چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 16 خرداد 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 خرداد 1396 ایران خبر 2 خرداد 1396 ایران خبر 3 خرداد 1396 ایران خبر 4 خرداد 1396 ایران خبر 5 خرداد 1396 ایران خبر 6 خرداد 1396 ایران خبر 7 خرداد 1396 ایران خبر 8 خرداد 1396 ایران خبر 9 خرداد 1396 ایران خبر 10 خرداد 1396 ایران خبر 11 خرداد 1396 ایران خبر 12 خرداد 1396 ایران خبر 13 خرداد 1396 ایران خبر 14 خرداد 1396 ایران خبر 15 خرداد 1396 ایران خبر 16 خرداد 1396 ایران خبر 17 خرداد 1396 ایران خبر 18 خرداد 1396 ایران خبر 19 خرداد 1396 ایران خبر 20 خرداد 1396 ایران خبر 21 خرداد 1396 ایران خبر 22 خرداد 1396 ایران خبر 23 خرداد 1396 ایران خبر 24 خرداد 1396 ایران خبر 25 خرداد 1396 ایران خبر 26 خرداد 1396 ایران خبر 27 خرداد 1396 ایران خبر 28 خرداد 1396 ایران خبر 29 خرداد 1396 ایران خبر 30 خرداد 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۲    
رویترز در گزارشی تصویری به انعکاس فرهنگ کشور ها در لباس سنتی ازدواج پرداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۴    
رییس پژوهشکده ساختمان مرکز تحقیقات مسکن، گودبرداری غیراصولی به عمق 3 متر در زمین 250 متری واقع در ضلع شرقی ساختمان را علت حادثه روز دوشنبه در خیابان گیشا عنوان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۹    
عصر سه شنبه در اثر برخورد قطار مترو با قطاری که به دلیل نقص فنی در ایستگاه طرشت متوقف شده بود نزدیک به 48 نفر مصدوم شدند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۹    
در جدیدترین رده بندی کیفی خودروها در اردیبهشت ماه 96، پارس تندر پارس خودرو، همانند رنو ساندرو و کیا سراتو از محصولات گروه خودروسازی سایپا، موفق به اخذ 4 ستاره کیفی از 5 ستاره شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۰    
قالیباف با اشاره به اینکه کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری در حال اعلام و اجرای برنامه هایی است که پیشتر وعده های ناممکن رقیب خوانده بود، ابراز امیدواری کرد دولت در این مسیر موفق باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۶    
تعطیلی نیمه خرداد ماه، کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهرها و وزش باد ملایم باعث شد تا کیفیت هوای تمام استانهای کشور به شرایط سالم و پاک برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۰۶    
سایت عربستانی از قرعه پرسپولیس برای الاهلی به عنوان مشکل بزرگ برای نماینده عربستان یاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۵    
فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" امروز از دستگیری دو قاچاقچی اشیای عتیقه و کشف شش قطعه کوزه سفالی با قدمت سه هزار ساله خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۵    
سرپرست اورژانس کشور از شناسایی 48 مصدوم در حادثه متروی تهران خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون مصدوم بدحال نداشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۸    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گفت که قطع ارتباط کشورهای عربی با قطر و در رأس آنها عربستان تحول مهمی در منطقه به شمار می رود و باعث شد که اسرائیل تبدیل به شریکی برای آنها شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۵:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی هفت بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو در استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۲:۳۹    
دانشمندان با تولید یک پلیمر تزریقی نیاز افراد مبتلا به دیابت را به ماهی دو مرتبه تزریق کاهش می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۱:۳۹    
جلسه کمیته هواشناسی کشاورزی امروز در یزد برگزار شد و مسائل متعددی از جمله آفت مگس مدیترانه ای مورد بررسی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۳:۱۲    
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: هیچ واکسنی برای پیشگیری از تب کنگو وجود ندارد ولی مراجعه و درمان به موقع می تواند خطر مرگ را به 10 درصد کاهش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۲:۰۶    
پایگاه نشریه "سان" و روزنامه "دیلی میل" تصاویری از زنان ایرانی که برای تبدیل شدن به نینجاهای حرفه ای تمرین می کنند را منتشر کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۲۱:۳۳    
محمد برنو، عکاس رییس جمهوری در جشنواره عکس px3 پاریس با دو مجموعه از عکس های حسن روحانی هم مدال طلا گرفت و هم لوح تقدیر.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۹    
در پی برخورد دو قطار مترو در ایستگاه طرشت با یکدیگر و درخواست امداد از اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چندین دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۳    
تصادف 2 قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت به سمت فرهنگسرا (خط 2) ساعت 6:10 دقیقه تهران صورت گرفت و ده ها زن و مرد به خاطر ترکیدن شیشه قطار ها مجروح شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۷    
مدل 21 ساله روسی هایلی بالدوین که دختر استیون بالدوین بازیگر، تهیه کننده، و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است به عنوان زیباترین زن سال انتخاب شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۵    
امیر قطر ظهر امروز با صدور بخشنامه ای به نیروهای مسلح این کشور دستور آماده باش کامل را برای مقابله با هر تجاوزی به خاک این کشور صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۶    
سفر به کشورهای مختلف و دیدن نمادها، آثار باستانی، تکنولوژی ها و طبیعت در هر نقطه از جهان جذابیت ها و شگقتی های خاصی دارد اما شما برای رفتن به کشورهای مختلف ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۲    
بازیکنان استقلال خوزستان همچنان در معرض جدایی از جمع آبی ها هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۲    
سرپرست سفارت آمریکا در پکن در واکنش به تصمیم اخیر ترامپ برای خروج از توافق آب و هوایی پاریس، از سمت خود استعفا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۵۳    
پیش بینی شده،، حدود 15 هزار میلیارد تومان که به دلیل عدم تشکیل مجامع برخی شرکت ها پرداخت نشده، به سود سهام اضافه شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۴    
انفجار در مقابل دروازه شمالی مسجد جامع هرات دست کم جان 7 نفر را گرفت و شماری را زخمی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۷    
شرکت فرودگاه ها می تواند در یک ماه آتی از پروازهای عبوری قطری ها از آسمان ایران، بیش از 51 میلیارد تومان درآمد کسب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۴    
رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو نسبت به خبر واردات سرم در کشور واکنش نشان داد و گفت: با ورود مجدد تولیدات سرم 2 شرکت تولیدکننده، واردات از نیمه دوم سال 95 متوقف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۱    
به گزارش ایران خبر ،شبکه تلویزیونی1 MBC یکی از مهمترین رسانه های دنیای عرب در ماه مبارک رمضان سال جاری سریالی در 30 بخش درباره داعش و نقش زنان در گسترش این گروهک تروریستی پخش می کند. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۱    
یک منبع آگاه گفت که حجت الاسلام حسن روحانی هنوز با معاون اولی حجت الاسلام ناطق نوری موافقت نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۹    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عامل شهادت رییس پلیس مواد مخدر شهرستان فسا شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۹    
عامل کلاهبرداری 670 میلیون ریالی از طریق تلفن با ترفند برنده شدن سفر عتبات عالیات، شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۷    
ظاهرا داستان عبور از رودخانه با گرگر تمامی ندارد و فقط هم مخصوص روستای گاودانه نیست و نخواهد بود زیرا به لطف و کمک رسانه های مجازی روز به روز از ماهیت این روستاها و کمبودها و سختی های مردمانش پرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کارورزی نوعی کمک به بیکاران است. ما هم افراد بیکار داریم و هم کارگر. من وزیر افراد بیکار نیز هستم و نسبت به آنها نیز وظیفه دارم ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۴    
پس از حسین یاری؛ مهران غفوریان، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی و قدرت الله صالحی بازیگران جدیدی هستند که به آتش و قداره پیوستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۴    
پس از قطع رابطه عربستان با قطر و خروج این کشور از ائتلاف عربی علیه یمن، نیروهای ارتش قطر صبح سه شنبه از نجران مرز مشترک عربستان و یمن به خاک قطر بازگشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و نواقص انتخابات باید برای دوره های بعدی رفع شود تا شاهد صف های طولانی و اتلاف وقت مردم نباشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۵    
یکی از پیامدهای بالاگرفتن اختلافات بین قطر و امارات و سعودی ها، هک حساب ایمیل یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا از سوی گروهی هکری و انتشار بعضی از ایمیل های وی در برخی رسانه های خارجی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۷    
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور گفت: احتمال افزایش عبور روزانه 150 پرواز قطری از آسمان ایران وجود دارد ضمن اینکه ممکن است هواپیمایی قطر، پروازهای خود به آفریقا را کنسل کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۱    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: شدت باد آتش سوزی ارتفاعات بازی دراز را بعد از هر بار خاموشی به مناطق دیگر منتقل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان خراسان جنوبی، باعث مجروح شدن 4 نفر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۶    
پس از قطع روابط دیپلماتیک چهار کشور عربی با قطر به دلیل آنچه حمایت از تروریسم و تلاش این کشور برای برهم زدن ثبات در منطقه می خوانند، این سؤال مطرح است که این تنش سیاسی تا کجا پیش خواهد رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
تیم فوتبال الاهلی عربستان که به عنوان حریف پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد در این فصل عملکرد خوبی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۴    
با هوشیاری مأموران پلیس، جیب بر حرفه ای مترو در حین ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شد؛ پلیس از مالباختگان درخواست کرد در صورت شناسایی متهم به اداره هفدهم آگاهی مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهوری افغانستان اعلام کرد00 که آمار کشته شدگان انفجار چهارشنبه هفته گذشته کابل به 150 نفر رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۲    
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران از افزایش حداکثر 10 درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سه بخش اتوبوس، مترو و تاکسی و اجرای این افزایش در روزهای آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۶    
با بروز بحران و تنش بین روابط سیاسی قطر و 4 کشور عربی فرصت های تجاری فراوانی برای ایران ایجاد شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
هیئت وزیران سعودی با صدور بیانیه ای درصدد ایجاد شکاف بین حکومت و ملت قطر برآمد و اعلام کرد که با وجود اقدامات خصمانه حکومت قطر، ما همچنان حامی ملت این کشور هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
الکساندرلاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه فردا به تهران سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۲    
مشاور رئیس جمهور گفت: پیش بینی من این است که 50 درصد کابینه دولت تغییر خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۷    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از دخالت وزرا، فرمانداران و استانداران در انتخابات گفت: وزرا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تخریب می کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
پایگاه اینترسپت با استناد به یک سند فوق محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا گزارش داد، پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا هکرهایی از اداره اطلاعات ارتش روسیه مکررا برای نفوذ در سیستم رای گیری ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
در همین چهار ماه از سال روزهایی هست که شهر تعطیل می شود. هیچ کس از خانه بیرون نمی آید. آنها که مجبورند با ماسک رفت وآمد می کنند. توی دشت طوفان غوغا کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۸    
با استقرار تیم مدیریتی جدید در روزنامه فرهیختگان تنش بین برخی اعضای تحریریه و مدیریت روزنامه افزایش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۵    
عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران با تشبیه برخی ابهامات موجود در مدیریت 12 ساله قالیباف بر شهرداری تهران به ' شتر روی نردبان ' از او خواست که با حضور در صحن شورا در خصوص این ابهامات روشنگری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گزارشی از نحوه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۷    
روی نیمکت های وسط حیاط، کمی پایین تر از کافه دانشکده علوم اجتماعی نشسته ایم، پیراهن چهارخانه آبی بر تن دارد و شلوار جین تیره رنگ و رو رفته ای هم به پا کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۵    
در هنگام خرید توجه به این نکته ضروری است که چه لباسی برازنده شخصیت شما است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۹    
متاسفانه نگاه بنگاهداری حاکم بر سازمان های بیمه گر به جای آنکه به فکر سلامت بیماران باشند در حال ارائه طرح و نقشه برای افزایش درآمدهای خود هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۷    
در اولین روز هفته، دلار از حبس بازه ای خارج شد و سکه از مرز روانی یک میلیون و 200 هزار تومان فاصله گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۵    
طرح تحریم های غیر هسته ای علیه ایران که با اتهام ثبات زدایی از سطح منطقه صورت می گیرد، از چهارشنبه هفته جاری در مجلس سنا آمریکا به بحث گذاشته خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۵    
آماده سازی زمینه برای جایگزین کردن نظام کنونی قطر جریان دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۹    
روز 11خرداد در میدان باوه ره شی مریوان یک تریلی با تیر برق برخورد کرد و واژگون شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۷    
قیدی در پاسخ به سوالی در مورد ادامه فعالیت در حوزه دفاع مقدس هم عبارتی بر زبان می راند که معنادار و قابل تأمل است: فکر نمی کنم تا سال ها دیگر به این حوزه ورود داشته باشم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان تهدید کرد که اگر تنش سیاسی قطر با کشورهای منطقه هم چنان ادامه داشته باشد آلمان جام جهانی 2022 را تحریم خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۷    
در حالی که شهردار لندن گفته است، هرگز نمی گذارد دونالد ترامپ بذر اختلاف را در جامعه انگلیس بپاشد، کنفرانس شهرداران آمریکا که از شهرداران بیش از 1400 شهر در این کشور شامل می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۵    
پلیس انگلیس نام دو تن از عاملان حمله دو روز پیش لندن را در حالی اعلام کرد که هویت مهاجم سوم هنوز مشخص نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۲    
محمد بن عبدالرحمن بامداد سه شنبه تصریح کرد: دوحه در این مدت از کشورهای دوست و برادر، تماس های زیادی را دریافت کرد که همبستگی خود را با ما اعلام کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۶    
بررسی گزارش وزیر کشور از روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۸    
قاهره پس از قطع روابط دیپلماتیک با دوحه، از سفارت یونان خواست تا حافظ منافع این کشور در قطر باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
امضای الکترونیکی عبارت است از هر نوع علامت که به صورت الکترونیک ایجاد شده و ممکن است یک علامت، رمز، کلمه، عدد، یک نام تایپ شده، تصویر دیجیتال یک امضای دست نویس ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۸    
هشتمین قسمت برنامه ماه عسل روایتگر قصه متفاوت زندگی نرگس کلباسی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، دوشنبه و در پی حمله شنبه شب در شهر لندن، از دولت خواست به دنبال وضع محدودیت های شدیدتری برای ورود شهروندان شش کشور مسلمان باشد و از دیوان عالی آمریکا خواست هر چه ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۵    
آیا تاکنون شنیده اید که مواقعی وجود دارد که مسواک زدن و یا خلال کردن دندان برای انسان مؤمن واجب شرعی می شود؟ این حکم در احکام مربوط به روزه وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۷:۳۸    
میوه ها و سبزیجات برای سلامت دندان مفید است، بنابراین از این موادمغذی در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۶:۲۰    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 16 خرداد 96 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۱:۱۴    
سیب میوه ای است سرشار از مواد مغذی که اضافه کردن آن به برنامه غذایی بسیار آسان است زیرا بیشتر اوقات در دسترس است.