دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۰    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 340 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 150 هزار تومان معامله می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۹    
شایع ترین نوع کمر درد، مکانیکی نام دارد که می توان به مواردی مانند کشیدگی های عضلانی، آسیب های دیسک، آرتروز ستون مهره ای، تنگی کانال نخاعی، سر خوردگی مهره ای، کجی ستون فقرات و ... اشاره کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۴    
سید جلیل حسینی، رئیس مرکز تحقیقات بهداشت باروری و سلامت مردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: 3میلیون و 600 هزار زوج نابارور در کشور داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۷    
محمد اسلامی که به تازگی به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب شده است، امروز (یکشنبه) در نامه ای از سوی رییس جمهوری به عنوان گزینه پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۷    
گوگل به تمامی سیاستمداران در سراسر جهان هشدار داده که امنیت صفحات اجتماعی، کوکی ها و رمز و شناسه های خود را جدی بگیرند زیرا بیش از کاربران عادی در خطر حمله قرار دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۷    
محسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه سال 97 دانشگاه پیام نور از امروز یکشنبه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مجتمع تجاری در میدان امام حسین خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۱    
سرپرست وزارت راه و شهرسازی، مدیر عاملی شرکت مسکن و ساختمان بنیاد مستضعفان و شرکت هواپیماسازی وزارت دفاع را در رزومه خود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۱    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه 23 نفر به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی است از زمان روی کار آمدن او ایران سرگرم مسائل داخلی خود است و حتی توان فکر کردن به مسائل منطقه ای را ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه جدید قانون هوای پاک، سازمان هواشناسی باید 96 ساعت قبل از وقوع پایداری هوا این پدیده را اعلام کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۱    
زائران خارجی که معمولا از کشورهای پاکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان هستند برای ورود به عراق تنها می توانند از مرز شلمچه عبور کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۵    
منابع آگاه اطلاع دادند که چهار وزیر کابینه روحانی قطعی شده اند و فردا به مجلس معرفی می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس اسبق سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار به سال های ابتدایی مدیریت قالیباف اصل اشاره کرد و گفت: زمانی که آقای قالیباف کار را شروع کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۵    
تعدادی از اساتید حقوق، علوم سیاسی و دیپلمات ها پیرامون بررسی لایحه CFT به شورای نگهبان نامه نوشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور در نامه ای ضمن پذیرش استعفای عباس آخوندی از سمت وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۵    
سناتور پیشین آمریکا در اظهاراتی ساده انگارانه نسبت به بازگشت ایران به پای میز مذاکره ابراز خوش بینی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس سازمان بورس گفت: به تازگی یک ابزار جدید مالی توسط کمیته فقهی تایید شده است که برای سمت های مدیریتی بازار سرمایه افرادی که در بدنه این بازار هستند، اولویت دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس سازمان زندان ها گفت:بیش از 150هزار نفر از زندانیان متاهل هستند که اغلب دارای فرزند می باشند و نبود پدر در خانواده می تواند لطمات مادی و معنوی برای این فرزندان ایجاد کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری سارقی که نسبت به برداشت 280 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان گنبدی اقدام کرده بود، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۰    
محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی و اثبات تخلف در پذیرش و ثبت نام غیرقانونی داوطلبان علوم پزشکی، هفت تن از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را برکنار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۵    
گروه صنعتی ایران خودرو اقدام افراد و یا شرکتهای متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیر قانونی اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۵    
فرهاد آییش بازیگر و کارگردان روز جمعه 27 مهر مهمان برنامه من وشما بود و به سوالات آرش ظلی پور مجری این برنامه پاسخ گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۵    
مراسم بهره برداری از نیمه شمالی بزرگراه صیادشیرازی و تقاطع های چهارگانه مسیر حدفاصل تقاطع بزرگراه بابایی تا تقاطع بزرگراه ارتش با حضور محمدعلی افشانی شهردار تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۵    
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در پی حادثه انفجار گاز در خیابان ترابری یکصد دستگاه کوی باهنر اهواز یک منزل مسکونی تخریب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۵    
بانک ها دلار را تا 10 هزار و 700 تومان از مردم می خرند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد: قرارگاه خاتم 46 پروژه با شهرداری تهران دارد که تعدادی از آن ها تا پایان سال افتتاح می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
معاون اجتماعی بهزیستی گفت: 70 تا 90 درصد علت فرار دختران از خانه ناشی از مسائل داخل خانواده و 10 درصد ناشی از مسائل خارج خانواده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: مشکل کلی صدور ویزای اربعین حل شده است و ویزا طی 72 ساعت در تهران برای زائران صادر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
بورس تهران اولین روز کاری هفته را با رشد قیمت سهام شروع کرد. در این بازار بار دیگر صف های فروش در خودرویی ها به صف های خرید بدل شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
شلمچه- فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: پنج نفر مظنون دستگیر شده در حمیدیه مشکل امنیتی نداشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به تازگی نگرانی خود را از آن چه نقش روسیه، چین و ایران در انتخابات پیش روی ایالات متحده آمریکا خوانده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در صورتی که آموزش های خانواده و مدرسه با یکدیگر همسو نباشد در مسیر تربیت شکاف ایجاد شده و دانش آموزان به محیط سوم گرایش پیدا می کنند گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات (رگولاتوری) تا پایان خردادماه سال 97، تعداد مشترکان اینترنت باندپهن به 72 میلیون و 941 هزار و 877 نفر رسیده است که از این تعداد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: تاکنون در رابطه با شهادت محیط بان گلستانی 11 نفر دستگیر شدند که 4 نفر از عوامل اصلی این حادثه بوده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
پیرو سه بار درخواستی که سال گذشته از محضر جنابعالی (رییس جمهوری) داشتم اجازه می خواهم از خدمت شما از دولت رخصت بخواهم
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (29 مهرماه) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سفر دو روزه به مشهد مقدس از صنایع دفاعی مستقر در مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات دفاعی این استان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا با غیرقابل قبول خواندن مرگ جمال خاشقجی، خبرنگار منتقد دولت عربستان در کنسولگری این کشورمدعی شد که مسائل مرتبط با وی باید با دقت و ملاحظه پیگیری شوند چراکه ریاض متحد بالقوه ای علیه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
سفارت انگلیس در ایران از تصمیم گروه ویژه اقدام مالی برای تمدید تعلیق نام ایران در فهرست سیاه این گروه استقبال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۰    
محمدعلی افشانی، شهردار تهران از تکمیل پروژه ایجاد کمربند سبز خبر داد و در مورد ورود شرکت کره ای برای ساماندهی به پسماند پایتخت به ارائه توضیحاتی پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۴    
د حای که در سطح جهان سالانه 60 درصد از بارش ها به طور متوسط تبخیر می شود که در ایران اما به دلیل شرایط اقلیمی این رقم به بیش از 70 درصد می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۴    
به نظر می رسد که شرکت پورشه بعنوان یکی از بزرگترین زیرمجموعه های خودروساز آلمانی فولکس واگن قصد دارد با عرضه اولیه سهام خود در بورس، ارزش این شرکت را افزایش دهد اما بیانیه رسمی این شرکت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با ارائه توصیه هایی به زائران اربعین از اختصاص بیش از 400 هکتار پارکینگ به زائران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری گفت: بسته سفر ترکیبی ریلی جاده ای تهران کرمانشاه مهران با قیمت 150 هزار تومان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۴    
جمع کثیری از قشر جامعه امروز ما را نسل جوان تشکیل می دهد، جوانان دهه 60، 70 و نوجوان های دهه هشتادی که کمتر از یک دهه آینده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک در جاده چالوس خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۹    
دور جدید فروش 50 هزار دستگاه خودروی سایپا از 8 صبح امروز در شرایطی آغاز شد که ظرف مدت 41 دقیقه 5700 نفر ثبت نام قطعی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۸    
اعضای یک باند شرکت هرمی به جرم اخلال در نظام اقتصادی دراستان همدان شناسایی و زمینگیر شدند .
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۸    
رفتارهای هیجانی نشان از ضعف درونی دارد و این گونه نیست که به خودی خود فرد دست به اقدامی بزند که خطرساز باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۰۳    
رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو با اعلام قیمت واکسن آنفلوآنزا در بازار، گفت: به نظر می رسد اکثر واجدین شرایط تاکنون واکسن آنفلوآنزا را دریافت کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۰۳    
چین حجم بی سابقه ای از نفت ایران را خریداری کرده است تا این ماه و اوایل نوامبر، قبل از اجرای تحریم های آمریکا، در بندر دالیان تحویل بگیرد.