چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۲    
قهرمان فوق سنگین وزنه برداری گفت: من اگر انتظار کسب مدال نداشتم به المپیک نمی رفتم و امیدوارم بتوانم در این بازی ها نتیجه خوبی را کسب کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۹    
سرپرست جدید باشگاه استقلال در محل تمرین این تیم حضور یافت و گفت: استقلال شانس آورد که مدیرش شدم تا تجربیاتم را در اختیارش بگذارم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۳    
ملی پوش تیراندازی ایران بعد از حذف از المپیک گفت: مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت ها را بدهم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۰    
پوریا نوروزیان ملی پوش تفنگ ایران در تفنگ بادی 10 متر المپیک به فینال نرسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۷    
قایقران روئینگی ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک بازماند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۱۵    
مدیر روابط عمومی ماه عسل خبر درگذشت احسان علیخانی مجری تلویزیون را تکذیب کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دریافت 400 میلیون دلار از طلب جمهوری اسلامی ایران از آمریکا مربوط به پرونده خریدهای نظامی پیش از انقلاب بوده و ارتباطی به مذاکرات هسته ای نداشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۳    
سارا حیدری در سفر به کشور ترکیه اقدام به عکاسی از میدان تقسیم و بازار استانبول کرده است که رهاورد این سفر عکس های سیاه و سفیدی است که در اختیار ایران اکونومیست قرار گرفته و برای نخستین بار منتشر می ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۱    
چینی ها به پرچم های کشورشان که در المپیک ریو بالا برد شده اند اعتراض کردند و اعلام کردند که ستاره های روی پرچم ها در جای درست چاپ نشده اند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۲    
محققان موفق به شناسایی امضای ژنتیکی رشد دست و پای آسیب دیده در انسان شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۶    
یکی از وسایل مورد استفاده در ماموریت تاریخی آپولو 11 دچار مشکل حقوقی شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۷    
علائم ویروس زیکا اغلب خفیف است و طی چند روز از بین می رود اما از آنجایی که موجب نارسایی مادرزادی در نوزاد می شود آگاهی عموم از آن حائز اهمیت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۴    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: مشکل ملی پوشان سرباز برای بازی درتیم ملی فوتبال ایران با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح برطرف شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
فیلم سینمایی قیچی موفق نشد که مجوز اکران در سینماهای کشور ترکیه را به دست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
نشست نقش اجتماعی موقوفات با سخنرانی سیدعبدالله انوار و عمادالدین شیخ الحکمایی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۶    
پژوهشگران ایرانی با ساخت دستگاهی به نام بینی الکترونیکی (Electronic nose) موفق شدند با استنشام بوی دهان، برخی از بیماری های دستگاه گوارش را تشخیص دهند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۳    
دانشمندان سازمان فضایی اروپا با استفاده از تلسکوپ فضایی سوهو لحظه شکار دنباله دار یخی توسط خورشید را با کیفیت بسیار بالا ثبت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جلسه با طاهری سرپرست باشگاه، مقرر شد پیش از دیدار با صبای قم وضعیت رضائیان و دروازه بان جدید تیم مشخص شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۸    
آزمایشگاه CSAIL موسسه فناوری ماساچوست(MIT) فناوری جدیدی طراحی کرده تا کاربران با فیلم ویدئو تعامل داشته و اشیا درون فیلم را جابجا کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۹    
دانشمندان از کشف چرایی دراز بودن مارها خبر دادند و ادعا می کنند که این کشف می تواند نویدبخش احتمال کمک به افراد مبتلا به جراحات نخاعی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۳    
مدیریت زمان و سرعت در برنامه ریزی مدیریتی مهمترین جذابتی است که مسافران را به سوی صنعت حمل و نقل هوایی جلب می کند، و هر گاه این دو ویژگی جهت تاخیر مکرر و در سفرهای هوایی از دست می رود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، گفت: برخورد با جرم آشکار نیاز به شکایت ندارد و مثل سایر جرایم آشکار مدعی العموم می تواند رسماً اقدام کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۴    
بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز دوشنبه منتشر شد، قیمت نفت این سازمان جمعه گذشته با 1.2 درصد افزایش نسبت به روز پیش از آن، به 40 دلار و هشت سنت در هر بشکه رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۱    
آژنس فضایی اروپا در سال آینده میلادی دو سامانه قدرتمند لیزر به فضا پرتاب می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۸    
در پی گمانه زنی های به وجود آمده در مورد فسخ قرارداد روبرتو مانچینی با باشگاه اینتر، سایت رسمی نرآتزوری سرانجام فسخ قرارداد این مربی را به صورت رسمی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۲    
لوازم یکی از اعضای کاروان یونان در هتل ماریوت ریو به سرقت رفت. گفته می شود که ارزش این لوازم حدود یازده هزار دلار بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۶    
قائم مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: عده ای به دنبال آلوده کردن فضای واردات محصولات کشاورزی هستند و می خواهند به ما فشار بیاورند، اما نمی گذاریم در حق محصولات کشاورزی اجحاف شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۶    
مطالعات زیست شناسان دانشگاه پرینستون نشان می دهد بیماری های خود ایمنی می تواند یکی از عوارض جانبی سیستم ایمنی قوی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۳    
پایگاه خبری بلومبرگ گزارش داد، قیمت جهانی طلا روز دوشنبه به کمترین سطح در یک هفته گذشته رسید، با این وجود تحلیلگران معتقدند بازار هنوز به افزایش قیمت طلا در آینده خوشبین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۳    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد، کم تحرکی ازمهمترین دلایل رتینوپاتی دیابتی و نابینایی در بیماران مبتلا به دیابت است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۴    
کمیته انضباطی فدراسیون آرای خود را در خصوص تیم های مختلف لیگ برتری اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۸    
وزارت نیرو اعلام کرد: روز گذشته میزان پیک مصرف برق شبانه با ثبت رقم 50 هزار و سه مگاوات همچنان روی خط 50 هزار مگاوات ایستاد، در حالی که کاهش 276 مگاواتی را نسبت به زمان مشابه روز شنبه گذشته ثبت کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۸    
کارشناس ارشد تغذیه اداره نظارت و ارزیابی مواد غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: تمام گندم های وارده به کارخانه های آردسازی و همچنین مراکز ذخیره سازی (سیلوها) از نظر بهداشتی مورد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۸    
سرمربی تیم ریزه اسپور ترکیه اعلام کرد که فیفا و این باشگاه باید درباره مهدی طارمی تصمیم گیری کنند، هر چند که باشگاه پرسپولیس مذاکراتی درباره این بازیکن آغاز کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۵    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد شرکت داروسازی شهید قاضی در سامانه پس از معاملات خبر داد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۲    
واشنگتن پست روز دوشنبه نوشت: ورزشکار زن ایرانی، با پرچمداری کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو، حرمت حضور در یک میدان ورزشی و هویت فرهنگی خود را هم زمان رعایت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۷    
مقدار 500 لیتر مایع ظرفشویی تقلبی و جعلی، آماده عرضه به بازار در یک منزل مسکونی در شهرستان آزادشهر توسط بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان کشف و ضبط شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران فیلم ربوده شده خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۴    
رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی، ایران را در زمره سرآمدترین کشورهای دنیا در زمینه پیوند کلیه خواند و گفت: ایران در زمینه پیوند کلیه رتبه چهارم دنیا و مقام اول در آسیا و خاورمیانه را دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۱    
بعد از 17 روز پیاپی رشد در شاخص کل نقدی و قیمتی و کانال شکنی های پی درپی، امروز نماگر بازار بورس 380 واحد افت کرد و در تراز 78 هزار و 324 واحدی ایستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۸    
از قدیم الایام گفته اند شخصی را که خواب است می توان بیدار کرد، اما کسی که خود را به خواب زده، خیر.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۸    
رحمانی فضلی درباره لغو کنسرت ها گفت: نباید نیت خوانی کنیم و بگوییم در همه کنسرت ها اتفاق نامناسب می افتد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل دفتر پشتیبانی فنی تولید شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی گفت: ظرفیت تولید نیروگاه های کشور با انجام دو طرح ابتکاری و بدون صرف هزینه های کلان ساخت نیروگاه و صرفه جویی در زمان 620 مگاوات افزایش ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۲    
رئیس فدراسیون والیبال کشور در آخرین اظهارات خود خطاب به بعضی از اعضای تیم ملی والیبال هشداری داد که این واکنش ها از سوی داورزنی کم سابقه بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۲    
شرکت ملی نفت و گاز اندونزی (پرتامینا) روز دوشنبه اعلام کرد در حال انجام مطالعه مقدماتی بر روی دو حوزه بزرگ نفتی کشورمان با همکاری شرکت ملی نفت است تا نتایج حاصل این مطالعه پایه و اساس همکاری ها را در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۲    
نمایندگان بزرگترین شرکت های تولیدکننده دستگاه های FIS ( دستگاه های ناوبری هوایی در هواپیماهای فلایت چک) دنیا با حضور در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۶    
متن نامه احمدی نژاد خطاب به اوباما منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۰    
به دنبال اظهارات مدیرعامل جیووا فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۷    
طی روز جاری 305 میلیون انواع اوراق بهادار در بازارهای فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۷    
هواپیمای پرواز شماره 406 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که از بوشهر عازم تهران بود، به دلیل نقص فنی پیش ازظهر دوشنبه در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان فرود آمد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قراردادهای نفتی نیازی به تصویب در مجلس ندارد و تنها نظارت مجلس بر این قراردادها کافی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت می گوید، پس از اجرا شدن برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، برخی بانک ها و موسسه های اروپایی به ایران آمدند و تمایل خود را برای همکاری با ایران اعلام کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۴    
روزنامه اقتصادی'هندلز بلات' چاپ دوسلدورف به نقل از محافل صنعت شیمیایی آلمان اعلام کرد که دو شرکت بزرگ آلمانی در حال بررسی برای سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در ایران هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۴    
رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، گفت: دهکده گیاهان دارویی مرکزی برای بازاریابی ایمن با هدف حذف واسطه ها و کسب حداکثری سود کشاورزان و تولیدکنندگان حوزه گیاهان دارویی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۱    
برقراری پرواز مستقیم گرگان به آکتائو از جمله راهکارهای توسعه ارتباطات و همکاری بین استان های گلستان و منگستائو به شمار می رود که نقش بسزایی در رونق حوزه های مختلف از جمله تجارت و امور اقتصادی کشورهای ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۱    
محققان ژاپنی می گویند افراد به ویژه سالخورده که شب ها در معرض نور مصنوعی زیاد و روزها در معرض نور طبیعی کم قرار می گیرند، بیشتر در معرض افزایش وزن هستند و عکس این قضیه، موجب کاهش وزن می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۳    
رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن پاسخ به برخی اظهارات درباره صلاحیت این سازمان در رسیدگی به پرونده های تخلف و قصور پزشکی، در عین حال گفت: از بازنگری قانون سازمان نظام پزشکی استقبال می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۷    
یک شرکت آمریکایی مستقر در سن فرانسیسکو فناوری جدیدی برای تولید محصولات چرمی بدون استفاده از حیوانات ارائه کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۱    
شهاب حسینی مهمان نخستین قسمت از برنامه اینترنتی و گفت و گو محور حاشیه در حاشیه به کارگردانی اشکان درویشی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۸    
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب (آبفای) کشور گفت: این شرکت با وجود مواجهه با شرایط تنش آبی در بسیاری نقاط کشور، هیچ برنامه ای برای جیره بندی آب ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۵    
شرکت فولاد و برق جیندال هند روز دوشنبه اعلام کرد این شرکت 150 هزار تن ریل مخصوص برای خطوط مترو و قطارهای سریع السیر را در یک سال و نیم آینده به ایران صادر می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، با مطرح شدن دوباره طرح فریز نفتی توسط برخی اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۵    
روسیه پس از پیشنهاد ونزوئلا به سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) برای آغاز مذاکره بین کشورهای عضو و غیر عضو این سازمان با هدف تعلیق رشد در میزان تولید، تثبیت بازارهای جهانی و تقویت قیمت ها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۵    
قرار است از اواخر شهریور همکاری دوباره جمشید مشایخی با داوود میرباقری آغاز شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۲    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارسال نامه ای رسمی، از آمادگی بالای شبکه ایرانسل در حادثه شهران و ارائه خدمات این اپراتور به مشترکان همراه اول تقدیر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۹    
معاون دادستان در دادسرای انقلاب مشهد درباره دستگیری شهرام جزایری در مشهد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: قبل از دستگیری تذکرات لازم درخصوص ورود نکردن به پروژه پدیده داده شده بود ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۶    
پیشکسوت استقلال می گوید انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اشتباه بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۳    
یک میلیون بشکه از میعانات گازی پارس جنوبی امروز برای نخستین بار در بورس انرژی عرضه می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۷    
حذف نواک جوکوویچ و توقف تیم ملی فوتبال برزیل برابر عراق از اتفاقات عجیب روز دوم المپیک بودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۷    
روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، با توجه به افزایش تولید نفت ایران به سطح پیش از تحریم ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه های برق حرارتی گفت: این شرکت برای اجرای چهار پروژه ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به هشت میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۷    
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید، دوره های آموزشی فنی و حرفه ای باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خروجی آن اشتغال باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۰    
طرح های صنعتی کوچک ، متوسط و بزرگ استان همدان در سه ماه نخست سال جاری حدود 97 میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۰    
روز سه شنبه 19مرداد ماه 1395، سیم کارت در کشور 22ساله می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۰    
تعداد پرواز و مسافر جابجاشده داخلی در سه ماهه اول سال 1395 نسبت به مدت مشابه در سال 1394 افزایش داشته است .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۴    
در راستای گسترش خدمات نیابتی، ادارات کل پست استان های مرکزی و اذربایجان شرقی با برخی بانک های کشور تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۴    
کاظم میرزایی در خصوص کدهای پستی متذکر شد: بحث الزام تخصیص کدهای پستی به کلیه مکان ها موضوع جدیدی در کشور به شمار نرفته و لازم است به هر مکان محصور قابل شناسایی و قابل تفکیک که یک در به معبر داشته ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۴    
با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و به مناسبت هفته دولت، گلخانه شیشه ای 18000متری سرین دره ارس باحضور مسئولان استانی ومحلی به بهره برداری می رسد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
محققان ایده جاه طلبانه ای را به واقعیت تبدیل می کنند که طی آن امکان استفاده از ایمپلنتهای قابل کنترل با سیگنالهای الکتریکی فراهم می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۵    
در حالی که استقلال تا پیش از این دو بار قهرمان آسیا شده است، سرپرست جدید باشگاه استقلال وعده قهرمانی در آسیا برای چهارمین بار را داد!
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۲    
چرخه خواب بدن در اصل با ساعت شبانه روزی تنظیم می شود که نوسانات دوره ای در میزان ترشحات هورمونی را به جریان می اندازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان برنامه و بودجه از اعلام رشد اقتصادی فصل بهار تا هفته آینده خبر داد و در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۶    
با شدت گرفتن فعالیت بانک ملی ایران درحوزه بین الملل پس از رفع تحریم ها، ارائه خدمات ارز بازرگانی در این بانک جهش چشمگیری داشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۶    
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه ویرجینیای آمریکا ارتباطی بین سیستم ایمنی بدن و رفتارهای اجتماعی یافتند که می تواند در تشخیص عامل بروز برخی بیماری ها و رفتارها موثر باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۷    
نمایندگان ورزشی ایران در دو روز نخست سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو - 6 و 7 اوت، 16 و 17 مرداد ماه - یک به یک به خانه بازگشتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۴    
سیدمحمد هادی رضوی سرمایه گذار سریال شهرزاد علاوه بر پیگیری ساخت قسمت دوم این سریال به دنبال ساخت یک سریال مشترک با کشور کره جنوبی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۷    
روماتولوژیست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خشکی صبحگاهی مفاصل بیش از نیم ساعت و درد مفاصل بعد از استراحت طولانی، علامت بیماری التهابی رماتیسم است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۸    
رسانه های عراقی از کودتای شماری از سرکردگان داعش علیه سرکرده این گروه تروریستی در کرکوک خبر دادند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
بردبار می گوید: آخرین قوانین رقابت های بوکس المپیک سه روز قبل توسط کارشناسان داوری فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) به روزرسانی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری خواسته های دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در کمیسیون انرژی مجلس خبر داد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، گفت: طرح مسکن اقساطی با مدت کم بازپرداخت و بالا بودن قسط در هرماه نمی تواند به خانه دار شدن مردم به ویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه منجر شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس با بیان اینکه اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از رانت جلوگیری می کند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۹    
ستاره جوان یونایتد پس از قهرمانی تیمش در جام خیریه از ویژگی بارز ژوزه مورینیو سخن به میان آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اشغال و تصاحب مشاغل ساختمانی از سوی کارگران اتباع بیگانه انتقاد کرد وافزود: در حال حاضر حدود 2 میلیون نفر از اتباع بیگانه مشاغل ساختمانی را اشغال کرده اند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۶    
نماینده مردم بندر عباس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع واگذاری آلومینیوم المدی نگران کننده تر از حقوق های نجومی شده است ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۳    
بعد از انتخاب رئیس کمیته فوتسال به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، گمانه زنی ها برای جانشین او آغاز شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۸    
محققان دریافتند سندرم بی قراری پا می تواند به سال های عمر اضافه کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
قیمت پایه هر سهم "شلیا4" که در روز یکم شهریورماه عرضه می شود، 3 هزار ریال و قیمت پایه کل آن 48 میلیارد و 630 میلیون ریال است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
اوراق تسهیلات مسکن سال 93 که از زمان انتشار به مدت 2 سال اعتبار و قابلیت خرید و فروش در بازار فرابورس ایران را داشتند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۱    
پیشرفت و توسعه صنعت پتروشمی بدون در نظر گرفتن اصول و دستورالعمل های HSE ممکن نخواهد بود.