پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین سفر دوره ای خود به غرب آفریقا وارد آبوجا پایتخت نیجریه شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۰    
کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت که کاروان روسیه را از المپیک ریو محروم نکند و تصمیم گیری در مورد حضور ورزشکاران رشته های مختلف ورزش روسیه در المپیک را به فدراسیونهای جهانی واگذار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۴    
وزیر ارشاد با بیان اینکه ائمه جمعه درباره صحت اخبار تحقیق کنند، گفت: گاهی امام جمعه ای در شهری که اصلا در نقشه با ذره بین باید پیدایش کرد، در خطبه هایش گفته که عنوان اسلامی وزارت ارشاد را باید برداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۶    
فرهاد اصلانی در مراسم دریافت جایزه بازیگری اش با گلایه از روش های مدیران سینمایی گفت: هرچند مدیران ما دست به دامن سانسور و روش های پلیسی می شوند اما دولت امید است و ما امیدمان را از دست نمی دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۴    
با مصرف این چای شفابخش سنگ های کلیه شما از بین رفته و از شر سردرد و بسیاری بیماری ها خلاص می شوید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۸    
در این مطلب دستورالعمل تهیه معجونی شگفت انگیز را به شما معرفی می کنیم که می توانید در کوتاهترین زمان ممکن قند خونتان را پایین بیاورید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۱۲    
درخواست باشگاه استقلال تهران مبنی بر تعلیق اجرای حکم برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر، از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۶    
یک پژوهشگر جوان کشورمان موفق به طراحی وسیله ای شده است که با نصب آن در کیسه هوای خودرو، در صورت وقوع سانحه، محل جغرافیایی دقیق آن برای افراد و مراکز تعیین شده مشخص می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۷    
سرمربی پیشین یوونتوس بر این باور است که جدایی پوگبا تاثیری بر سطح فنی یوونتوس ندارد و این تیم همچنان یکی از 4 تیم برتر اروپا باقی می ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: افتخار بزرگی است که لیگ را در مشهد آغاز خواهیم کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۸    
سرمربی تیم تراکتورسازی با تمجید از هواداران این تیم ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید آنچه که حق تیم تراکتورسازی است به آن دست یابد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۲    
عمل قلب منیژه حکمت (تهیه کننده و کارگردان سینما) با موفقیت انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۸    
نمایشگاه گروهی نقاشی خط باعنوان مردادگان تا هفتم مرداد در نگارخانه هنر ایران دایر است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۷    
عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران گفت: شرکت های روسی طرف قرارداد شرکت های ایرانی اعم از صادرکننده یا واردکننده کالا و خدمات می توانند با ارائه مدارک موردنیاز وفق ضوابط محلی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۳    
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید پیش از آغاز مراسم برترین ها با علی اکبر طاهری دیدار و احوال پرسی کرده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۷    
بنابر حکم دادگاه تجدید نظر آمریکا، قربانیان آمریکا بمب گذاری سال 1997 در ازای حکم غرامت چند میلیون دلاری علیه ایران نمی تواند الواح هخامنشی ایرانی را که در دانشگاه شیکاگو نگهداری می شوند را طلب کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۱    
سرمربی جدید تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: هدف من در فصل جاری کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۹    
محققین آمریکایی با استفاده از یک نرم افزار و عینک ویژه به ارتقاء رفتارهای اجتماعی در کودکان اوتیسمی پرداختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۳    
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان این که از فردا (دوشنبه) کارش را با قدرت آغاز می کند به اهالی فوتسال قول داد هر طور که شده جام قهرمانی باشگاه های آسیا را به ایران باز می گرداند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۰    
در بیست و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، برخی مصوبات مالیاتی اخیر به بحث گذاشته شد و در خصوص طرح های صنعتی استان و فرآیند اعطای تسهیلات جدید به این واحدها نیز نقد و بررسی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۷    
داروهای لاغری چه به صورت گیاهی و چه شیمیایی ، باید دارای مجوز وزارت بهداشت باشند و به هیچ عنوان نباید در عطاری ها عرضه شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از امضای قرارداد بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در خراسان شمالی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مدافع اتریشی بایرن مونیخ از جدایی ماریو گوتسه و پیوستن این بازیکن به بوروسیا دورتموند ابراز ناراحتی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۲    
اتاق اصناف تهران با درج اطلاعیه و جوابیه ای، آبی پاکی را روی دستان برخی سودجویان ریخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۹    
در شرایط موجود برای ما که عمری را پشت سر گذاشتیم، پیشرفت و قدم برداشتن رو به جلو بیشتر ارزش دارد تا اینکه یک قدم به عقب برداریم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه ای خبر برخی رسانه ها درباره انتشار فهرست تازه کالاهای ممنوعه وارداتی از مبدا آمریکا را رد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
پس از راه اندازی نخستین واگن ویژه بانوان در مسیر ریلی تهران - مشهد، شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا از امروز دومین واگن ویژه بانوان را در مسیر تهران- شیراز را ه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۳    
راننده یک دستگاه خاور بعد از برخورد شاخ به شاخ با یک دستگاه خاور دیگر، به طرز معجزه آسایی نجات یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۰    
محققان ایسلندی در روشی موفق به ذخیره کربن دی اکسید در سنگ بازالت شدند که می تواند راه حلی برای مقابله و کاهش گرمای زمین باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل گمرک قشم گفت: ارزش صادرات قطعی این گمرک در چهار ماهه نخست امسال با 90 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم 251 هزار و 995 دلار رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۷    
مسعود ردایی از منتفی شدن ساخت مجموعه بازی برای پخش در نمایش خانگی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۱    
اولین هواپیمای خریداری شده توسط شرکت هواپیمایی نسیم بهشت وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۵    
هافبک صربستانی چلسی اظهار کرد منتظر رقابت با خرید جدید این تیم یعنی انگولو کانته فرانسوی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۲    
جانشین مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: با راه اندازی سکوهای جدید تا پایان امسال حدود 110 میلیون مترمکعب در روز به ظرفیت تولید گاز از پارس جنوبی افزوده شده و به 540 میلیون مترمکعب خواهد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۹    
بررسی های جدید نشان می دهد که همه درختان نمی توانند به حفظ زمین کمک کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۱    
وزارت نیرو اعلام کرد: پیک (اوج) مصرف برق کشور روز گذشته با اوج گیری دوباره به محدوده هشدار، به بیش از 51 هزار مگاوات رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۱    
با حمایت بانک آینده، واحد تولیدی قالب های ماندگار سازه های بتنی با ظرفیت 12,000(دوازده هزار) تن در سال، در استان البرز به بهره برداری رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
مدیر برنامه ریزی و بودجه مناطق آزاد می گوید، منابع مالی پروژه های زیربنایی و زیرساختی در مناطق آزاد کشور با استفاده از ظرفیت های اوراق صکوک و بازار سرمایه تامین می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: حتی اگر مسی هم به کمک استقلال بیاید، با کمک خدا این تیم را شکست می دهیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۵    
فیلم سینمایی "پدرخوانده 1، 2 و 3" به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه تا جمعه از این شبکه پخش می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۹    
در حالی که بررسی های گذشته حاکی از تاثیر مفید میوه "کرنبری" در درمان عفونت های مجاری ادراری است، مطالعات جدید نشان می دهد که این میوه برای دیگر اعضای بدن هم مفید است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۶    
یک قاضی آمریکایی از شرکت یاهو خواست تا شواهد و مستنداتی را در مورد چگونگی دسترسی به ایمیل های به ظاهر حذف شده ارائه کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۰    
نخستین همایش چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد برندهای مسئولیت پذیر اجتماعی با حضور مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۴    
مغز ما هر لحظه از طریق محرک های بیرونی و درونی به وسیله اطلاعات بسیاری بمباران می شود. چشم های ما در هر ثانیه، بیش از یکصد میلیارد سیگنال به مغز ارسال می کنند و گوش ها و دیگر حواس نیز همین طور ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۲    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، سریلانکا را از شرکای خوب تجاری ایران در بخش نفت و پتروشیمی اعلام کرد و گفت: ایران علاقمند به توسعه همکاری ها با کشور سریلانکا است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۲    
هزینه یک هفته ای کودتای نافرجام بر بورس استانبول، به 78 میلیارد لیرترک معادل تقریبی 23 میلیارد دلار رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری دیدار با نفت گفت: برای نفت احترام قائلم چون پله های ترقی را در این تیم سپری کردم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۶    
خیلی باید شگفت انگیز باشد که من چگونه با نام حاج حسین آقا ملک آشنا شدم. سال های 1325 یا 1326 در هفت یا هشت سالگی که به همراه خانواده به گردش در دامان طبیعت اطراف مشهد رفته بودم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۶    
غذاهای شور و تنقلات مصنوعی، خیره شدن زیاد به نور، کم خوابی، مطالعه در هنگام حرکت و مصرف زیاد زیره و شوید می تواند از علائمی باشد که باعث آسیب به چشم می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳    
هنوز وقت باقی است! در همین فرصت کم، به طراحان خوب کشورمان مراجعه کنید و این لباس ها را در خفا پنهان کنید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران گفت: ابتدا قرار بود سکوی میدان فروزان در کشور کره جنوبی ساخته شود، اما پس از بروز مشکلات و با توجه به توانایی شرکت های داخلی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳    
نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طبق سیاست وزارت جهاد کشاورزی در دولت یازدهم، عرضه محصولات در بورس کالا نتایج زیادی برای اقتصاد دارد و مجلس در این زمینه به طور کامل از سیاست های دولت حمایت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۰    
رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: مسافران ایرانی که اقدام به خرید گوشی تلفن همراه در خارج از کشور می کنند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل شیلات هرمزگان گفت : با صادرات دوهزار و 490 تن ماهیان یال اسبی ظرف یکسال گذشته ، افزون بر 64 میلیون و 500 هزار دلار ارز وارد این استان شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۷    
جزئیات بسته تشویقی جدید نوسازی بافت فرسوده، مساحت بافت فرسوده پایتخت، جمعیت ساکن دراین محدوده و روند نوسازی بافت فرسوده از جمله مهمترین مسائلی بود که در گفت وگوی با مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۷    
امروزه، بخش لجستیک به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی کشورها شناخته می شود. عملکرد لجستیک کشورها، عامل رشد اقتصادی و رقابت آنها در هر دو زمینه تجارت بینالمللی و داخلی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۷    
در حالی که میزان بدهی بخش دولتی به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی روند صعودی را طی می کند، لایحه دولت برای حل این مشکل پشت درهای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متوقف شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۱    
بامیه یک گیاه بومی آفریقایی است و به دلیل خواص بسیار زیاد آن پژوهشگران توصیه می کنند که نباید در مصرف آن کوتاهی یا بی توجهی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۱    
نماگر بورس اوراق بهادار تهران امروز توانست با 249 واحد افزایش تراز 75 هزار واحدی را رد کند و تا نزدیک کانال 75 هزار و 200 واحدی بالا رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۱    
ستاره پیشین منچستریونایتد نگران حضور یورگن کلوپ روی نیمکت قرمزپوشان آنفیلد و قوی تر شدن این تیم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۱    
در جریان داد و ستدهای امروز بازار فرابورس، ارزش معاملات به یک هزار و 613 میلیارد ریال رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۹    
فیلم سینمایی فروشنده علاوه بر گروه آزاد در سینماهای هنر و تجربه نیز اکران می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۶    
گرچه از میزان بدهی بانک ها به بانک مرکزی برای دوره ای تا حدی کم شد ولی نتوانستند به روند تسویه ادامه دهند و بازهم بر بدهی آنها افزوده شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۳    
پرسپولیسی ها برای رضایت دادن در مورد پرونده کنعانی زادگان از استقلالی ها درخواست 400 میلیون تومانی دارند که این مبلغ هنوز پرداخت نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۰    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی معتقد است، دولت با فراهم کردن شرایط مناسب برای وارد کنندگان قانونی و بالابردن ریسک قاچاق ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۰    
ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد از رکورد مبلغ قرارداد باشگاه برای خرید پل پوگبا گفت: پوگبا هم سطح مسی یا رونالدو نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۲    
صدور بیانیه اتحادیه اروپا در حمایت از عضویت ایران در سازمان جهانی تجارت که روز گذشته توسط برخی رسانه ها منتشر شد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۲    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 72 ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۲    
محققان اخیرا راهکارهایی برای استفاده از فناوری نانو برای بهبود کیفیت و طعم غذا ارائه کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۹    
گزیده آمارهای اقتصادی کشور در دو ماهه نخست امسال نشان می دهد میزان بدهی های خارجی ایران در اریبهشت ماه نسبت به فروردین، 75 میلیون دلار کاهش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۹    
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : 400 کامیون میوه و100 کامیون مصالح ساختمانی روزانه به عراق صادر می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۹    
کارشناسان حوزه های مختلف در خصوص انتقال آب تالاب چغاخور چهارمحال و بختیاری برداشت های متفاوتی ارائه داده اند که این دیدگاه ها از سویی به عنوان تهدید برای اکوسیستم منطقه و از سوی دیگر عنوان می کنند که ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد دمای هوای تهران در 72 ساعت آینده با کمینه و بیشینه 25 و 40 درجه سانتیگراد بالای صفر تغییر محسوسی نخواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۷    
محمدعلی عبدالله زاده معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما، شهرام بلوریان را به سمت قائم مقام خود منصوب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۴    
استاندار تهران اعلام کرد به ورزشکاران مدال آور طلا، نقره و برنز استان تهران اعزامی به بازی های المپیک و پارالمپیک زمینی معادل 75، 50 و 30 میلیون تومان و به مربیان آنها تا سقف 20 میلیون اعطا خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۱    
بازیکن تیم فوتبال سایپا می گوید انتخابش به عنوان پدیده فصل وظیفه اش را سنگین تر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۳    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای فنی طرح رجیستری گوشی های موبایل به صورت آزمایشی از امروز یکشنبه خبر داد و گفت: در این زمینه سامانه شناسایی و ثبت گوشی ایجاد شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۰    
نتایج اولیه تحقیقاتی در امریکا نشان داده که می توان با سلول های بنیادی درد قفسه سینه را کاهش داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۴    
مصدومیت مدافع راست و صادر نشدن مجوز بازی (آی تی سی) مدافع میانی پرسپولیس، چالشی بزرگ برای سرمربی کرووات این تیم در آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر به وجود آورده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۱    
پایگاه خبری بیزینس اینسایدر آمریکا بر اساس گزارش آب سال های 2015 و 2016 سازمان ملل اعلام کرد، فشار کم آبی در بخش های بزرگی از شمال و شرق آفریقا، خاورمیانه و حتی آسیای مرکزی و چین در حال افزایش است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۱    
معاون اول رییس جمهوری تهاتر مطالبات برخی شرکت ها با بدهی همان شرکت ها به سازمان امور مالیاتی کشور و سازمان خصوصی سازی را ابلاغ کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۱    
جدیدترین گزیده آمار اقتصادی کشور از افزایش 6.8 درصدی بدهی بانک ها به بانک مرکزی و نیز رشد 7.1 درصدی سپرده های آنها نزد این بانک حکایت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۱    
برای انتقال 3 بازیکن فوتبال در طول دوران فوتبالشان نزدیک به 500 میلیون یورو خرج شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۸    
شانزدهمین جشن حافظ شامگاه شنبه 2 مرداد ماه 95 با حضور گسترده هنرمندان,بازیگران و اهالی سینما در تالار وحدت تهران برگزار گردید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۹    
رئیس تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از اجرای موفقیت آمیز مرحله دوم عملیات روزآمدکردن (DCS (Delta V برای نخستین بار در کشور خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حل مسائل در گرو برنامه ریزی صحیح و سیاست گذاری کلان است و دولت با وجود تمامی محدودیتهای خود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۶    
مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با تشکیل کمیته های تخصصی در اتاق فکر تسهیل خدمات به مشتریان، ارتقای اثربخشی آموزش، توسعه جایگاه های سی ان جی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۴    
تولید نفت از میدان مشترک آزادگان شمالی از حدود 100 روز پیش آغاز و تاکنون بیش از پنج میلیون بشکه نفت تولیدی این میدان صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مدیرمهندسی نفت و گاز شرکت نفت وگاز پارس با اشاره به راه اندازی 6 سکوی پارس جنوبی تا پایان امسال، افزود: با راه اندازی این سکوها، تا پایان امسال ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۸    
رییس سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه "عربستان به هیچ وجه اجازه ندارد سهمیه حج ایران را به سایر کشورها بدهد"، گفت: پذیرش اتباع ایرانی توسط عربستان در سایر کشورها یک وعده توخالی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
در پی شکایت های سریالی باشگاه استقلال از مربیان و بازیکنان سال گذشته، این باشگاه از حسن روشن هم شکایت کرد غافل از اینکه با وجود فراموشی مسئولان، روشن با استقلال قرارداد سه ساله دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی می گوید، شرکت های هوایی توانایی افزایش سرمایه خود را به 3 هزار و 500 میلیارد ریال ندارند و باید در میزان کفایت سرمایه شرکت های هوایی تجدید نظر شود
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
گونزالس یک هنرمند از ونزوئلا است که با جمع کردن عروسک ها و قرار دادن آنها بر روی دیوار یک اثر هنری خاص را خلق کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۲    
سرپرست طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با بیان اینکه نصب سکوی 21 به دلیل شرایط اب و هوایی نامساعد به تاخیر افتاده است، گفت: در صورت فراهم شدن شرایط آب و هوایی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۹    
دانشمندان از کشف مراحل ذهنی در مغز خبر دادند که طی آن مسایل ریاضی حل می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۶    
شرکت معماری Arqmov مکزیک 12 تفرجگاه سبز در ناحیه ساحلی "مایا بدر سیانکان" ساخته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۰    
با موافقت اتحادیه جهانی کشتی (uww) با میزبانی مجارستان برای برگزاری رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سال 2016، این مسابقات جهانی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۸    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دانش فنی تولید الکترودهای رسانای شفاف دست یافتند که در ساخت سلول های خورشیدی و صفحات لمسی تلفن های همراه کاربرد دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۵    
مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بازگشت ایران به بازار جهانی اوراق قرضه به دلیل حذف برخی آثار تحریمی را برای کشور و اقتصاد بسیار مثبت و سازنده دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۳    
به دنبال همکاری و مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با یکی از سازمان های مردم نهاد (NGO ) تخصصی فعال در حوزه ارتباطات ...