پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۵    
مهاجم باسابقه ژرمن ها از بازی های ملی خداحافظی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۹    
نماینده وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با توجه به صعود کشتی گیر روس به فینال المپیک این شانس را پیدا کرد تا در مرحله شانس مجدد و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۶    
نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف آلمانی و با توجه به نرسیدن حریفش به فینال المپیک از دور این رقابت ها کنار رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۲    
باید در پی جستن راهی باشیم تا بتوانیم علم اندوزی را به عنوان وظیفه دینی به مردم بیاموزیم. آموختن، مانند نماز و روزه واجب است؛ باید در کتاب های توضیح المسائل در کنار تاکید بر انجام فرایض دینی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید: با کمک هواداران در تلاش است تا این باشگاه از سوی فیفا با کسر امتیاز مواجه نشود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۸    
کارگردان سینما و تلویزیون در باره توهین یک هفته نامه به هنرمندان شرکت کننده در جشن حافظ گفت توهین کننده به جامعه هنرمندان بازنده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل دفتر طب سنتی ایرانی-اسلامی وزارت بهداشت درباره بحث تاسیس داروخانه های گیاهی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت سهم داروهای گیاهی کمتر از پنج درصد اقتصاد داروخانه ها است و ما با تشکیل داروخانه های ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۳    
سنگ مزار عباس کیارستمی که با الهام از فیلم خانه دوست کجاست طراحی شده بود بر روی مزار این کارگردان نصب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۷    
اسماعیل براری تهیه کننده و کارگردان، گفت: در سینما آثار طنز زمینه عمیقی را ایجاد می کند تا ما وارد روحیات بنیادی انسان ها شویم و مورد بررسی قرار دهیم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان گفت: مطابق دستورالعمل های صادره از دستگاههای ذیربط بالادستی؛ افزایش نرخ خدمات ترانزیتی در گمرک مرزی اینچه برون واقع در این استان برای کامیون های ورودی ترکمنستان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات بخش صنعت بدون محاسبه نفت و میعانات گازی در چهار ماه نخست امسال 21.1 درصد رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۱۵    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است این تیم شروع خوبی در رقابت های انتخابی جام جهانی داشته باشد و از حیثیت فوتبال کشور دفاع کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۹    
سیدسیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان و علیرضا منصوریان سرمربی استقلال مدرک مربیگری حرفه ای ندارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۳    
ستاره پیشین رئال مادرید به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را بازیکنی باور نکردنی در فوتبال اروپا و جهان دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۳    
شاخص کل بورس امروز با 376 واحد عقب نشینی به کانال 77 هزار واحدی وارد شد و رقم 77 هزار و 828 واحد را به ثبت رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۳    
مجری ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: با اقدام های صورت گرفته در سه سال اخیر دریاچه ارومیه زنده شد و از امسال مرحله دوم تثبیت حیات دریاچه ارومیه آغاز شده است و به مدت پنج سال اجرایی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۰    
در این مطلب با دانستنی های تصویری اعم از علمی، ورزشی، سلامت و ... آشنا شوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۷    
سرمربی شیاطین سرخ به کامنت جنجالی که در صفحه پسرش نوشته بود واکنش نشان داد و از هواداران چلسی عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۵۴    
این عکس در سالگرد پنجاهمین سال سلطنت وی عکاسی شده است. کمی بعد از گرفته شدن این عکس، شاه به ضرب گلوله میرزا رضای کرمانی به قتل رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۸    
تصویری تکان دهنده از تمرین تیراندازی ژاپنی ها بر روی اسیران هندی در زمان جنگ جهانی دوم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۴    
دانشمندان ناسا و وزارت امنیت داخلی آمریکا یک سیستم هوش مصنوعی ساخته اند که می تواند اطلاعات را در مورد موقعیت های اورژانسی جمع آوری کرده و تیم امدادگران را هدایت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۲    
پاول دوروف با ابراز تعجب از اخبار منتشرشده در ایران اعلام کرد نه شرکت افرانت را می شناسد و نه درباره خبر انتقال سرور به ایران چیزی می داند!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۶    
پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا اعلام کرد، روسیه به منظور بالا بردن قیمت های نفت در نظر دارد مذاکره درباره طرح فریز نفتی را با دیگر تولیدکنندگان اصلی نفت از جمله عربستان سعودی آغاز کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۶    
اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس به خبر حذف کشتی گیر پر افتخار کشورمان از المپیک ریو واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه از بازگشت حیات به دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: برای احیای دریاچه از امسال کشت چغندرقند تنها برای کارخانجات قند آذربایجان غربی انجام می شود و خروج آن به سایر استان های ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حساسیت دولت در تامین مسکن محرومان گفت: هیچکدام از دولت ها در زمینه تامین مسکن نیازمندان بی تفاوت نبوده اند و تقریبا 12 درصد از مسکن افراد جامعه با موضوع مسکن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مدیر کل مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید، شرکت هایی که به تشخیص سازمان حمایت از مصرف کنندگان امکان ارایه خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه آیفون شرکت اپل را داشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش 41 درصدی تولید محصولات پتروشیمی ایران در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از آغاز طرح بررسی فنی و اقتصادی کاهش تولید فرآورده نفت کوره به کمتر از 10 درصد در این پالایشگاه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
قائم مقام مدیر عامل پتروشیمی بندرامام اعلام کرد: این شرکت در تیر ماه امسال با تولید بیش از 519 هزار تن محصول، یک درصد از برنامه تولید از پیش تعیین شده جلوتر بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
یک مبتکر انگلیسی عینک مطالعه ای برای افراد مبتلا به پیرچشمی ساخته است که لنزهایی با درجات متفاوت دارد و می توان آن را برای مشاهده اشیاء دور و نزدیک تنظیم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس پژوهش و توسعه شرکت پایانه های نفتی ایران از پیشرفت 50 درصدی طراحی سیستم اختلاط نفت خبر داد که با هدف متنوع کردن سبد صادراتی نفت خام کشور در حال انجام است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۴    
نگار فروزنده به نمایش زنانی که به بزها خیره شده اند به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۱    
شرکت اپل در حال برنامه ریزی برای ارائه یک دستگاه پوشیدنی است که می تواند ریتم قلب را اندازه گیری کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران گفت: مطالعه آبهای عمیق به عنوان یکی از مسیرهای صادرات گاز به عمان در دستور کار 2 کشور قرار گرفت
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۱    
در اجرای مدل جدید قراردادی صنعت نفت، پیمانکار هیچ حق و حقوقی در خصوص مخزن، تاسیسات و حتی تولید ندارد و شرکت ملی نفت ایران مجاز است دستمزد وی را به صورت نقد یا محصول، بر اساس صلاحدید روز پرداخت کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۱    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ظرفیت صادرات روزانه نفت گاز کشور را با توجه به طرحهای پالایشی و افزایش مصرف سی ان جی 20 میلیون لیتر اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵    
حبیب اخلاقی، کشتی گیر وزن 85- کیلوگرم و بشیر باباجان زاده، کشتی گیر وزن 130- کیلوگرم، دو نماینده ایران در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی المپیک ریو هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
پرواز شماره 4012 با 18 ساعت تاخیر ساعت 13:24 دقیقه روز دوشنبه اهواز را به مقصد تهران ترک کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدور حکم برای اعضای هیات مدیره بانک دی از سوی این نهاد را تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به جریان سازی مخالفان در رسانه ها برای کمرنگ کردن دستاوردهای دولت در بخش حمل و نقل دریایی در پسابرجام اشاره و تصریح کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام تازه ترین مصوبات این شورا از حضور منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما در جلسه اخیر شورا گفت و از اکران آبنبات چوبی با بازی رضا عطاران و من با بازی لیلا حاتمی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۰    
هافبک بارسلونا رکورد کاپیتان پیشین این تیم را شکست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران اعلام کرد: ورود موقت شکر خام برای واحدهای تولیدی و صادرکننده آزاد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۷    
کمک داور بین المللی سابق فوتبال ایران به ریاست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۰    
دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه امکان احیای دریاچه ارومیه ثابت شده است، از انجام مطالعات انتقال آب دریاچه وان به دریاچه ارومیه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۷    
آزمایش تنفس به زمان بقراط (حدود 400 سال قبل از مسیح ) برمی گردد. شاید عجیب به نظر برسد اما به زودی پزشکان صرفاً با کمک دستگاه آنالیز کننده تنفس، بیماری ها را تشخیص خواهند داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۵    
فیلم مستند آی آدم ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در گروه هنر و تجربه اکران می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۲    
9 فروند از کشتی های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پوشش باشگاه (کلوپ) بین المللی پی.اند.آی (P&I)را دریافت کرد و اسامی آنها در تارنمای باشگاه مربوطه در کنار دیگر شرکت های کشتیرانی عضو کلوپ قرار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۲    
آمار بانک مرکزی از خرده فروشی 11 گروه مواد خوراکی در هفته منتهی به 22 مرداد ماه جاری در تهران نشان می دهد قیمت گوشت قرمز ثابت بوده و نرخ گوشت مرغ 6.9 درصد کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس انجمن آترواسکلروز با اشاره به کاهش سن ابتلا به بیماری قلبی -عروقی درایران به زیر 40 سال،گفت:بیماری های قلبی-عروقی درکشورافزایش قابل توجهی داشته، به طوری که سن ابتلا حدود 35 سال گزارش شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۹    
مدیر فرودگاه اراک گفت: یک شرکت هواپیمایی عراقی برای انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه اراک اعلام آمادگی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۶    
مازندران میزبانی هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده گرفت تا مدیریت اجرایی این رویداد هنری نیز به مدیرکل کانون این استان سپرده شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۳    
بازار فرابورس ایران امروز شاهد خرید و فروش 385 میلیون انواع اوراق بهادار بود که در 18 هزار و 54 نوبت مورد معامله قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۳    
مدیر کل مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید، شرکت هایی که به تشخیص سازمان حمایت از مصرف کنندگان امکان ارایه خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه آیفون شرکت اپل را داشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۳    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ساخت پروژه بزرگ پتروشیمی خمین با تایید شاخص های قانونی زیست محیطی از سر گرفته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۳    
نتیجه یک مطالعه گسترده سوئدی نشان می دهد نبود تناسب اندام سبب کاهش ظرفیت هوازی حداکثر می شود که به اندازه سیگار کشنده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۰    
بهمن فرمان آرا کارگردان سینمای ایران در روزهای پس از چهلمین روز درگذشت عباس کیارستمی، نامه ای خطاب به او نوشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۰    
واحدهای زیرمجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره چهارماهه امسال 371 هزار و 363 تن کنسانتره مس تولید کردند که در مقایسه با دوره مشابه پارسال رشد 23 درصدی ثبت شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به لیگ برتر انگلستان شبیه است و قطعا در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شاهد شگفتی خواهیم بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۴    
به دنبال انتشار خبر فراهم سازی مقدمات انتقال سرورهای تلگرام به درون ایران یکی از خبرنگارها جزئیات بیشتر را از مدیرعامل و بنیان گذار تلگرام پاول دورف جویا شد اما او این خبر را تکذیب کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۴    
پس از آنکه دور جدیدی از شوک های قیمتی در بازار مسکن حدفاصل سال های میانی دهه 80 شکل گرفت، فاصله قدرت خرید اقشار کم درآمد با قیمت های تمام شده موجود در بازار به شکلی قابل توجه افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵    
چندی پیش وزارت نیرو بزرگ ترین قرارداد سرمایه گذاری خارجی در ایران پس از لغو تحریم ها را با یک شرکت ترکیه ای به نام یونیت اینترنشنال به امضا رساند که به نوعی دستاورد برجام بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۲    
معاون اول رییس جمهوری با تبریک به کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سعید عبدولی مدال آوران ایران در المپیک ریو تاکید کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶    
تراکتورسازی به عنوان میزبان هنوز ورزشگاه اصلی اش را تحویل نگرفته است و پرسپولیس هم با داشتن 6 ملی پوش و نزدیکی این بازی با بازی های تیم ملی، با مشکلات بسیاری روبرو است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۰    
موضوع قراردادهای جدید نفتی دولت یازدهم پس از ماه ها همچنان یکی از بحث برانگیزترین مسائل میان مسئولان، مخالفان دولت در مجلس و خارج از آن شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۰    
استان مازندران از مجموع 31 استان کشور بیشترین ورزشکار را در سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷    
معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی از عدم شماره گذاری تولیدات پایه گاز سوز و دوگانه سوز 3 شرکت داخلی به دلیل عدم رعایت استاندار های یورو 4 خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷    
هامونی با اشاره به اینکه پس از ابلاغ دستورالعمل تاسیس صندوق سرمایه گذاری جسورانه به زودی کمیته ای متشکل از 4 عضو به منظور بررسی پرونده های دریافتی تشکیل خواهد شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: مقدار تولید پسماند صنعتی جامد کارگاه های صنعتی 10 نفرکارکن و بیشتر از چهار هزار و 913 تن در سال 1388 به هفت هزار و 834 تن در سال 1392 افزایش یافته است
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۸    
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت نام متقاضیان کارت اعتباری بین المللی مسترکارت از مهرماه امسال در 170 دفتر منتخب پستی سراسر کشور آغاز خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۵    
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شفاف سازی در ارائه اطلاعات کامل از اموال منقول و غیر منقول شهرداری به عموم مردم ضروری است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۵    
رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران از انجام پروژه مطالعاتی رصد فناوری اینترنت اشیاء خبر داد و گفت: مطابق پیش بینی ها تا 5 سال آینده 50 میلیارد شیء در دنیا به اینترنت متصل می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۹    
ظاهراً رضا مالدینی تصمیم گرفته کیلوهای اضافی را کم کند و همین موضوع باعث شد مصاحبه ما با شوخی آغاز شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۷    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ادامه اجرای طرح جمع آوری متکدیان در شهر تهران تاکنون بیش از 800 متکدی در 12 محور آلوده پایتخت جمع آوری شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۴    
رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی می گوید مکان برگزاری دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس ارتباطی به سرخ های پایتخت ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۸    
ریس اتاق اصناف همدان گفت: با واحدهای صنفی سد معبر کننده برخورد جدی می شود و در نهایت واحد آنها پلمپ خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۸    
رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در صورتی که دو باشگاه فوتبال سیاه جامگان مشهد و نفت تهران برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام نکنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال می گوید که هیچ دلیل موجهی برای تغییر زمان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس وجود ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 48 ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، 35 هزار و 419 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 22 هزار ریال افزایش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۲    
روزنامه نیشن چاپ تایلند به نقل از صادرکنندگان برنج در این کشور نوشت: بازار جهانی برنج سال آینده( 2017)، جنگ قیمت را تجربه می کند، زیرا انتظار می رود همزمانی وقوع کاهش تقاضا با مازاد عرضه برنج ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۹    
معاون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار داشت: شهرداری موظف به برخورد با سد معبرکنندگان است و بر این اساس به دنبال طرح ساماندهی دستفروشان در سطح شهر همدان هستیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۶    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از 80 هزار میلیارد ریال (هشت هزار میلیارد تومان ) سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و گفت: توجه به سیاست های جذب سرمایه گذار و تکمیل زیرساخت های فنی و عمرانی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۶    
تفاهم نامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت ایرانسل به امضاء رسید تفاهم نامه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و سازمان میراث فرهنگی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۶    
یکی از نکات جالب المپیک ریو رقابت هشت تیم برتر این مسابقات است که هر هشت کشور هسته های اصلی جنگ جهانی اول و دوم را تشکیل می دادند و همچنان مصل آن روزها با هم رقابت می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۶    
در این ظرفشویی طراحی شده، مصرف برق از 3 کیلووات ساعت به نیم کیلو یا 5 صدم کیلو وات ساعت می رسد؛ می توان گفت تقریبا 80 درصد در مصرف برق صرفه جویی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۳    
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برنامه ریزی برای آموزش 3680 نفر در سال جاری خبر داد و گفت: این آموزش ها در قالب آموزش رنگرزان، بافندگان، اعضای تعاونی ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۴    
یک شرکت خصوصی با نصب بنر بزرگی در بوشهر از لیلا رجبی ورزشکار ایرانی حاضر در المپیک ریو اعلام حمایت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۴    
ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی درصدد است تا دانش فنی بکارگیری فناوری های تولید افزایشی را در زمینه مرمت یا ایجاد کپی دقیق از آثار باستانی بومی سازی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۱    
رضایی می گوید: خداحافظی او از دنیای قهرمانی تصمیم درستی بود زیرا دیگر کاری باقی نمانده که سوریان به عنوان یک ملی پوش انجام نداده باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۲    
روزنامه تلگرامی با عنوان عصر وطن از امروز در فضای مجازی منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: اختلالات ناگهانی و بی حسی در قسمت های مختلف بدن از عوامل بروز سکته هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
وزارت نیرو اعلام کرد: پیک مصرف برق کشور در روز گذشته برای هجدهمین بار در سال جاری از مرز 50 هزارمگاوات گذشت و رکورد 51 هزار و 133 مگاوات را ثبت کرد که 2 هزار و 306 مگاوات نسبت به زمان مشابه سال قبل ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
یک چشم پزشک با اشاره به اینکه گرمای تابستان می تواند زمینه ساز ناراحتی های چشمی شود، اظهار کرد: استفاده از قطره چشمی می تواند باعث بهتر شدن ناراحتی های چشمی در روزهای گرم تابستان باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، قیمت طلا در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه بازار جهانی ثابت ماند زیرا کسادی بازار خرده فروشی آمریکا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷    
مسافران پرواز شماره 4012 اهواز به تهران از شرکت هواپیمایی زاگرس از عصر یکشنبه تاکنون در فرودگاه اهواز در حالت بلاتکلیفی به سر می برند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۴    
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قراردادهای نفتی بر اساس قانون اساسی و تفسیر شورای نگهبان نیازی به تصویب مجلس ندارد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۴    
قائم مقام وزیر نیرو با استناد به آمار رسمی می گوید، مصرف برق صنایع کشور از ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار درصد رشد داشته است که می تواند نشانه خوبی برای رونق اقتصادی کشور باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۴    
معاون وزارت نیرو در امور آب و آبفا گفت: با توجه به افزایش شوری آب رودخانه بهمنشیر در هنگام مد و نفوذ آب به سمت رودخانه کارون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۸    
دادستان کل کشور از 13 بنز و پورشه به عنوان خط جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز نام برده است که قرار است اواخر هفته جاری در استان فارس امحا و به آهن قراضه تبدیل شوند ...
  • ۱