چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۵    
یکی از میوه های مفید و پرخاصیت در فصول گرم سال، زردآلو است که مصرف آن باعث آبرسانی، دریافت ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از سونامی کمبود معلم در آموزش و پرورش طی سال های آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۷    
"الکس پتیفر" بازیگر و مدل 27 ساله بریتانیایی است که از سال 2005 وارد دنیای بازیگری شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس اتاق اصناف تهران ابلاغیه خالص فروشی و کسر وزن جعبه در زمان فروش زولبیا و بامیه را به اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران ابلاغ کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۰    
سرهنگ منصور جمشیدی ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با اشاره به ظرفیت این استان برای معرفی به عنوان شهر بدون پلیس، گفت: امروز دوشنبه هشتم خرداد روز بدون پلیس در یزد است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۴    
جسد این فرد داخل وکیوم و تابوت پلاستیکی پِرِس شده در عمق 3 متری زمین با شفته آهک دفن شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۶    
روز گذشته یاسر هاشمی رفسنجانی از ریاست دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد برکنار شد. با گذشت حدود یک ماه از برکناری حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد از سوی دکتر ولایتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۱    
در این ماه رعایت بایدها و نبایدهای تغذیه ای در افطار و سحر لازم است، اما یکی از مواردی که روزه داران با آن مواجه می شوند، بوی ناخوشایند دهان هنگام روزه است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۰    
هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن با اعطای جایزه نخل طلای بهترین فیلم مربع ساخته رابین اوستلوند از سوئد به کار خود پایان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۹    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شمار و مبلغ چک های صادر شده در اسفندماه گذشته را اعلام کرد که بر این اساس، از نزدیک به 10 میلیون فقره چک صادر شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۳    
اقتصاد کشور با نابرابری بی سابقه ای مواجه شده است و عامه مردم از توزیع ثروت تقریبا بی نصیب مانده اند. این در حالی است که دلالان، رباخواران و رانت جویان بیشترین بهره را از ثروت های کشور برده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۱۱    
مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی با توصیه بر نگهداری 24 ساعت گوشت قرمز در یخچال قبل مصرف گفت: چوپانان، قصابان، دامداران، کارگران کشتارگاه های دام ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای منافع شخصی هیچ گاه عملی را انجام نمی دادند و همواره رضای الهی را مد نظر افعال خود داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۲    
کدخدایی گفت :جلسه امروز شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی هم نتیجه ای نداشت و نتیجه قطعی تا روز سه شنبه اعلام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۳    
تیراندازی در منطقه لینکلن ایالت میسیسیپی منجر به مرگ دستکم هشت کشته، از جمله معاون کلانتر منطقه، شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۰    
طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها و هزینه کرد منابع حاصل از آن در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصادف کامیون میکسر با زنی حدودا 50 ساله در نیاوران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها: اخبار ابطال صندوق آرای شهرستان ساری قطعیت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۲    
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت پنج میلیارد تومانی از انبارهای تجاری در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۲    
سید جلال ملکی گفت: محل حریق یک انبار به وسعت حدودی 400 متر بود همچنین آتش به بخشهایی از ساختمان چهار طبقه ای که در مجاورت این انبار قرار داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۰    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه از انجام یک مورد زایمان طبیعی موفق توسط پرسنل اورژانس 115 در داخل آمبولانس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴    
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مسئولان انتخابات اعم از فرمانداران، استانداران و بخشدارانی که در تخلفات دست داشتند باید مجازات شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۹    
آیا باورکردنی است که حتی جدی ترین مخالفان جمهوری اسلامی در ایران دست به چنین عمل منفوری بزنند؟ چنین اقدام خصمانه کوری تنها از جماعت داعش ساخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۰    
با وجود اینکه رییس اداره بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت ابتلای قطعی تنها یک نفر به تب کریمه کنگو در اصفهان را تایید کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی امروز جلسه ای با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت و سایر فعالین مرتبط با گوشت قرمز، تشکیل داد و تصمیم بر توزیع گوشت قرمز وارداتی گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۴    
استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اولین اظهارات خود بعد از استعفایش را مطرح کرد و گفت: جناح بازی های سیاسی فقط خیانت به مردم است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پس از عدم توافق، فراکسیون امید به اتفاق آراء آقای پزشکیان را به عنوان کاندیدای ریاست مجلس انتخاب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۹    
تصادف یک دستگاه کامیون باری با یک دستگاه کامیون بنز در محور پلدختر- اندیمشک یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۷    
معاون شهردار تهران گفت: هیچ استخدام جدیدی در شهرداری صورت نگرفته و تنها تبدیل وضعیت کارمندان از قردادی به ثابت و نیز از شرکت های قردادی به شرکت هادیان شهر صورت گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۷    
سه تبعه بیگانه که به خاطر سرقت 60 هزار تومان، مرد دماوندی را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
جت ویژه و مخصوص الویس پریسلی خواننده سرشناس آمریکایی در حراجی در نیویورک به فروش رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
شهریور سال گذشته بود که ماجرای دستبندهای اسرائیلی برای حجاج در رسانه ها منتشر شد. سال گذشته ایران نماینده ای در مراسم حج نداشت و به همین دلیل مسوولان لزومی به واکنش نمی دیدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۱    
به گزارش ایران خبر ،دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا با اتمام دور اول سفرهای خارجی که از روز 20 تا 27 می ادامه داشت به کشورش بازگشت. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۸    
مصرف منظم پروبیوتیک ها که به خاطر فایده برای سیستم گوارشی معروف هستند موجب تسکین علائم افسردگی نیز می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۵    
ناسا در حال بررسی سیارکی است که چنانچه روزی بتوان آن را به زمین آورد، پیامد آن سقوط اقتصاد جهانی خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۳    
یاسرهاشمی رفسنجانی از ریاست دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد برکنار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
محمدعلی موحدی کرمانی در مطلبی به بیان مقصودش از عبارت آرای حلال و حرام پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
پس از مذاکرات انجام شده با شرکت زیمنس، تفاهم نامه همکاری مشترک بین تام ایران خودرو و این شرکت امضا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۹    
به گزارش ایران خبر ،محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب. (پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری) مسجد دانشگاه شریف. (مهر/ محمود رحیمی) کنسرت گروه دارکوب ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
چندی است فراخوانی مبنی بر پخش رایگان آگهی های محصولات و خدمات ایرانی در شبکه های صدا و سیما پخش می شود که گرچه جزئیات این طرح شفاف نشده ولی می تواند به پویایی اقتصاد ملی کمک شایانی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری فارس مدعی شد اعضای شورای شهر در چهار سال حضور در شورا نزدیک به 240 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند ولی این کرسی ها گاهی از سوی لیست امید به قیمت 2 میلیارد تومان خرید و فروش شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۱    
نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تخلفات وزارت کشور در انتخابات 29 اردیبهشت محرز است، گفت: آمادگی بررسی تخلفات قبل و حین انتخابات را با حضور وزیرکشور دارم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد که در گزارش دیوان محاسبات در خصوص دریافتی های غیرمتعارف حتی یک مورد مربوط به وزارت صنعت و شرکت های تابعه آن نبوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۲    
دفتر حج تهران از تمام ودیعه گذاران حج تمتع در سال 1385 دعوت کرد تا در کاروان های حج امسال ثبت نام کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی دولت با بیان اینکه هر آنچه رهبر معظم انقلاب، اعلام کنند برای دولت مطاع است پس از سخنان ایشان درباره سند 2030 نیز دولت هر چه هم که نبود و در واقع تلقی و ابهام بود آنها را متوقف کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۳    
جواد سروش، مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به وضعیت پسماندهای بیمارستانی در ایران تصریح کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
مدیر باغبانی جهادکشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرمای ایران مانند نفت به صورت خام صادر می شود گفت:برندهای انگلیسی درحالی در بازارهای جهانی حضور مناسبی دارند که خرمای خود را از ایران می خرند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۷    
رئیس شورای شهر تهران گفت: ثابت پاسال موضوعی برای انتقام گیری برخی از افرادی است که در انتخابات شورای شهر رای نیاورده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۲    
در حالی که کشاورزان یک سال برای تولید خرما تلاش می کنند و هزینه های زیادی را متحمل می شوند، کمترین سود را از فروش این محصول می برند و دلالان و واسطه ها سود چند برابری را می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۵    
اصلاح قوانین بانکی مبتنی بر قوانین پول شویی و مبارزه با تروریسم، چندی است به جد از سوی نظام بانکی چین پیگیری می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۵    
از زمان عملیاتی شدن برجام در 27 دی 1394 تا زمان روی کارآمدن ترامپ در اول بهمن 1395، در مجموع 911 نوع تحریم ایران از جانب دولت آمریکا برداشته شد و 248 نوع تحریم باقی ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۸    
با ورود به سومین ماه سال 96،بسیاری از بانک ها از پرداخت وام های خُرد به متقاضیان اجتناب می کنند، معضلی که به اعتقاد برخی از کارشناسان، رفع آن، مستلزم ورود جدی و قاطعانه تر بانک مرکزی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۹    
رییس اداره بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت به برخی شایعات درباره طغیان بیماری تب کریمه کنگو در استان اصفهان و همچنین چند استان دیگر پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۶    
علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده ای در خصوص بررسی سند 2030 در مجلس گفت: دولت این سند را به هیات تطبیق مصوبات ارائه کرده بود و فقط از نظر شکلی مورد بررسی قرار گرفت و به محتوا ورود نکردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۱    
بر اساس نماگرهای اقتصادی فصل پاییز 95 که از سوی بانک مرکزی منتشر شده، تراز حساب جاری خارجی کشور 11915 میلیون دلار و کل بدهی های خارجی در پایان دوره، 7840 میلیون دلار بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۵    
معاون رئیس جمهوری روسیه از آمادگی مسکو برای انجام گفتگوهای سازنده با واشنگتن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۸    
بدلکار 28 ساله قزوینی سریال پایتخت 5 حین بدلکاری دچار سانحه و از ناحیه جمجمه و صورت دچار شکستگی جدی شد
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۸    
منابع خبری در آمریکا امروز یکشنبه از استقرار سومین ناو هواپیمابر آمریکا در آب های اقیانوس آرام غربی در مجاورت سواحل شبه جزیره کره ، در کنار دو کشتی جنگی دیگر آمریکایی در منطقه خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۹    
جمعی از پاتولوژیست ها و همچنین دانش آموختگان علوم آزمایشگاهی صبح یکشنبه با داشتن چترهای سفید مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۷    
منابع امنیتی عراق از کشته شدن 49 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حملات هوایی به استان کرکوک و استان نینوا خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۱    
بامداد دیروز، دختر جوانی به طرز مرموزی از طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی در غرب تهران به داخل خیابان سقوط کرد و کشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۵    
پلیس برای نخستین بار تصاویر دوربین های سطح شهر منچستر از سلمان عبیدی را منتشر کرده است؛ فردی که دوشنبه گذشته در یک حمله انتحاری به کنسرت آریانا گرانده 22 تن را کشت و 66 تن را مجروح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۴    
رئیس جمهور ترکیه گفت آنکارا اجازه نمی دهد بار دیگر کودتای نظامی در این کشور به وقوع بپیوندد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۵    
وزیر خزانه داری آمریکا به کمیته ای در کنگره گفت که مجوز فروش هواپیمای تجاری به ایران تحت بازبینی قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۹    
روز گذشته اولین روز ماه مبارک رمضان، برنامه ماه عسل با تیتراژ ابتدایی محمد علیزاده روی آنتن شبکه سه رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۰    
یک دستگاه آپارتمان در محدوده نارمک دردشت خیابان 72 شرقی خیابان اردکانیان جهت خرید به قیمت 535 میلیون تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۹    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: شرایط برای اعزام زائران به سوریه در حال حاضر فراهم نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۸    
تیم فوتبال بورسیادورتموند با غلبه بر اینتراخت فرانکفورت برای چهارمین مرتبه به مقام قهرمانی جام حذفی باشگاه های آلمان دست یافت
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۶    
انهدام باند سرقت از پمپ بنزین های چهاردانگه، راز قتل خانوادگی را فاش کرد. مرد جوان که در این جنایت مادرخوانده خود را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از مرگ نجات یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۶:۱۴    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 7 خرداد 96 را مشاهده می کنید.