چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۲۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 31 فروردین 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1395 ایران اکونومیست 31 خرداد 1395 ایران اکونومیست 31 تیر 1395 ایران اکونومیست 31 شهریور 1395 ایران اکونومیست 30 مهر 1395 ایران اکونومیست 30 آبان 1395 ایران اکونومیست 30 آذر 1395 ایران اکونومیست 30 دی 1395 ایران اکونومیست 30 بهمن 1395 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 1 مرداد 1395 ایران اکونومیست 2 مرداد 1395 ایران اکونومیست 3 مرداد 1395 ایران اکونومیست 4 مرداد 1395 ایران اکونومیست 5 مرداد 1395 ایران اکونومیست 6 مرداد 1395 ایران اکونومیست 7 مرداد 1395 ایران اکونومیست 8 مرداد 1395 ایران اکونومیست 9 مرداد 1395 ایران اکونومیست 10 مرداد 1395 ایران اکونومیست 11 مرداد 1395 ایران اکونومیست 12 مرداد 1395 ایران اکونومیست 13 مرداد 1395 ایران اکونومیست 14 مرداد 1395 ایران اکونومیست 15 مرداد 1395 ایران اکونومیست 16 مرداد 1395 ایران اکونومیست 17 مرداد 1395 ایران اکونومیست 18 مرداد 1395 ایران اکونومیست 19 مرداد 1395 ایران اکونومیست 20 مرداد 1395 ایران اکونومیست 21 مرداد 1395 ایران اکونومیست 22 مرداد 1395 ایران اکونومیست 23 مرداد 1395 ایران اکونومیست 24 مرداد 1395 ایران اکونومیست 25 مرداد 1395 ایران اکونومیست 26 مرداد 1395 ایران اکونومیست 27 مرداد 1395 ایران اکونومیست 28 مرداد 1395 ایران اکونومیست 29 مرداد 1395 ایران اکونومیست 30 مرداد 1395 ایران اکونومیست 31 مرداد 1395 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۴    
ملی پوشان والیبال کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در ریو سه بر یک برابر میزبان بازیهای المپیک مغلوب شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۸    
رییس بیمارستان اختر از گارانتی یک ساله عمل های جراحی که در این بیمارستان انجام می شود خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۹    
کارگردان فیلم کاغذ بی خط گفت: وای به حال فیلمی که تماشاگر آن را باور نکند، گاهی فیلم های خوبی می بینیم که از زندگی قلابی ما زندگی تر هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۰    
منابع صنعتی اعلام کردند: شرکت تونن جنرال ژاپن که دومین پالایشگاه این کشور به شمار می رود برای نخستین بار یک محموله نفتی از ایران خریداری کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۴    
بازیگر سریال دزد و پلیس و پرده نشین در یک برنامه تلویزیونی از علاقه اش به شعرهای یک شاعر معاصر گفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۱    
اعتراض ها به لباس کاروان اعزامی ایران و گرجستان برای حضور در المپیک ریو باعث تعویض این البسه شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۵    
یک شرکت آمریکایی اولین سری تانک رباتیک هفت تنی با قابلیت های ویژه دفاعی و زمان آماده باش طولانی را تولید کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۳    
فرماندار کرمانشاه اعلام کرد: براساس بررسی های اولیه علت آتش سوزی یکی از مخازن پتروشیمی بیستون اشکال در سیستم برق این واحد تولیدی بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۴    
طبق جدیدترین رده بندی از سوی اتحادیه جهانی کشتی، افشین بیابانگرد و قاسم رضایی در جمع برترین فرنگی کاران جهان قرار گرفتند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۱    
باستین شواین اشتایگر به حضور 12 ساله خود در تیم ملی فوتبال آلمان پایان داد و با بازی در عرصه ملی خداحافظی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۷    
شرکت ایرباس اعلام کرد: طراحی و توسعه پروژه هواپیماهای بدون بال با سقف پروازی 20 کیلومتر را با جدیت دنبال می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۴    
محققان دانشگاه "وست آو انگلند" یک آجر هوشمند تولید کرده اند که با استفاده از سلول های سوخت میکروبی به تولید برق، آب تمیز و اکسیژن می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل شرکت سنیران اتو شعبه ایران خودرو در غرب آفریقا از آغاز صادرات خودروهای ایرانی به برخی کشورهای آفریقایی خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۲    
بانک جهانی در گزارشی اعلام کرد: حدود 30 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران در خارج از کشور در قالب توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 آزاد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۶    
مقامات قضایی، کلاهبرداری، اختلال در نظام اقتصادی کشور و تصرف غیرقانونی در املاک شهر شاندیز را از اتهامات مدیرعامل سابق پدیده شاندیز عنوان کردند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۰    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز جمعه با روند نزولی آغاز به کار کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۸    
درحالی قرار بود پرواز 820 آسمان 7 صبح دیروز به مقصد عسلویه انجام شود که طی 29 ساعت گذشته 4 بار این پرواز انجام و در میانه راه هواپیما به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۶    
طرح نهایی لباس کاروان ورزش ایران برای حضور در المپیک سی و یکم منتشر شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۳    
رییس اتحادیه املاک استان تهران با ابراز امیدواری نسبت به آینده بازار مسکن گفت که نشانه های خروج بازار مسکن از رکود دیده می شود و انتظار داریم در نیمه دوم سال شاهد رونق در این بازار باشیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۵    
مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیک در جاده کرج - چالوس در محدوده بیلقان را سنگین اعلام کرد به نحوی که زمان سفر در این مسیر با افزایش 120 درصدی به 376 دقیقه رسیده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۲    
در "ماترا" که یک روستای کوچک شناخته شده در جنوب ایتالیا است که در کوه های آن هتلی با فضای غار مانند و سنتی ساخته شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۲    
دامنه پرنوسان و شتاب آنی رشد نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد تهران که کارشناسان بخشی از آن را ناشی از انتظار بازار برای تصمیم گیری در مورد نرخ بهره بانکی در آمریکا می دانستند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رییس کل بانک مرکزی از ابلاغ دستورالعمل و ضوابط اجرایی خرید و فروش ارز توسط بانک ها بر اساس ارز آزاد در هفته آینده خبر داد و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۴    
روز گذشته، شاخص سهام رشد 724 واحدی را تجربه کرد. این جهش یک درصدی در شرایطی اتفاق افتاد که حجم و ارزش معاملات رونق چندانی را نشان نمی داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۶    
فوق ستاره بارسلونا پیراهن امضا شده خود را به رئیس جمهور سودان هدیه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۰    
سرمربی لیورپول تاکید کرد که تیمش در فصل جابجایی تابستانی شگرد خاصی در جذب بازیکن دارد. او گفت که هیچ گاه برای یک بازیکن 100 میلیون یورو پرداخت نمی کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۴    
ژاله صامتی می گوید: خیلی احمقانه است که کسی به خاطر از دست دادن جایگاه خودش به ورود بازیگران تازه به صحنه اعتراض داشته باشد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل تعاونی های خدماتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از امکان دسترسی شرکتهای تعاونی به ابزارهای جدید تامین مالی و خرید و فروش در بورس خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۱    
فواید بسیار روغن اوکالیپتوس باعث می شود همیشه یک شیشه از آن را به همراه داشته باشید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۵    
نخستین هفته معاملاتی مردادماه در بازار فرابورس ایران با رشد متغیرهای حجم، ارزش و تعداد دفعات معاملات به پایان رسید ضمن آنکه اوراق بدهی با اقبال سرمایه گذاران رو به رو بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۹    
'ابراهیم رحیم پور' معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون بانک مرکزی اندونزی در جاکارتا، راه های همکاری های بانکی بین دو کشور در دوران پساتحریم را بررسی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۶    
مواد آنتی اکسیدان موجود در زیتون به پیشگیری از بیماری های قلبی و اضطراب کمک می کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۷    
یک شرکت اروپایی موفق به ساخت اولین کامیون کاملا برقی دنیا شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از سازمان لیگ درخصوص انتشار قراردادها گفت: رقم قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم ها، موضوع شخصی است و سازمان لیگ با انتشار آن غیرحرفه ای عمل کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۵    
ستاره پرتغالی بارسلونا تاکید کرد که الگوی کنونی او آندرس اینیستا است. او می گوید بعد از پیوستن به آبی اناری ها با رونالدو صحبت کرده و ستاره رئال به او تبریک گفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۹    
ستاره جدید یوونتوس که با جدایی از ناپولی به چهره منفور هواداران این تیم تبدیل شده است سکوت خود را شکست و از دلیل اصلی جدایی اش سخن به میان آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۶    
باشگاه العربی قطر رفتار بسیار عجیبی با ستاره ایرانی خود دارد تا جایکه با وجود آنکه جدایی دژاگه از این تیم قطری قطعی شده است اما نام او در فهرست اردوی آلمان قرار گرفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۷    
بررسی زمینه های حضور موتور جست وجوی یاندکس روسیه در ایران در جریان مذاکرات هیات ایرانی به ریاست محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هیات روسی به سرپرستی آرکاوی ولوشین رییس یاندکس در مسکو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۴    
اصغر فرهادی کارگردانی است که ره صد ساله دستیابی به موفقیت های تحسین برانگیز را طی یک دهه اخیر با شتاب پیموده و با سبک خاص خود که روایتی بدیع از واقعگرایی است به چهره ای بی مانند در سینمای ایران و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: آمار تسهیلات پرداختی از سوی بانکهای عامل به واحدهای صنعتی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 44 درصد افزایش داشته که نشان دهنده جهت گیری مثبت اقتصادی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۹    
رییس سازمان غذا و دارو از حذف کامل روغن پالم از تمام انواع لبنیات در کشور خبر داد و موارد مجاز استفاده از این روغن را در صنایع غذایی اعلام کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۳    
پیکر اصغر بیچاره، پیشکسوت سینما و عکاسی، پس از انتقال به ایران در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفری شش روزه به غرب آفریقا، صبح روز جمعه به تهران بازگشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۴    
وزارت امورخارجه کشورمان تغییر نام جبهه النصره به جبهه فتح الشام را بازی با کلمات توصیف کرد.