دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 7 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۲    
دکتر رستم یزدانی، فوق تخصص ریه، آسم و آلرژی گفت: کار اصلی دستگاه تنفسی تامین اکسیژن و دفع گاز دی اکسید کربن است و علاوه بر آن تصفیه خون کار مهمی دیگری است که انجام می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۲    
در همین حال نرخ فروش یورو در سامانه نیما در روز شنبه به 9 هزار و 512 تومان و نرخ سنا که برآیند نرخ نقدی اسکناس در صرافی ها و سامانه نیماست در این روز به ازای هر یورو 17 هزار و 245 تومان درج شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
وزیر امورخارجه کشورمان در پاسخ به ادعای اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو نا امیدانه تلاش می کند بهانه ای برای به راه انداختن جاروجنجال درباره برنامه هسته ای ایران بیابد اما تمامی ادعاهای ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از ادامه پیگیری جهت دستگیری قاتل فراری در پرونده جنایت کارگاه خیاطی در شهرری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۳۴    
محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین به بیان توضیحاتی درباره ماجرای بدهی 52 هزار میلیاردی شهرداری تهران در زمان مسئولیت خود پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۴    
با دستور شهردار تهران، اطلاعات مدیران ارشد شهرداری تهران بر روی وبسایت شفاف دردسترس شهروندان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۳    
تحقیقات جدید نشان می دهد که بیشترین مرگ های مرتبط با سلفی گرفتن با تلفن همراه در هند، روسیه، آمریکا و پاکستان رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۸    
درحالی که امروز دادستان تهران از فرار متهم پرونده سکه ثامن از کشور خبر داد، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ممنوع اعلام کردن هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۸    
خرید خودرو سمند کارکرده چقدر هزینه دارد؟یک دستگاه خودرو سمند، EL با کارکرد 206 هزار به مبلغ 22 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۳    
گزارشی جدید نشان می دهد احتمالا افرادی که حساب فیس بوک شان هک شده، اطلاعات اینستاگرام آنها نیز فاش شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
رئیس سازمان نظام مهندسی در واکنش به ابطال پروانه اش توسط وزیر رذه و شهرسازی گفت:حکم من را رئیس جمهور داده و وزیر نمی تواند پروانه من را ابطال کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
معاون سابق معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور، گفت: من بازنشسته شده ام و سمت دیگری در وزارت کشور نخواهم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
یک بانک انگلیسی اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران می تواند قیمت نفت را به 100 دلار برای هر بشکه برساند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم رونمایی از تندیس شهید دوران گفت: وظیفه ما معرفی الگوهایمان به نسل جوان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به وعده هفته گذشته خود برای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی، عمل کرد و به دستور وی، فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: به اطلاع کلیه دارندگان کارت های هوشمند سوخت می رساند به منظور پیشگیری و مقابله با هر گونه سوء استفاده احتمالی از واگذاری کارت هوشمند شخصی خود به دیگران اکیدا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
یک روانشناس در بررسی و تحلیل علل اقدام به خودکشی از سوی برخی افراد، آموزش ندادن مهارت های مقابله با وقایع و اتفاقات را از جمله مهم ترین این علل برشمرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
اصفهان- رئیس اداره بهزیستی فلاورجان گفت: فوت کودک 5 ساله بر اثر ضرب و شتم در فلاورجان مشاهده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۲    
شهردار تهران گفت : من بارها گفته ام تابع قانون هستیم و اگر قانون بگوید می مانم و در غیر این صورت از شهرداری خواهم رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اتهامات و توجیهات مطرح شده توسط آمریکایی ها برای بستن سرکنسولگری خود در بصره مردود، مذموم و محکوم است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
سامانه آتش نشان هوایی(هواپیمای جت آتش نشان) شنبه 7 مهرماه با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهور رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای نسبت به واگذاری کارت های سوخت شخصی افراد به دیگران هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران گفت که دل مشغولی آمریکا درباره ایران در سراسر منطقه نتیجه معکوس داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیشترین علل تصادفات درون شهری در نیمه نخست امسال را تشریح و بی توجهی به جلو و رعایت نکردن حق تقدم را مهمترین دلایل ذکر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی های بعمل آمده در خصوص ریشه های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۰    
اساتید اقتصاد اسلامی با ارسال نامه ای به مجلس اعلام کردند: تصویب طرح فعلی اصلاح نظام بانکی که با اما و اگرهای مبنایی روبروست، تهدیدهای زیادی را برای نظام پولی کشور به دنبال دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بالاخره شما استعفا داده اید یا خیر؟ گفت: استعفا نداده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
در شش ماه گذشته مهم ترین مقاصد صادراتی ایران به ترتیب پنج کشور چین با 4 میلیارد و 633 میلیون دلار و سهم ارزشی 20 و 4 صدم درصد، عراق با 4 میلیارد و 564 میلیون دلار و سهم ارزشی 19 و 74 صدم درصد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
جانشین فرمانده انتظامی البرز از کشف 336 هزار و 333 بسته پوشک بچه احتکار شده9 در اشتهارد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر قاتل فراری که دریک کارگاه خیاطی جوانی افغانستانی را به قتل رسانده بود، از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
موضوع مذاکرات پنهانی دولت با مدیر شبکه پیام رسان تلگرام سه شنبه 10 مهرماه به درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس در کارگروه مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
ترس از اینکه احتمال دارد کالاهای اساسی و مصرفی نسبت به قیمت فعلی گران تر شود شهروندان را وا می دارد تا در خرید کالاهای موردنظر حرص و طمع بیشتری از خود نشان دهند و همین عامل باعث می شود تقاضا برای ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
افزایش قیمت سهم ها و رکوردشکنی شاخص بورس امروز نیز با قوت دنبال شد و در بسیاری از سهم ها صف های خرید وجود داشت، این در حالی است که سهامداران نیم نگاهی به وضع تحریم های آمریکا در آبان ماه دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۴    
در سال های اخیر جامعه هنری ما بسیاری از بزرگانش را از دست داده است و من به رسم دوستی و ادب درباره بسیاری از آنها سخن گفته ام٬ گویی من مرثیه خوان چهره های فرهنگی کشور شده ام.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر پوشش دانش آموزی در دوره ابتدایی بیش از 98 درصد بوده و صدها کلاس درس با یک دانش آموز اداره می شود که این مصداق عینی عدالت آموزشی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
با بالا رفتن هزینه های زندگی و امرار معاش در تهران خیلی ها به فکر مهاجرت به شهرهای کوچک افتاده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه رئیس جمهور اجازه افزایش سراسری قیمت نان را نداده است، گفت: وی اجازه داده در مراکز استانها افزایش نرخ تا سقف 10 درصد انجام شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
سهل انگاری باعث بروز حادثه تروریستی اهواز شد / کسی که پشت تفنگ دوربین دار بود در ابتدا حمله تروریستی را باور نمی کند و می گوید گلوله ها مشقی است بعد که تیر خلاص را می بیند می گوید دستور شلیک ندارد
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ممنوع اعلام کردن هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی، توصیه کرد که مردم طلای آب شده، طلای دست دوم و قسطی نخرند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
رییس شبکه هپاتیت کشور اجرای طرح ملی مبارزه با هپاتیت B را در جلوگیری از مشاهده و انتشار این بیماری موثر دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
مشغول اقداماتی برای حفظ تبادلات تجاری با ایران هستیم و از این کشور خواسته ایم که همچنان به اجرای کامل تعهدات خود ادامه دهد/ برلین موضوع برجام را در رده مسائل مهم امنیتی اروپا می بیند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از تخلیه کامل یک روستا در این استان به دلیل نشت بنزین و خطر انفجار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۳    
وزارت امور خارجه آمریکا با ادعای این که در هفته های اخیر به کنسولگری این کشور در بصره توسط نیروهای مورد حمایت ایران حمله شده، اعلام کرد: دستور تخلیه ساختمان این کنسولگری را صادر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تعداد 32 هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین در انبارهای سازمان موجود است و طبق مذاکراتی که کردیم قرار شد این لاستیک ها بین رانندگان توزیع شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
مدیرکل بهزیستی استان تهران، گفت: طی 20 سال آینده 30 درصد جمعیت کشورمان را سالمندان تشکیل می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۸    
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده دکل نفتی، گفت: رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و نباید قبل از اخذ آخرین دفاعیات، حکم صادر شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تاکنون برای سود سهام عدالت، 40 میلیون نفر شماره شبای بانکی داده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
روز جمعه، قیمت نفت بیش از 1 درصد جهش کرد؛ حتی با وجود این که تولیدکنندگان کلیدی نفت خام تولیدات خود را افزایش داده اند، تحریم های آمریکا ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
با رعایت 6 نکته سرعت عملکرد گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید را افزایش دهید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
وزیر امورخارجه روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که باوجود خروج آمریکا از برجام، مسکو متعهد به حفظ این توافق است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
وزیر امور خارجه آلمان بر ضرورت حفظ مناسبات اقتصادی آلمان و اتحادیه اروپا با ایران تاکید کرد و گفت که کشورش به توافق هسته ای پایبند است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۵    
خواستگار قلابی پس از جلب اعتماد دختران جوان در فیس بوک و سایت همسریابی دست به کلاهبرداری می زد ، شناسایی و دستگیر شد .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای استان گیلان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۵    
گران ترین کفش جهان از جنس طلا و الماس در دوبی به نمایش درآمد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۵    
فیسبوک اعلام کرد هکرها با استفاده از گزینه انتخاب نحوه نمایش (View AS) به اطلاعات و کنترل حساب های کاربری حدود 50 میلیون نفر دسترسی پیدا کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۰    
تقریبا همه ما مردم خیالی برره در سریال شب های برره را به خاطر داریم؛ مردمی که درعین صمیمت نسبی و آشنایی اما مشکلات زیادی در زمینه فرهنگی ،اجتماعی اقتصادی داشتند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۲۰    
رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از قرار گرفتن "طرح تعارض منافع در شهرداری تهران" در صف انتظار ورود به شورا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۲۰    
از آنجایی که سردردهای میگرنی می توانند بسیار آزاردهنده باشند، شناسایی و پیشگیری از عوامل موثر در شروع علائم آن، حائز اهمیت است.