پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۴۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر لستر عنوان قهرمانی سوپر جام باشگاه های انگلیس را کسب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۶    
نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی و پیکان از سوی خبرنگاران تحریم شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۳    
تنیسور آرژانتینی 40 دقیقه در آسانسور ماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۲    
تیم والیبال فرانسه در اولین دیدار المپیک ریو برابر ایتالیا در سه ست پیاپی شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
کفش های دونده 100 متر ایران در المپیک به سرقت رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۳    
تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی خانگی مقابل پیکان، با کسب نخستین برد به رتبه سوم جدول صعود کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی از اردوی آتی این تیم در کادر فنی حضور حواهد داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۵    
مهندس آیت اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۲    
گلنوش سبقت الهی در ماده تپانچه بادی 10 متر المپیک به فینال نرسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۶    
علی جنتی گفت: بعضی وقت ها وقتی می گوییم فیلم ارزشی یا دینی بسازیم فکر می کنند اگر جانمازی در فیلم پهن باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۳    
پرداختن به فیلم هایی مانند مادر مادر مادر نیاز به تعادل فرهنگی دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۷    
استاندار تهران با اشاره به اینکه شبکه پنج بار دیگر به استان تهران اختصاص پیدا کرده است، گفت: با ادغام شبکه تهران که برنامه های خود را به صورت اچ دی پخش می کرد با شبکه پنج از این پس این شبکه به استان ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۰    
روزنامه ایتالیایی کویره دلو اسپورت مدعی شد انتقال ستاره فرانسوی یوونتوس به منچستریونایتد انجام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: حقیقتا این روزها دکتر روحانی مظلوم واقع شده است؛ این حجم بالای از هجمه ها و تخریب ها آن هم از تریبون های رسمی علیه شخص دوم کشور و رئیس جمهوری که بزرگترین گره ها را از کار ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۸    
به دلیل کمبود مطالعه و افزایش میزان مراجعه به فضای مجازی، حتی سطح گفتار مردم هم پایین آمده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۹    
باشگاه ذوب آهن درباره سرنوشت یحیی گل محمدی اطلاعیه صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۳    
به گفته سرپرست پذیرش فرابورس ایران شرکت ها در صورت کسب ویژگی های بازارهای اول و دوم مانند رسیدن سرمایه به حداقل مشخص این بازارها، زیان ده نبودن ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۳    
رضائیان که در جلسه قبلی اش با مسئولان این تیم نتوانست دیداری با علی اکبر طاهری داشته باشد اکنون به همراه پدرش راهی ساختمان باشگاه شده.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۰    
اداره نظارت بر ناشران بورسی وضعیت نمادهای متوقف در تاریخ 16/05/95 و اقدامات صورت گرفته و در حال پیگیری را برای اطلاع سهامداران و سرمایه گذاران محترم ارائه می نماید:
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۰    
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شد. این انتخاب در حالی صورت گرفته است که هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلامی در این مورد انجام نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱    
معاملات امروز فرابورس ایران در حالی به پایان رسید که معامله گران افزون بر 291 میلیون اوراق بهادار را داد و ستد کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱    
مطالعه محققان انگلیسی نشان می دهد که تقویت باکتری های مفید معده از طریق مصرف پروبیوتیک ها می تواند به کاهش علائم آسم ناشی از فعالیت بدنی کمک کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۸    
تهیه کننده فیلم لامپ صد اعلام کرد: امروز صداوسیما این فیلم را پخش نمی کند. از همه شبکه های مجازی و اینترنتی و ماهواره ای تقاضا دارم بطور رایگان فیلم " لامپ صد" را به نمایش بگذارند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار در ادامه رشد این روزها توانست 380 واحد رشد کند و به رقم 78 هزار و 704 واحد رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آبرسانی با تانکر به برخی نقاط شهرستان های بوشهر و برازجان در هفته های گذشته صورت گرفت و راه اندازی آب شیرین کن ها راهکار اساسی خروج این استان از مشکل کم آبی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۹    
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از امضای تفاهمنامه آموزشی فنی برای هواپیماهای مختلف بین سه شرکت هواپیمایی آتا، معراج و قشم ایر خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
در دومین گفت وگوی برنامه سلفی علی میرمیرانی روبه روی میترا حجار نشست و از او درباره چگونگی ورودش به سینما، رابطه کتاب و کتاب خوانی و ترس ها و اشتباهاتش می پرسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل بانک سپه از عاملیت این بانک و مشارکت 800 میلیون دلاری آن (مبتنی بر مشارکت تسهیلات سندیکایی) در اجرای طرح احداث و تکمیل پالایشگاه گاز بیدبلند 2 در شهرستان بهبهان استان خوزستان خبرداد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۰    
در شرایطی که ظاهرا فقط حدود90 هزار حساب تا بسته شدن پرونده تعیین تکلیف سپرده گذاران ثامن الحجج باقی مانده است و به مراحل پایانی رسیده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۷    
با وجود اینکه همه تلاش می کنند ورزشکاران ایران درالمپیک از هرگونه حاشیه به دور باشند اما سرمربی تیم ملی والیبال در اظهار نظر عجیب خود قبل از بازی با آرژانتین از لباس های تیم ملی انتقاد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۱    
سیستم هوش مصنوعی رایانه واتسون آی.بی.ام با موفقیت توانست نوع نادری از سرطان خون را که قبلا در یک زن 60 ساله به اشتباه شناسایی شده بود تشخیص دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید صارمی، ضمن تاکید بر احترام و تکریم شهدای خبرنگار، خواستار حمایت از تاسیس بنیاد ملی شهید صارمی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۵    
استاد عزت الله انتظامی جزو اولین هنرمندانی بود که با پرده خوانی برای مردم استند آپ اجرا می کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۵    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون 264هزار تن گندم از کشاورزان استان ایلام خریداری شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۲    
همزمان با افتتاح دومین جشنواره ملی اسباب بازی در مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، از سامانه ثبت نام الکترونیکی مراکز عرضه و فروش اسباب بازی در سطح کشور بهره برداری می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهای شفاهی و کتبی خود با تبریک روز خبرنگار خواهان حل مشکل امنیت شغلی و بیمه آنها شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۹    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 148میلیون و 575 هزار و 623 دلار کالا از این استان در چهار ماهه سالجاری صادر شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، سطح آتش سوزی شنبه شب جنگل های روستای 'کچوز' بازفت کوهرنگ و مراتع شهر پردنجان فارسان را سه هکتار برآورد کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۶    
رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در خصوص نان و نانوا چندان کاربردی نیست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی افغانستان گفت: میزان صادرات سالانه افغانستان به ایران به ویژه سیستان وبلوچستان 36 میلیون دلار و حجم واردات از این کشور یک میلیارد و 500 میلیون دلار در سال است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۰    
دبیر کمیته دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای فرهنگ سازی و ترویج از راه اندازی باشگاه مغز با حمایت این کمیته خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
رئیس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران گفت: حادثه برخورد یک فروند کشتی کانتینری با نفتکش ایرانی، هیچ گونه خسارت جانی و زیست محیطی در پی نداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
یک مسئول بازار سرمایه با بیان اینکه دولت یازدهم، ثبات و آرامش را به اقتصاد بازگرداند، گفت: صندوق طلا تا یک ماه آینده راه اندازی می شود و مجوزهای لازم برای راه انداز این صندوق اخذ شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال برای نخستین بار، 66 هزار تن دانه روغنی کلزا به صورت تضمینی توسط این شرکت از کلزاکاران خریداری شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در سه ماه نخست امسال یک هزار و 148 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سراسر کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 9 درصدی را نشان می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۱    
سارکوئیدوز (Sarcoidosis) بیماری التهابی است که مبتلایان ممکن است علائمی مانند خستگی، ضعف، تب و کاهش وزن را تجربه کنند که این علائم با برخی از بیماری های عفونی مزمن مانند سل شباهت دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۸    
نایب رییس انجمن اورولوژی ایران گفت: بیش از 50 درصد از 2 هزار و 500 پیوند کلیه که سالانه در کشور انجام می شود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۵    
سیاره زهره برخلاف آنچه که اکنون به نظر می رسد در گذشته شرایط لازم برای ادامه حیات را داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۹    
پس از حاشیه هایی که این روزها در ذوب آهن ایجاد شده است، یحیی گل محمدی امروز به تمرین این تیم می رود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد علاقمندی رامین رضاییان به این تیم را درک می کند اما او نمی تواند بازیکنی را از فهرست تیمش خارج کند تا رضاییان به تیم اضافه شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از بازی ایران و آرژانتین از اینکه کمیته ملی المپیک تنها دو دست لباس به والیبالیست ها داده انتقاد کرد و خواستار استفاده از گرمکن های قبلی شان شد!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۵    
مرضیه برومند به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار به اهالی مطبوعات پیام داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۲    
نفیسه روشن - بازیگر تلویزیون - گفت: ایران آثار تاریخی غنی و زیادی دارد، اما متأسفانه در برخی موارد به آن ها توجه نمی شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۶    
محققان پژوهشگاه صنعت با استفاده از فناوری پلاسما موفق شدند زباله را بدون نیاز به اکسیژن و یا سوخت های فسیلی به انرژی تبدیل کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۳    
دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک گفت: زحمات و سختی هایی را که باید در 11 ماه گذشته برای کسب دومین مدال طلای المپیک انجام می دادم، انجام دادم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
در میان محصولاتی مانند گوشت مرغ، برنج و غیره که طی ماه های اخیر همچنان روند افزایش قیمت را در بازار تجربه کرده اند تخم مرغ نیز به جمع این محصولات پیوسته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
سرپرست ایرانی هیأت مشترک پژوهشهای باستان شناسی معدن نمک چهرآباد زنجان گفت: کار ساماندهی و پاکسازی محدوده کاوش شده این معدن به منظور پاکسازی فرورفتگی های کاوش شده و حفاظت از مردان نمکی این محوطه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰    
وزارت ورزش و جوانان با راه اندازی رشته موتورسواری بانوان در ایران با رعایت موازین اسلامی تحت نظارت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران موافقت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۴    
در این مراسم پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان روسای جمهور دو کشور از یگان حاضر در این مراسم سان دیده و سپس هیأت های عالی رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۸    
آزمایشگاه ملی لاورنس لیورمور در حال ساخت یک لباس محافظ با استفاده از نانولوله های کربنی هستند که در برابر عوامل شیمیایی و زیستی غیرقابل نفوذ بوده اما به آب اجازه عبور می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۹    
مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ راهی وجود ندارد جز این که سرمایه های اجتماعی را احیاء کنیم تا منجر به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان زندان های کشور گفت: کاهش جمعیت کیفری در ندامتگاه ها با استفاده از ظرفیت های قانونی با جدیت دنبال می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۹    
گیرندگان تسهیلات ارزی از بانک کشاورزی که از تسهیلات حساب ذخیره ارزی استفاده کرده اند، با ابلاغ اصلاحیه از سوی معاون اول رئیس جمهوری ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۳    
افسران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) با حضور در محل اسکان ملی پوشان وزنه برداری ایران در دهکده بازی های المپیک 2016 ریو از کیانوش رستمی و علی هاشمی دو ملی پوش وزنه برداری آزمایش دوپینگ گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۷    
سفیر ایران در مسکو از عفو دو زندانی ایرانی از سوی رئیس جمهوری روسیه خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۴    
25 سال پیش تیم برنرز لی دانشمندی از مجتمع مطالعاتی سرن در سوئیس در 20 دسامبر 1990 اولین وب سایت جهان را راه اندازی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۲    
پیشکسوت استقلال با ابراز امیدواری از آینده این تیم گفت که آبی های پایتخت نه در خط دفاعی بلکه در ساختار دفاعی دچار مشکل هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۹    
ایران اکونومیست - حادثه دردناک برای ژیمناستیک کار فرانسوی در المپیک ریو Your browser does not support the video tag. بیشتر ببینید: ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۰    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) گفت: بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه وب آو ساینس تامسون رویترز (آی.اس.آی) تولیدات علمی ایران در سال 2016 میلادی در مقایسه با سال قبل آن 0.4 درصد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۷    
انتقال حساب های دولتی به بانک مرکزی یکی از اصلی ترین طرح های اقتصادی کشور برای شفاف سازی منابع و مصارف دولتی و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۷    
مدیر مالی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: بیش از 1465 میلیارد ریال سود انواع اوراق در تیرماه امسال به حساب سرمایه گذاران بازار سرمایه واریز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۴    
کمیته برگزار کننده بازی های المپیک 2016 ریو در طول 15 روز بازی های المپیک در برزیل دو هزار و 488 مدال به برترین های ورزش جهان اهدا می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۸    
حسن محتشم در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت آپارتمان لوکس کاهش یافته است، گفت: قیمت واحدهای مسکونی کوچک در 3 سال گذشته معادل نرخ تورم رشد داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۸    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 107 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز 35 هزار و 323 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 30 هزار ریال افزایش 11 میلیون و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۳    
تفاهم نامه همکاری دوجانبه ایران و کره جنوبی در زمینه تامین آب و مدیریت فاضلاب با رویکرد محیط زیستی امروز(یکشنبه) با حضور رحیم میدانی معاون آب و آب و فاضلاب وزیر نیرو و مینهو لی (Minho Lee) معاون وزیر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۳    
مدیر عامل و رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: نبود یک برنامه مدون و مشخص بر اساس ظرفیت های کشاورزی، مشکل ساختاری کشاورزی کشور است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۳    
نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی در شوراهای عالی بورس و اوراق بهادار، استاندارد، سلامت و امنیت غذایی و فضایی انتخاب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۰    
ایو کامپوس پیت آنگوی، جراح برجسته برزیلی در سن 90 سالگی درگذشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد: تولید در مجتمع پتروشیمی بندر امام در جریان است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۷    
نیازمندی های استراتژیک مدیریت زنجیرۀ تامین بالادستی نفت بررسی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۴    
حدود چهار دهه است که چینی ها به صنعت خودروسازی روی آورده اند، در واقع پیشینه خودروسازی در چین به سال 1979میلادی باز می گردد، آن زمان چین فقط دو شرکت خودروساز داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۴    
رییس باشگاه لیون با وجود آنکه اعتراف کرد پاری سن ژرمن شایسته قهرمانی در سوپرجام فرانسه بود اما به انتقاد از سیاست های این باشگاه پرداخت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۴    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به توفیقهای حاصل شده در بخش صادرات نفت متاثر از فضای پسابرجام گفت: هم اکنون نسبت به سال گذشته 2 ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۴    
تفاهمنامه همکاری مشترک میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با شرکت مهندسی هیوندای به منظور سرمایه گذاری مشترک و اجرای پروژه های نفت و گاز امضا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۱    
چاپگرهای سه بعدی هر روز مرزهای جدیدی را در می نوردند و این بار نوبت به تهیه انواع غذاهای خوشمزه با استفاده از این ابزار رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۵    
ایران اکونومیست - جاروبرقی های اولیه با وزنی در حدود 100 کیلوگرم بیشتر ببینید: عکس:بلایی که سر صندوق کمیته امداد آورده اند تصاویر / در داخل یک هواپیما بوئینگ 747 VIP ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۹    
رییس سازمان نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری از انجام ماهیانه 300 عمل جراحی زیبایی در این استان خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۹    
استفاده از نسخه های پزشکی الکترونیکی برای بیماران تحت پوشش خدمات سلامت الکترونیک بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۶    
ماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و فضولاتی که در طول عمر آدمی در بدن انباشته شده استفاده شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
ایده خوب برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب و موفق عاملی بسیار مهم به شمار می رود، اما به گفته کارشناسان، مهمتر از ایده اجرای مناسب آن است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۴    
یک مرکز جراحی واقع در شمال شرق پایتخت توسط سازمان تعزیرات حکومتی پلمب شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۵    
یک استارتاپ انگلیسی موسوم به Sthaler نوعی اسکنر بیومتریک توسعه داده است که با نقشه برداری از رگ های انگشت کاربر، یک شناسه منحصر به فرد ایجاد می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۵    
ایران اکونومیست - باراک اوباما در سال 1980 بیشتر ببینید: زیباترین عکسهای سال 2015 تصاویر جشن های سال نوی میلادی در کشور های مختلف جهان تصاویری از مسابقه رالی تراکتورها در روسیه ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۲    
دولت برزیل طی برگزاری بازی های المپیک ریو دو ژانیرو 85 هزار سرباز مسلح و پلیس را برای برقراری امنیت در خیابان ها مستقر کرده غافل از اینکه تهدیدهای بزرگتری از جمله اینترنت علیه بازدیدکنندگان این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۷    
دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: هنوز ارزیابی مشخصی از وضعیت ورود ایران به بازار گاز وجود ندارد، بنابراین نمی توان از اکنون تاثیر ورود گاز آمریکا به منطقه خلیج فارس را اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۱    
غار علیصدر به عنوان صدرنشین غار آبی جهان در شگفتی و داشتن تالاب تنها غار تالابی کشور محسوب می شود که همواره میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا در فصل های مختلف سال است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۱    
هادی اخلاقی فیض آثار، مدیر عامل بانک ملت، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۱    
مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا رویکرد دوگانه قوه قضائیه نسبت به جرایم رسانه ها از ضعف قانون ناشی می شود؟ گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان عضو مؤثر ستاد اجرای بودجه سال 1394 تقدیر کرد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۷    
از آنجایی که یافتن یک آسمان کاملا تاریک در جهان پر از چراغ امروزی نادر است، تصاویر مناطق محدودی که زیبایی های سماوی را آشکار می کنند، بسیار قابل توجه هستند.