چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۳۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۳    
در المپیک ریو سال 2016 که هم اکنون در حال اجرا است، پنج فناوری جدید مورد استفاده قرار گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۷    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از باخت به آرژانتین خیلی ناراحت بودم اما مطمئن باشید این نتیجه را جبران می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۱    
سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم جودوی ایران با باخت مقابل حریف قدرتمند خود از روسیه از رقابت های المپیک کنار رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۸    
تیم ملی والیبال آرژانتین برابر روسیه به برتری سه بر یک رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۵    
کمیته انضباطی دو رای خود را درباره یک دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال و یک دیدار از رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۰    
گلنوش سبقت اللهی تیرانداز المپیکی ایران امروز (سه شنبه) و در چهارمین روز بازی های ریو 2016 در مرحله مقدماتی رقابت های تیراندازی زنان المپیک در تپانچه 25 متر در بخش دقت با 291 امتیاز و کسب جایگاه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۳    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخشودگی جرائم واحدها و طرح های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد و اعلام کرد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۹    
خبرنگار شبکه خبری العالم در قاهره گزارش داد که خانم سمیرا منتظری خبرنگار صدا و سیما در قاهره بازداشت شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۰    
وزیر بهداشت در نامه ای از دکتر علیرضا زالی، رییس سازمان نظام پزشکی کشور خواسته تا نسبت به اعلام نتیجه نهایی پرونده درمانی زنده یاد عباس کیارستمی اقدام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۷    
خودرو لیفان با بیش از 277 میلیون ریال خلافی توقیف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس گفت: احمدی نژاد با نامه به اوباما آن هم بدون مجوز از مقامات عالی رتبه کشور، حیثیت کشور را زیر سوال می برد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۸    
فوق تخصص جراح قلب و عروق با اشاره به تحقیقات گسترده پژوهشگران ایرانی در زمینه استفاده از سلول های بنیادی در درمان بیماری های قلبی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۹    
مسئولان باشگاه ناپولی برای جذب مهاجم اینتر توافقات اولیه را انجام دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۳    
ایران اکونومیست - در روزهای برگزاری مسابقات المپیک در شهر ریو کشور برزیل، خط ویژه ای برای عبو و مرور حاضران در این تورنومنت در نظر گرفته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۰    
نان سفید، آب میوه، تنقلات شور، فست فودها، شیرین کننده های مصنوعی و غلات صبحانه از مواد غذایی هستند که با خوردن آنها انسان گرسنه تر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۱    
بنابه نوشته یک سایت سوئیسی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و عضو تیم اف.کا روستف روسیه گزینه تیم شالکه صفرچهار آلمان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای حذف کارت سوخت و تک نرخی ماندن بنزین در جلسه صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۶    
ژیمناست کره شمالی که با ورزشکار کره جنوبی عکس سلفی گرفت ممکن است در بازگشت به کشور خود اعدام شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت که رامین رضاییان را جذب نکند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۴    
سرمربی چلسی واکنش جالب و تمسخر آمیزی به رقم نجومی انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۸    
محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در حالی در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست که اکنون پس از گذشته سه هفته از آغاز لیگ ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۸    
ملکه الیزابت در جنگ جهانی دوم تعمیرکار ماشین بود. این تصویری است که در همان روزها از او عکاسی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۲    
شاخص کل بورس که از دیروز وارد مرحله اصلاحی شده است، در جریان معاملات امروز (سه شنبه) با 43 واحد رشد و ثبت رقم 78 هزار و 368 واحد به کار خود پایان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۲    
2 هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس فرسوده در استان های تهران و البرز به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی از رده خارج می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۲    
وزارت نفت و منابع طبیعی پاکستان اعلام کرد روند گفت و گوها با ایران در خصوص اصلاح قرارداد خرید و فروش گاز مربوط به طرح خط لوله گاز 'آی.پی' با هدف اجرای این طرح معطل مانده، در جریان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۹    
هاشمی با اشاره به اینکه امسال سال آخر دوره فعالیت هایش است گفت: با نزدیک شدن به خط پایان باید تلاش ها را مضاعف کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۳    
کارگردان دراکولا گفت: شوخی ها و طنزپردازی های مردم در فضای مجازی از خیلی از آثاری که ما می سازیم، جالب و جذاب تر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۰    
بازیکنی که ژوزه مورینیو 3 سال به دنبال جذبش بود، با قراردادی 47.5 میلیون پوندی راهی منچسترسیتی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان محیط زیست امروز با سبزی هایی که از حیاط خانه مادرش دست چین شده بود از خبرنگاران پذیرایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۴    
رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بسیاری از حوزه ها را نیازمند تنقیح، اصلاح و یا حذف قوانین دانست و گفت: تعامل دولت با مجلس باید به سمت تعامل حرفه ای پیش برود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۱    
مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اقدام های ارزنده دولت در زمینه حراست از مرزها گفت: سالانه بیش از یکهزار میلیارد ریال برای پیشگیری از ورود موادمخدر به کشور در مرزها هزینه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۱    
صنعت بیمه در سه ماهه نخست امسال حدود 33 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده که سهم بیمه های شخص ثالث و درمان بیش از 60 درصد است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۱    
بخشدار شهداد از توابع شهرستان کرمان گفت: در حملات شبانه 2 ماه گذشته حیوان و یا حیوان های ناشناس و مرموز در منطقه شهداد تاکنون حدود 200 راس دام سبک و طیور، تلف شده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۸    
محققان متوجه قابلیتی در عصاره طبیعی یک میوه شده اند که می تواند کریستال های اگزالات کلسیم را که شایع ترین ترکیب سنگ های کلیه در انسان هستند، در خود حل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۵    
ایران اکونومیست - بیشتر ببینید: یک دنیای حیرت انگیز مینیاتوری رویایی ترین ماشین عروسی که تا بحال دیده اید! ترفندهای عجیب و غریب چینی ها در آموزش بهترین تصاویر مسابقه عکاسی با آیفون ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۲    
یک محقق و مدرس طب سنتی گفت: اسطوخدوس بهترین دارو برای مالیخولیا، صرع، رعشه و تمام بیماری های اعصاب ناشی از سردی محسوب می شود و به شدت برای آنها سودمند است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۹    
معاون سیستم های اندازه گیری و شبکه هوشمند سازمان بهره وری انرژی ایران گفت: طرح پایلوت نصب چهار هزار کنتور فهام ایرانی در استان های زنجان و بوشهر با موفقیت اجرا شده و آماده اجرا در سطح کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۹    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی (هلدینگ) خلیج فارس از آغاز به کار دوباره مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا و مذاکره با دو شرکت معتبر ژاپنی و اروپایی برای ارتقای وضعیت ایمنی در صنعت پتروشیمی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۹    
مجموع تولید واقعی صنعت پتروشیمی از آغاز سال تا پایان تیرماه با احتساب سهم چهار میلیون و 220 هزار تنی تیرماه، به بیش از 17 میلیون تن رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۳    
بازی های المپیک رسما شروع شده اند و حال و هوای مردم در جهان را تغییر داده اند. با وجود اینکه بازی ها و ورزش هیجان انگیز اتومبیل سواری بخشی از بازی های المپیکی محسوب نمی شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۳    
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان از سمت خود کنار رفت و ایرج عرب به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
بانک مرکزی میزان تسهیلات پرداختی بانک ها در3 ماه نخست سال 1395 به بخش های اقتصادی را 934 هزار میلیارد ریال برآورد کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 286 هزار میلیارد ریال (معادل 44 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رییس سازمان توسعه تجارت گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال، صادرات کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش یافت و واردات نیز کاهش هفت درصدی را تجربه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بیش از 50 درصد کالاهای آرایشی در کشور قاچاق و تقلبی است و برخی از این لوازم قاچاق از گمرک وارد می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران از پیشرفت بیش از 32 درصدی خط انتقال فاضلاب در مناطق 5 و 9 شهرداری تهران خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در افق سال 1410 دبی فاضلاب جمع آوری شده این منطقه 5 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۷    
سومین نمایشگاه بانک ، بورس و بیمه و سومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با حضور مسئولین استان فارس افتتاح می شود و به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس دایر می باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۱    
توسعه اتوماسیون یا کنترل و هدایت دستگاه ها به صورت خودکار در اقتصاد، امری است که به نظر متوقف نمی شود و براساس یک بررسی ربات ها در آینده پنج شغل را از دست انسان درمی آورند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۱    
ویرانه های پمپئی در نزدیکی ناپل در ایتالیا واقع شده است. در آن آثاری از بناها و مردم شهر باستانی پمپئی که بر اثر آتشفشان کوه وزوو ویران شده به چشم می خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۸    
وزارت نیرو اعلام کرد: روز گذشته پیک (اوج) مصرف برق با ثبت رکورد50 هزار و 567 مگاوات وارد پانزدهمین روز مصرف بیش از 50 هزار مگاواتی در تابستان امسال شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری ایتارتاس نوشت که سران ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در نشست سه جانبه خود در باکو پایتخت این کشور در باره برنامه ریزی برای ایجاد گذرگاه انتقال برق با مشارکت سه کشور مذاکره کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: از اول شهریور ماه تمامی هزینه های پیوند اعضا توسط وزارت بهداشت و بیمه های پایه پرداخت خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی به شکل گیری شبکه ملی اطلاعات در کشور براساس تلاش های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
مدافع سابق رئال از پخش مستقیم ال کلاسیکو با تمام حواشی اش در تهران خبر داد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ممنوعیت واردات زعفران ایران به چین صحت ندارد بلکه تعرفه واردات زعفران ایران به چین افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۹    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی روز سه شنبه از یک مزرعه تولید انواع محصولات صیفی واقع در شهرستان تاکستان استان قزوین دیدن کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۹    
حدود یک ماه پیش تهیه کننده ها به این خاطر که تعدادی از فیلم ها را توقیف کردند، احساس ناامنی می کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۹    
معاون اول رییس جمهوری تصویبنامه هیات وزیران درخصوص مجوز استفاده 100 درصد درآمد های حاصل از تکالیف مقرر در پروانه کارورها (اپراتورها) جهت تحقق برنامه های خدماتی عمومی توسط وزارت ارتباطات را به دستگاه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال رکورد تولید گندم در کشور با عبور از مرز 10 میلیون و 300 هزار تن شکسته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۶    
نشست یک روزه رییسان جمهوری ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در باکو به اصلی ترین برنامه خبری رسانه های روسی تبدیل شد که با تیترهای برجسته ای از جمله خزر جهانی شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۳    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 54 ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز 35 هزار و 319 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با چهار هزار ریال افزایش 11 میلیون و 64 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۳    
محققان با آزمایش سه میلیون ترکیب مختلف، موفق به ساخت دارویی شدند که امید می رود قادر به درمان سه بیماری مرگبار باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید،راهی جز ایجاد اشتغال از طریق بخش خدمات نداریم و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (آی سی تی) در خدمت اشتغال پایدار در کشور قرار می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۷    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در نشست خبری به تشریح وضعیت حوزه غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و... پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۴    
عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران از آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در روز جمعه (بیست و دوم مردادماه) خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۴    
مدیرعامل شرکت کشتی سازی صنایع دریایی نوح جنوب گفت: نخستین شناور مسافربری فایبرکربن کشور در چوئبده آبادان طراحی و ساخته شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۴    
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات گفت: هزینه اتصال هر خط تلفن ثابت 13 میلیون ریال( یک میلیون و 300 هزار تومان) است ، اما پس از افزایش قیمت اخیر تنها 2 میلیون ریال( 200 هزار تومان) از مشترکان اخذ می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۸    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری پیش بینی کرد 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان فعال در کشور امسال 200 هزار میلیارد ریال فروش داشته باشند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۸    
اظهارات تکان دهنده حسین شمس درباره وضعیت فوتسال و پیوستن افتخاری به استقلال را بخوانید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۲    
کارشناسان آی تی موفق به شناسایی بدافزار پیشرفته جاسوسی شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۹    
خدمات ممتاز کارت های مجازی بانک صادرات ایران با استقبال مشتریان مواجه و تا پایان خرداد ماه سالجاری میزان کارتهای صادره این بانک نسبت مقطع زمانی مشابه 50 درصد رشد را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۹    
با حمایت و مساعدت بانک کشاورزی ، پروژه مجتمع گلخانه ای 32 هکتاری دیناروند خرم آباد به عنوان یکی از پروژه های مصوب برنامه اقتصاد مقاومتی استان لرستان تعیین تکلیف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۹    
مراسم قرعه کشی جشنواره نهال دوستی مربوط به دارندگان حساب های کودک ونوجوان بانک کشاورزی و اعضای باشگاه کودک و نوجوان این بانک ، روز سه شنبه 19 مرداد برگزار شد و برندگان جوایز این جشنواره مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۶    
ستاره پیشین شیاطین سرخ به ستایش از مورینیو پرداخت و تاکید کرد این مربی پرتغالی یونایتد را به قهرمانی در لیگ جزیره خواهد رساند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۷    
تصویر خیره کننده جدیدی که توسط تلسکوپ فضایی هابل ناسا گرفته شده، نشان دهنده نمای بسیار زیبایی از سحابی چشم گربه ای(NGC6543) است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۱    
در ادامه برنامه های سینماتک خانه هنرمندان ایران که دوشنبه 18 مرداد در تالار استاد ناصری برگزار شد، فیلم روسری آبی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد روی پرده رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۵    
عضو هیات مدیره و سرپرست تیم فوتبال استقلال با اعلام حمایت از سرمربی آبی پوشان، گفت: متاسفانه عادت بدی در فوتبال ایران وجود دارد که به محض نتیجه نگرفتن یک مربی سراغ دیگران می روند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۲    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره انتصاب رئیس جدید صندوق توسعه ملی گفت: هیات عاملی در صندوق توسعه ملی تشکیل نشده تا مدیرعامل صندوق توسعه تعیین شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز (سه شنبه) درباره وضعیت رامین رضائیان تصمیم گیری می کنیم و آن را به اطلاع هواداران می رسانیم ولی اکنون باید روی آنچه تمرکز کنیم که برای به دست آوردن آن تلاش کرده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۲    
رییس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با بیان اینکه تمام زیرساخت ها برای تولید خودرو در آذربایجان فراهم است،گفت:خودروسازانی درسال های آینده موفق خواهند بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چارچوب های گزارش شش ماهه برجام با حضور اعضا تعیین شد و در ادامه مسائل امنیتی مورد تحلیل و بررسی قرار گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۶    
احسان علیخانی مطرح کردن شایعه درگذشتش در تلویزیون توسط مجری برنامه را، اقدامی غیرحرفه ای دانست و به خاطر دامن زدن به این شایعه از مردم و به ویژه خانواده خود عذرخواهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷    
پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از ملی پوش وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران نوشت: حمید سوریان بازگشته است و به دنبال کسب هشتمین عنوان جهانی خود است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۱    
مقامات محلی ایالت فلوریدا اعلام کردند: تعداد قربانیان حمله باکتری گوشتخوار رو به افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۵    
دوبل داوران هندبال ایرانی دیدار دو تیم سوئد و مصر را قضاوت خواهند کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۹    
این روزها بسیاری از نقاط جهان شاهد بالاترین نرخ افزایش دما در محدوده خود هستند اما از سوی دیگر هنوز در مقایسه با داغ ترین مناطق زمین گرمای کمتری دارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امکان سوءاستفاده نام ایرانی برای برنج های خارجی وجود ندارد؛ نمی توان برنج هندی را به نام برنج ایرانی فروخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۴    
کم نیستند اساتید و بزرگانی که درباره محمدرضا شجریان استاد آواز ایران و تاثیرهای شگرف او بر موسیقی سنتی ایران عزیز و تربیت رهروان این مکتب سخن رانده اند اما قضاوت و نگاه غیر ایرانیان به استاد نیز در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۱    
تصاویر جدید کاوشگر کنجکاوی ناسا گویای وجود حیات بیش از گذشته در مریخ است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۲    
در حالی که احسان روزبهانی ناداوری را دلیل حذفش از المپیک عنوان کرده، اما دبیر فدراسیون بوکس گفت: بعد از جلسه با کمیته فنی و صحبت با داوران سه ستاره کشورمان تا حدی اعلام شد که رای داور این مبارزه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۶    
در سال های اخیر، محققان در سراسر جهان به رمزگشایی هرچه بیشتر و بیشتر قدرت گیاهان پرداخته اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۳    
رییس مجلس شورای اسلامی طی حکمی محمدرضا باهنر را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۱    
انواع فناوری های پوشیدنی، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای، بالن های امنیتی، تابلوهای نمایش رده بندی جدید و پرتال های ارائه دهنده سرویس رایانش ابری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۹    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توهین به رئیس جمهور را در راستای فضاسازی تصنعی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با ابراز امیدواری از امکان بازگشت تمام دارایی های ایران از سوی آمریکا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۷    
مهاجم ایرانی باشگاه روستوف ممکن است به خاطر اخراج در دیدار پیشین این تیم، 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی کنکور را سد محکمی در برای توسعه و تحول آموزش و پرورش دانست و گفت:برای مقابله با تب کنکور مسئله رشد صندلی های دانشگاه ها راه حل نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۴    
رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه یکی از وظایف کمیسیون بهداشت بررسی وضعیت بهداشت و درمانی زندان ها است، گفت: به زودی اعضای کمیسیون بهداشت بازدیدی از زندان ها خواهند داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۵    
گلر خارجی مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با این تیم به تهران آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۹    
محققان دانشگاه بلفد آلمان فناوری جدیدی موسوم به Swimming Sonification را توسعه دادند که قادر است اطلاعات مربوط به فشار آب در برابر حرکات شناگر را به صدای زنده تبدیل کند تا وی به صورت بلادرنگ بتواند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۸    
دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی راهبردهای مجلس دهم مسائل اساسی صنعت پتروشیمی و نقش مجلس را بررسی کرده است.
  • ۱