چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۵۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۹:۱۳    
کمیته انضباطی رای های خود را درباره دروازه بان تیم استقلال تهران اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۸    
یک مطالعه مقدماتی که به تازگی منتشر شده اعلام می کند که بزرگسالان پس از 45 دقیقه جلسه هنر درمانی، کاهش قابل توجهی در سطح کورتیزول آن ها مشاهده می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۸:۱۳    
در دوران کودکی، شیرین ترین خواسته ما بهره مندی از خوراکی های لذیذ، لباس های زیبا و بازی های گوناگون است و در ایام نوجوانی و جوانی، جلب اعتماد دیگران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۰    
رضا کیانیان با انتشار متنی از رییس جمهور درخواست کرد تا با تدوین برنامه جامع و فراگیر آب و هوا و به تصویب رساندن آن در مجلس همگان را موظف به اجرای آن کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۴    
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دیدار با استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تکمیل زیرساخت های شهرکهای صنعتی این استان تاکید کرد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۲    
رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۰    
بلافاصله بعد از بروز درد در هر ناحیه ای از بدن ممکن است به دنبال خوردن یک مسکن برای تسکین آن باشیم، اما آیا این کار درستی است؟
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۷    
رییس بیمارستان رضوی گفت:با روش های ساده ای از جمله کنترل فشار خون، سبک زندگی سالم، اجتناب از استرس می توان از ابتلا به بسیاری بیماری ها جلوگیری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۸    
مهاجم جدید یوونتوس در اولین اظهار نظر به عنوان بازیکن یووه از انگیزه بالا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۰    
متخصصان استرالیایی معتقدند در صورتی که اختلال دو قطبی به موقع تشخیص داده شود احتمال درمان موفقیت آمیز آن وجود دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۴    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: احتمالاً در اولین برنامه کاری این فراکسیون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به تلاش برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
علی کریمی که فعالیت گسترده ای در شبکه های مجازی دارد هوادارانش را به چالش جدیدی دعوت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۴    
دروازه بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با مسئولان این باشگاه از جمع سرخ پوشان جدا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
کارشناس پایگاه میراث جهانی گنبدقابوس از تهیه نقشه های اجرایی فاز 2 و ادامه ساماندهی محوطه بنای تاریخی گنبدقابوس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس بیمارستان رضوی گفت: کنترل استرس، نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: رسیدگی و اظهارنظر درباره علت وقوع تصادفات رانندگی بر عهده افسران راهنمایی و رانندگی ناجاست و ورود سایر دستگاه ها یا سازمان ها به این حوزه فاقد وجاهت قانونی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۲    
برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی به ترتیب گران ترین مربیان لیگ برتر شانزدهم لقب گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۱    
بر اساس آنچه از قرارداد تیم های لیگ برتری اعلام شده پنج بازیکن گران قیمت لیگ برتر مشخص شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۵    
س از انتشار برخی اخبار مبنی بر سرقت اطلاعات بانکی، نهاد ناظر بر شبکه پرداخت الکترونیکی اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۵    
مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی از ایجاد 170 هزار شغل در مناطق محروم کشور خبرداد و گفت: امسال یک میلیون و 200 هزار نفر به اردوهای جهادی سراسر کشور اعزام می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۲    
برنامه تلویزیونی اکسیر در سیزدهمین قسمت خود با حضور رضا شفیعی جم بازیگر طنز سینما و تلویزیون، روایتی متفاوت از بیماری تیروئید وی را مطرح می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: دراجرای طرح کنترل بازار، چندین محصول تقلبی و غیراستاندارد در بازار بوشهر شناسایی و جمع آوری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از ممنوعیت رفت و آمد موتورسیکلت در کل مسیر مشهد - تهران در طول تعطیلات پایان هفته جاری خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
نشست همکاری مشترک ایران و کره جنوبی صبح امروز با حضور علی اکبر صفی پور و کیم سئونگ هو برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی در محور کرج - چالوس را در بخشی از نقاط نیمه سنگین و روان و در بخش دیگری سنگین و روان دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۰    
معاون اقتصادی نخست وزیر ترکیه گفت: مردم ترکیه نه تنها با ریختن به خیابانها به مبارزه با کودتاگران پرداختند، بلکه با تبدیل کردن بیش از 9 میلیارد دلار از پس اندازهای ارزی خود به لیرترک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۰    
سعید لیلاز تحلیلگر مسایل اقتصادی و مهدی تقوی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برخورد ریشه ای و علمی با فساد اقتصادی را از راه های موثر در مبارزه با این پدیده دانستند و با اشاره به غیرمنصفانه بودن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۰    
پری صابری با اشاره به آرزویش برای اجرای نمایش کوروش گفت: فکر نمایش کوروش همیشه با من بوده است؛ آنچه که در منشور کوروش نوشته شده اوج تمام دارایی هایی است که ما ایرانیان آرزو داریم به آن برسیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۰    
اوج مصرف برق کشور دیروز در همسنجی با روز پیش از آن با کاهش نسبی 224 مگاواتی به 49 هزار و 856 مگاوات رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۱    
مبلغ قرارداد بازیکنان تیم های لیگ برتری از سوی سازمان لیگ منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۱    
بازار سرمایه به تغییرات مدیریتی واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۲    
در دستورالعمل کاخ سفید به توانایی ایران و کره شمالی در انجام حملات سایبری علیه آمریکا اشاره شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۰    
بعد از 52 سال انتظار، دروازه های المپیک در حالی به روی نسل طلایی والیبال ایران گشوده شد که توقعات ریز و درشت از مردان بلندقامت کشورمان بار روانی مضاعفی به دوش آنها گذاشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۴    
این طور که شنیده می شود صحبت های مقدماتی با گولچ برای فسخ قرارداد انجام شده و به زودی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۵    
6 واحد سامانه خنک کننده نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل این سامانه به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
رییس سازمان توسعه تجارت در جمع بازرگانانان و فعالان اقتصادی ایرانی و روسی و برخی مسئولان استان استراخان روسیه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
شاخص کل بورس امروز در نخستین روز کاری رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار با 724 واحد رشد به 76 هزار و 225 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۶    
بازیکن ایرانی تیم روستوف روسیه می گوید تساوی برابر اندرلخت نتیجه بدی نیست و آنها به صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امیدوار هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل حمایت از مالکیت های صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیران واحدهای صنعتی با مدیریت مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نقش مهم خود را در جلوگیری از افزایش دمای زمین ایفا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۳    
رییس اتحادیه صنفی دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران با تایید بروز مشکل در خرید و فروش گوشی های تلفن همراه آیفون گفت: مردم اگر کمی تحمل کنند با قانونمند شدن واردات این کالا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۷    
عربستان و کویت در رابطه با آن چه تخطی قایق های نظامی ایران به آب های مجاور مناطق تفکیک شده بین این دو کشور خوانده اند از ایران به دبیر کل سازمان ملل شکایت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۴    
مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان گفت: مرمت تالار عاج که شامل مرمت گچبری ها، آیینه کاری ها، رنگ آمیزی، درزبندی پنجره ها ، رگلاژ سقف و تقویت تیرهای اصلی و فرعی خواهد بود آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۱    
اوئماتسو نیمه شب دوشنبه با حمله به یک مرکز نگهداری معلولان در شهر کوچک ساگا میهارا در حومه توکیو، 19 نفر را با چاقو به قتل رساند
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۸    
مرکز تحقیقات پزشکی والتر و الیزا هال در حال ایجاد یک پایگاه داده آنلاین رایگان با بیش از 100 انیمیشن زیست پزشکی سه بعدی علمی دقیق است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۲    
اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان اخبار منتشر شده منتسب به سخنگوی این نهاد درمورد تعیین تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 را تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۲    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از استان ها هشدار داد و اعلام کرد مسافران برای جلوگیری از هرگونه آسیب های احتمالی در سه روز آینده به توصیه های ایمنی توجه کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۶    
پرسپولیسی ها که شب گذشته از پیروزی برابر سایپا خوشحال بودند پس از بازی در اتوبوس سلفی گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۴۶    
رئیس سازمان امور عشایری ایران، تامین زیرساخت ها را یکی از مسائل مهم مورد نیاز عشایر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر، میزان دسترسی عشایر به راه های کشور به 95 درصد رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۷    
محمد معتمدی با همراهی بانوان نوازنده ی گروه خنیاگران مهر ، در کنسرت خود قطعه هایی به آهنگسازی و تنظیم از بهزاد عبدی را اجرا کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۷    
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همزمان با بازسازی کامل خط لوله اتیلن غرب تزریق اتیلن به خط از شامگاه دیشب آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۱    
دبیر علمی بخش 'پریو' ششمین همایش ایمپلنت انجمن دندان پزشکان عمومی ایران دو تا پنج ماه پس از کشیدن دندان را بهترین زمان برای کاشت موفق ایمپلنت های دندانی دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۵    
پوررضایی نه تنها اعلام کرده که درخواستی برای تغییر نام باشگاه ارسال نشده که حتی فعالیت سیاه جامگان را هم غیرقانونی می داند!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۹    
بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز چهارشنبه منتشر شد، هر بشکه سبد نفت این سازمان دیروز با 1.8 درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن به قیمت 40 دلار و 62 سنت معامله شد که کمترین قیمت در بیش از دو ماه و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۹    
روند پرشتاب و افزایشی نرخ دلار در بازار آزاد تهران پس از همه پرسی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (سوم تیرماه) فروکش نکرده است و امروز در ادامه این روند با 101 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز به 35هزار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۳    
نیکی کریمی در اولین تجربه تهیه کنندگی در فیلمی غیر از آثار خودش، بندر تهران را به کارگردانی پوریا آذربایجانی تهیه می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۰    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باشگاه از بازیکنان خواسته بود با دوربین های تلویزیونی مصاحبه نکنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۷    
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که هافبک فرانسوی یوونتوس هنوز بازیکن رئال مادرید نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۴    
بارندگی های اخیر در گیلان که از اوایل هفته جاری آغاز شده و در برخی ساعت ها به صورت رگباری و شدید است، برداشت محصول برنج در شالیزارهای استان را به تاخیر انداخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۱    
مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی پیمان شریعتی را به عنوان رئیس مجموعه تئاتر شهر منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۸    
قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل کشور حوزه سایبر و زیستی را در بحث پدافند غیرعامل مهم دانست و گفت: باید دراین حوزه ها مراقبت بیشتری داشته باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۸    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هم اکنون یک طرح راهبردی بازار سرمایه به دست رییس جمهوری داده شده که محوری شدن نقش بازار سرمایه در تأمین مالی از جمله موارد مطرح شده این سند راهبردی خواهد بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۵    
معاون عملیات و ارتباطات مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: امسال سامانه های اینترنتی مهم و حساس در استان های کشور تست ارزیابی امنیت می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۹    
یک منبع آگاه، قطع کمکهای رایگان به روزنامه وطن امروز و تصمیم سازمان اوقاف برای پس گرفتن ملک وقفی در اختیار این روزنامه را از مهمترین دلایل توقف فعالیت آن عنوان کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
کارکنان و خدمه شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز اعتصاب یک هفته ای خود را آغاز کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
رئیس مجلس سنای پاکستان با تاکید بر اینکه در بسیاری از موارد، دیپلماسی پارلمانی موثرتر از دیپلماسی دولتی در روابط میان کشورها ایفای نقش می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
صیادان روستای 'دوستکو' منطقه ای در غرب شهرستان قشم در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص ترویج اقتصاد مقاومتی ؛ لنج های صیادی خود را فروختند و با عمران زمین های لم یزرع روستا ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۰    
جامعه ترکیه نگران سوختن خشک و تر در جریان بازداشت و پاکسازی های پس از کودتا است. 'کمال قلیچدار اوغلو' رهبر حزب جمهوریخواه خلق نیز چند روز پیش تاکید کرد که نباید خشک و تر باهم بسوزند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۱    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن تکذیب ارائه مجوز واردات به برخی مشروبات الکلی، به برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه" وزارت بهداشت مسئول واردات مشروبات الکلی است" واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۵    
در نگاهی به وضعیت منطقه، سه عامل موثر بر ارتباطات تجاری و سیاسی ایران قابل دسته بندی است که می توان آنها به صورت بحران داعش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۵    
یک شرکت هنگ کنگی یک سیستم پوشیدنی به نام Marlin را ساخته که اطلاعات را به صورت شفاهی و از طریق یک گوشی به شناگران انتقال می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه در رکودی ترین شرایط بازار سرمایه، مدیریت را برعهده گرفتم، گفت: در این زمان، قویترین فرد (شاپور محمدی) برای اداره بازار سهام انتخاب شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۶    
امروزه دو روند دنیای رسانه ها را تسخیر کرده، یکی پخش زنده ویدئویی و دیگری نمایش تصاویر 360 درجه؛ حال اختراع یک دوربین تازه این دو فرآیند را به یکدیگر پیوند زده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۳    
هافبک تیم ماشین سازی تبریز می گوید به دنبال بازگشت به تیم ملی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۷    
طرح اجرایی خط آهن رشت - آستارا ، در نشست مشترک معاون وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان در باکو تدوین شد .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۷    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه به خاطر مصاحبه ای که محسن مسلمان انجام داد، با او برخورد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۱    
مدیر گروه گوش، حلق، بینی و جراحی سروگردن دانشگاه شهید بهشتی گفت: مصرف الکل و مواد مخدر هرکدام به تنهایی ابتلا به سرطان های سر و گردن و دهان و حلق را سه برابر می کنند که در مجموع تا 6 برابر نسبت به ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۸    
دروازه بان باتجربه استقلال یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۲    
ارل بلومنائر/ Earl Blumenauer نماینده دمکرات مجلس نمایندگان از ایالت اورگن/Oregon آمریکا از مخالفان توافق چند میلیارد دلاری بین شرکت هواپیما سازی بوئینگ و ایران ایر بشدت انتقاد کرد و تعامل اقتصادی با ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل و مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد در 'سورابایا' اندونزی راه های تعمیق و گسترش همکاری های کشورمان و دفتر برنامه اسکان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از هدفگذاری برای تولید 84 هزار تن ماهی در قفس خبر داد و گفت: امکان افزایش تولید محصولات شیلاتی در این منطقه تا سقف یکصد هزار تن در سال امکان پذیر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۶    
شهره سلطانی که اخیرا خواننده شده، از پلمب شدن کافه ای که در آن ترانه خوانی انجام شده است، خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۴    
مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفت: ایران با برخورداری از بهترین شاخص های سلامت خون، دارای سالم ترین خون در میان کشورهاست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل تعاونی جاسک گفت: صیادان این شهرستان درسه ماهه امسال سه هزار تن انواع ماهی هوور در آبهای این شهرستان صید کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۱    
سرعت عمل در معرفی رسانه ای متخلفان و مجرمان فساد مالی و اداری در روسیه، گام نخست مبارزه با این پدیده است، بگونه ای که در همان روز کشف مطمئن تخلف و نه احتمالی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور با اشاره به مذاکرات اخیرش با معاون وزیر کشاورزی چین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۸    
محققان دانشگاه بلژیک دستگاهی را تولید کرده اند که با انرژی خورشیدی کار می کند و می تواند ادرار را به آب آشامیدنی تبدیل کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۵    
یک شرکت آمریکایی از گوشی آندرویدی رونمایی کرده که گفته می شود، ایمن ترین گوشی جهان در برابر هک شدن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۹    
دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه 5 مرداد در ساختمان مرکزی بانک کشاورزی با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و هوشنگ بازوند استاندار لرستان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۹    
سرتیپ دوم سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با ارسال لوح سپاس از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۹    
در سه ماه نخست امسال بانک صنعت و معدن مبلغ 94 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سیستان و بلوچستان پرداخت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۱    
تیم ملی در حال حاضر 13 لژیونر دارد این در حالی است که سال 90 ایران تنها 4 لژِیونر داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۹    
بهمن کیارستمی به سخنان علی نوبخت (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس) درباره نبش قبر عباس کیارستمی واکنش نشان داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۶    
ستاره سابق بارسا برای نکونام پیغامی صوتی فرستاده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی شورای نگهبان، 29 اردیبهشت را زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال 96 اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۸    
فیلم فروشنده ساخته اصفر فرهادی به عنوان یکی از فیلم های بخش نمایش های ویژه جشنواره فیلم معتبر تورنتو در کشور کانادا انتخاب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۶    
بلوک 29.25 درصدی سهام و حق تقدم شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا، 20 مردادماه توسط بانک ایران زمین در بازار فرابورس ایران به فروش می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۳    
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همزمان با بازسازی کامل خط لوله اتیلن غرب تزریق اتیلن به خط از شامگاه آغاز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۳    
پایش مداوم باید در دستور کار شرکت های پتروشیمی قرار گیرد تا از حوادثی مانند آنچه که در پتروشیمی بوعلی اتفاق افتاد، جلوگیری شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
عملیات تعمیر و بازسازی بخش آسیب دیده خط لوله اتیلن غرب پایان یافت.
  • ۱