جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۱May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونومیست 27 فروردین 1396 - iraneconomist.com

ایران اکونومیست 29 اسفند 1393 ایران اکونومیست 29 اسفند 1394 ایران اکونومیست 30 اسفند 1395 ایران اکونومیست 31 اردیبهشت 1396 ایران اکونومیست 31 خرداد 1396 ایران اکونومیست 31 تیر 1396 ایران اکونومیست 31 مرداد 1396 ایران اکونومیست 31 شهریور 1396 ایران اکونومیست 30 مهر 1396 ایران اکونومیست 30 آبان 1396 ایران اکونومیست 30 آذر 1396 ایران اکونومیست 30 دی 1396 ایران اکونومیست 30 بهمن 1396 ایران اکونومیست 29 اسفند 1396 ایران اکونومیست 1 فروردین 1396 ایران اکونومیست 2 فروردین 1396 ایران اکونومیست 3 فروردین 1396 ایران اکونومیست 4 فروردین 1396 ایران اکونومیست 5 فروردین 1396 ایران اکونومیست 6 فروردین 1396 ایران اکونومیست 7 فروردین 1396 ایران اکونومیست 8 فروردین 1396 ایران اکونومیست 9 فروردین 1396 ایران اکونومیست 10 فروردین 1396 ایران اکونومیست 11 فروردین 1396 ایران اکونومیست 12 فروردین 1396 ایران اکونومیست 13 فروردین 1396 ایران اکونومیست 14 فروردین 1396 ایران اکونومیست 15 فروردین 1396 ایران اکونومیست 16 فروردین 1396 ایران اکونومیست 17 فروردین 1396 ایران اکونومیست 18 فروردین 1396 ایران اکونومیست 19 فروردین 1396 ایران اکونومیست 20 فروردین 1396 ایران اکونومیست 21 فروردین 1396 ایران اکونومیست 22 فروردین 1396 ایران اکونومیست 23 فروردین 1396 ایران اکونومیست 24 فروردین 1396 ایران اکونومیست 25 فروردین 1396 ایران اکونومیست 26 فروردین 1396 ایران اکونومیست 27 فروردین 1396 ایران اکونومیست 28 فروردین 1396 ایران اکونومیست 29 فروردین 1396 ایران اکونومیست 30 فروردین 1396 ایران اکونومیست 31 فروردین 1396 
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
بسیار اتفاق می افتد که با فوت فرد، خانواده او به علت ناآگاهی از قوانین یا به خاطر داغدار بودن، دچار مشکلاتی در آینده از قبیل مواجه شدن با طلبکاران او می شوند ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۹    
آنوریسم به بزرگ شدن یا بیرون زدگی دیواره یکی از سرخرگ های بدن گفته می شود که در اثر ضعف دیواره رگ ایجاد می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
سریال سرزمین کهن که فیلمبرداری آن تا 2 هفته دیگر به پایان می رسد هنوز مشخص نیست که چه زمانی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
نقش تأمین مالی در بهبود یا افت عملکرد بخش واقعی اقتصاد آنچنان پررنگ و جدی است که تصور برداشتن گامی اثرگذار در مسیر اصلاح ساختاری اقتصاد بدون تعیین سازوکاری موفق در حوزه تأمین مالی ناممکن است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
هوا که گرم می شود نیاز بدن به مایعات افزایش پیدا می کند. در این میان انتخاب نوشیدنی سالم می تواند هم عطش تان را از بین ببرد و هم ویتامین ها و املاح بدن تان را تامین کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۹    
نیوشا ضیغمی به گروه بازیگران فیلم سینمایی ما خیلی باحالیم (بینوایان) پیوست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۹    
در پایان معاملات هفته منتهی به 30 فروردین ماه 96، شاخص کل با 7 / 0 درصد افزایش روبرو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان یزد از اجابت درخواست این انجمن و کمک 650 میلیون ریالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۵    
تیم ملی والیبال امیدهای ایران در اردوی تدارکاتی خود برابر تیم لهستانی پیروز شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۹    
بانک مرکزی گزارش خرده فروشی 42 قلم کالا در قالب 11 گروه مواد خوراکی را منتشر کرد که براساس آن نرخ 2 گروه افزایش و قیمت 4 گروه کاهش یافت و قیمت 5 گروه مواد خوراکی ثابت اعلام شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۴    
منظر طبیعی عقاب کوه روستای اسلامیه شهرستان تفت در استان یزد به شماره 347 ثبت ملی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۱    
شاید اغلب ما در طول روز بیش از دو بار مسواک می زنیم و گمان می کنیم به خوبی مراقب دندان هایمان هستیم، اما آیا می دانیم که ممکن است در مسواک زدن نیز دچار اشتباه شویم؟ در این جا مورد نشانه وجود دارد که ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
نخستین پنل تخصصی فین استارز با عنوان صندوق های سرمایه گذاری جسورانه با حضور 6 پنلیست اعم از مدیران عامل برخی از این صندوق های سرمایه گذاری در 26 فروردین ماه همزمان با روز نخست دهمین نمایشگاه بین ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۷    
مرکز فناوری سامسونگ - امیرکبیر طی مراسمی با حضور مدیران سامسونگ ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف حمایت از طرح ها و پژوهش های حوزه فناوری راه اندازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳    
مواد غذایی ضد آلرژی را بشناسید اجتناب از محرک های آلرژی بهترین راه برای مقابله با علائم آلرژی است اما رعایت کردن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل نیز راهی برای تسکین این علائم محسوب می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۱    
با این روش طب فشاری فشارخون شما در کمتر از پنج دقیقه کاهش پیدا کرده و به میزان طبیعی باز می گردد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۷    
تراز تجارت خارجی 10 ماهه 1394 (صادرات و واردات کالا و میعانات) منفی یک میلیارد و 346 میلیون دلار بود که در مدت مشابه امسال با بهبود یک میلیارد و 634 میلیون دلاری، به 288 میلیون دلار رسید.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۱    
وزیر ورزش و جوانان در پیامی به مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندوی جام فجر در مازندران تاکید کرد : برگزاری 28 دوره از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در ایران و ثبت آن در فدراسیون جهانی مایه مباهات و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۹    
معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته دستور العمل خلاقیت سازمانی توسط دکتر نوربخش مدیرعامل این سازمان ابلاغ شد تا از ایده های نو کارکنان برای چالش های سازمان و برنامه های پیش رو ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۴    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان قزوین و پروژه تالار شهر، سهام داران، سپرده گذاران و کارکنان را سه ضلع اصلی بانک دانست.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۳    
افراد زیادی دوست دارند درباره داعش فیلم بسازند، اما آدم هایی که از این موضوع حمایت کنند، کم هستند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۲    
مهناز افشار سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است در نامه ای خطاب به رییس جمهور از او خواست تا کارگروه ویژه ای متشکل از افراد متخصص را مامور رسیدگی به وضعیت کودکان بدسرپرست کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۶    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت که هفت اثر تاریخی ملموس و ناملموس ظرف حدود چهار سال گذشته و در دولت یازدهم در فهرست آثار جهانی(یونسکو) ثبت شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۸    
تیم ملی ایران یکشنبه شب با برتری مطلق مقابل ایتالیا ٬ به مقام قهرمانی در جام جهانی المان دست یافت .
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۵    
وردربرمن در ادامه روند خوب خود با سرمربی ایرانی خود این بار هامبورگ را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۲    
هیرنفین با وجود گلزنی مهاجم ایرانی اش برابر آژاکس شکست خورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۲    
منچستریونایتد با هدایت ژوزه مورینیو توانست چلسی را با دو گل شکست دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۳    
حسن روشن اعتقاد دارد اشتباهات حنیف عمران زاده در بازی برابر استقلال عمدی نبوده است و او مرتکب تبانی نشده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۸    
مرکز فناوری سامسونگ با همکاری دانشگاه امیرکبیر و شرکت سامسونگ با هدف حمایت از طرح ها و تیم های پژوهشی در زمینه فناوری راه اندازی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
گروهی از محققان انگلیسی الگوریتم ماشین یادگیری ساخته اند که می تواند احتمال حمله قلبی را با دقت بیشتر از پزشکان تشخیص دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
تیم ملی فوتبال رومیز ایران در مرحله نیمه نهایی جام جهانی در آلمان، تیم قدرتمند اسلوونی را از پیش رو برداشت و به فینال راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۳    
غواصانی که در حال یک ماموریت تحقیقاتی در اعماق آب بودند، موفق به ضبط ویدئویی از زمین لرزه در آنجا شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۳    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش ویژه وانت آریسان را با شرایطی ویژه اجرا کرده که براساس آن هموطنان می توانند با پیش پرداخت 11میلیون تومانی صاحب یک دستگاه خودرو آریسان شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با انتشار گزارش جامع و تحلیلی از مستمری بگیران این سازمان تا پایان سال 94 تصویر کاملی از وضعیت مهمترین حوزه خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
822 بازدید دانش آموزی از مراکز بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته انجام شده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
بیمه آسیا، خسارت شرکت قطعه سازی کروز را در کمترین زمان ممکن می پردازد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
نرم افزار معاملات آنلاین اختصاصی کارگزاری بانک سامان در روز نخست نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با استقبال کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و فعالان بازار روبرو شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت اتوماتیک شرایط ویژه نقدی و اعتباری در نظر گرفته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران جزئیات حضور 50 شرکت دانش بنیان درفین استار 2017 را تشریح کرد و گفت: تاثیرگذاری نرخ های بازار بدهی فرابورس بر بازار پول را قویاً رد می کنم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۴    
صالحی امیری تاکید کرد: تقاضا دارم از اصحاب رسانه به موضوع اجرای موسیقی صحنه ای دامن نزنند. موسیقی بخشی از نیاز و هویت ایران است و درحال حاضر در سطح کشور در حال اجراست و این موضوع نباید تبدیل به یک ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۱    
نسخه جدید تالار مجازی بورس در حاشیه دومین روز از برگزاری دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۸    
یک شرکت ساخت دوربین نخستین تصاویر از دوربین جدید لایت ال 16 خود را منتشر کرده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
با حضور مهندس آیت اللهی مدیرعامل و مدیران ارشد بانک کارآفرین، شعبه جدید عرفان- نیایش این بانک در روز یکشنبه 27 فروردین در شهر تهران افتتاح شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال پیرامون برنامه های پیش روی تیم ملی با کفاشیان به بحث و گفت وگو پرداختند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
بانک تجارت در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود، با همکاری شرکت ایران کیش ازدو ابزار جدید پرداخت MPOS و PDA POS رونمایی کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با حضور بیش از 72 درصد از سهامداران برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: از زمان برداشت گاز در پارس جنوبی تاکنون یک هزار و 60 میلیارد مترمکعب در این میدان مشترک تولید شده که ارزش آن در اقتصاد ملی ایران 191 میلیارد دلار است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نخستین جشنواره سکونتگاه های سبز هفته سوم تیرماه در تهران برگزار و در آن سکونتگاه ها و شهرداران سبز معرفی می شوند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۳    
عکاس این تصویر گفته این حیوانات خودشان برای گرفتن این عکس اینگونه جمع شدند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۳    
بررسی وضعیت صدور اسناد سیستم متمرکز بانکی در بانک سینا نشان دهنده رشد در این زمینه است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۷    
تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران امروز در دیدار چهارم خود مقابل روسیه شکست خورد و عنوان سوم رقابت ها را به دست آورد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۴    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، سرفه را به سه دسته حاد، تحت حاد و مزمن تقسیم کرد و گفت: آنتی بیوتیک ها در درمان بیشتر سرفه ها جایگاهی ندارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۸    
دستیابی به رشد 8 درصدی برای اقتصادی که تازه از تحریم ها رها شده،مستلزم استفاده از ظرفیت هایی مثل سرمایه گذاری خارجی است که این هدف در گرو تعامل سازنده با اقتصادهای بزرگ اتفاق می افتد ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
هدف از مشاهده تنفس زمین از فضا توسط ناسا، کنترل زندگی گیاهی و مشاهده تاثیرات چرخه کربن بر گیاهان و زمین است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۰    
متخصصان احتمال می دهند شرکت اپل قصد دارد بخشی از سهام واحد تولید قطعات نیمه رسانای شرکت توشیبا را خریداری کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۷    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از فوت 359 تن از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه سال گذشته (1395) در این استان به دلیل حوادث ناشی از کار خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۴    
محققان دریافتند قرار گرفتن در معرض آلودگی هوای ناشی از تردد وسایل نقلیه سطح کلسترول خوب را کاهش می دهد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی افزایش 6 درجه ای دمای هوای تهران در 2 روز آینده اعلام کرد که آسمان استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۱    
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار تهران اندکی کاهش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۱    
تیم فوتبال لایپزیگ که به منفورترین باشگاه فوتبال آلمان مشهور است، پس از پیروزی برابر فرایبورگ، از جایگاه خود در جمع چهار تیم برتر بوندس لیگا در نخستین فصل حضور در لیگ برتر آلمان و کسب سهمیه فصل آینده ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۸    
مدیر سابق نظارت بر بورسها و بازارهای سازمان بورس از برنامه ریزی برای راه اندازی صندوق تخصصی اوراق بهادار اسلامی گفت:برخی سهامداران ترجیح می دهند فقط در اوراق بهادار اسلامی سرمایه گذاری کنند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۸    
سرمربی تیم ملی برای تسلای حادثه دیدگان سیل در آذربایجان پیام فرستاد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۲    
بهروز افخمی، مجری سابق برنامه تلویزیونی هفت امروز با سمینار فیلمنامه نویسی در سومین جشنواره فیلم سما شرکت می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۳    
دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: میدان گازی پارس جنوبی میدان مشترکی بین ایران و قطر است که در طول سال های گذشته ما در برداشت از این میدان از کشور قطر عقب بودیم و حالا با افتتاح این ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
مدیر کل توسعه و ترویج صنایع دستی کشور گفت: صنایع دستی ایران را با طراحی مناسب جهانی کرده و محصولات خودرا به بازارهای بین المللی عرضه می کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
سازنده ایتالیایی هواپیماهای ATR اعلام کرد که این شرکت و شرکت ایران ایر (هما) قرارداد فروش 20 فروند هواپیمای مدل ATR 72-600 را با گزینه خرید 20 فروند هواپیمای دیگر ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۱    
میلیاردر ایرانی الاصل که تا 32 سالگی یک کارتن خواب معتاد به هروئین بود و 9 بار تا یک قدمی مرگ رفته بود، امروز یکی از برندهای معروف آبمیوه در ایالات متحده را اداره می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تولید سیمان در 11 ماه نخست سال 95 برابر با 49 میلیون و 579.8 هزار تن بود که در مقایسه با عملکرد دوره مشابه در سال 94 ،افت 6.4 درصدی داشت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری گفت: فازهای پارس جنوبی سکوهای پرش ایران به سمت پیشرفتی است که مورد انتظار ملت بزرگ ایران است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۸    
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر قطر برای دومین بار به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۵    
محسن فروزان برابر استقلال یکی از بهترین بازی هایش را انجام داد.سنگربان صبا حتی با باخت تیمش هم توانست یکی از ستاره های درون زمین باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، 15 ماه پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به تشریح پیامدهای تحریم در حوزه استاندارد پرداخت و گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۹    
این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۶    
مدیر عامل آب منطقه ای تهران از رهاسازی آب ذخیره سازی شده پشت سد لتیان از امروز با دبی 25 مترمکعب در ثانیه به منظور پیشگیری از بروز سیلاب خبر داد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۶    
کاوشگر کاسینی که حالا 20 سال از حضورش در فضا می گذرد به پایان کار خود نزدیک می شود و این بهانه خوبی است تا با نقطه نظرات دو تن از دانشمندان ارشد این پروژه آشنا شویم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل فرابورس با بیان اینکه سهم اوراق بدهی از ارزش معاملات فرابورس در سال 95 به 60 درصد رسید، گفت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۷    
سازنده فیلم مستند محیط زیستی حیات در رگ های سرد که به زندگی خزندگان استان ایلام می پردازد، گفت: این مستند که چندی پیش از برخی شبکه های اروپایی پخش شد مورد اقبال عمومی بینندگان و مخاطبان این کشورها ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۷    
عطش بانکها برای ایجاد شعب خود در کشورهای خارجی همچون خرید ملک و املاکشان در زمان رونق بازار مسکن است؛ در حالیکه آنها برای حقوق کارمندان خود، مظنه پرداخت را کارآموز در نظر می گیرند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۷    
رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: 445 عنوان شرکت بنگاه برای واگذاری به بخش خصوصی می تواند در فهرست واگذاری های سال 1396 قرار بگیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۴    
وزیر نفت گفت: پارس جنوبی نماد اقتصاد مقاومتی است و هیچ چیزی بهتر از این نمی تواند بیانگر اقتصاد مقاومتی باشد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۱    
روزنامه جمهوری اسلامی نامه سرگشاده جعفر شیرعلی نیا نویسنده و پژوهشگر را که 2کتاب وی در باره رهبرمعظم انقلاب و مرحوم آیت الله هاشمی شهرت یافته،خطاب به آیت الله محمد یزدی منتشر کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۸    
مرغ در مقایسه با دیگر گوشت ها جزء اصلی غذای بیشتر خانه هاست و به طور نسبی یک منبع پروتئین ارزان به حساب می آید ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۲    
گوگل به تازگی ساعت هوشمندی عرضه کرده که بر خلاف نمونه های مشابه برای تسهیل انجام تحقیقات و بررسی های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۳    
سرپرست کمیته فوتسال در مراسم تجلیل از بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با اهداء لوحی از ما خواست تا از بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016 تقدیر کنیم.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۷    
ایران اکونومیست -
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۴    
وزیر نفت ضمن اعلام این خبر که با توسعه هر دو فاز پارس جنوبی یک درصد رشد تولید ناخالص داخلی اتفاق می افتد، پاسخی صریح به منتقدان عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم ارائه کرد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۱    
یک شرکت خودروسازی درنمایشگاه اتومبیل نیویورک از اتومبیلی رونمایی کرد که بخش هایی از بدنه و فضای داخلی آن از جنس فیبر کربنی است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۸    
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان ضمن پیش بینی رونق بازار سیمان در اردیبهشت ماه، تصریح کرد که هیچ تغییر قیمتی در فروش سیمان اعمال نشده است و طبق تاکید سازمان حمایت مصرف کنندگان این محصول به قیمت درب ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۵    
با توجه به اعلام رسمی رئیس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای گذشته، مراسم اهدای جام قهرمانی همچنان طبق برنامه قبلی در تهران انجام خواهد شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران عنوان کرد: از طرف دیگر اعلام برخی از شاخص های جهانی اقتصادی بر قیمت طلا تاثیرگذار بوده است و آمارهای جدید اقتصادی بر روند قیمت طلا را تحت ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در جریان معاملات امروز یک شنبه 88 واحد افزایش یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۹    
در جدیدترین گزارش مجمع جهانی اقتصاد، اسپانیا در صدر کشورهای جهان با بالاترین شاخص رقابت پذیری در عرصه گردشگری و سفر قرار دارد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۳    
جوزف بلک متولد 16 آوریل 1728، دانشمند و فیزیکدان اسکاتلندی و کاشف گاز دی اکسید کربن، کاشف گرمای نهان و بنیانگذار کمیت فیزیکی ظرفیت گرمایی ویژه بود.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
فیلم انیمیشن اکتسابات انتسابی از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی سمانه شجاعی، به جشنواره معتبر انِسی فرانسه راه یافت.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رتبه و شاخص های گردشگری ایران در سال 2016 و در سطح جهانی، چهار پله ارتقا یافته است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر فوتبال ایران حاصل یک کار تیمی قدرتمند و مدیریت با ثبات بوده است.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۲    
ابراهیم حاتمی کیا و محمدعلی باشه آهنگر، دو کارگردان شاخص سینمای ایران این روزها مشغول ساخت و تولید تازه ترین فیلم های سینمایی خود هستند تا چراغ سینمای انقلاب و دفاع مقدس از همین اول سال روشن باشد و ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تیم استقلال به احتمال زیاد با اتخاذ یک تصمیم عجیب تراکتورسازان تبریز را در هفته بیست و هشتم لیگ برتر شگفت زده می کند.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
مراسم تجلیل از بهترین بازیکن فوتسال آسیا صبح امروز با حضور علی کفاشیان برگزار شد.
ایران اکونومیست   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۰    
گمرک ایران ضمن اعلام برنامه های مهم برای حمایت از تولیدکنندگان پوشاک، از حسابرسی برندهای معروف پوشاک و اجرای شماره بارکد و شناسه کالا خبر داد.
  • ۱