان آن را قدرتمندترین آلیاژ فلزی دنیا دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
محققان ایرانی تلاش کردند با انجام یک پژوهش آزمایشگاهی و با بهره گیری از ترکیبات نیمه هادی سه تایی، سلول های خورشیدی کم هزینه ای تولید کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۱    
هافبک پرتغالی والنسیا پس از توافق با سران بارسلونا فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۵    
دانشمندان برای پشتیبانی از ذخیره ژنی و دستاوردهای بشر می خواهند تراشه حاوی اطلاعات DNA انسان را با استفاده از سیستم رانشی قدرتمند لیزری در مرحله اول به ستاره های نزدیک ارسال کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۹    
مطالعات محققان دانشگاه شیکاگو نشان می دهد درمان طولانی مدت با آنتی بیوتیک سبب کاهش پلاک های ایجاد کننده آلزایمر می شود.