پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 2 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۹    
آنچه مسلم است، این که موادغذایی خام و پخته هردو برای بدن مفید است و برای این که نهایت استفاده از آنها برده شود، باید در ترکیب با یکدیگر مصرف شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۷    
مریم نادری، مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ضمن اشاره به افزایش دما تا فردا (7 خرداد) از شرایط مطلوب کیفی هوا در اکثر مناطق شهر تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۰:۲۷    
موفقیت ساده به دست نمی آید، هر کسی باید از جایی شروع به کار کند. از ستاره های هالیوود گرفته تا رئیس جمهور آمریکا، بسیاری از افراد مشهوری که امروزه نامشان را از زبان این و آن می شنوید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۳۸    
برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۸    
آکادمی پزشکان اطفال آمریکا اعلام کرد: والدین باید از خوراندن آب میوه به نوزادان و کودکان زیر یک سال خودداری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۴:۳۸    
اونتنا نام یک سنجاق سر هوشمند است که اگر چه شنوایی را به افراد ناشنوا باز نمی گرداند، اما درک اصوات را برای آنان ممکن می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۲:۴۸    
نظامیان رژیم سعودی علاوه بر انسان ها و شیعیان در منطقه العوامیه، حیوانات و چهارپایان متعلق به شیعیان را هم هدف تیراندازی خود قرار می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از پلمب شرکت تپسی در مشهد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۷    
یک مقام پیشین کره شمالی گفت: ارتش این کشور 300 تا 400 فروند پهپاد تهاجمی با توانایی حمل سلاح های میکروبی و شیمیایی در اختیار دارد که می توانند در مدت یک ساعت به سئول پایتخت کره جنوبی حمله کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۱    
به گزارش ایران خبر ،دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در ادامه سفر خود به خاورمیانه، در میان تدابیر شدید امنیتی وارد شهر بیت لحم در اراضی تشکیلات خودگردان فلسطینی شد و در کاخ ریاست جمهوری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین محمد سالار، معاون بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پاسخ به این پرسش که جایگاه این ماه در میراث اسلامی چیست؟ گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۵    
امیر تتلو در مورد برگزاری کنسرت در مشهد در صفحه اینستاگرامش نوشت: ما به حرمت ایشان (حجت الاسلام علم الهدی) اقدام نکردیم و نخواهیم کرد!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۱    
قزاقستان که همکاری های گسترده فضایی با روسیه دارد در آینده ای نزدیک همراه این کشور برای ساخت یک موشک فضا پیما با تازه ترین فناوری ها اقدام می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۸    
وزیر خارجه بحرین در واکنش به پیام توئیتری ظریف و رسانه ای شدن سرکوب تظاهرات در این کشور، گفته که به نظر می رسد وزیر ظریف خواب های آشفته ای دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۰    
محققان استرالیایی در مطالعه ای متوجه تاثیر متفاوت اختلالات خواب بر زنان و مردان شدند و دریافتند که زنان در قیاس با مردان بیشتر احتمال دارد به خاطر اختلالات خواب، دچار علائم شدید افسردگی و خستگی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۸    
وزیر کشور گفت: تا شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید نکند ما هیچ آماری از تفکیک استانی در انتخابات را اعلام نمی کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۵۴    
در این مقاله با بیان فواید شگفت انگیز غمگین بودن و احساسات ناخوشایند به مخالفت با جنبش های رو به رشد شادی گرایی افراطی پرداخته ایم. هرگز نباید در پی حذف کامل این احساسات باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۶:۱۸    
در سال 95، حدود 35 کشور جهان پذیرای مربا، ژله و مارمالاد ایرانی بوده اند که از جمله آن ها می توان کشورهای استرالیا، آلمان، عراق، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ترکیه، سوئیس، سوئد، دانمارک، کانادا ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۴:۱۸    
سازمان ملی استاندارد ایران در آستانه آغاز فصل گرما اعلام کرد: کولر آبی مشمول استاندارد اجباری می شود و عرضه این محصول بدون علامت استاندارد ممنوع است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۲:۳۹    
یک متخصص طب سنتی گفت: برخی خوراکی ها سبب جلوگیری از تشنگی در ماه مبارک رمضان می شوند و توصیه می شود افراد این خوراکی ها را در برنامه غذایی خود بگنجانند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۸    
روزه گرفتن اگر اصولی نباشد می تواند صدمات جبران ناپذیری برای بدن تان ایجاد کند. طب سنتی نکته های ساده ای را به شما معرفی می کند که بتوانید در ما رمضان بدنی سالم و پرانرژی داشته باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۲    
تصویری از حادثه پلاسکو که در مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک با موضوع عکس های سیاه و سفید برنده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۸    
شبکه اجتماعی منتسب به داعش ساعاتی پس از عملیات تروریستی در منچستر با انتشار دو تصویر آمریکا را تهدید به حملات تروریستی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۴    
برخی معتقدند ایوانکا ترامپ پیش از این چندین عمل جراحی انجام داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۴۸    
بسیاری از خانواده های ایرانی کبک را می شناسند و اکثر روستاییان میزبان این پرنده ی زیبا در مزارع خود هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۶    
عکس روز نشنال جئوگرافی به کوه های مه آلود Coahuila در مکزیک اختصاص یافته است که کارستن هوئناک از آن گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۲    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: روزه داران باید از مصرف غذاهای پر چرب و پرکالری در وعده سحر خودداری کنند تا در طول روز احساس گرسنگی نکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۹    
مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص وزارت بهداشت ضمن ارایه توصیه های بهداشت محیطی به مردم در ماه مبارک رمضان ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۰    
نخست وزیر انگلیس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به منچستر اعلام کرد، پلیس می گوید هویت مهاجم را شناسایی کرده اما برای اعلام آن زود است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۵    
روشنک عجمیان عکس جدیدی از خود در کنار دیگر خانم های بازیگر در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۶    
یک زوج سالمند اهوازی، دوشنبه شب به علت انفجار کپسول گاز در منزل، طعمه حریق شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۰    
رضا صادقی در حالی از صبح امروز 2 خرداد ماه جدیدترین آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کشور کرد که طی یادداشتی از رئیس جمهور ایران خواسته کرامت هنرمندان و هنر این سرزمین را باز هم به آنها برگرداند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۱    
گروه دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (سه شنبه) اعلام کرد، ائتلاف تحت رهبری آمریکا در فاصله یک ماه گذشته بیشتر از هر دوره 30 روزه دیگری از زمان آغاز عملیات هایش در سال 2014 تاکنون غیرنظامیان را کشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: امروز رای 15 صندوق که میزان آرای لیست خدمت در آنها صفر بود را دوباره شمارش کردیم، اما رای اضافه نشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۱    
رییس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی از مجاز بودن ارائه ساندویچ سرد بیرون بر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۱    
یکی از معارضان بحرینی هشدار داد که جان آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین در خطر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: زن و شوهر جوانی که قصد سرقت خودرو به شیوه زورگیری داشتند، در اجرای نقشه خود ناکام ماندند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۹    
حال پدرم خوب است؛ متاسفانه این شایعات هر چند وقت یک بار در فضای مجازی انتشار پیدا می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۱    
روشنک عجمیان عکس جدیدی از خود در کنار دیگر خانم های بازیگر در اینستاگرام منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۸    
در جلسه امروز شورای شهر تهران طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران مطرح شد و قرار شد جهت بررسی بیشتر، این طرح در جلسه یکشنبه آتی شورای شهر تهران مطرح شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل موسسه مشورتی سی ان اچ سی قبرس گفت، شانس رسیدن گاز ایران به بازار اروپا به دلیل پایین بودن قیمت گاز در این بازار چندان بالا نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
نوید محمدزاده با انتشار تصویری از قربانیان حادثه بمب گذاری منچستر درباره این رویداد تروریستی نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۵    
دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از راه اندازی سامانه اینترنتی به منظور استفاده تمامی شهروندان برای دسترسی به اطلاعات خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۹    
ماه مبارک رمضان امسال هم به روال سال های گذشته، ویژه برنامه های زیادی از تلویزیون پخش خواهد شد که یکی از آن ها ماه عسل خواهد بود؛ ماه عسل برنامه پربیننده ای است با نقاط قوت و ضعف زیاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۶    
پلیس انگلیس اعلام کرد بر اثر انفجار در سالن منچستر آرنا که در آن کنسرت اجرا می شد، 22 نفر کشته و حدود 50 نفر زخمی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: برنامه دفاعی موشکی جمهوری اسلامی جزو سیاست های غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی است و خوشبختانه تقویت بنیه دفاعی در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۱    
میدانی در منطقه پنج تهران به نام فرج الله سلحشور نامگذاری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۹    
گزارش شبکه های خبری لندن حاکی از آن است که موج نگرانی و اضطراب همچنان بر خانواده ها و شهروندان منچستر حکمفرما است و با گذشت چند ساعت از انفجار انتحاری مرگبار در کنسرت موسیقی که جان دهها تن را گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت که یکی از تبعات ائتلاف های مصلحتی و صوری و دادن آدرس غلط در خصوص مبادی و مبانی تسلیح تروریسم است که جز با عزمی جزم و ایجاد ساز و کارهایی فراگیر و بدور از استاندارهای دوگانه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۰    
ارتش رژیم صهیونیستی از اصابت یک راکت از به فلسطین اشغالی همزمان با سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
من ترانس سکشوال هستم، نه بیمارم و نه اختلال دارم. من این طوری به دنیا آمده ام. من با جسمی به دنیا آمدم که متعلق به من نبود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی دولت از تقدیم لایحه جامع انتخابات تا پایان نیمه نخست سال به مجلس خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۸    
منتخب شورای شهر تهران نسبت به اظهارات دبیر شورای عالی اصلاح طلبان در مورد انتخاب شهردار تهران واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا به منظور دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حالی به بیت لحم سفر کرده که بسیاری با توجه به مدت کوتاه این سفر و نیز مکان آن، دیدار ترامپ را اقدامی تشریفاتی می دانند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۹    
در پی انفجار در سالن اپرای شهر منچستر انگلیس بیش از 19 کشته و تعداد زیادی زخمی بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۶    
برخی رسانه ها اعلام کردند که عربستان هدایای گرانبهایی از طلا و الماس را تقدیم دونالد ترامپ کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۶    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وزارت ارشاد در نمایشگاه قرآن فقط نقش هماهنگی دارد و بیش از 50 سازمان و وزارتخانه و نهاد درگیر برگزاری آن هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۱    
عربستان و آمریکا در یک بیانیه مشترک ضدایرانی دیگر خواهان بازبینی بخش هایی از توافق هسته ای با ایران شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ضررهای حذف وعده سحری از سوی روزه داران گفت: نخوردن وعده سحری سبب افزایش خطر ابتلای روزه داران به کبد چرب می شود و به همین دلیل توصیه می شود این وعده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۶    
به نظر می رسد اقتصاد کشور در صورت عدم طراحی یک راه علاج و بسته نجات، در آینده ای نزدیک در دام تورم شدید و التهابات بزرگ در بازارهای دارایی خواهد بود که ممکن است مخاطرات امنیتی نیز در بر داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۰    
چهارمین و جوانترین همسر اسامه بن لادن برای نخستین بار درباره آنچه که در شب کشته شدن همسرش توسط نیروهای ویژه آمریکایی در پاکستان اتفاق افتاد، صحبت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس کل دادگستری تهران در تحقیقات تکمیلی از این فرد اطلاعات خوب و مفیدی دریافت شد که در سرنوشت و تصمیم قضایی تاثیرگذار است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۹    
نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم می تواند از افراد کارآمد طرف مقابل و رقیب هم استفاده کند که اگر این کار شود خیلی خوب است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه 8درصدتولیدناخالص داخلی ازمالیات تامین می شود،گفت: در سال 1395 متعهد شدیم افرادی که مالیات در زنجیره ارزش افزوده پرداخت کرده اند ظرف یکماه 13 هزار میلیارد ریال ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۷    
در نپال بیش از 4000 قطعه از اعضای بدن حیوانات که در انباری نگهداری می شد، سوزانده شد. مسئولان این اقدام را با هدف پایان دادن به تجارت و شکار غیر قانونی حیات وحش انجام دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۲    
عکس میرزا آقا در سفر تبلیغات انتخابانی حسن روحانی به اردبیل که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، با گوشی تلفن همراه ثبت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۶    
سازمان حمایت مصرف کنندگان به عنوان نهاد نظارتی در حالی به نامه سرگشاده مرغداران مبنی بر افزایش قیمت جوجه یک روزه با 14 روز تاخیر پاسخ داد که این تاخیر و عدم نظارت عامل افزایش قیمت گوشت مرغ شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۱    
آریانا گرنده خواننده سرشناس آمریکایی در توییتر برای قربانیان بمب گذاری لندن نوشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۸    
یکی از قانونگذاران اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد، همزمان با برگزاری اعتراضات به افزایش اقدامات "خصمانه" دولت سوسیالیست، معترضان دوشنبه شب خانه کودکی هوگو چاوز ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۸    
طی 17 سال اخیر، به غیر از حملات تروریستی خنثی شده، دستکم 17 حادثه تروریستی در نقاط مختلف انگلیس رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۳    
مشاور امور بانوان و خانواده صداوسیما از تدوین پیش نویس دستورالعمل پوشش بازیگران خبر داد و گفت: این پیش نویس به خواست اهالی سینما تدوین شده است و هدف از آن محدودیت بازیگران نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه حضور45 میلیونی مردم در انتخابات برای نخستین بار در تاریخ رقم خورد، تاکید کرد: همه تلاش دولت بر این است که به وعده هایی که به مردم داده ایم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۸    
کمیسیون عمران مجلس در گزارشی درخصوص سیل آذربایجان و سیستان وزارتخانه های نیرو، جهاد، راه و کشور را مقصر افزایش تلفات و خسارات سیل اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۳    
بامداد امروز با وقوع یک حادثه آتش سوزی در پالایشگاه اول پارس جنوبی، نیروهای امدادی مستقر در منطقه موفق به اطفای حریق در دقایق اولیه حادثه شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۳    
نقشه راه شورای پنجم تهران، در قالب یک برنامه 66 صفحه ای برای نجات پایتخت از کج راهه توسعه شهری منتشر شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۲۴    
مایکروسافت قصد دارد در آینده امکانات سیستم واقعیت افزوده هولولنز را در عینک های آفتابی بگنجاند و به تدریج این عینک ها را جایگزین گوشی های هوشمند کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۸    
سرپرست فرمانداری اهواز گفت: فعلا دغدغه ما شمارش دقیق و درست آرا است و به موقع بعد از اعلام آرا به مردم آن وقت با متخلفان در سطوح مختلف برخورد می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۱    
پلیس شهر منچستر بریتانیا می گوید در واقعه ای که به نظر پلیس یک "حمله تروریستی" بوده 19 نفر کشته و 59 نفر زخمی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۱    
دانستن این 14 نکته کلیدی باعث می شود شما در دام سارقانی که در لباس ماموران، در پی باج گیری و سرقت هستند، نیافتید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۳    
رییس جمهوری به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۵۴    
بهای برق مصرفی مشتریان ماخذ محاسبه مالیات و عوارض براساس قانون است و عدم شمول مالیات و عوارض بربهای مذکور از مشتریان اخذ می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۳۶    
37 روز دیگر یعنی هشتم تیرماه، یکسال می شود که دولت نرخ سود را به 18 درصد کاهش داده است، اگرچه بانکها به آن چندان پایبند نبودند، اکنون هم گویا دوباره فصل داغ کاهش نرخ فرا رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۵    
در پی انفجار در سال اپرای شهر منچستر انگلیس بیش از 19 کشته و تعداد زیادی زخمی بر جتی گذاشت.