چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 27 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیئت حاکمه آمریکا رژیمی سلطه طلب است و اگر رویه خود را تغییر ندهد، آنها را مجبور به تغییر رویه می کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۱    
روسیه اعلام کرد که در حمله بمب افکن های روسی به مواضع داعش در سوریه، حدود 180 تروریست از جمله دو فرمانده این گروه کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۹    
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق گامی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، از کشف انواع کالای قاچاق میلیاردی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۱۴    
یک کارشناس ارشد مطالعات زنان، در یادداشتی با عنوان اسیدپاشی؛ دغدغه ای جدی در مبارزه جهانی علیه خشونت ، از تجربه های حقوقی دو کشور سخن گفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۹    
در پی برخورد برخی بازیگران و کارگردانان با اهالی رسانه، کمپین توهین به اهالی رسانه ممنوع شکل گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۸    
گل محمدی علاوه بر عطر و طعم دلپذیرش، خواص دارویی بسیاری دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۲:۵۳    
دو برادر برای اینکه از هزینه مراسم و تشریفات خاص تشییع پدر خود فرار کنند به بدترین شکل ممکن پدر خود را سوزاندند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۳:۲۰    
اخطار ایست و متعاقب آن تیراندازی هوایی به وسیله یکی از عوامل انتظامی حاضر در مرقد امام خمینی (ره) موجب وحشت شرکت کنندگان در مراسم شب قدر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۳    
ماموران ساحلی عربستان شب گذشته به قایق صیادان بوشهری تیراندازی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۴    
تفاوت فاحش در سکانس آخر حریق در برج گرنفل و ساختمان پلاسکو ، دو وجه تمایز لندن و تهران از بابت ضوابط خاص برج سازی و فرماندهی مهار حوادث غیرمترقبه در پایتخت ها را آشکار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۱    
روغن نارگیل به عنوان یک ماده غذایی سالم در تمامی فروشگاه ها به فروش می رسد. بنا به گزارش انجمن قلب آمریکا روغن نارگیل 6 برابر روغن زیتون دارای سطح چربی های اشباع است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۹    
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از واردات آبمیوه ای به ایران که متعلق به یکی از وابستگان آل سعود است خبر داد و اعلام کرد: این محصول وارداتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۵    
به گفته یک نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکنون 84 نماینده مجلس سؤال از رئیس جمهور به دلیل نقایص نظارت بانک مرکزی بر مؤسسات اعتباری را امضا کردند که شرایط قانونی برای سؤال از آقای روحانی فراهم شده و ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۶    
دبیرکل کانون صنایع غذایی گفت: نماینده های قطری در روزهای گذشته از دو کارخانه صنعت غذا و نوشیدنی در ایران بازدید کردند و برای ارسال مواد غذایی و نوشیدنی توافقاتی کرده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۶    
یک زن هنگام سرقت تلفن همراه در متروی کرج به دام افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۹    
هافبک سابق تیم های استقلال و نفت تهران با قرارداد یک ساله به تیم اهوازی پیوست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۷    
جوان 27 ساله بابلی به دلیل آشنا نبودن به فن شنا در آبهای ساحلی بابلسر غرق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۴    
دولت هند درباره سرنوشت 39 تبعه هندی که دو سال و نیم پیش توسط گروه تروریستی داعش در نزدیکی موصل گروگان گرفته شدند اعلام کرد براساس اطلاعات دریافتی این افراد زنده هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۱    
اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در اعتراض به تغییر اساسنامه این دانشگاه از سوی وزارت علوم، تجمع کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیته حقیقت یاب معدن زمستان یورت، گفت:هنوز به این نظر قطعی دست نیافته ایم که آیا گرد ذغال در انفجار معدن نقشی داشته یا خیر و یا صرفا گاز متان سبب این انفجار شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۷    
گوجه فرنگی ایران در بازار قطر کیلویی 5هزار تومان، هندوانه هر عدد 10هزار تومان و خیار کیلویی 4500 تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۷    
معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی گفت: اصلاحیه مقررات استفاده از خمیر مرغ در کمیته ملی با حضور مسئولان سازمان های دامپزشکی، غذا و دارو ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۷    
اگر چه گوشی آیفون 7 در برابر آب مقاوم است، اما این بدان معنا نیست که بتوانید گوشی یادشده را با خود به زیر آب ببرید و با آن شنا کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۲    
از هفته گذشته، گزارش هایی در مورد مرگ ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش در یک حمله هوایی در حومه رقه در برخی نشریات خارجی و به ویژه انگلیسی زبان منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۴    
مهران مهام از پخش سریال پنچری پس از اتمام مجموعه نفس از شبکه سه سیما خبر داد و در عین حال توضیحاتی هم درباره وضعیت جسمانی مهران غفوریان پس از عمل جراحی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۴    
آنطور که معاون رئیس جمهوری می گوید برای هر استخدام دولتی در هر ماه باید حدود 2.5 میلیون تومان هزینه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۹    
در راستای تسهیل ارتباط با مشتریان و استفاده از کالا و خدمات شرکت آپکو در کوتاه ترین زمان، 40 نمایندگی این شرکت در سطح کشور تاسیس می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه بالاترین ضریب مالکیت خودرو در منطقه یک است گفت: بر همین اساس باید از مدهای متنوع حمل و نقل استفاده کرد تا مردم مایل به استفاده از حمل و نقل عمومی شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۳    
مقامات آنتی تراست اروپا قصد دارند گوگل را جریمه کنند و کارشناسان پیش بینی می کنند مقدار این جریمه از رکورد 1.12 میلیارد دلاری که اینتل در 2009 میلادی پرداخت، بیشتر باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که هزینه های مربوط به نظارت و بازرسی آژانس از کمک های خارج از بودجه این سازمان در سال 2016، 10.9٪ افزایش داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۱    
شرکت اسپانیایی تله پیتزا که ادعا می کند بزرگترین شرکت فروش پیتزا در خارج از آمریکاست به دنبال توسعه بازار خود در خارج از اسپانیا از جمله در ایران و انگلیس است تا به کسب و کار و بازار خود تنوع ببخشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۲    
پرونده حادثه سقوط و مرگ کودک اهوازی در کانال فاضلاب از سوی دستگاه قضایی در حال رسیدگی است و مسئولان شرکت آبفا و شهرداری اهواز به دادگاه احضار شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی پنتاگون و دستیار وزیر دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که جیمز ماتیس هیچ تصمیمی برای افزایش شمار نظامیان در افغانستان نگرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۷    
شهردار تهران نسبت به انتقادات وارده به خط 7 مترو واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۵    
وزیر نفت با بیان اینکه قرارداد ایران و توتال برای توسعه فاز11 پارس جنوبی در مراحل پایانی است، گفت: قرارداد انشاء الله در دولت یازدهم و پیش از پایان کار این دولت منعقد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس سابق سازمان (سیا) ضمن بیان اینکه آمریکا به دلایل تامین منافع ملی خود بیش از 65 سال است که در کره حضور نظامی داشته و به همین دلیل نیز سال هاست که در اروپا حضور دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۹    
وزیر اطلاعات گفت: تا زمانی که در کوچه ها و خیابان های شهرهای کشورمان بوی شهادت جاری و ساری است، مردم ایران اسلامی روی اسارت را نخواهند دید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق روال، گزارش های تخلفات انتخاباتی به ترتیب به قوه قضاییه ارسال شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۸    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی طرح اقدام متقابل با مصوبه سنا آمریکا در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۸    
اگر نگران مواد مغذی خاصی در رژیم غذایی خود هستید یا فکر می کنید که به اندازه کافی مواد غذایی دریافت نمی کنید، می توانید چندین قدم ساده بردارید تا مطمئن باشید هر روز همه ی مواد لازم را دریافت می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۳    
معاون رئیس جمهور عراق با ادعای دخالت ایران در امور عراق مدعی شد که اقدامات ایران در عراق باعث افزایش فرقه گرایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۲    
سریال ازیادهارفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان برای پخش از تلویزیون ساخته می شود.تا به حال نام 28بازیگر برای حضور در این مجموعه تلویزیونی قطدر این سریال تاریخی قطعی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۰    
سیدعباس صالحی می گوید: معاونت فرهنگی با استفاده از منابعی که از طریق مدیریت هزینه ها و بودجه ها ذخیره شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۴    
پس از آنکه رئیس جمهور آمریکا قطر را متهم به حمایت از تروریسم کرد سندی جدید حاکی از آن است که واشنگتن 21 میلیارد دلار سلاح به این کشور فروخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۵    
تفاوت فاحش در سکانس آخر حریق در برج گرنفل و ساختمان پلاسکو ، دو وجه تمایز لندن و تهران از بابت ضوابط خاص برج سازی و فرماندهی مهار حوادث غیرمترقبه در پایتخت ها را آشکار کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت مگر آمریکا داعش را به وجود نیاورد و به آن قدرت نداد و به گسترش آن در عراق و سوریه زیر نظر مستقیم عربستان و حمایت های مالی آن کمک نکرد؟
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۰    
عامل اسید پاشی در کرمانشاه که به مادرزن سابق خود اسید پاشیده بود، به دام افتاد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۰    
معاون اول رییس جمهور از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه ی 1 آزاد راه تهران شمال بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۵    
پاسخ استعلام در یکی از ادارات مربوطه به پرونده پزشک تبریزی واصل نشده است، لذا پرونده مذکور فعلا در وقت اداری است
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از دستگیری رباینده کودک چهار ساله ای خبر داد که قربانی تسویه حساب های شخصی شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۰    
وقتی هکرها به شما حمله می کنند، اطلاعات و داده های شما در معرض خطر قرار می گیرند. هکرها به جز دسترسی به عکس ها و فایل های شما به اطلاعات مهمی همچون اطلاعات بانکی شما (اگر از سیستم آنلاین استفاده می ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۹    
با افتتاح ایستگاه شهید محلاتی از نیمه شمالی خط 3 متروی تهران، صدو پانزدهمین ایستگاه مترو پایتخت به بهره برداری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۶    
مردی که به بهانه اجاره ویلای یکروزه برای برگزاری مراسم جشن و افطاری از مردم در سایت اینترنتی کلاهبرداری می کرد، بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد ماده موجود در کلم بروکلی به کنترل بهتر قندخون در برخی افراد دیابتی کمک می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۸:۳۲    
رئیس سازمان زندان ها از اجرای بخشنامه اخیر رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: تعدادی از زندانیان برای لیالی قدر به مرخصی رفتند که مرخصی برخی از این افراد می تواند منتهی به آزادی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۷:۳۸    
مدتی است بحث توقف تولید برخی خودروهای پرتیراژ داخلی به علت کیفیت پایین و غیراستاندارد بودن آنها مطرح شده، اما تحقق وعده ها در این باره، با موانعی روبه روست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۳:۰۲    
صفحه اول روزنامه های شنبه 27 خرداد 96 را مشاهده کنید.